תעסוקה הוגנת לנכים

  • Home
  • תעסוקה הוגנת לנכים

תעסוקה הוגנת לנכים שכר מתואם לנכים גורר את תעסוקת הנכים לאי שוויון, אנחנו

הפגיעה באנשים עם מוגבלות מחמירה בעוד שהציבור שנפגע שותק ומפקיר את עתידו.ביום שני שעבר (29.1.24) הכנסת המשיכה לקדם הפרטה ...
02/02/2024

הפגיעה באנשים עם מוגבלות מחמירה בעוד שהציבור שנפגע שותק ומפקיר את עתידו.

ביום שני שעבר (29.1.24) הכנסת המשיכה לקדם הפרטה חמורה הפוגעת אנושות בגורלם של אנשים מוגבלי הליכה.

תאגידי הבריאות (קופות החולים לשעבר) קיבלו מנדט מתוקף צו בעיתי שפרסם שר הבריאות המעביר את הטיפול באביזרי השיקום ובעיקר הניידות לידיהם.

כל הגורמים שמשווקים את הציודים שהתאגדו תחת לשכת המסחר פרסמו נייד עמדה ממנו עולה כי במכרז שפרסמו תאגידי הבריאות ניתנה הנחייה מפורשת לקבוע משקל עודף למחירם של אביזרי הניידות על פני איכותם והרמה הטכנולוגית שלהם ובנוסף נפרצה הדרך לספק למוגבלי הליכה ציוד זול ולא איכותי חלקו בשיטת הליסינג, תוך שנסללת הדרך לאספקה של ציוד משומש שעבר שחזור כציוד קבוע.

כמי שעושה שימוש בציוד מחליף הליכה שכזה, אני רואה בהחלטה נקודת שפל קשה ביותר והדימוי המקביל שאני יכול לעשות בו שימוש הוא הנפקת נעליים משומשות כתחליף לחדשות. מה שמעלה את זעמי כאזרח, לבחירה המשפילה הזו ביחסה של המדינה לציבור האנשים עם המוגבלות.

נקודת שפל זו היא אחת מתוך שלל הפגיעות הקשות שמתכננת המדינה ביחסה המשפיל כלפי הציבור שלנו והוא רק סנונית נוספת, חדשה ונוראית במדרון החלקלק שצפוי לאנשים עם מוגבלות בקו המחשבה המתגבש אצל המחליטים לציבור שלנו בעתיד.

אין זו ההחלטה הראשונה שהמדינה מקבלת בנושאי אנשים עם מוגבלות והצרת חייהם. החלטה נוספת שהתקבלה בעבר הלא רחוק ביטלה את התקציבים הנידרשים לפתרונות דיור לאנשים עם מוגבלות ומחיקת פתרונות הדיור במסגרות של הדיור הציבורי מה שמשאיר אנשים עם מוגבלות קשה ללא אפשרות לקורת גג מעל ראשם.

הקצבאות שהם מקור המימון העיקרי לסיעוד גם הוא הולך להידחק בקרוב בעקבות עליית השכר הטיפולי לרמות שכר בתחום שבו הן יהיו בלתי ניתנות להשגה ולרוב המוגבלים הסיעודיים הקשים.

לא ברור לי כיצד אנשים עם מוגבלות ברמה קשה יצליחו לשרוד ללא קורת גג, מחייה ואפשרות לניידות. מה מצפים מהם שם בניהול המדינה?! עד כמה נמוך אפשר להגיע ביחס אליהם?!

אם לא יתעורר ציבור האנשים עם המוגבלות ויתאגד בדחיפות תחת ארגון יציג ולוחמני שיפעל ובכל חזית אפשרית נגד הגזרות החדשות, בקרוב ההידרדרות המתמדת באפשרות לחיות בכבוד במדינת ישראל של ציבור האנשים עם מוגבלות תחצה קווים אדומים בלתי נתפסים.

