معرفی بهترین سلاح های جهان

معرفی بهترین سلاح های جهان درینجا با بهترین سلاح های جهان آشنا خواهید شد..

در اینجا ما بهترین سلاح ها را به معرفی میگیریم پس لایک صفحه را بالا ببرید و صفحه را شیر نمایید تا دوستان تان از بهترین ها باخبر شوند...

24/03/2024

به افتخار پیروزی واحدالله نژند ❤️

Today's Best photo ❤🥰کدامش دوستان؟
18/07/2023

Today's Best photo
❤🥰

کدامش دوستان؟














Avro 504از اولین هواپیماهای استفاده شده توسط نیروی هوایی افغانستانعکس: 1920
06/08/2022

Avro 504
از اولین هواپیماهای استفاده شده توسط نیروی هوایی افغانستان
عکس: 1920

A-29 Super TucanoAn Afghan pilot conducts training in an A-29 Super Tucano over Kabul, Afghanistan as part of the Train ...
06/08/2022

A-29 Super Tucano
An Afghan pilot conducts training in an A-29 Super Tucano over Kabul, Afghanistan as part of the Train Advise and Assist Command's (TAAC-Air) mission on Dec. 20, 2018. The mission of TAAC-Air is to train, advise and assist Afghan partners to develop a professional, capable and sustainable Afghan Air Force. (U.S. Air Force photo/Senior Airman Maygan Straight)

جاده ورودی به ترمینال فرودگاه بین المللی کابل که با یک سوخو سو-٢٢-۴ نیروی هوایی افغانستان به نمایش گذاشته شده‌است.‏
06/08/2022

جاده ورودی به ترمینال فرودگاه بین المللی کابل که با یک سوخو سو-٢٢-۴ نیروی هوایی افغانستان به نمایش گذاشته شده‌است.


اسم این سلاح چی است؟
05/06/2022

اسم این سلاح چی است؟

اسم این سلاح چیست ؟
08/03/2022

اسم این سلاح چیست ؟

معرفی اسلحه جدید AK-19 اخیرا کمپنی اسلحه سازی کلاشنیکوف(kalashinkov Group) از یک نسخه تازه اسلحه انفرادی معروف کلاشنیکوف...
06/03/2022

معرفی اسلحه جدید AK-19

اخیرا کمپنی اسلحه سازی کلاشنیکوف(kalashinkov Group) از یک نسخه تازه اسلحه انفرادی معروف کلاشنیکوف خود به نام ak-19 رونمایی کرد که در واقع از خانواده ak-12 است.

این اسلحه دارای گلوله های 5.56×45 میلی‌متری استاندارد ناتو بوده در حالی که نسخه قبلی از گلوله های 5.45×39 میلی‌متری سود می برد که گلوله و شاجور (خشاب) استاندارد مورد استفاده ارتش روسیه بود.
این اسلحه که هنوز در مراحل توسعه قرار دارد تفاوت های های قابل توجهی با ak-12 دارد که ازآن میان می‌توان به‌ بدنه پولیمیری با طراحی تازه اشاره نمود‌.

سرپوش تازه تفنگ مذکور دارای سرکوب کننده های جرقه است و توانایی پشتیبانی از خفه کننده صدای قابل نصب سریع را هم دارا است.

خاصیت ارگونومیک بهتر، دوربین عقبی تازه، بدنه و ساختار کلی این تفنگ شباهت زیادی با تفنگ های m-4 ارتش ایالات متحده دارد.

روسیه با رژه بزرگ نظامی از هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اش بر آلمان نازی تجلیل کرد!
09/05/2021

روسیه با رژه بزرگ نظامی از هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اش بر آلمان نازی تجلیل کرد!

08/05/2021

سیستم پرتاب هاوان ​​هوایی ضد حمله آمریکا که با دیدن اش شوکه میشوید !

دوستا کدامش را دوست دارید که معرفی کنیم ؟M24 یا AWM
07/05/2021

دوستا کدامش را دوست دارید که معرفی کنیم ؟
M24 یا AWM

روز قبل عکسی از سلاح کرینکوف را گذاشتم و با نظرات مختلف و اسم های مختلف روبرو شدم ...اسامی که دنبال کنندگان گفتند از قبی...
06/05/2021

روز قبل عکسی از سلاح کرینکوف را گذاشتم و با نظرات مختلف و اسم های مختلف روبرو شدم ...
اسامی که دنبال کنندگان گفتند از قبیل شینکوف، کله کوف، کلینکوف و ... بود ، حالا کرینکوف ره مفصل بشناسید!

