כולנו למען בעלי החיים ברדיו קול החיות

  • Home
  • כולנו למען בעלי החיים ברדיו קול החיות

כולנו למען בעלי החיים ברדיו קול החיות דף התוכנית "כולנו למען בעלי החיים"
ברדיו קול החיות
http://a

עשרות אלפי עגלים וכבשים חיים לישראל מדי שנה, רובם מאוסטרליה (בסבסוד המדינה). הובלת כבשים ועגלים מאוסטרליה לישראל כרוכה במסע ארוך ומפרך במיוחד. הוא מתחיל בשעות רבות, לעתים עשרות שעות, של הובלה במשאיות ברחבי אוסטרליה לנמלים, שם הם מועמסים על אוניות. לאחר ההעמסה ממתינה להם תקופת שהות בת כשלושה שבועות על גבי אונייה מיטלטלת, העוגנת לבסוף בנמל אילת. משם הם מובלים במשאיות לתחנות מעבר בערבה. מתחנות ההסגר

בערבה נשלחים הכבשים והעגלים למכלאות פיטום, שם ייכלאו במשך חודשים לצורך העלאה במשקל, אז יועמסו שוב על משאיות ויובלו אל מותם.
כבשים ב קורמו אקספרס המסע מקצהו השני של כדור-הארץ יכול להתחיל בהעמסה בגשם שוטף ולהסתיים בפריקה בשמש צורבת ובחום קופח הגורמת לצמא עז ולהתייבשויות המוניות. בעלי-חיים רבים מתים במהלך ההובלה. שיעורי התמותה, הנעים סביב 2% בממוצע לכבשים, מלמדים גם על המצוקה הקשה של בעלי-החיים השורדים את המסע. ההעמסות והפריקות החוזרות מלוות בהפחדה, במכות ובשימוש בשוקים חשמליים. בעלי-חיים שכושלים על-גבי הרמפות נרמסים לעתים תחת רגלי חבריהם. הצפיפות, החום והמחנק בספינה מקשים על הנשימה. בעלי חיים חולים וגוססים מושלכים לעתים מן הסיפון כדי לשלם פחות מכס (מסיבה זו גם יש המרעיבים את בעלי החיים לפני פריקתם בנמל, כדי שירדו במשקל). לעתים דוחים נמל כלשהו את המשלוח מחשש להעברת מחלות, אז דוחים אותה פעמים רבות גם שאר הנמלים ובעלי החיים גוססים ארוכות, טבועים בהפרשותיהם.
פעילי אנונימוס במיצג מחאה נגד המסעות מאוסטרליה, נובמבר 2007המאבק במשלוחים החיים. באוסטרליה נאבקים כבר שנים רבות ארגונים להגנת בעלי חיים להפסקת המשלוחים החיים למזרח התיכון. אולם כל מאמציהם נבלמו עד היום על ידי הלובי החקלאי החזק באוסטרליה. בפברואר 2003 עתרה תנו לחיות לחיות לבג"ץ נגד המשך המשלוחים החיים מאוסטרליה לישראל. לאחר יותר משנתיים, נסגרה העתירה בנזיפה למשרד החקלאות על הסחבת בהתקנת התקנות להובלת בעלי-חיים. באותה שנה נחשפו זוועות המשלוחים החיים בטלוויזיה האוסטרלית, ובעקבות זאת ננקטו צעדים משפטיים חדשים נגד המשלוחים החיים גם באוסטרליה. ועדת חקירה אוסטרלית, קבעה ב-2004 שיש להעביר את הפיקוח על רווחת החיות מידי הסוחרים לממשלה, ולהפסיק באופן זמני חלק מן המשלוחים. גם המלצות אלה לא יושמו או הביאו לשינוי המיוחל. אנונימוס מקיימת פעילויות הסברה שונות במטרה להעלות את המודעות לסבל בעלי החיים במשלוחים מאוסטרליה.
בתמונה: כבר בגיל הזה הם מובלים מיד להסגר(גם עגלים בוגרים יותר) בן 30 ימים ואחרי לפיטום בכלובים קטנים ללא היכולת תזוזה ... ואת ההמשך אתם בטח מנחשים... רצח ! בהגיעם להסגר עדיין גם שם לא חוסכים מהם מכות ללא רחמים ! סבל ויסורים מרגע לידתם ועד ליום מותם !

Address


Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when כולנו למען בעלי החיים ברדיו קול החיות posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share