הגיע הזמן שציבור שמונה מעל לחצי מיליון אזרחים יתעורר מהקיפאון שאחז בו. אחרת מצבם הצפוי ובעתיד הלא רחוק יהיה רע ומר.

זה לא עוד פוסט אזהרה, זו קריאה דחופה ליציאה למאבק חסר פשרות במחליטים שאיבדו צלם אנוש ביחסם לאנשים עם מוגבלות.

קובי כהן

היום יום שני 29 בינואר 2024 זה קרה בכנסת. מאחר ולא התאגדתם, חבריי הנזקקים למכשירי הניידות, תשלמו מחיר כבד.כל אדם עם מוגב...
29/01/2024

היום יום שני 29 בינואר 2024 זה קרה בכנסת. מאחר ולא התאגדתם, חבריי הנזקקים למכשירי הניידות, תשלמו מחיר כבד.

כל אדם עם מוגבלות שנעזר במכשירי ניידות כלומר: כל אדם עם מגבלת הליכה שנדרש לו כיסא גלגלים או כל מכשיר ומכל סוג, ישלם מחיר כבד כי הממשלה הולכת לאשר בכנסת את "הרפורמה באביזרי הניידות" שהוקפאה בגלל המלחמה.

לרגע היה נדמה שהם הולכים לעצור את הזוועה המתקרבת. אבל לא! אין תיקונים של הבעיות הקיימות, אין מענים לפגעים קשים בתקנות ובכללים, ככה כמו שזה, הם מעבירים את הכל מכל להפרטה.

למשרד הבריאות נמאס לעבוד, לטפל בבקשות, לאביזרי הניידות, לתקן אותם ולדאוג לכם. לכן אביזרים כמו: סדים, רולטורים, כיסאות גלגלים מכל הסוגים ועוד, יטופלו על ידי קופות החולים.

המשרד מוכן לשלם לקופות החולים על מנת שאלו יעבדו בשבילו. יקשו על אישורים, ינפו נזקקים, יקבעו סטנדרטים נמוכים לאביזרים ויספקו אביזרים זולים, באיכות ירודה.

המשרד אפילו העביר לקופות החולים את כל המלאי שלו וללא תמורה.

כל כך חשוב במשרד הבריאות, לשתות את הקפה בנחת ולא להתעסק בצרכים שלכם, שאפילו לא מינו פיקוח על ההחלטות שיתקבלו בקופות החולים.

לקופות החולים הרצון הזה, בא כמתנה קסומה, המתאימה להם בול.

גם ככה סובלים בקופות מגירעון קשה כתוצאה מהקיצוצים הרוחביים התכופים, שפרס שכזה בשווי של מאות מיליונים שנופל עליהם כמו מתנה משמיים, הם מאמצים אותו בשתי ידיים.

עד היום נתנו לך, בעל הצרכים, אפשרות לפנות לספקים השונים. מגיעים לספק ושם עם אישור שאותו הנפיק משרד הבריאות, נכון הוציאו לך את הנשמה לפני שקיבלת את זה, אבל לפחות כשהגעת לספק יציעו לך ממבחר הגון וראוי, אביזר מאושר מתוך שלל האביזרים שעברו מכרז ואושרו לאספקה. סחורה ראויה באיכות סבירה.

לאחר אישור הרפורמה.
בקופות החולים מחכים לרגע שבו יוכלו להעביר את המכרז לחברות הבת שלהם. הם יהיו אחראים על תוכן המכרזים ויוכלו להגדירם מחדש על פי קריטריונים ושיקולים שהעיקרי שבהם הוא המחיר.

כן, אותה חברת בת של קופת החולים תחפש את היצרן (הסיני בדרך כלל) שיספק את האביזר שנחוץ לכם, במחיר הזול ביותר.

מה עם האיכות אתם שואלים? מה עם המבחר, העמידות, הטכנולוגיה, האם יהיה מעודכן וראוי לכם? את מי זה מעניין! העיקר שיוכלו לסמן ווי לדרישה שלך לאביזר ושאתה תתפוצץ, תסבול, תקטר כמה שאתה רוצה.