همه چیز در مورد اسلحه کرینکوف!
اسلحه AKS-74U با داشتن قدرت آتش زیاد نسبت به دیگر سلاح‌های هجومی، نوع کوتاه شده AKS-74 است که برای واحدهای نیروهای ویژه، نیروهای پلیس و گاردهای امنیتی بسیار مناسب است.
اسلحه AKS-74U سلاح مشهور نوع کوتاه شده AKS-74 بوده که پسوند U از نام روسی (Ukorochennyj) به معنی کوتاه شده برگرفته شده است؛ این سلاح در اندازه در بخش SMG ولی با این تفاوت که دارای قدرت آتش زیادی نسبت به دیگر سلاح های هجومی است البته بیشتر قطعات این سلاح قابلیت تعویض با قطعات AK-74 را دارا هستند.
این سلاح هجومی کالیبر (میل) کوچک و کوتاه شده در چارچوب برنامه ای با نام (مدرن) تکمیل و در سال 1979 برای ورود به خدمت در ارتش شوروی سابق پذیرفته شد. اما در عین حال طراحان این اسلحه برای بهتر شدن پایداری گلوله در هنگام پرواز و با توجه به خروج آن از یک لوله کوتاه تر، شیب خان اسلحه را تغییر دادند بنابراین طول خان از 200 به 160 میلیمتر کاهش یافت.
این سلاح که در بازار غیر نظامی و ایالات متحده آمریکا با نام«کرینکوف» شناخته می شود دارای معایبی هم چون نداشتن دقت در برد زیاد و همچنین گرم شدن حین استفاده طولانی، است؛ بنابر این AKS-74U را باید سلاحی دانست که در درگیری های نزدیک یعنی فواصل زیر 200 متر برد مفید دارد به همین دلیل این نوع سلاح برای واحدهای نیروهای ویژه، موترهای رزمی پیاده نظام، چتربازان، مهندسان نظامی، نیروهای پلیس و گاردهای امنیتی بسیار مناسب است.
در این سلاح از کالیبر استاندارد 39⨯5.45 میلیمتر استفاده می شود و طول کلی سلاح 735 میلیمتر و در حالت قنداق تاشده 490 میلیمتر است. طول لوله سلاح نیز 210 میلیمتر و وزن خالی آن 2 کیلو و 485 گرم و سرعت تیراندازی علمی آن هم حدود 700 تیر در دقیقه است.

مشخصات فنی سلاح کرینکوف:
قطر داخلی لوله : 5.45 میلیمتر
فشنگ مصرفی: 39 × 5.45 میلیمتر
وزن اسلحه بدون مهمات: 2.485 کیلوگرم
طول اسلحه با قنداق باز: 735 میلیمتر
طول اسلحه با قنداق تاشو: 490 میلیمتر
طول لوله: 210 میلیمتر
سرعت دهانه: 735 متر بر ثانیه
شاجور: ۳۰ مرمی و ۶۰ مرمی
نواخت تیر علمی: 700 تیر در دقیقه
نواخت تیر عملی: 40 تا 100 تیر در دقیقه
حد اکثر برد: 3150 متر
برد هدفگیری: تا 500 متر
قیمت در کمپنی : 1200 دالر

تشکر از حمایت های شما دوستان عزیز !صفحه ما ۲۲۰۰۰ تایی شد ❤
05/05/2021

تشکر از حمایت های شما دوستان عزیز !
صفحه ما ۲۲۰۰۰ تایی شد ❤

اسم این سلاح چیست ؟کی ها علاقمند معرفی این سلاح هستند !
05/05/2021

اسم این سلاح چیست ؟
کی ها علاقمند معرفی این سلاح هستند !

دکمه دوربین داردکمه دوربین دار، یکی دیگر از ابزارهای بسیار جالبی است که می توان با اهداف جاسوسی از آن استفاده نمود. از ا...
04/05/2021

دکمه دوربین دار

دکمه دوربین دار، یکی دیگر از ابزارهای بسیار جالبی است که می توان با اهداف جاسوسی از آن استفاده نمود. از این ابزار جاسوسی می توانیم در لباس، کیف، داخل جیب و جاهای مختلف استفاده نماییم. این دکمه ها با اینکه ابعاد کوچکی دارند اما قابلیت عکاسی و فیلمبرداری دارند. این لوازم جاسوسی دارای میکروفن داخلی جهت ضبط صدا بوده و از کارت های حافظه با ظرفیت بالا پشتیبانی می‌کنند.

