Saunamimmit

Saunamimmit Olemme Järvenpääläiset Anne ja Pilvi - saunabloggaajat/instavaikuttajat Saunamimmit

Tältä näyttää saunassa perinnesaunotukswn jälkeen! 🤭📍Sannan sauna VuosaariOlimme  järjestämässä perinnesaunotuksessa San...
11/08/2024

Tältä näyttää saunassa perinnesaunotukswn jälkeen! 🤭

📍Sannan sauna Vuosaari

Olimme järjestämässä perinnesaunotuksessa Sannan saunalla Vuosaaressa. Saunotukseen kuului siis perinnesaunotus erilaisilla vastoilla ja pientä palauttavaa ruokaa ja juomaa 🥰

Löylyt Sannan saunalla oli loistavat! ei kyllä pettänyt tälläkään kerralla, kosteat ja pehmeät löylyt! Happea saunassa riitti hyvin ja päivänvalo tulvi ikkunasta sisään 💛

Perinnesaunotus oli oikein rentouttava ja voimaannuttava. Jos et ole siis perinnesaunotusta kokenut, niin ehdottomasti suosittelemme 😊

Sannan Saunalta pääsi hyvin uimaan ja tilat muutenkin oli kunnossa. Täällä järjestetään talviuintia ilmeisesti ja saa vuokrattua omaan käyttöönsä myös.

Saunana oikein toimiva perinteinen rantasauna, ei suihkuja eli kuuppapesu. Sisävessa kuitenkin on pihapiirissä käytössä 😊

Oletko ollut perinnesaunotuksessa? Tykkäsitkö vai haluaisitko kokeilla? 😄

23/07/2024

Anne on miehensä kanssa minilomalla Tampereella ja tultiin testaamaan Lapland Hotelsin kuuluisa aamupala ja samalla fiilistelemään Lappi tunnelmaa.🦌

Moni varmaan muistaa ja ne jotka ei vielä tiedä, niin mie Anne oon Lapista kotoisin, m***a kohta puolet elämästä asunut Ruuhka-Suomessa.

Hotelli tarjosi saunan ja sauna sijaitsi 8 kerroksessa eli saunoessa pystyi nauttimaan myös Tampereen maisemista. Kiuas oli perus sähkökiuas ja löylyt perus sähkösauna tyyliset♨️. (Nostin Höyry Löylyn ylös, niin vesi meni oikeaan suuntaan)

Kävin myös istuskelemassa infrapunasaunassa, m***a oli aika viileä ja telkkari ei toiminut 😕

Odotin, että joikua ois kuulunut täällä, m***a ei kuulunut.

Miehille ja naisille on omat saunat ja infrapunasauna yhteinen. Saunavuoro alkoi klo 16:00 ja saunoa sai klo 22:00 asti.

Saunat voi myös vuokrata omaan käyttöön.

23/07/2024

📍Ikaalinen, Toivolansaari Camping. Järjestäjä Löylynlyöjät ry, ikaalislainen saunaseura. Kuvakooste päivästä. Tapahtumassa oli monenlaisia siirtosaunoja ja uusi Villa Vihta sauna. Todella kiva päiv…

- 📍 Tampere 21.7.2024 Ikaalisista kotiin pysähdyimme Tampereella ja otimme päiväsaunakohteeksi Kuuman. Meillä oli hiema...
21/07/2024

- 📍 Tampere 21.7.2024

Ikaalisista kotiin pysähdyimme Tampereella ja otimme päiväsaunakohteeksi Kuuman. Meillä oli hieman ennakkoajatuksia, kun aiemmat modernit yleiset saunat on olleet hieman pettymyksiä meille. 😅

Kuuma pääsi kyllä yllättämään! Pukuhuoneissa oli hyvin tilaa, suihkutilat oli siistit ja saunat hyvät. 😊

Etenkin moderni savusauna oli mieleemme, koska siellä oli mukavan happirikkaat, viipyilevän pehmeät, kosteat löylyt. Näkymät Ratinan suvantoon keskellä Tampereen keskustaa oli kivat. 💧🌊