הם, בקופות החולים יהיו גם אלו שיטפלו בתלונות שלך...

מה שאומר שאתה תוכל להתלונן עד מחר על ההיצע של הקופה ולהבין שזה מה שיש. תיקח, או שתפנה לרכוש בכסף פרטי אביזר אחר, כדי לחיות כבן אדם עם אביזר ראויי. פתרון מתאים וראוי רק לעשירים.

המחליטים שיתכנסו היום בכנסת מעניינים בעיקר בשקט מערכתי במשרד הבריאות והרחקה של הבעיות כמה שיותר רחוק ממשרדי הממשלה. הם רוצים הפרטה ובכל מחיר.

בשבילם אתה בעיה והצרכים שלך נמצאים רחוק מהעין ומהלב. ו... בעיקר כמה שיותר רחוק מהתקציב, זה שאפשר להעביר לשימושים אחרים.

אנחנו, שרוב הזמן עסוקים במלחמות הישרדות נאלץ לסבול מאותם עסקנים אירגוניים משתפ"ם שרק ענינייהם חשובים.

נאלץ בהעדר ארגון יציג, לסבול את שיתוף הפעולה של הארגונים ונציגיהם עם אותם שעסקו ב- "הרפורמה המוצעת" ונאלץ להתפלל חזק שנמשיך לשרוד במציאות החדשה.

מצטער. זו דעתי ומי שחושב אחרת מוזמן לקום ולומר את דברו.

האם לא תגיבו? תכתבו ותגידו לכולם מה דעתכם על הרפורמה.
האם אף אחד לא קם וכולנו מסכימים לזה?

היום זה קורה.
חשוב שתביעו דעתכם.

קובי כהן.

06/11/2023
24/09/2023

חשבון נפש לקראת יום הכיפורים

ממשלה נבחרת על ידי המפלגות שבכנסת שבוחרות וממליצות על ראש ממשלה והוא זה שבוחר לעצמו את השרים במשא ומתן עם המפלגות ובהתחשב ביחסי הכוחות בין אותן מפלגות שמסכימות ורוצות שהוא ישמש ראש הממשלה.
בישראל כמו בשאר העולם הדמוקרטי, העם בוחר לעצמו את המפלגות שהוא רוצה שייצגו אותו אותו בכנסת, מבחינת העם הבחירה שלו היא לאותן מפלגות, פה מסתיים הרעיון הדמוקרטי.

בשונה מהעולם, בישראל השתרשה תרבות זרה שהפכה את המפלגות לגופים חסרי משמעות הנגררות אחרי דמות פרסונלית נבחרת לעמוד ולשמש כפרזנטורית לאותה מפלגה.

ההיגיון אומר שסדר הדברים היה צריך להיות שונה. תחילה אמורה לקום המפלגה לגבש אידאולוגיה ולהציג את הדעות וההשקפות שלה לעם. לאחר שהציגה המפלגה את המצע שלה, כן הדבר הזה שמציג את דעתה במבחר נושאים. הייתה בוחרת לעצמה את מי שיעמוד בראשה.

אצלנו הכל הפוך, בישראל לרוב המפלגות אין מצע ואלו שיש להן מצע לא בהכרח דבקות בו.
העם התרגל לבחור פרזנטור ולתמוך במפלגה שאותה הפרזנטור בחר לעצמו כסרח, כשהוא הפרזנטור לא מרגיש שהוא מחויב לשום דבר עקרוני או מהותי, שמאפיין את אותה קבוצת אנשים שבחרו בו.

הפרזנטור ו/או האנשים שתומכים בו או המקורבים אליו הם שבוחרים לעצמם את המועמדים שהם רוצים לראות לצידו, ולא ברור לגמרי מה השקפת עולמם ודעותיהם.
כך קיבלנו את סמוטריץ ובן גביר. כך קיבלנו את גנץ ואת לפיד וכך קיבלנו את דרעי, ליצמן, גולדקנוף וכך קיבלנו את ביבי. ולצערי כך קיבלנו גם את לוין.