خودکار یکی از ابزارهایی است که از آن به عنوان یک ابزار جاسوسی استفاده می‌گردد. این، امکان جالبی است اگر بتوانیم از خودکا...
02/05/2021

خودکار یکی از ابزارهایی است که از آن به عنوان یک ابزار جاسوسی استفاده می‌گردد. این، امکان جالبی است اگر بتوانیم از خودکاری که در دست داریم به عنوان یک دستگاه ضبط استفاده نماییم. برای این منظور خودکارهایی ساخته شده اند که ظاهری کاملا مشابه با خودکارهای معمولی دارند اما قابلیت هایی متفاوت و فراتر از خودکارهای با کاربرد معمول. این خودکارهای جاسوسی، توانایی فیلمبرداری از محیط اطراف خود را دارند. این لوازم جاسوسی که دارای اسلت کارت حافظه اند می‌توانند بسته به میزان حافظه موجود، از محیط اطراف خود فیلمبرداری و عکسبرداری نمایند. دوربین تعبیه شده در این ابزار به قدری کوچک است که به راحتی قابل مشاهده و رویت نیست. اگر این خودکارها دارای میکروفن داخلی باشند، علاوه بر قابلیت فیلمبرداری، قابلیت ضبط صدا را نیز داشته و مانند یک دستگاه ضبط صدا عمل می کنند. البته به شیوه ای نامحسوس. نحوه عملکرد این خودکارها معمولا به این صورت است که از طریق بلوتوث موجود در خودکار با دستگاه موبایل ارتباط برقرار می کنند و قابلیت شنود را به این دستگاه ها می‌دهند.
خودکار با جوهر محوشونده، نوع دیگری از خودکارهای جاسوسی است. این خودکارها این قابلیت را دارند که نوشته ها را محو نموده و نیز پس از محو کردن دوباره نوشته ها را بازکردانده و مرئی نمایند.

جدیدترین و مخفیانه ترین ابزارهای جاسوسی روز دنیا !در پست های بعدی در باره هر یک برایتان معلومات ارائه خواهیم نمود .. .
01/05/2021

جدیدترین و مخفیانه ترین ابزارهای جاسوسی روز دنیا !
در پست های بعدی در باره هر یک برایتان معلومات ارائه خواهیم نمود .. .

همه چیز در مورد  په‌په‌شه که با نام‌های پ‌پ‌ش یا پاپاشا نیز شناخته می‌شود، نوعی سلاح دستی است که گئورگی اشپاگین طراح سلا...
30/04/2021

همه چیز در مورد

په‌په‌شه که با نام‌های پ‌پ‌ش یا پاپاشا نیز شناخته می‌شود، نوعی سلاح دستی است که گئورگی اشپاگین طراح سلاح روس در دوران جنگ جهانی دوم آن را برای ارتش شوروی طراحی کرد.

په‌په‌شه جایگزینی برای مسلسل دستی پِ‌پِ‌د به عنوان مسلسل دستی سازمانی نیروهای مسلح شوروی بود و طراحی آن با فلسفهٔ هزینه اندک تولید، سرعت بالای تولید و نیاز به حداقل نگهداری صورت گرفته بود. این سلاح به قدری برای تولید مناسب بود که در آپریل ۱۹۴۲ یعنی تنها ۵ ماه پس از آغاز تولید اولین سلاح، تعداد ۱۵۵ هزار قبضه از آن به ارتش شوروی تحویل شد.
از این سلاح حدود پنج میلیون قبضه تا پایان جنگ جهانی دوم در زرادخانه‌های شوروی تولید گردید و یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین سلاح‌های پیاده‌نظام شوروی در این جنگ بود و پس از تولید کلاشنیکوف به سرعت از نظام خارج گردید و به کشور های دیگر منتقل گردید !