Puusauna oli meidän makuumme hieman liian kuuma ja siellä tuntui, että happi loppuu kesken. Kiukaassa oli luukku, joka piti avata saunaan mennessä ja sulkea lähtiessään. 🔥

Terassi oli viihtyisä ja sieltä pääsi uimaan virkistävään veteen. Talvisin paikalla on avanto. ❄️

Kokemuksena yllättävän hyvä ja meidän mielestämme parhaimmasta päästä näitä moderneita yleisiä saunaravintoloita. Tänne voisi tulla jopa uudelleen. 👍

3,5/5 ⭐️

Saunafestivaalit 20.7.2024 📍Ikaalinen, Toivolansaari Camping. .0 Erilaisia saunoja oli vähän päälle 20. (Edelleen ei las...
20/07/2024

Saunafestivaalit 20.7.2024 📍Ikaalinen, Toivolansaari Camping. .0

Erilaisia saunoja oli vähän päälle 20. (Edelleen ei lasketa 😉) ja uusi Villa Vihta 🛖

Oli kärrysaunoja, tynnyrisaunoja, saunalauttoja, parit autoon rakennettu sauna, muutama koppisauna ja telttasauna.

Kiva kokemus ja alueella hyvä tunnelma. Aurinkokin alkoi paistamaan ja uimavesi oli kivan raikas ☀️💦.

Oletko kokenut saunafestarit?

☀️🚙
07/07/2024

Kävimme taas perinteisellä Saunaroadtripillä, kyseessä on kolmas kesäinen roadtrip. Nyt reittimme kulki Järvenpää-Joutsa-Kuopio-Ähtäri-Seinäjoki-Sastamala-Järvenpää välin. Tarkoituksenamme oli pysä…

Kartta📍

Saunamimmien käydyt saunat. Linkkeinä instan yms some postaukset.

sauna 6.7.2024Säkylässä sijaitseva Katismaan Saaren sauna oli reissumme viimeinen sauna. Aivan rannalla sijaitseva öljy...
06/07/2024

sauna 6.7.2024

Säkylässä sijaitseva Katismaan Saaren sauna oli reissumme viimeinen sauna. Aivan rannalla sijaitseva öljyllä lämpiävä sauna oli hyvä lopetus reissulle. Emme muista, että öljylämmitteistä kiuasta olisimme vielä kokeneet. Hintaa saunalipulle yli 15v tulee 7,5e, joten oikein edullinen hinta.

Löylyt oli sopivat, riippuen missä istui, tuntui löyly erilaiselta. Löylyn jälkeen saunaan jäi mukava kosteus ja maisemat saunasta oli ihanat suoraan järvelle.

Uimaan pääsi hyvin portaita pitkin, tosin nyt sää oli hieman tuulinen ja aallokkoa paljon. Pukutilat ja suihkutilat olivat siistit ja toimivat.

Vaikka kesäaikaan tämä on kiva kohde, niin uskomme avantosaunana tämän olevan erityisen hyvä! Plussaa ravintolasta, josta sai herkullista pizzaa ja juomia! Erityissuositus mocktaileille.

⭐️ 3,5/5

Maisemasauna 6.7.2024Sastamalassa sijaitsee Tervakallio camping, jossa on kolme erilaista saunaa vuokrattavaksi myös ul...
06/07/2024

Maisemasauna 6.7.2024

Sastamalassa sijaitsee Tervakallio camping, jossa on kolme erilaista saunaa vuokrattavaksi myös ulkopuolisille. Me vuokrasimme nyt maisemasaunan 1h vuoron, joka maksoi 35e. Sauna oli ihan rannassa kiinni ja maisemat oli upeat! 🌲🌳

Harvian puukiuas tarjoili oikein pehmeät ja kosteat löylyt. Vesipadan hana oli kekseliäästi asennettu lauteiden luokse ja toinen hana oli kylmälle vedelle ikkunan alla. Perinteinen vatipesusysteemi siis. 🌊💧

Saunalta pääsi helposti uimaan, joko hiekkarannan kautta tai laiturilta. Saunalla oli myös pieni pukutila vaatteiden vaihtoon.