לפעמים אני שואל את עצמי היכן נעלמו כל אותן עקרונות שנוסחו במצע ושימשו אור לערכיה ולפועלה של מפלגה זו או אחרת שהיום הפכה למעשה למעטפת ריקה ולפעמים גם קולנית, בוטה, גסה ומבישה.

הילדים שלי אומרים לי, אבא אתה עתיק, תתקדם... ואני בחיוך אומר, עוד תתגעגעו. בליבי אני אומר לעצמי, שאני מקווה שכמו שהמודה באופנה חוזרת על עצמה לאחר תקופה, העם הנפלא שלנו יחזיר לנו שוב את הערכים, ההיגיון, ובעיקר שהעם הזה יחזור לפסי המסילה לאחר שהרכבת ירדה מהן.

קובי כהן

יש אנשים שיש להם חלום לארגון יציג שיבחר בבחירות דמוקרטיות וייתן מענה לכל העיוותים והכשלים שקיימים בעשרות חוקים הגורמים ל...
19/05/2023

יש אנשים שיש להם חלום לארגון יציג שיבחר בבחירות דמוקרטיות וייתן מענה לכל העיוותים והכשלים שקיימים בעשרות חוקים הגורמים לפגיעה חמורה בציבור האנשים עם המוגבלות.

ארגון יציג שיכלול את כל ציבור האנשים עם המוגבלות ויתן מענה לכל חבר בארגון בעזרת מחלקה משפטית חינמית ויעשה שימוש ראוי בדמי החבר הזניחים שאותם ישלמו כלל האנשים עם המוגבלות לטובת אותם שירותים.

דמי חבר בדומה לכל הארגונים היציגים האחרים, דמי החברות הזניחים שנקבעים על פי חוק לארגון היציג לא ילכו להעשרת כיסם של פטרונים ועסקנים בדומה למצב המתקיים היום, אלא יכלו כולם לטובת קידומם של אנשים עם מוגבלות ויצירת חקיקה שפועלת למענם.

זה חלק מהחזון וזו המטרה וכדאי לכם לתמוך בחקיקה שכזו למען הקמת הארגון היציג שיפעל למען עתידכם. למען עצירת הטיפול הכושל של מעל לאלף ארגונים שגובים מכם דמי חברות ולא יכולים או לא מסוגלים להניע שינוי חוקתי שכזה.

כל בר דעת ישמח להוציא 10 ש"ח מכיסו לטובת חזון שכזה מול מציאות חסרת תכלית שמתקיימת היום.

יום השואה והגבורה: הם טבחו תחילה באנשים עם מוגבלותהצורר הנאצי דן אותנו למיתה כפולה, פעם בשל דתנו ופעם בשל היותינו אנשים ...
17/04/2023

יום השואה והגבורה: הם טבחו תחילה באנשים עם מוגבלות

הצורר הנאצי דן אותנו למיתה כפולה, פעם בשל דתנו ופעם בשל היותינו אנשים עם מוגבלות. לנו האנשים עם המוגבלות חשוב להזכיר זאת דווקא היום ביום השואה, למען ייטיב העם בו אנו חיים להבין שמשאת נפשנו היא חיים בכבוד, ושילוב בקהילה בשיווין זכויות וחובות, החייב להתקיים במציאות הישראלית העכשווית.

המהלך ההיסטורי
היגיינת הגזע הארי גרמה לנאצים לחסל באופן שיטתי ילדים ומבוגרים הסובלים מנכויות שונות, לא רק יהודים, לא רק בני גזעים נחותים, אפילו הארים טהורים.

