Radio Sweden på lätt svenska

Radio Sweden på lätt svenska Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Från Sveriges Radio. Vi svarar på kommentarer och meddelanden mellan kl 09 och 17 på vardagar.

Den här Facebook-sidan är för Radio Sweden på lätt svenska. Vi gör nyheter varje dag på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Vi gör också en podd som du kan lyssna på. Den kommer ut klockan 17 varje dag på vår hemsida: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4916

På Facebooksidan gäller Sveriges Radios regler för kommentarer. Här kan du läsa dem på olika språk:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3756&artikel=4136835

Adress

Oxenstiernsgatan 20
Stockholm
10510

Öppettider

Måndag 09:00 - 17:00
Tisdag 09:00 - 17:00
Onsdag 09:00 - 17:00
Torsdag 09:00 - 17:00
Fredag 09:00 - 17:00

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Radio Sweden på lätt svenska postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Radio Sweden på lätt svenska:

Dela

Närliggande medieföretag


Övriga Sändningar och mediaproduktion i Stockholm

Visa Alla