Pe Motoare

Pe Motoare Motociclete, aventura, libertate.

14/06/2024

Cei de la Motomus sunt de acum in Bucuresti! Le-am facut o vizita la noul showroom din str. Ciobanului nr.59.

05/06/2024

Tineti minte ca am scos din cutie Aprilia RS457? E gata filmul! Il gasiti pe pagina de YT PeMotoare, link in primul comentariu.
The Bike Hub Romania

Motociclete, aventura, libertate.

03/06/2024

Colegul meu Mihai si-a luat Honda Transalp! Avem motocicleta noua de test pe termen lung.

Iata ce l-a determinat sa isi cumpere acest model si cm a fost experienta. Vom reveni cu episoade noi despre Transalp-ul nostru, stay tuned!

27/05/2024

D**a 6000km am dezbatut prestatia motocicletelor si ne-am si filmat.

Iata ce ne-a placut si ce nu la BMW R1300GS si Benelli TRK 702X.

Link catre video in primul comentariu! Nu uitati sa apasati butonul de subscribe!!!

Motociclete, aventura, libertate.

26/05/2024

Impresii la cald despre noul RS457 al celor de la Aprilia. Am stat de vorba cu Denisa si Sebastian. Ei fac parte din noua generatie de piloti care se intrec in campionatul MotoRC.

Sunt neinfricati, talentati si pasionati, trebuie sa ii urmarim.

24/05/2024

Noul RS 457 este o motocicleta sport-touring de clasa medie care inglobeaza toate elementele premium de care ai nevoie. Primele unitati au ajuns deja la importatorul Aprilia, The Bike Hub si sunt disponibile pentru test ride.

13/05/2024

The Bike Hub Romania s-a mutat pe sos. Nicolae Titulescu nr.163. Pe langa Aprilia si Vespa gasiti de acum si Moto Guzzi Stelvio.

Stelvio este deja disponibil pentru test-ride!

12/05/2024

Mai avem 7 zile pana la parada Distinguished Gentleman’s Ride! Duceti costumele la curatatorie, lustruiti motocicletele si nu in ultimul rand faceti o donatie la inscriere pe site-ul Gentlemansride.com.

Banii sunt pentru o cauza nobila, amintirile de duminica viitoare sunt pentru suflet.

Ne vedem acolo, pe 19.05.2024!

Doar ce am lansat filmul calatoriei din Senegambia aseara la Motohub. Multumim celor care au fost alaturi de noi.Filmul ...
11/05/2024

Filmul e pe YT pe canalul PeMotoare, link in primul comentariu. Nu uitati sa apasati butonul de subscribe!

Zeno Moto

Hai la Brasov! Pana luni inclusiv, la Moto24 te dai cu motorul, vremea e perfecta pentru testat noile modele Honda.
10/05/2024

BMW Motorrad pregateste o surpriza de zile mari pentru 2024!!! 🤔R1300GS va avea de acum, optional, transmisie automata.🫶...
02/05/2024

Multumita unor actuatoare cotrolate de un calculator, nava amiral a fabricantului german se transforma in unealta ideala pentru ture lungi, dar si pentru trafic.

Stim deja ca DCT-ul celor de Honda are din ce in ce mai multi fani, iar varianta E-clutch pare o solutia ideala pentru cei care simt lipsa manetei de ambreiaj.

Sistemul va cantari cu putin peste 2 kg, iar optiunea va costa in jur de 1000€. Pe ce modele va fi montat?

Stim deja de R1300GS dar cu siguranta toate modelele echipate cu noul propulsor boxer de 1300cc vor beneficia de optiunea ASA ( Automated Shift Assistant ).

19/04/2024

De mers pe coclauri imi e mereu dor!🥹 Am un Gas Gas EC 300 pe ca l-am luat de la Moto24.ro si pe care nu prea apuc sa merg. Noroc ca avem Riding School duminica.🙌

Voi ce planuri aveti?

17/04/2024

Colegul Edi e peste tot! Nici nu a ajuns bine acasa ca s-a si dus la showroom-ul celor de la Triumph Romania pentru lansarea noului model Daytona 660.

