המעבדה לייצור תוכן

  • Home
  • המעבדה לייצור תוכן

המעבדה לייצור תוכן סוכנות לשיווק באמצעות תוכן ומיתוג
(3)

חג החנוכה הגיע להזכיר לנו כיצד לכידות, תמיכה וערבות הדדית תורמים לחוסן המשותף ומייצרים נקודות אור מחממות להאחז בהן.אנחנו...
07/12/2023

חג החנוכה הגיע להזכיר לנו כיצד לכידות, תמיכה וערבות הדדית תורמים לחוסן המשותף ומייצרים נקודות אור מחממות להאחז בהן.

אנחנו שמחים לגלות את זה בעבודה עם לקוחותינו ושאר השותפים לדרך, לאורך כל השנה ובייחוד בחודשים האחרונים.

לאורך החודש אנו מעדכנים את הלקוחות שלנו במגמות המתפתחות בלינקדאין: בין מערך הסברה איתן לצד העלאת המורל הלאומית והדגשת רו...
12/11/2023

לאורך החודש אנו מעדכנים את הלקוחות שלנו במגמות המתפתחות בלינקדאין: בין מערך הסברה איתן לצד העלאת המורל הלאומית והדגשת רוח ההתנדבות והתרומות וביצירת מסר חיובי.

מגמה זו ממשיכה ואף מתחדדת - חברות רבות מרחיבות מהלכים "מדיבורים-למעשים", בעיקר בכל הקשור לתמיכה ולחשיפה של לקוחות/עסקים קטנים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה.

מהלכים כאלה אידיאליים לפלטפורמה משום שהם משלבים דאגה חברתית באוריינטציה עסקית-כלכלית - לא רק לעסקים הנפגעים אלא במסר הלאומי שעכשיו חשוב להחזיר את הכלכלה לפסים, והזדמנות לחזק את הקשר עם לקוחות בעולמות ה-B2B.

אפשר לראות זאת במהלך הנוכחי של גוגל עם מבצעי נובמבר של שופינגIL, או את השת"פ של פועלים עם קבוצת ידיעות לתמיכה בעסקים קטנים.

אז מה אפשר לעשות?
כאן זה מאד תלוי באופי הפעילות שלכם. המלצתנו היא:

1. זהו מהו טיב הקשר שלכם לעסקים נפגעים (אם בכלל)

2. הבינו כיצד אתם יכולים לסייע ולמי - בין אם בחשיפה ועידוד רכישה אצלו ובין אם באמצעות עזרה ממשית שניתן גם לתעד/להמחיש אותה.

אנחנו כאן לסיוע במחשבה איך או כיצד לפעול... מוזמנים לדבר איתנו.

אנו מחזקים את המגמה ומזמינים אתכם להניע את הכלכלה ולקנות ישראלי:

ישראלים קונים ישראלי

בעת הנוכחית הרשת מוצפת במידע, בין אם בתמיכה בישראל או בביקורת כלפיה. נדמה שכל צד מגוייס כל כולו למאמצי ה-HASBARA וגם אם ...
31/10/2023

בעת הנוכחית הרשת מוצפת במידע, בין אם בתמיכה בישראל או בביקורת כלפיה. נדמה שכל צד מגוייס כל כולו למאמצי ה-HASBARA וגם אם המשמעות היא לרתום את כל הידע והכלים העומדים לרשותם, פשוטו כמשמעו, כולל שימוש בטכנולוגיות AI. ככה אפשר לראות את נועה תשבי מדברת ספרדית, אברי גלעד בגרמנית ועוד.

גם מהעבר השני השימוש בתוכן פייק רווח, כמו במקרה של הסרטון הערוך של הכתבת המצריה שהעלה שוב את המודעות לחשיבות האבחנה בין מה שאמיתי ואותנטי ומה שמזויף.

כדי לסייע באבחנה, ריכזנו עבורכם מספר כלים שיכולים לשרת אותנו בזיהוי, בהמנעות מצריכת תוכן לא אמיתי ובאזהרה לאחרים, ובכך לצמצם את השלכות הלוחמה הפסיכולוגית שבהפצת תכנים אלה:
👁️‍🗨️ 1. חיפוש תמונות הפוך: שימוש בכלי חיפוש תמונות הפוך כמו Google Images או TinEye לתמונות וסרטונים. כלי זה מאפשר למצוא את מקור התוכן או לזהות אם הוא השתנה.

👁️‍🗨️ 2. בדיקת מטא נתונים: מטא נתונים בתמונות ובסרטונים יכולים לספק מידע רב ערך על מקורם. כלים כמו ExifData ו- InVID (תוסף לדפדפן שעוזר לאמת את האותנטיות של סרטונים במדיה חברתית) עוזרים לנתח נתונים אלה.