הישמרות הגזעים המיוחסים והחזקים במאבק על הקיום - סיפרו של צ'ארלס דארווין שיצא לאור בשנת 1854 שימש בסיס לטענת הסלקציה במלחמת הקיום בטבע. סלקציה וברירה טבעית הם אבני יסוד לאותה תיאוריה רצחנית שמתפתחת לה.

ב - 19 בנובמבר 1920 טען קארל קליי (Klee),בהרצאה פומבית בפני החברה הפורנזית-רפואית כחבר בית המשפט העליון בברלין, שאין אפשרותם להתנגד להמתתם של "חסרי-ערך" ו-"גורמים מזיקים" לחברה.

הפרופסור לתיאולוגיה מהיידלברג, לודוויג לאמה, הצהיר במחזור הרצאות (בשנת 1935), שמעשה מוזר הוא, לבנות ”ארמונות“ למען אנשים שאינם תורמים מאומה, בעוד שאחרים, המסוגלים להביא תועלת לחברה, סובלים חרפת רעב. הוא המשיך וקבע: "הנוצרי הבודד אכן אסור לו להרוג, אך למדינה ולממסד בעלי סמכות זכות מלאה להרוג ולהשמיד אנשים עם מוגבלות כצידוד בקיום עונש מוות", באשר להריגת אנשים עם מוגבלות, הוא ביקש להתנותה בבדיקה, והציע שבסופו של דבר, שכמרים הם אלה שיכריעו בכל מקרה לגופו - יותר מן הרופאים.

אדולף היטלר ימח שמו וזכרו, בספרו מיין קאמפף כתב: "לעולם לא יימצא שועל שתתגלה בו אהדה כלפי ברווזים, כשם שלא יימצא חתול הרוחש אהדה וידידות לעכבר. במאבק ובמלחמה על הלחם היומי, סוף החלש להיכנע. החולים והחלשים אין להם סיכוי לחיות והם יעברו מן העולם".

הסרט : הירושה, שהוקרן בשנת 1938 מתאר מאבק בין שתי חיפושיות, הכיתוב שמלווה את הסרט: "הכול נראה לכאורה, אכזרי מאוד, תופסים את שתי החיות ומציבים אותן זו מול זו, ....... הלא אין זה טבעי שהחתול יגור עם העכבר. אילו כך היה, החיים היו נהרסים מחמת החולשה, הריבוי והצפיפות היו מחניקים הכול..." (הסרט נמצא בארכיון הגרמני).

מנכ"ל משרד הפנים הגרמני - נאצי, שטאלה (Stahle), נשא דברים ב-4 בדצמבר 1940 ואמר: "כל הגישה ההומאניסטית, המצאה יהודית היא. הדיברה החמישית - 'לא תרצח'! - אין הוא צו של אלוה, אלא המצאה יהודית.
לראייה: בטבע החופשי, במרחב הפתוח, אין רחמים לחלש ולחולה. אפילו ארנבת חולה לא תחזיק מעמד יותר מכמה ימים ותהיה לטרף קל לאויביה, ובכך תיגאל מסבלה. לכן, חברת הארנבות היא תמיד חברה בריאה".

60,000 רייכממארק מתנוססת על כרזת תעמולה נאצית, השואלת האם קיימת ההצדקה להמשך קיומם של אנשים עם מוגבלות.

שאלונים למאתיים הורים של החוסים במוסד הפסיכיאטרי העליון של סכסוניה, הביאה להסכמה של 162 מהם להמתה.

דרך החשיבה המתגבשת באותה תקופה הובילה את משטר האימה לקדם את תוכנית: T4 - המתת חסד (אותנסיה), כהתמודדות עם אותם אנשים עם מוגבלות החוסים במוסדות.

הצורך שהתגבש בטיהור הגזע האריי מאותם "מזיקים" והבטחת שלמות אאוגנית (תיאוריה המצביעה על הסכנה שבגנים "החולים והפגומים") הובילו להפעלתה של התוכנית. "המזיקים" הלא הם בעלי הלקות הקוגנטיבית, חולי הנפש ובעלי הלקות בגופם, כולם מצאו את דרכם למוות בתוכנית השמדה מאורגנת ובאותם תאי גז שיועדו לכך.