Muut saunat olisivat rantasauna puusaunana ja sähkösauna. Näitäkin saisi vuokrata itselleen.

Suosituksen arvoinen paikka ja ehdottomasti voisimme tulla uudelleenkin!

Ps. Maisemasaunan paljun voi vuokrata erilliseen hintaan käyttöön

4/5⭐️

antiikkisauna 5.7.2024Reissumme toiseksi viimeinen päivä ja viimeinen yö suuntautui 📍Sastamalaan, Villa Manuelaan, joss...
05/07/2024

antiikkisauna 5.7.2024

Reissumme toiseksi viimeinen päivä ja viimeinen yö suuntautui 📍Sastamalaan, Villa Manuelaan, jossa meitä odotti kuvien perusteella upea sauna!

Saunan pohja (sis.tasojen, parvin sekä kiukaan paikkoja) on ollut ”vanhan saunan” kirjassa ja siellä kerrotaan, että saunan malli on Karjalasta vuodelta 1770.

Saunassa on portaat, joita pitkin kiivetään vintillä oleville lauteille. Täällä siis jos missä, ei ainakaan varpaat pääse jäätymään! Sauna oli upean tunnelmallinen ja vanhaa aikaa henkivä. Alhaalla oli sopiva peseytyä, kun siellä ei hikoillut. Vedet tehtiin perinteiseen vatitapaan kylmää ja kuumaa sekoitellen, lämminvesipata oli pukutilan puolella.

Löylyt saunassa oli mahtavat! Kosteat, m***a lämpimät. Kyllä kelpasi istua lauteilla ja kaataa vettä kiukaalle korkeuksista.

Pihalla olisi ollut pieni lampi, jossa kastautua, m***a me viihdyimme nyt saunan edustalla rauhallisesta luonnosta nauttien.

Tämä erikoinen, m***a aivan ihana sauna maksaa 15e/90min ja on ehdottomasti kokemisen arvoinen!

4/5

Pittuune -sauna  &   4.7.2024 *Palvelu saatu*Saimme kutsun tulla testaamaan Kurpitsavillan Pittuune -tynnyrisaunaa. Tott...
04/07/2024

Pittuune -sauna & 4.7.2024

*Palvelu saatu*

Saimme kutsun tulla testaamaan Kurpitsavillan Pittuune -tynnyrisaunaa. Tottakai tulimme. Saimme myös kunnian yöpyä ihanassa Kurpitsavillan ateljeessa. 🎨🖼️

Sauna oli puulämmitteinen tynnyrisauna, johon noin 4 mahtuu lauteille. Saunan edustalla on pieni lampi, jossa voisi pulahtaa halutessaan. Lisäksi on ihanat keinutuolit, jossa vilvoitella. Suihkutilat on erilliset.

Aluksi saunan löylyt oli melko kuumat jopa, m***a vähitellen muuttuivat ihanan kosteiksi. 💦Tynnyrisaunamaiseen tapaan täällä ei varpaat palelleet, kiuas hohkasi hyvin lämpöä ja lauteet oli sen verran korkeat meidän pituudelle, että jalat eivät osuneet lattiaan. Lauteille mahtui myös hyvin makaamaan!

Ympäristö saunalla on ihana ja koko Kurpitsavillan tunnelma on läsnä. Täällä kelpaa majoittua ja saunoa ihan mielellään! Voisimme hyvin tulla uudelleenkin. Tämä paikka on henkilöille, jotka haluaa olla rauhassa, yöpyä elämyksellisesti ja nauttia saunasta omalla porukalla.🌲

🧡

04/07/2024

Anne pääsi testaamaan maailman kamalimman saunan mökin ulkosaunan. (Pilvin postaus 1.9.2023) sauna sijaitsee 📍Ähtärissä ja on Pilvin mummola/mökki.

