המאמות של בית שמש

  • Home
  • המאמות של בית שמש

המאמות של בית שמש המאמות של בית שמש והסביבה
(13)

איחוד הצלה גזרת בית שמש:לפני זמן קצר התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה על ילד (כבן 4) שנחנק. חובשי רפואת חירום של אי...
20/04/2024

איחוד הצלה גזרת בית שמש:
לפני זמן קצר התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה על ילד (כבן 4) שנחנק.
חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף רמב"ש שהגיעו למקום מצאו את הילד כשהוא במצב של חנק מגוף זר והם החלו לסייע לו, כשלאחר מספר שניות הילד פלט חתיכה של משחק לגו וב"ה מצבו טוב.
אנחנו שבים ומזכירים שגם בעת הניקיונות לפסח להקפיד להרחיק חומרים מסוכנים, ופריטי משחק וכדומה שיכולים להוות סכנה לילדים קטנים ותינוקות.

17/04/2024
עדכון:לאחר שיח נוסף עם כלל גורמי המקצוע הרלוונטיים, קבעו ראש העיר ומנכ"ל העירייה כי שירותי הרווחה יפעלו מחר כרגיל.
14/04/2024

עדכון:
לאחר שיח נוסף עם כלל גורמי המקצוע הרלוונטיים, קבעו ראש העיר ומנכ"ל העירייה כי שירותי הרווחה יפעלו מחר כרגיל.

13/04/2024

הודעת דוברות 13/4 22:45

*ראש העיר שמואל גרינברג*:"שבוע טוב. בעקבות המצב יש הנחיות חדשות של פיקוד העורף. אנחנו קוראים לכל הציבור להישמע להנחיות"

*להמשך דברי ראש העיר אנא כנסו לסרטון המצורף.

כביש 383, שני נפגעים באורח קל בתאונת דרכים עם מעורבות שני כלי רכב ופרה.צוותי הרפואה של איחוד הצלה מגזרת בית שמש בהם המתנ...
11/04/2024

כביש 383, שני נפגעים באורח קל בתאונת דרכים עם מעורבות שני כלי רכב ופרה.
צוותי הרפואה של איחוד הצלה מגזרת בית שמש בהם המתנדבים *מוישי הורביץ, גילי ג'מו, יענקי גלבמן וצבי הריס* שהגיעו למקום, העניקו סיוע רפואי ראשוני, יחד עם חובשים נוספים לשני הנפגעים שהתנגשו בזה אחר זה בפרה. וכתוצאה מכך אחד הרכבים איבד שליטה והתהפך.
לאחר הטיפול הראשוני בשטח הנפגעים פונו להמשך טיפול בבית החולים, כשאחד מהם פונה באמבולנס של איחוד הצלה.

מזל טוב, נולד בן.היום לפנות בוקר התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת בביתה בשכונת נוה שמיר בבית שמש. חובשת רפואת חירום של אי...
10/04/2024

מזל טוב, נולד בן.
היום לפנות בוקר התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת בביתה בשכונת נוה שמיר בבית שמש.
חובשת רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף רמב"ש *קרן פוסטר* והחובש *יהונתן בושארי* שהגיעו למקום מצאו את האשה כשהיא בתחילת תהליך הלידה והחלו לסייע לה, כשלאחר זמן קצר קיבלו לידיהם תינוק קטן וחמוד.
לאחר הטיפול הראשוני באמא והתינוק הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות!

מזל טוב, נולד בןהיום לפנות בוקר התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת בביתה בשכונת נוה שמיר בבית שמש. חובשת רפואת חירום של איח...
10/04/2024

מזל טוב, נולד בן
היום לפנות בוקר התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת בביתה בשכונת נוה שמיר בבית שמש.
חובשת רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף רמב"ש *קרן פוסטר* והחובש *יהונתן בושארי* שהגיעו למקום מצאו את האשה כשהיא בתחילת תהליך הלידה והחלו לסייע לה, כשלאחר זמן קצר קיבלו לידיהם תינוק קטן וחמוד.
לאחר הטיפול הראשוני באמא והתינוק הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות!

09/04/2024

מלכה: החנות לבגדים צנועים שנפתחה לזכרו של שלומי מלכה ז"ל

גל מלכה כהן, תושבת העיר, פתחה אמש (שני) חנות לבגדים צנועים ומלאי סטייל. גל מספרת כי קיבלה את ההשראה מאביה שלומי מלכה ז״ל, שהלך לעולמו בטרם עת לאחר מאבק במחלה קשה. ״הרגשתי שאבא שלי כיוון לי את זה מלמעלה", משתפת גל, "ורציתי להמשיך את דרכו הטובה בעיר בית שמש. להמשיך את דרכו בצניעות ובמסירות, וכמובן לזכות את הרבות לעילוי נשמתו". החנות החדשה ממוקמת במרכז המסחרי הותיק.

