نشر دانشگاهی کیان

نشر دانشگاهی کیان ناشر تخصصی کتب دانشگاهی و فنی و مهندسی

نشر دانشگاهی کیان با چاپ بيش از 200 عنوان كتاب در بخش فني و مهندسي توانسته است در طول سال­هاي كوتاه پس از شروع فعاليت خود در حوزه­ي نشر (1387) جايگاه ويژه­اي ميان علاقمندان كتاب­هاي تخصصي و دانشگاهي پیدا کند. اين نشر قصد دارد در سايه­ي الطاف الهي و همت متخصصان جوان و دانش­محور حوزه­ي چاپ و نشر و نيز به كمك قلم تواناي نويسندگان برجسته دانشگاهي و صنعتيِ عضو خانواده­ی كيان رايانه­ي سبز، دسترسي علاقمن

دان اعم از دانشجويان، پژوهشگران و نيز اساتيد ارجمند را به كتاب­هاي پربار و غني بومي فراهم سازد.

در اين راستا، اين نشر با توجه به نياز مبرم بخش دانشگاهي و نيز صنعتي كشور به كتاب­هاي فارسي مناسب و پرمحتوا در حوزه­ي فني و مهندسي، اقدام به راه­اندازي و گسترش دپارتمان­هاي تخصصي براساس رشته­هاي دانشگاهي و تحقيقاتي نموده و افتخار همكاري با اساتيد به نام و اهل فن و دانشجويان مقاطع تحصيلات تكميلي فعال در جهت بررسي نيازها و موانع توليد و نشر كتاب­هاي درسي و دانشگاهي و مراجع آموزشي و كاربردي با هدف نگارش اصولي كتاب، مطابق با روش­ها و استانداردهاي نوين آموزشي را در كارنامه­ي خود دارد و توانسته است با استفاده از تخصص ارزشمند اعضاي آكادميك اين دپارتمان­ها در بخش­هاي تأليف، ترجمه و نيز ويراست كتب فني و مهندسي، با توجه به بازخوردهاي سازنده و متفكرانه­ي مخاطبان، اقدام به چاپ كتاب­هاي ارزشمند و كاربردي نمايد.

به اين منظور از تمامي علاقمندان و پژوهشگران عرصه­ي علوم فني و مهندسي درخواست مي­شود پيشنهادهاي خود را در زمينه­ي چاپ و نشر كتاب­هاي ارزنده­ي خود مطرح نمايند تا دست در دست يكديگر در جهت دستيابي به دانش فني و فناوري­هاي جديد و بهبود كمي و كيفي منابع علمي حوزه­ي آموزش و پژوهش گام برداريم.

براي درج پيشنهاد و انتقادهاي خود درمورد كتاب­هاي اين مجموعه از گزينه­هاي پيش­بيني­شده براي نظرخواهي در صفحه­ي مربوط به هر كتاب در وب­سايت و نيز براي پيشنهاد چاپ كتابتان از گزينه­ي موجود در صفحه­ي آغازين وب­سايت استفاده نماييد. همچنين علاقمندان كتاب­هاي فني و مهندسي مي­توانند با عضويت در سيستم اطلاع­رساني انتشارات كيان رايانه سبز از جديدترين كتاب­هاي چاپ شده توسط اين نشر مطلع گردند. براي اين منظور مي­توانيد به صفحه­ي آغازين وب­سايت انتشارات كيان رايانه­ي سبز مراجعه فرماييد.

Address

میدان انقلاب ـ‌خیابان ۱۲ فروردین ـ کوچه نوروز ـ‌ پلاک ۲۷ ـ طبقه اول
Tehran
1314685351

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 13:00
Saturday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00

Telephone

+982166493667

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when نشر دانشگاهی کیان posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to نشر دانشگاهی کیان:

Share

Category


Other Publishers in Tehran

Show All