Szkoła Podstawowa im.Jerzego Badury Międzybórz

Szkoła Podstawowa im.Jerzego Badury  Międzybórz Na stronie będą pojawiać się aktualności i informacje dotyczące działań podejmowanych w szkole.

23/08/2024
Ostatnie słowa od organizatorów wyjazdu.🤩Dziękujemy uczestnikom za wysiłek i wspaniałą atmosferę. 👏Dziękujemy rodzicom o...
21/08/2024

Ostatnie słowa od organizatorów wyjazdu.🤩
Dziękujemy uczestnikom za wysiłek i wspaniałą atmosferę. 👏
Dziękujemy rodzicom oraz obserwującym za polubienia naszych codziennych relacji i miłe komentarze. 👏
Dziękujemy Gminie Międzybórz, a szczególnie Panu Burmistrzowi Pawłowi Adamczykowi za wsparcie finansowe w realizacji wyjazdu. 👏
Dziękujemy Dyrekcji Szkoły Podstawowej za wsparcie mentalne i merytoryczne. 👏
Wszystkim życzymy 🌞🌞🌞 na ostatnie dni wakacji.
Zapraszamy do obejrzenia kilku zdjęć.

20/08/2024

Również dzisiaj podczas śniadania zaśpiewaliśmy Oli “STO LAT” 🎂 z okazji urodzin.

Ostatni dzień nad morzem rozpoczęliśmy porannym 🏃‍♀️ na plaży. Były zdjęcia i smutek, że już koniec.Po śniadaniu spakowa...

Po śniadaniu spakowaliśmy 💼🎒 i udaliśmy się w drogę powrotną do Międzyborza.
Z przerwą na posiłek w Pile, korkiem w Obornikach Wlkp, po godzinie 20 szczęśliwie dojechaliśmy.

19/08/2024

Już o 6.45 😮 pobudka zbudziła dziś obozowiczów. Po porannym 🏃‍♀️ na plaży, szybko zjedliśmy śniadanie i 🚌 pojechaliśmy na poligon Kajtur. Na poligonie podzielono nas na plutony 🤔 i pod okien dowódcy wykonywaliśmy zespołowo różne zadania o charakterze zręcznościowo - sprawnościowym 😅. Była super zabawa 👍
Po obiedzie jedna z grup odbyła trening 🏃‍♀️ na alejce przy wąskotorówce 🚂 Później postanowiliśmy po 200 stopniach wejść na mieszczący się na 37 metrze taras widokowy latarni. Były też odwiedziny w miejscowym muzeum figur woskowych.
Po kolacji było DISCO 💃 i pizza.
Pozdrawiamy 🤩😀😄

Po 🌧️ nocy i poranku dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy śniadaniem.Po mszy świętej, poszliśmy na 🍦.Po obiedzie odwiedziliśmy...
18/08/2024

Po 🌧️ nocy i poranku dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy śniadaniem.
Po mszy świętej, poszliśmy na 🍦.
Po obiedzie odwiedziliśmy basen w hotelu Sandra spa.
Było SUPER 🤩🤩👍.

Dzisiaj od rana ktoś zabrał nam z naszego nieba 🌞. Na jego poszukiwania pojechaliśmy 🚌 do Kołobrzegu. Poszukiwania rozpo...
18/08/2024

Poszukiwania rozpoczęliśmy pod latarnią, przeszliśmy na molo i pod pomnik zaślubin Polski z morzem, ale nigdzie🌞 nie było. Poszliśmy więc na lody. Po powrocie do Niechorza poszukiwania 🌞kontynuowaliśmy biegając po plaży, ale bez skutku.
Ostatnim miejscem aby znależć 🌞 było wejście na latarnię, ale niestety kolejka osób które szukały tego co my miała ze 30 metrów.
Do końca dnia 🌞 nam nie oddano 😢😢
Pozdrawiamy 🤩😄😁

16/08/2024

Dzisiejszy słoneczny dzień na obozie minął nam bardzo szybko. Rozbieganie na plaży, treningi na stadionie i alejce oraz pobyt na plaży wypełniły cały nasz dzień.
Oczywiście w międzyczasie spożywaliśmy smaczne posiłki.
Wieczór zakończyła dyskoteka.

15/08/2024

Kolejnego dnia na obozie pogoda splątała nam figla, bo poranek przywitał nas deszczem. 🌧️ Pobudka “dopiero“ o 8 pozwoliła wszystkim nadrobić braki snu. Około południa wszystko wróciło do normy 🌤️☀️i mogliśmy odbyć trening na miejscu. 🏃‍♂️‍➡️🏃‍♀️‍➡️ Po obiedzie udaliśmy się do Trzęsacza zobaczyć pozostałości kościoła, ⛪️ “zabieranego” przez morze. Drogę powrotną pokonaliśmy w ramach treningu na nogach 🏃‍♀️
Był jeszcze czas na kąpiel.
Wieczór znów zakończył się deszczem 🌧️

14/08/2024

Podczas obiadu zaśpiewaliśmy Emilce STO LAT z okazji urodzin

Pozdrowienia ze słonecznego ☀️🌞wybrzeża przesyłają uczestnicy obozu sportowego.Drugi dzień naszego obozu przebiegł bardz...