סניף רמי לוי חדש בקניון "השדרה" בעירבקניון "השדרה" בבית שמש נחנך היום סניף חדש של רשת "רמי לוי - שווק השקמה" במעמד ראש ה...
09/04/2024

סניף רמי לוי חדש בקניון "השדרה" בעיר

בקניון "השדרה" בבית שמש נחנך היום סניף חדש של רשת "רמי לוי - שווק השקמה" במעמד ראש העיר שמואל גרינברג, איש העסקים רמי לוי, סגן ומ"מ ראש העיר, מחזיק תיק הנדסה, שמעון גולדברג, מנכ"ל קניון "השדרה" גדי שטרן ומכובדים נוספים.

ראש העיר גרינברג קבע את המזוזה בכניסה לסניף ואיחל הצלחה למנהלים במקום.
ראש העיר גרינברג הדגיש בפני רמי לוי כי סניפיו בעיר מהווים עוגן תעסוקתי לתושבי העיר ויש לו עוד שכונות נוספות בעיר אליהם הרשת יכולה להתרחב.

רמי לוי איחל הצלחה לראש העיר גרינברג עם כניסתו לתפקיד ואמר: "אני מאחל לך הצלחה. הצלחה שלך היא הצלחה של כל עם ישראל. בעזרת השם נעשה עוד הרבה עסקים בבית שמש ונעזור לך לפתח את הכלכלה בעיר לטובת תושבי בית שמש".

עוד פגש רמי לוי במקום את סגן ראש העיר שמעון גולדברג ואיחל גם לו הצלחה בהמשך תפקידו כמחזיק תיק הנדסה ויו"ר הועדה המקומית לתכנון ובנייה.

*ראש העיר שמואל גרינברג:* "חנוכת סניף רמי לוי היום בעיר היא עוגן תעסוקתי לחלק מתושבי העיר שימצאו ברשת ובסניף את מקום תעסוקתם בכל שדרת התפקידים. פתיחת הסניף גם תועיל להגברת התחרות בעיר ולהוזלת המחירים לצרכנים בעיר. נמשיך להביא לעיר חברות גדולות בכל תחומי המשק וזאת כדי להעמיק את עולם הפיתוח הכללי בעיר".

*סגן ראש העיר שמעון גולדברג:* "חנוכת סניף רמי לוי היום בעיר היא עדות נוספת לאמון שחברות דגל במשק רוכשות לעיר בית שמש. נמשיך ב"ה במנהל ההנדסה בהובלת ראש העיר למצב את העיר כיעד עבור חברות אלו וכל זה לטובת פיתוח התעסוקה וחיזוק התעשייה".

מנהל תפעול מרים כוסית לרגל חג הפסח.עובדי מנהל תפעול יחד עם צוות עובדי מוקד 106 התכנסו הבוקר להרמת כוסית חגיגית במעמד ראש...
09/04/2024

מנהל תפעול מרים כוסית לרגל חג הפסח.

עובדי מנהל תפעול יחד עם צוות עובדי מוקד 106 התכנסו הבוקר להרמת כוסית חגיגית במעמד ראש העיר שמואל גרינברג, סגן ראש העיר ומחזיק שפ"ע חנוך דרנגר וממונה המוקד העירוני 106 ח"מ יונה קאופמן, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, יו"ר ועד העובדים ישראל פרץ, ראש מנהל תפעול דודו ג'מו וצוות עובדי המנהל.

*ראש העיר שמואל גרינברג* פתח בדברים וברך: "אתם הפנים של העיר. אני מסתובב תקופה ארוכה ואני רואה אתכם בכל מקום, מהירות התגובה שלכם מיידית ואתם ראויים לכל הערכה. למרות שנראה לכאורה שהתפקיד שלכם מעט כפוי טובה ולמרות זאת המסירות יוצאת דופן. אתם הפנים שלנו ואני מצדיע לכם".

*סגן ראש העיר, חנוך דרנגר:* "מנהל תפעול ואגף שפ"ע הוא עצום בפעילות ובעשייה שלו למען תושבי העיר. אני סמוך ובטוח ב"ה כי עובדי שפ"ע ימשיכו לפעול למען תושבי העיר ולכל הבאים בשעריה. העיר מטופחת ואני מודה לכם על כך. אני עומד לרשות כל עובדי האגף לכל שאלה ולכל מטרה ויחד נמשיך לשרת את תושבי העיר".

*חבר מועצת העיר, יונה קאופמן*: "הגענו לעבוד יחד ולקדם את העיר. המוקד עובד בצורה איכותית ואין לי ספק שנמשיך לקדם את כל המשימות המונחות לפתחנו בהובלת ראש העיר".

סיכם *ראש מנהל תפעול דודו ג'מו* ואמר: "חודש ניסן הוא חודש המסמל התחדשות. הפארקים בעיר וכאן בפארק ירמות היפה הכול תחת התחדשות. אנחנו במנהל עושים הכול כדי שעם כניסת החג העיר תהיה מבריקה וערוכה לקראת אירועי החג וקליטת כל המבקרים בעיר שלנו. תודה לכל עובדי המנהל ולכל השותפים בעשייה".