Sauna on ulkosauna puukiukaalla ja sain kunnian sytyttää saunan eikun tulipesän 🤭 Saunassa on ihana vanhanajan tunnelma 🧡

Löylyt olivat puusaunan tyyliin lempeät ja kosteat. 🪵💦

Voisin tulla toistekin! 🧡 Anne

⭐️ 3/5

📍Ähtäri 3.7.2024Päivämme toisena saunana toimi Kiulu Ähtärissä. Ensin söimme hyvät ruuat ja suuntasimme mahat täynnä re...
03/07/2024

📍Ähtäri 3.7.2024

Päivämme toisena saunana toimi Kiulu Ähtärissä. Ensin söimme hyvät ruuat ja suuntasimme mahat täynnä rentoutumaan. 🍔🍴

Ensimmäinen miinus iski jo pukuhuoneessa. Pukuhuoneen oven kun avasi, oli näkymä suoraan ruokailijoihin. Joku verho tai systeemi oven edessä olisi kiva. Ei ole mukava pelätä, että riisuutuessa joku juuri pamahtaa sisään avaten oven ja näkymän ulos.

Toinen sauna ei ollut lainkaan lämmin käydessämme, m***a maisemasauna oli. Siellä oli Ikikiuas (sähkö) pilarimallisena. Aika perussähkösaunalöylyt. Happi tuntui loppuvan herkästi. Maisemat järvelle oli kyllä upeat!

Laiturilta pääsi veteen uimaan. Yhdet portaat, vaikka tilaa olisi laittaa useammat. Piti siis jonotella päästäkseen veteen ja pois. Kannattaisimme siis ainakin toisia portaita kaveriksi. ❗️

Meille kokemus valitettavasti jäi harmillisen keskinkertaiseksi, vaikka mahdollisuuksia paikalla olisi monia. Sen verran upealla paikalla on rakennus!

⭐️ 2,5/5

Autiosauna Arpaisten reitillä 3.7.2024  Arpaisten reitti kulkee Soinista Ähtäriin. Reitistön keskuspaikka sijaitsee Arpa...
03/07/2024

Autiosauna Arpaisten reitillä 3.7.2024

Arpaisten reitti kulkee Soinista Ähtäriin. Reitistön keskuspaikka sijaitsee Arpaisten kämpän ympäristössä, jossa sijaitsee myös autiosauna! 🛖

Autolla pääsee ihan lähelle saunaa, kävelyä jää vain n.500m parkkipaikalta. Autiosaunan edessä on laavu nuotiopaikalla, huussi ja itse Arpaiskämppä (autiotupa). Parhaiten parkkipaikan löytää koordinaattien avulla (N62 41.665 E24 23.012) ja arpainen.fi sivulla on muut reitit ja ohjeet myös karttoineen. 🧭🗺

Sauna oli ihana hirsisauna. Tilava ja korkeutta riitti. Lauteet olivat sopivalla korkeudella ja aitokiuas lämmitti saunan hyvin. Vesipata oli kiukaan yhteydessä. Saunassa oli hengittävät ja kosteat löylyt, siellä olisi voinut istua vaikka kuinka! 🪵💧

Saunalta pääsee pulahtamaan virkistävään metsäpuroon (no on se Hirvijoki nimeltään). Kaivo on myös saunan lähellä. Puita löytyy läheltä puuvajasta. Omat sytytysvälineet pitää olla mukana. 🌊🔥

❗️Muistathan autiosaunassa käydessäsi jättää saunan parempaan kuntoon kuin tullessasi! Huomioi muut kävijät ja etenkin luonto. Vie omat roskasi mennessäsi ja huolehdi, että seuraaville on edes aloituspuut valmiina. ❗️

Tämä sauna saa meiltä 4/5⭐️

📍Tampinmyllyn leirintäalueen rantasauna 🛖Saunareissumme ensimmäinen paikka on Joutsassa, Tampinmyllyn leirintäalueella, ...
01/07/2024

📍Tampinmyllyn leirintäalueen rantasauna 🛖

Saunareissumme ensimmäinen paikka on Joutsassa, Tampinmyllyn leirintäalueella, jossa majoitumme puumajassa (tämä maksettu itse). Saimme kuitenkin saunavuoron käyttöömme tunniksi. 💚

Rantasauna sijaitsee aivan rannan tuntumassa, omassa rauhassa. Hirsinen rakennus, jossa on iso pukutila ja erikseen suihku ja sauna.

