موسسه فرهنگی و تبلیغاتی پژهان

  • Home
  • Iran
  • Shiraz
  • موسسه فرهنگی و تبلیغاتی پژهان

موسسه فرهنگی و تبلیغاتی پژهان Pezhhan Advertising Firm

Address

پل باغ صفا
Shiraz

Telephone

09121451111

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when موسسه فرهنگی و تبلیغاتی پژهان posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to موسسه فرهنگی و تبلیغاتی پژهان:

Share

مجری تبلیغات محیطی فرودگاه های کشور

موسسه فرهنگی هنری وتبلیغاتی پژهان از سال ١٣٧٤ در شیراز شروع به کار نمود. واژه "پژهان " به معنی آرزو می باشد. مدیرعامل و رئیس هیات مدیره مجموعه "پژهان" پژمان ضیائیان است. پژهان از ابتدا با داشتن ٢ پرسنل فعالیت خود را شروع کرده و هم اینک با 120 پرسنل متخصص در دفاتر خود در تهران ، شیراز ،مشهد ، اصفهان ، دوبی و لندن مشغول به فعالیت می باشند. موسسه فرهنگی، تبلیغاتی و انتشاراتی پژهان بیش از بیست سال، حضور خود را در عرصه هنر، در پایتخت فرهنگی ایران با مجموعه ای کوچک به لحاظ عده و تعهدی بزرگ اعللام نمود و اینک یکی از با سابقه ترین و خوشنام ترین کارگزاران حوزه تبلیغاتی کشور بدل گشته است و پژهان با در اختیار داشتن فضاهای بیشمار حوزه تبلیغات محیطی، بهره مندی از گروه همکاران حرفه ای و نواندیش، نوآوری و خلاقیت در عملکرد و ایده پردازی و باور و اعتقاد تمامی افراد به کار و اهداف متعالی، انتخاب شرکت ها و سازمان های پیشرو در تمامی عرصه های اقتصادی است. مدیریت موسسه در کنار سرپرستی و اداره مجموعه بزرگ پژهان، حضوری فوق برنامه در ساختارهای فرهنگی و تبلیغاتی برخی موسسات هم اندیشه دارند، که به تعدادی از آن ها اشاره می شود.

امکانات:

مجموعه پژهان خود را در جمع بزرگان می بیند که با هدف جلب رضایت باطنی مخاطبان خود، امکانات مورد نیاز مشتریان را در کنار هم قرار داد تا مطلوب ترین بازتاب ها را بیابد و با مدیریت توسعه، راه های مورد نظر همراهان را در مسیر نهایی یک سو نماید.