08/04/2024

צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו לרחוב רבינא בבית שמש עקב דיווח על שריפה במבנה מגורים.

הצוותים מדווחים כי צוותי כיבוי פעלו בזירה, ולדברי השכנים - הדיירים ששהו במבנה בזמן פרוץ הדליקה יצאו בזריזות מהמבנה ללא פגע.

מהזירה - צילום: איחוד הצלה גזרת בית שמש

תאונה עם מעורבות מונית וקטנוע אירעה ברחוב ביאליק בבית שמש.צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני בזירה לרוכ...
05/04/2024

תאונה עם מעורבות מונית וקטנוע אירעה ברחוב ביאליק בבית שמש.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני בזירה לרוכב הקטנוע (כבן 45) שנפצע באורח קל.

מהזירה - צילום: איחוד הצלה גזרת בית שמש

לפני זמן קצר התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלהעל אשה הכורעת ללדת בשכונת הוותיקה בבית שמש. חובשות רפואת חירום של איחו...
03/04/2024

לפני זמן קצר התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה
על אשה הכורעת ללדת
בשכונת הוותיקה בבית שמש.
חובשות רפואת חירום של איחוד הצלה מגזרת בית שמש *ליבי אלתר ומוריה גמליאל* שהגיעו למקום יחד עם חובשים נוספים מצאו את האשה כשהיא בתחילת תהליך הלידה. לאחר זמן קצר קיבלו לידיהם תינוק קטן וחמוד.
לאחר טיפול ראשוני באמא והתינוק הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות!

ראש העיר שמואל גרינברג נועד לפגישת עבודה ראשונה עם מפקד תחנת משטרת בית שמש סנ"צ אלון וינשטייןראש עיריית בית שמש שמואל גר...
03/04/2024

ראש העיר שמואל גרינברג נועד לפגישת עבודה ראשונה עם מפקד תחנת משטרת בית שמש סנ"צ אלון וינשטיין

ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג נועד לפגישת עבודה ראשונה עם מפקד תחנת משטרת בית שמש סנ"צ אלון וינשטיין. בפגישה השתתף גם מנהל אגף חירום ובטחון צחי אלימלך. השניים סקרו בפני גרינברג את כלל מרכיבי הביטחון בעיר והאתגרים העומדים על הפרק.

בפגישה הדגיש ראש העיר גרינברג בפני סנ"צ וינשטיין כי הוא רואה בעדיפות עליונה את השמירה וחיזוק הביטחון האישי של תושבי העיר בכל שכונותיה. ראש העיר גרינברג הדגיש בפני מפקד התחנה וינשטיין את חשיבות שיתוף הפעולה בשגרה ובחירום עם המשטרה ושוטרי התחנה ושהוא רואה בשיתוף הפעולה מכפיל כח לטובת תושבי העיר.

*ראש העיר שמואל גרינברג:* "היה חשוב לי לפגוש בתחילת סבב הפגישות שלי את מפקד תחנת משטרת בית שמש סנ"צ אלון וינשטיין. ביטחון התושבים עבורי הוא מעל לכל ואני מצפה שהדבר יהיה כך גם עבור שוטרי משטרת בית שמש. עוד שמנו בפנינו את הצורך בחיזוק ההיערכות לחירום בתיאום עם אגף הביטחון של העירייה".

31/03/2024
נכנסים לחגים עם אביאל חומרי בניין 770! לא צריך ללכת רחוק... חדש בבית שמש!*חדש בבית שמש - אביאל 770 חומרי בניין:* מגרש ענ...
24/03/2024

נכנסים לחגים עם אביאל חומרי בניין 770! לא צריך ללכת רחוק... חדש בבית שמש!

*חדש בבית שמש - אביאל 770 חומרי בניין:* מגרש ענק | כל המוצרים | במיקום מרכזי

👈*מיקום: מרכזי, ונגיש*
👈*מגרש שהוא גם חנות*
👈*משלוחים לכל בית שמש*
👈*מחירים ללא תחרות*

☑️ שרות אדיב ומקצועי
☑️ חנייה בשפע
☑️ מגוון רחב של מוצרים איכותיים
☑️ חנות רחבת ידיים 770 מ"ר

🎖️בניהולו של *אביאל עמוש*

🕖 *פתוח מ 07:00 בבוקר ועד 18:00*
*ימי שישי עד חצות היום*

*מעולם לא קניתם אצלנו?*
*זהירות. חוויה ממכרת!*

*אצלנו תמצאו - משא ומתן באמונה*

*להזמנת משלוחים עד הבית:* 02-99-66-770

*חפשו בוויז:* אביאל 770

Address

יצחק רבין 1

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when המאמות של בית שמש posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share