הושמדו בין 200,000 ל- 300,000 אנשים עם מוגבלות רק בשל היותם כאלה.

התוכנית הנאצית להשמדתנו, התחילה והסתיימה מהר מאוד בגרמניה עצמה, שהחלה התנגדות בני משפחות הגרמנים, לכן בהתחלה השמידו את כל בעלי המוגבלות הקשה (פרט לנכי מלחמה) והמשיכו בזה בשקט. כשהתוכנית הגיעה לידיעת הציבור הגרמני היא נפסקה, אבל!!! המשיכו בה בשקט כלפי אנשים עם מוגבלות חסרי משפחות.

ביום שואה זה, כמו כל יום שואה שקדם לו, חובה עלינו להזכיר ולא לשכוח שאנחנו היינו הראשונים בתוכנית ההשמדה הנאצית ונידונו למיתה פעמים כשראשונה שבהם משום העובדה שהיינו אנשים עם מוגבלות.

לעולם לא עוד!

יו"ר המועצה לביטחון תזונתי פרופ' רוני סטריאר* מזהיר מהשפעות החקיקה על אוכלוסיות מוחלשות.  "מרכיבי הרפורמה המשפטית נועדו ...
08/04/2023

יו"ר המועצה לביטחון תזונתי פרופ' רוני סטריאר* מזהיר מהשפעות החקיקה על אוכלוסיות מוחלשות. "מרכיבי הרפורמה המשפטית נועדו להחלשת כוחם ועצמאותם של שומרי הסף", במכתב ששלח לשר כתב הדגיש פרופ' סטריאר:
המועצה לביטחון תזונתי חרדה להשפעתה השלילית של הרפורמה על שמירת האיתנות, השקיפות והשוויוניות של מערכות הביטחון הסוציאלי בישראל".

אנחנו בדעתו.
האם גם אתם תומכים בדעה הזו?

כולכם יודעים מה קורה לפוסט כשמגיבים אליו ומשתפים אותו, נכון?

כמובן נשמח לראותכם גם בקבוצה שהקמנו:
(קליק על הקישור ואתם שם)
https://www.facebook.com/groups/anasimimmogbalot/



*פרופסור רוני סטריאר הוא פרופ' חבר בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה, מייסד וראש המרכז הבינתחומי לחקר העוני וההדרה החברתית.

יו"ר המועצה לביטחון תזונתי פרופ' רוני סטריאר* מזהיר מהשפעות החקיקה על אוכלוסיות מוחלשות."טובי הכלכלנים מתריעים מהקטנת הה...
25/03/2023

יו"ר המועצה לביטחון תזונתי פרופ' רוני סטריאר* מזהיר מהשפעות החקיקה על אוכלוסיות מוחלשות.
"טובי הכלכלנים מתריעים מהקטנת ההוצאה הלאומית על שירותים חברתיים"
"מרכיבי הרפורמה המשפטית נועדו להחלשת כוחם ועצמאותם של שומרי הסף", כתב סטריאר במכתב ששלח לשר.
הוא הדגיש כי המועצה לביטחון תזונתי "חרדה להשפעתה השלילית של הרפורמה על שמירת האיתנות, השקיפות והשוויוניות של מערכות הביטחון הסוציאלי בישראל".
*פרופסור רוני סטריאר הוא פרופ' חבר בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה, מייסד וראש המרכז הבינתחומי לחקר העוני וההדרה החברתית.
גם אנחנו בדעתו.
תומכים? נשמח אם תשתפו ותפיצו את הפוסט וכמובן נשמח לראות אתכם בקבוצה.
https://www.facebook.com/groups/anasimimmogbalot/