Sauna oli sähkösauna, m***a näyttäisi, että siinä on joskus ollut puusauna. Harmi, että on vaihdettu, tosin varmasti palvelun käytännön kannalta helpompaa olla sähkökiuas. Löylyt saunassa oli sähkösaunamaisen tutut, m***a oikealla löylyn luonnilla saimme sopivan kosteat löylyt.

Saunavuoron hinta on 20e/3hlöä/50min. Saunalta pääsee laituria pitkin uimaan virkistävään veteen.

Alueelta löytyy myös savusauna, m***a sitä emme nyt päässeet kokemaan. Suloisen näköinen kuitenkin.🖤

Sauna ajaa asiansa ja teki oikein hyvää. M***a erityisesti pakko antaa suositus puumajamajoitukselle. Jos siis elämysmajoitus kiinnostaa, niin kannattaa tsekata!

⭐️ 3,5/5

- Inkoo vierasvenesatama*Palvelu saatu*Saimme kutsun tulla kokemaan The Bastu konttissaunaa Inkoossa.😊Sauna tarjoaa vuo...
27/06/2024

- Inkoo vierasvenesatama

*Palvelu saatu*

Saimme kutsun tulla kokemaan The Bastu konttissaunaa Inkoossa.😊

Sauna tarjoaa vuoroja ympäri vuoden.
Lauteille mahtuu 4-6 peppua ja kyseessä on sähkösauna Harvian kiukaalla.
Löylyt oli sähkösaunamaisen tutut, m***a ilma saunassa kiersi hyvin! Ei siis ärhäkkyyttä päin kasvoja suoraan.

The Bastun kontissa oli myös oma vessa, kaksi suihkua, pukutila, jossa jääkaappi ja lukolliset kaapit. Lisäksi ilmalämpöpumppu, joka oli hitti näin hellepäivänä! Myös kokovartalopeilistä plussaa. 🧡

The Bastu saunasta ei pääse uimaan, paitsi kuulemma talvella löytyy aivan saunan vierestä Inkoon kunnan ylläpitämä talviuintipaikka (talvella kontin wc ja suihkut eivät ole käytössä). Uintimahdollisuuden puuttuminen on harmi, m***a ymmärrettävää sataman vuoksi.

Saunan voi varata klo 8.00–14.30 ja 15.30-22.00 väliselle ajalle. Saunavuorot ovat 30 minuutista ylöspäin (20e/30min), kuitenkin enintään neljä tuntia. Sauna lämmitetään vain varatulle vuorolle, joten varaus tulee tehdä vähintään 2h etukäteen.

Ehdottomasti paras konttisauna puitteidensa puolesta tähän mennessä! Löylytkin oli oikein toimivat ja vierestä löytyy jos jonkinmoista kahvilaa extrana. Idyllinen satamaympäristö luo tunnelmaa. 💚

⭐️ 3,5/5 ja haluamme tulla kokemaan tämän myös talvella!