Mai multe modele de test ca niciodata din gama Triumph! Abia asteptam sa le testam, care va face cu ochiul?

Si incheiem poveste asa:Cele mai frumoase trei saptmani de anul acesta. Multe mii de kilometrii, multe hoteluri, cort sa...
16/04/2024

Si incheiem poveste asa:

Cele mai frumoase trei saptmani de anul acesta. Multe mii de kilometrii, multe hoteluri, cort sau orice alta forma de dormit. Am asudat in Sahara sau Gambia la 40+ grade, am tras cadre frumoase si abia asteptam sa le punem cap la cap.

Nu suntem obositi, mai putem!

Planuim sa revenim in scurt timp, coasta de Vest a Africii are inca multe secrete pe care vrem sa le descoperim.

Am revenit la Dakar unde urcam BMW-ul R1300GS si Benelli TRK702X pe vas si le trimitem acasa. Din pacate trebuie sa ne intoarcem la munca!

Multumim pentru sustinere si gandurile bune!

Motul

14/04/2024

Gata cu nostalgia Honda a readus CBR600RR-ul in line-up. Stiu ca si voua va era dor de acest model. Am reusit sa ma dau cu RR-ul pe circuitul de la Portimao si va spun sincer, m-a uimit cat de bine se descurca.

Nu mai vibreaza aproape deloc!😎
Are controlul tractiunii si moduri de mers.🥹
Sunetul motorului e incredibil.😜
E musai sa o testati!

Link catre video in primul comentariu! Cand sunteti pe pagina de YT PeMotoare, apasati butonul de subscribe🙌

Vis indeplinit! Am ajuns in Dakar! E mai frumos decat ne asteptam. Poposim aici cateva zile sa ne incarcam bateriile.Ast...
13/04/2024

Astazi am vizitat ambasada Romaniei din Dakar unde am fost primiti cu bratele deschise. E placut sa gasesti oameni de-ai tai atat departe de casa.

Peripetiile sunt de obicei deliciul. Nu am dus lipsa de ele. Am sosit in oras noaptea d**a ce la periferie am fost acrosat de o trasura. Sunt bine! Am sarit la timp. Cutia motocicletei a atenuat impactul.

Am gasit un restaurant pe malul Atlanticului, “Cabane du Pecheur” stam aici pentru cateva ore, savuram o bere Gazelle si ne bucuram de preparate fabuloase!

11/04/2024

Un pic de mecanica de precizie d**a cateva zile de mers prin conditii vitrege. Cum era zicala aia? Motocicleta fericita, viata fericita!😜

10/04/2024

Odata ce am ajuns in Senegal s-a schimbat in totalitate atmosfera. Oamenii sunt fericiti sa te vada, iti fac cu mana si te indruma bucurosi.

Atmosfera este de sarbatoare in toate orasele prin care am trecut. Muzica se aude tare si din cand in cand ii vezi dansand. Hainele colorate si masinile pictate cu diverse motive te fac sa te simti mai aproape de casa.

Trecerea dintre Mauritania catre Senegal se face printr-un parc natural unde am vazut rinoceri, maimute si mistreti mai aproape de mine ca niciodata. Vama de la Diama este de fapt un baraj peste raul Senegal unde am stat cam 1,5 ore sa trecem. Am primit viza la sosire si am platit 30€ pentru “pas avant” si asigurare.

In St Louis am dormit la 20 de metri de ocean si am convenit cu Edi ca am mancat cel mai bun peste din viata noastra. Am oprit si la Lac Rose unde am prins un apus superb si cateva fotografii de revista.

Am adunat 6000 de kilometri de cand am plecat din Spania si multe amintiri frumoase. Suntem obositi dar zambim.

07/04/2024

Desertul este chiar suportabil daca te poti obisnui sa bei apa aproape fiarta. Aici la Choum nu gasesti ceva mai rece de temperatura ambientala. Motocicletele ne indica 40 de grade dar asta nu ne opreste.

Principala atractie este trenul care nu are un program regulat dar ii auzi vuietul cu ceva minute inainte sa apara.