په‌په‌شه مسلسلی با کالیبر ۷.۶۲ میلی‌متری بود که مرمی های 25×7.62 Tokarev را شلیک می‌کرد. په‌په‌شه با فشار مستقیم گاز باروت مسلح می‌شد. په‌په‌شه دو نوع خشاب یکی خشاب جعبه‌ای با ۳۵ مرمی و دیگری خشاب گرد با ۷۱ مرمی داشت. خشاب گرد اگرچه ظرفیت بیشتری داشت اما سرعت کمتری داشت و احتمال گیر کردن آن بیشتر بود. په‌په‌شه سلاحی با آتش انتخابی بود و ضامن آتش آن درست در جلوی ماشه قرار داشت. وزن آن در حالت خالی ۳٫۶۳ کیلو و با خشاب دارای ۷۱ فشنگ ۵٫۴۵ کیلو بود. طول په‌په‌شه ۸۴٫۲ سانتی‌متر و طول لوله سلاح ۲۷ سانتیمتر و سرعت خروج گلوله از لوله حدود ۴۹۹ متر بر ثانیه بود. نرخ آتش تئوریک این سلاح تا ۱۲۰۰ گلوله بر دقیقه می‌رسید که نرخ آتش بسیار بالایی در مقایسه با مسلسل‌های دستی معاصر خود محسوب می‌شد.

تفنگ دو منظوره (آبی و خاکی)ADSوقتی که پای سلاح های زیردریایی به میان بیاید روس ها بسیار خلاق می شوند و این خلاقیت از موش...
29/04/2021

تفنگ دو منظوره (آبی و خاکی)
ADS
وقتی که پای سلاح های زیردریایی به میان بیاید روس ها بسیار خلاق می شوند و این خلاقیت از موشک ها و اژدرها فراتر رفته و به سلاح های انفرادی رسیده است. تفنگ دو منظوره آبی-خاکی ADS یکی از بهترین نمونه های این خلاقیت بوده و یکی از معدود سلاح هایی به شمار می آید که هم در زیر آب و هم خارج از آب با قدرت تمام می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این اسلحه به طور خاص برای نیروهای وِیژه این کشور با نام مستعار «مردان قورباقه ای» (frogmen) طراحی شده که از اعماق دریا به دشمن خود حمله می کنند.
یکی از نواسه های این سلاح خارق العاده تفنگ تهاجمی زیرآبی APS بود که اگر چه در زیر آب کارآیی خوبی داشت اما در خارج از آب بسیار موثر نبود. از این رو مردان قورباقه ای روس سلاحی می خواستند که هم در خشکی و هم در زیر آب توانایی بالایی داشته باشد بدین ترتیب تفنگ ASM-DT ساخته شد. تفنگ ASM-DT خشابی دارد که حاوی دو نوع فشنگ بوده، یکی فشنگ هایی که با تولید حباب توانایی شلیک و اصابت به هدف در زیر آب را دارند و دیگری فشنگ های معمولی که در بیرون از آب مورد استفاده قرار می گیرند.
بعدها و در سال 2013 تفنگ آبی- خاکی ADS جایگزین این سلاح شده که از هر لحاظ از سلاح قبلی پیشرفته تر و کارآمدتر بود. جالب این که هیچ کشور دیگری تاکنون چنین سلاحی نساخته یا دستکم پیشرفت های خود را در این زمینه عیان نکرده است.

طبق نظر سنجی دیروز از میان 1071 نظر در 24 ساعت، M416 علاقمندان بیشتر نسبت به AK47 دارد و نسبت شان یک بر چهار اس!M416 - 8...
28/04/2021

طبق نظر سنجی دیروز از میان 1071 نظر در 24 ساعت، M416 علاقمندان بیشتر نسبت به AK47 دارد و نسبت شان یک بر چهار اس!
M416 - 860 رای
Ak47 - 215 رای

از بین این دو اسلحه، طرفدار کدامش استین ؟نتیجه نظر سنجی فردا اعلان خواهد شد !
27/04/2021

از بین این دو اسلحه، طرفدار کدامش استین ؟
نتیجه نظر سنجی فردا اعلان خواهد شد !

همه چیز در مورد درگنوف روسی!اين اسلحه كه در ابتدا در زمان شوروي سابق ساخته و مشهور شد به نام سازنده آن اییووژنی فدروویچ ...
27/04/2021

همه چیز در مورد درگنوف روسی!

اين اسلحه كه در ابتدا در زمان شوروي سابق ساخته و مشهور شد به نام سازنده آن اییووژنی فدروویچ دراگانوف يا با اسم مخفف SVD از كلمات Snaiperskaya Vintovka Dragunov به معناي اسلحه دوربين‌دار دراگانوف شناخته مي‌شود.