Löytyykö sinun kotisaunasta jotain spesiaalia?
21/06/2024

☀️ Oikein ihanaa juhannusta! ☀️Pilvi sai kutsun käydä testaamassa ystävän  saarimökin saunan ja eihän sellaisesta kutsus...
20/06/2024

☀️ Oikein ihanaa juhannusta! ☀️

Pilvi sai kutsun käydä testaamassa ystävän saarimökin saunan ja eihän sellaisesta kutsusta Saunamimmi kieltäydy! 😍

Sauna oli ihana merenrannalla saaressa oleva puulämmitteinen sauna, jossa oli vesipata lämmintä vettä varten. Lauteet olivat tilavat ja hyvällä korkeudella 👍

Löylyt saunassa olivat kerrassaan uskomattoman kosteat! Suuri Harvian kiuas isolla kivimäärällä lämmitti tilavan saunahuoneen hyvin ja ilma saunassa kiersi mukavasti. Löylyt eivät räjähtäneet kuumina kasvoille, vaan lämpö ja kosteus tulivat pehmeästi iholle 🥰

Saunasta oli lyhyt matka meriveteen vilvoittelemaan, joten mikäs sen parempaa 🩵

Miellyttävä sauna, jossa löylyt olivat aivan 5/5! Siellä olisi voinut istua ja rentoutua vaikka kuinka pitkään ilman, että henki salpautuu kuumuudesta. 💖

Saunotteko te juhannuksena ja jos, niin millaisessa saunassa löylyt nautitaan? 🧡

Heinäkuussa 💚
08/06/2024

🍃 💚Hyvää Suomalaisen saunanpäivää ❣️💚🍃Anne vieraili :n rantasaunalla, jossa oli leppoisa tunnelma ja löylyä luotiin hart...

🍃 💚Hyvää Suomalaisen saunanpäivää ❣️💚🍃

Anne vieraili :n rantasaunalla, jossa oli leppoisa tunnelma ja löylyä luotiin hartaudella.
Tuota löylyn luonnin hartautta kun näkisi myös jokaisessa savusaunassakin 🙏🏻

Rantasaunalla on iso Ikikiukaan puukiuas ja löylyt oli pehmeän kosteat 💦 ja Kyrösjärvi tarjoili sopivan lämpöiset uimavedet vilvoitteluun. 💙

Ja kuulin huhua et Kekkonenkin on saunonut tuolla 😊

:n tiluksilta löytyy myös vuokrattava savusauna. 🤎

Käväsin myös pikaisesti kylpylänkin puolella, jonka saunoissa on persoonallisuutta. Naisten puolella oli kaks erilaista saunaa, toisessa iso Iki-sähkökiuas ja toisessa korkea sähkökiuas. Kylpylän puolella oli höyrysauna ja iso perhesauna kivoilla valoilla.

Me ollaan Pilvin kanssa tulossa 20.7.24 ja toivottavasti jaksetaan saunafestareitten (.0) jälkeen myös saunoa rantasaunalla👌🏻.

Rantasauna 1.5h 8€ 👍🏻

🧡 Anne

Helsingissä on monia upeita ulkoilukohteita 🌲🪨. Me löydettiin yksi niistä, Kivinokka, Herttoniemessä, Kulosaaren vierest...
01/06/2024

Helsingissä on monia upeita ulkoilukohteita 🌲🪨.
Me löydettiin yksi niistä, Kivinokka, Herttoniemessä, Kulosaaren vierestä.

Kivinokan Kesäteatterin takaa löytyy pieni suloinen Gunnarstorpin huvila ja sähkölämmitteinen ulkosauna. Tiluksilta löytyi laituri, m***a uimaan ei päässyt 🙁Uimaranta sijaitsi 500 metrin päässä ja oli kaunis ja siisti uimaranta, hiekkaa ja kalliota.

Sauna tosiaan oli ihan perus sähkösauna. Sauna kaipaisi kyllä remonttia, moni asia oli rempallaan 🔨.
Löylyt olivat kyllä kosteat 💦

Suihku🚿 ja pukuhuone löytyi saunarakennuksesta myös.