Stam intr-un auberge compus din casute traditonale. Arata ca niste iurte, se numesc “tikite” si au chiar si baie. Dormim pe niste saltele direct pe sol. Nu m-am mai odihnit atat de bine de ceva ani!

05/04/2024

Din Nouadhibou cu dragoste! Dragoste pentru aventura si motociclete! Multumim partenerilor si celor care ne urmaresc.

BMW Motorrad

04/04/2024

Am reusit! 🤩Suntem in Mauritania! 🇲🇷Suntem mai bucurosi ca niciodata! D**a 2700km prin Maroc, Nouadhibou devine locul de odihna pentru urmatoarele doua zile.

Va multumim pentru sustinere! E minunat sa stim ca sunt atat de multi oameni care se gandesc la noi.🥳

02/04/2024

Fratilor, va spun, sistemul asta E-Clutch schimba total regulile jocului! Sper ca cei de la Honda sa il monteze pe toate modele din gama.

Am montat video-ul de la lansare. Stiti deja canalul de YouTube PeMotoare dar va las si un link in primul comentariu.

Subscribe-ul e obligatoriu!!!🥹

31/03/2024

D**a lungi planificari, mi-am luat inima in dinti si am decis sa-mi indeplinesc un vis. Stiti voi, locul ala la care visezi de cand erai copil. Al meu a fost mereu sa merg pe urmele celor de la Paris-Dakar.

Am rezervat 3 saptamani pentru tura asta, l-am convins pana si pe colegul Edi sa ma insoteasca. Ieri am reusit cu greu sa trecem in Maroc, furtuna a intarziat ferry-ul cu mai bine de 5 ore.

Ploaia nu ne afecteaza deloc! Suntem mai entuziasmati ca niciodata! Nu stim ce ne asteapta in fata. Sunt cateva mii de kilometri de locuri fabuloase pe care suntem gata sa le descoperim.

Ne-am acordat 15 zile pentru Maroc, Sahara de Vest si Mauritania. Restul le vom
Parcurge prin Senegal, Gambia si Guinea-Bissau.

South To Senegambia!

25/03/2024

Uite cm functioneaza sistemul E Clutch al celor de la Honda!!!

Bonjour E-Clutch! Sunt pe cale sa testez inventia asta revolutionara a celor de la Honda. Noul sistem de debraiere automata este montat deja pe doua modele, CB650R si CBR650R.

Sunt curios din cale afara pentru ca la cutiile de viteza DCT imi lipsea ambreiajul. Acum ca il am hai sa vedem cm e.

Ce parere aveti?

23/03/2024

Vad din ce in ce mai multi rideri care fac ture lungi si foarte lungi ca folosesc echipamentele Klim.

Stiu ca poate suna a moft dar vreau si eu! Asadar, am mers la cei de la Moto24.ro si mi-am luat un Klim Kodiaq pentru noua mea aventura.

Voi ce echipament aveti pentru ture?

21/03/2024

La Moto24.ro in Brasov a ajuns in showroom un KTM 390 2024. De ce e asa special? S-a schimbat in totalitate fata de modelul anterior.

Din pacate, placutele de inmatriculare nu au ajuns inca dar ne-am pus pe lista de asteptate pentru un test ride.

Hai sa incepem saptaman in viteza, filmul de la lansarea noului CBR1000RR-R SP este deja pe canalul de YouTube PeMotoare...
18/03/2024

Trebuie neaparat sa il vedeti pentru ca aveti acolo si un interviu cu legenda de la Isle of Man TT, John McGuinness.

Primul comentariu are link catre video. Nu uitati sa apasati butonul de subscribe!!!
Honda Romania - Moto

Saptamana viitoare incepe programul Rabla 2024! Va sugerez sa luati in calcul oferta celor de la Aprilia.  Tuareg-ul ram...
15/03/2024

Tuareg-ul ramane motocicleta mea de suflet pentru plimbari lungi. D**a 20.000 de km prin Africa cu un consum de 3,5 litri/100km si nici o problema intalnita, recomand cu caldura.

Address

Bucharest

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Pe Motoare posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.