Pozdrowienia ze słonecznego ☀️🌞wybrzeża przesyłają uczestnicy obozu sportowego.
Drugi dzień naszego obozu przebiegł bardzo intensywnie.
Poranne rozbieganie 🏃‍♀️na plaży, drugi trening w terenie oraz trening w ośrodku. Znaleźliśmy również czas na plażę i kąpiel.
🎂

Pozdrowienia znad pięknego polskiego morza 😎🤗Dzisiaj rano liczna grupa naszych uczniów udała się na obóz sportowo 🏃‍♀️🏃w...
13/08/2024

Pozdrowienia znad pięknego polskiego morza 😎🤗
Dzisiaj rano liczna grupa naszych uczniów udała się na obóz sportowo 🏃‍♀️🏃wypoczynkowy do Niechorza☀️🌊
Planową przerwę w podróży spędziliśmy zwiedzając Gniezno.
Po wykonaniu 6500 kroków za przewodnikiem, który bardzo chciał przekazać młodzieży swoją ogromną wiedzę, udaliśmy się w dalszą drogę.
Około 17.30 szczęśliwie dotarliśmy na miejsce.
Po zakwaterowaniu, zjedliśmy kolację i poszliśmy nad morze.

05/07/2024

Zakończyliśmy nasze letnie warsztaty artystyczne. Ostatniego dnia uczestnicy przygotowali wystawę prac, którą obejrzeli zaproszeni przez nich goście.

Podczas czwartkowych zajęć artystycznych uczestnicy pracując w grupach tworzyli prace ukazujące cztery żywioły. Do prac zostały wykorzystane materiały pochodzących z recyklingu.

03/07/2024

Trzeci dzień letnich warsztatów artystycznych minął uczestnikom na wspólnych grach, zabawach oraz tworzeniu pięknych kamiennych mozaik.

02/07/2024

Drugiego dnia warsztatów artystycznych uczestnicy tworzyli maski karnawałowe. Po skończonej pracy znaleźli również chwilę na gry i zabawy.

01/07/2024

Pierwszego dnia Letnich Warsztatów Artystycznych z Aglomeracją Wrocławską uczestnicy malowali w plenerze obrazy w jednym z trzech podanych tematów. Nie zabrakło również zabaw i gier integracyjnych.

26/06/2024

W piątek, 21 czerwca, w uroczystym zakończeniu roku szkolnego wzięli udział uczniowie klas 7 i 8. Była to wyjątkowa chwila, w której nie tylko zostały wręczone świadectwa i nagrody, ale również czas, w którym pożegnaliśmy naszych absolwentów. Ich praca, zaangażowanie i osiągnięcia zasłużyły na uznanie.
Życzymy Wam wspaniałych wakacji i sukcesów w przyszłym roku szkolnym!

Zakończenie roku szkolnego klas 4-6 2023/2024🎊🎈Życzymy Wszystkim udanych, bezpiecznych wakacji☀️😎🌞
26/06/2024

Zakończenie roku szkolnego klas 4-6 2023/2024🎊🎈
Życzymy Wszystkim udanych, bezpiecznych wakacji☀️😎🌞

Dnia 20 czerwca odbyła się uroczysta gala na  zakończenie roku szkolnego klas 3. Z tej okazji uczniowie przygotowali prz...
21/06/2024

Dnia 20 czerwca odbyła się uroczysta gala na zakończenie roku szkolnego klas 3. Z tej okazji uczniowie przygotowali przedstawienie pt.: "Nasza klasa". Wszyscy uczniowie otrzymali dyplomy i słodki upominek, a wyróżnieni nagrody książkowe.
Klasa 3b otrzymała tytuł "Super klasy".
Gratulujemy!!!
Wszystkim życzymy powodzenia w klasie 4 i oczywiście wspaniałych i słonecznych wakacji☀️

20/06/2024

W ramach projektu „Między Borami…”, klasa 1b poszła na wycieczkę pieszą, by zobaczyć Diabelski Kamień. Dzieci poznały o nim legendę i znalazły odcisk czarciej łapy 🙂

Uczennica klasy 2b Mariia Yaschuk otrzymała z rąk Pani Dyrektor Publicznej Biblioteki w Międzyborzu - Justyny Koziarskiej nagrodę za Najlepszego Czytelnika. Gratulacje!

19/06/2024

W dniu 16 czerwca 2024 roku w Miliczu rozegrano Indywidualne Mistrzostwa Dolnego Śląska Skrzatek i Skrzatów w tenisie stołowym. Nasza uczennica Hania Kowalska z klasy 2B ,
III-najlepszą skrzatką w województwie 🙂. Gratulujemy Hani i życzymy dużo sukcesów w nowym sezonie już jako żaczka ! ❤️❤️

Adres

Wrocławska
Międzybórz Gmina
56-513

Telefon

+48573220135

Strona Internetowa

Ostrzeżenia

Bądź na bieżąco i daj nam wysłać e-mail, gdy Szkoła Podstawowa im.Jerzego Badury Międzybórz umieści wiadomości i promocje. Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do żadnego innego celu i możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.