Kesähelteellä pelkkä saunominen ilman uinti mahdollisuutta on aika tylsä 🤨

Juhlatilana Kivinokka on aivan upea 🪩🥂.
➡️ https://saunat.fi/kohde/kivinokan-sauna

⭐️ 2.5/5

☁️ Pilvi on nyt Japanissa ja toivottavasti paikallisista saunoista tulossa postauksia 🥢

Onni on kun pääsee mökkeileen, saunomaan ja paljuileen, nauttimaan Suomen luonnosta ja hiljaisuudesta 💚Kiitos❣️🧡 Anne   ...
21/05/2024

Kiitos❣️

🧡 Anne

Saunamimmit goes  Tour de Tuusulanjärvi 2024 🥳 Hieman erilainen päivä 18.5.2024, kun Saunamimmeistä Anne pyöritti muutam...
19/05/2024

Saunamimmit goes Tour de Tuusulanjärvi 2024 🥳

Hieman erilainen päivä 18.5.2024, kun Saunamimmeistä Anne pyöritti muutaman muun kanssa tapahtuman Saunamaailmaa ja piti huolen muun muassa siitä, että kiukaissa riitti puita ja paljussa pesuvettä. 😁 (Pilvi oli toisella pisteellä hommissa)

M***a kerettiinhän me kuitenkin saunatkin testata! Paikalla oli Tynnyrisauna, Afterbike Sauna ala Fillarihemmo, Maisemasauna Saunapekka ja telttasauna .com_saunashop , lisäksi oli yksi ihmispalju ja toinen oli pesuvesipalju. Uimaranta oli n. 120m päässä saunoista. 🧡

Saunoissa oli hyvät löylyt, tynnyrisaunassa löylyt oli kuumat, muissa sopivan kosteat. Telttasauna oli tuplasauna, jonka saa tarvittaessa kahdeksi erilliseksi saunaksi. Maisemasaunassa kiukaan tulipesä oli ulkopuolella, joka helpotti puiden lisäämistä (ja saunaan ei tule puuroskia).💚

Meidän molempien mielestä parhaat löylyt tuli Afterbike saunassa, jossa oli lauteet sopivalla korkeudella ja loistava kiuas. 🥰

Mahtava päivä ja saunamaailma sai kehuja pyöräkansalta, jotka tapahtuman aikana pyöräili pitkin tehtyjä reittejä. 🚲

Saunamimmit kiittää ja suosittelee lämpimästi niin tapahtumaa kuin saunoja 🥰

06/05/2024

Kuopion Rauhalahdessa pääsee sukeltamaan tukkilaisromantiikkaan ja savusaunan lempeisiin löylyihin ympäri vuoden.

yksi erikoisuus oli  eli Lapinlahden Telttasauna. Saunamajurina toimi Timo Martikainen ja löylyt olivat telttasaunan ty...
04/05/2024

yksi erikoisuus oli eli Lapinlahden Telttasauna.

Saunamajurina toimi Timo Martikainen ja löylyt olivat telttasaunan tyyliin kostean lempeät ja pehmeät. 💦

Telttasauna on rakennettu puolijoukkuetelttaan ja teltasta löytyi kaksi puulämmitteistä kiuasta. 🪵
Kiviä oli paljon ja oli myös luomassa löylyjä.

Lauteille sai kiivetä melkein katon rajaan asti ja lämpöä riitti koko keholle 🔥

Saunassa oli oikein leppoisa tunnelma ja Timon löylyjen luominen toi myös omaa tunnelmaa 🥰

Saunamimmit rakastavat telttasaunoja ja tämäkin kokemus oli oikein miellyttävä 🧡
⭐️ 4/5

03/05/2024

Kesä lähenee ja Saunakylä starttaa toimintansa 11.5 järjestettävällä kesän ensimmäisellä saunavuorolla. Tulevana kesänä kertalippu 15€ m***a 30€ jäsenmaksulla saunot koko kesän saunavuoroissa. Jos jäsenyys kiinnostaa, nappaa tiedot tästä ja ilmoita viestikentässä viestin Jäsenmaksu 2024 sekä nimi ja sähköpostiosoitteesi, jäsenpostitusta varten. Nähdään pian Saunakylässä!

Osoite

Järvenpää

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Saunamimmit :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.