דיקטטורה דורסנית של ימין כלכלי לאומני קיצונייריב לוין שר השפטים איש פורום קהלת ומיישם מדיניותה, לא יעצור עד שהפגיעה הכלכ...
22/03/2023

דיקטטורה דורסנית של ימין כלכלי לאומני קיצוני

יריב לוין שר השפטים איש פורום קהלת ומיישם מדיניותה, לא יעצור עד שהפגיעה הכלכלית בציבור המוחלשים תתבסס על ידי הרס בסיס ההתנגדות היחיד להגנת המוחלשים (הבג"צ) זה הפועל בצורה אקטיביסטית לשמירת הציבור המוחלש מפני תוכנית היישום הכלכלית לאומנית של הימין הכלכלי הקיצוני בישראל המיוצג ומקודם על ידי פורום קהלת.

פורם התומך בכלכלה סטייל אמריקה, מופרטת ודורסת מוחלשים, ללא ביטוח לאומי, ללא רפואה ציבורית, ללא חינוך ציבורי, ללא דיור ציבורי ובעיקר ללא רווחה.

כלכלה שהם מכנים "חירות הפרט" ועיקרה התנתקותו מחובות אזרחיות ובהן בעיקר מה שהם רואים כ-"צרה חולה": המסים! אותם המשמשים כדלק לכל השרות הציבורי. המחסום שלהם להתעשרות מהירה ודורסנית.

תוכניתו המקודמת רוויה חזירות כלכלית חסרת מעצורים, של אנשים שחפצים לפגוע בעיקר מוחלשים שאותם לשיטתם הכלכלה הקיימת סוחבת על גבם. בעיקר אנשים עם מוגבלות.

תוכניתו תרמוס אתכם ברגל גסה חסרת מצפון ולב.

זה או לוין - או הדמוקרטיה, זכויות האדם, זכות השוויון שלנו והזכות לחיים בכבוד מתוך עקרונות התיקון הסוציאלי.

רוצים סיכוי הוגן, הדמוקרטיה חייבת לנצח!
חתמו עכשיו:

הוא לא יעצור עד שהדמוקרטיה תיהרס.זה או לוין – או הדמוקרטיה.הדמוקרטיה חייבת לנצח!חתמו עכשיו:

אנו פעילים חברתיים, הפועלים לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות בישראל, מבקשים להתריע על השלכותיהם של השינויים המשפטיים...
20/03/2023

אנו פעילים חברתיים, הפועלים לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות בישראל, מבקשים להתריע על השלכותיהם של השינויים המשפטיים המתהווים על זכויותיהם של אנשים עם כל סוגי המוגבלויות מכל קצות הקשת הפוליטית.
במרוצת השנים, הצלחנו לקדם זכויות של אנשים עם מוגבלות, בין היתר בזכות שיתוף פעולה פורה עם חברי/ות כנסת מימין ומשמאל. עם זאת, אנו מאוחדים בדאגה כי השינויים המוצעים ברפורמה המשפטית יפגעו קשות בזכויותיה של אחת האוכלוסיות המוחלשות והמודרות בישראל.
לפיכך, אנו קוראים לעצור לאלתר את החקיקה שנועדה להביא לשינויים מרחיקי לכת במערכת המשפט שינויים שיפגעו קשות בדמוקרטיה ובעיקר בזכות השוויון שלנו.
כל מי שמאמין בשוויון ובדמוקרטיה מוזמן לקבוצה.
https://www.facebook.com/groups/524300116543096
בווצאפ
https://chat.whatsapp.com/CYXqWhjTLzGDOMkxN56OHh
#דמוקרטיה

אני אתכם
18/02/2023

אני אתכם

יותר מ-4,500 מהבכירים בעולם האקדמיה, המשפט והכלכלה בישראל חתמו על עצומות, מכתבים וגילויי דעת נגד תוכנית נתניהו-לוין. הם טוענים כי היא תחליש את מערכת המשפט ובכך תפגע בכל....

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when תעסוקה הוגנת לנכים posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share