مكانيزم عملكرد اين اسلحه را خيلي‌ها مشابه كلاشنيكف مي‌دانند كه با فشار گاز باروت مسلح می‌شود و از فشنگ‌های ۵۴×۷٫۶۲ استفاده می‌کند. این سلاح گاهی سیمونوف هم نامیده می‌شود اما بايد بدانيد سیمونوف یک سلاح قدیمی‌تر است که از فشنگ ۳۹×۷٫۶۲ استفاده می‌کند.

سلاح کلاشنیکف دقت تیر بعد از 150 متر را ندارد اما پس از طراحی این سلاح و اثبات دقت تیر نسبتاً بالای آن به زودی تبدیل به سلاح تک تیرانداز شد.
تفنگ دراگوف دارای دو نوع دستگاه نشانه روی است:
دستگاه نشانه روی مکانيکی : از يک شکافه درجه که از اعداد ۱ الی ۱۲ مدرج شده و هر عدد نمايانگر ضريب ۱۰۰ متر می باشد . علامت تاکتيکی آن هم سطح ۴۰۰ متر می باشد و يک مگسک که در برد و در سمت قابل تنظيم می باشد تشکيل شده است.
دستگاه نشانه روی اتیکی : که از نوع دوربينی است.

مشخصان اين سلاح به اين شرح است:
تعداد خان ۴ عدد با گردش چپ به راست
سرعت اوليه گلوله ۸۳۰متر بر ثانيه
وزن سلاح باخشاب خالی بدون سرنيزه ۴۳۰۰گرم
وزن خشاب خالی ۲۱۰ گرم
وزن دوربين ۵۸۰ گرم
قدرت بزرگنمايی دوربين ۴برابر
خشاب با 10 گلوله
برد مفيد: 800 تا 1200متر
سرعت نواخت: 30 تير در دقيقه
ميدان ديد حقيقی ۶ درجه
قیمت این سلاح نظر به تفاوت نسل آن از ۱۳۰۰ دالر آمریکایی شروع و تا ۸۰۰۰ دالر می‌رسد.

کارگاه اسلحه سازی داعش، عراق ..!
25/04/2021

کارگاه اسلحه سازی داعش، عراق ..!

حشره های روباتیک - مرگ بارترین سلاح های الکترونیکی!آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا سخت د...
23/04/2021

حشره های روباتیک - مرگ بارترین سلاح های الکترونیکی!

آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا سخت در تلاش است تا پیچیدگی‌ها و ریزه‌کاری‌های دنیای الکترونیک مدرن را با قابلیت‌های سودمند حشرات ترکیب کند. سیستم حشره هیبریدی مایکرو الکترونیکی- مکانیکی درست مانند یک حشره طبیعی است که مدار‌های متنوع الکترونیکی و جریانات الکترونیکی خاص می‌تواند ماهیچه‌های آنها را تحریک کند و به جاسوسانیکه از طریق جی‌پی‌اس کنترل می‌شوند، تبدیل کند.
از این ربات‌ها می‌توان به‌ عنوان حشراتی واقعی در ماموریت‌های نظارتی در سراسر جهان استفاده کرد. این مدار‌های الکترونیکی قبل از دوران دگردیسی در بدن این حشرات جاسازی می‌شود تا بافت‌های داخلی بدن حشره اطراف و دور آنها رشد کنند. آزمایش‌های اولیه در این حوزه بسیار موفقیت‌آمیز بوده است و حشرات زنده و بالغی با مدار‌های الکترونیکی پیشرفته در داخل بدنشان تولید شده‌اند.

جیت F-16E/F Block 60 اماراتی (دبی) شاهین تیز چنگال خاورمیانه.
04/03/2021

جیت F-16E/F Block 60 اماراتی (دبی) شاهین تیز چنگال خاورمیانه.

28/02/2021

وقتی ۶۰۰ گلوله ره به یکبارگی شلیک کنید !

اسم ای سلاح چیست ?اگه نمیفهمین تگ کنین دوست های پابجی باز تانرا !
18/02/2021

اسم ای سلاح چیست ?
اگه نمیفهمین تگ کنین دوست های پابجی باز تانرا !

Address

London

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when معرفی بهترین سلاح های جهان posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Share

Category


Other Magazines in London

Show All