👁️‍🗨️ 3. אימות הפוסט באמצעות אתרי בדיקת עובדות: אתרים כמו Snopes, FactCheck.org ו-PolitiFact מוקדשים לבדיקת עובדות והסרת מידע כוזב. ניתן לבדוק אם הפוסט אומת או הודח על ידי אתרים אלה.

חשוב לזכור כי שיתוף אחראי וחשוב של כל אחד ואחת מאיתנו בזירה הדיגיטלית ממלאים תפקיד חיוני בבלימת בהלה והפחדה מיותרת לצד התפשטות והתרחבות מידע שגוי ברחבי באינטרנט.

ולמי שלא נחשף על הסרטון של הכתבת המצריה, הנה הכתבה שסקרה את הנושא:

https://www.ynet.co.il/entertainment/article/skhag008ft

אחרי שמגישת החדשות המצרית בסמה והבה פנתה לקהל בישראל בשפה העברית - הופץ סרטון ערוך שלה שבו היא מגנה את חמאס ואת מעשי הטרור. והבה המופתעת שידרה את הקטע בתוכנית: "לא יכו....

Aviad OrenEfrat Ben NerMiran GozlanUdi Shayshon
12/10/2023

Aviad Oren
Efrat Ben Ner
Miran Gozlan
Udi Shayshon

ברקע האירועים הקשים הפוקדים אותנו, אין משפט או מלה שיצליחו להוציא אותנו מחלום הבלהות ומהכאב הקשה שמציף את כולנו.צוות המע...
08/10/2023

ברקע האירועים הקשים הפוקדים אותנו, אין משפט או מלה שיצליחו להוציא אותנו מחלום הבלהות ומהכאב הקשה שמציף את כולנו.

צוות המעבדה שולח את תמיכתו וחיבוק חם לכל כוחות הביטחון, החיילים, המתנדבים והאזרחים.

כולנו מלאי תקווה לבשורות טובות.🙏

לא צריך הרבה מילים, רק מעשיםלכי להבדק!
01/10/2023

לא צריך הרבה מילים, רק מעשים
לכי להבדק!

גניבת עמוד עיסקי בלינקדאין. 🕵‍♂️ 🔓 כן לצערנו זה יכול לקרות 🤷‍♂️ אז מה קורה כשלקוח חדש מחזיק בעמוד לינקדאין אבל אין לו גי...
28/09/2023

גניבת עמוד עיסקי בלינקדאין. 🕵‍♂️ 🔓
כן לצערנו זה יכול לקרות 🤷‍♂️

אז מה קורה כשלקוח חדש מחזיק בעמוד לינקדאין אבל אין לו גישה אליו?הפתרון המיידי הוא פניה לשירות לקוחות של לינקדאין, אשר מעניקים מענה מהיר.

רק שבמקרה שלנו המקרה הסתבך... סיפור שהיה:התברר שהעמוד נוהל על ידי עובד לשעבר שעזב את החברה לפני 10 שנים וזה ביקש כופר לשחרור העמוד (בחיינו. גם זה קורה במציאות שלנו).

בנקודה הזו הוחלט לפעול בשני מישורים: בחינת הנושא מול עו"ד של החברה, ופניה ללינקדאין בהסדרת הסיטואציה המורכבת שנוצרה.
בהסכמה עם הלקוח, החלטנו לקדם תחילה את האופציה השניה לפני שמייצרים אסקלציה.

לאור המקרה הסבוך, פנינו ישירות לצוות לינקדאין ישראל- בסיוע יעיל, שירותי ואפקטיבי של יואב יניב הצלחנו לקבל בחזרה את המושכות לניהול העמוד והסרנו לאחר כבוד את הפרטים של העובד השורר מהעמוד.

לסיפור המוזר הזה יש כמה מוסרי השכל:
✔ ודאו שלעמוד יש מספר אדמינים וקבעו נוהל מסודר להעברת ניהול הדף במקרה של תחלופת עובדים.
✔ הגדירו יותר מאדמין אחד.
✔ שרות הלקוחות של לינקדאין ופרט לינקדאין ישראל מצטיין! ממליצים בחום להעזר בו (תודה גדולה!!! יניב על ההענות, השירותיות והנכונות לעזור).

LinkedIn

"שנה הלכה, שנה באה"מאחלים לכם שנה עשירה בתוכן מרתק והשגת כל היעדים ואף מעבר...שתהיה שנה מדהימה!✨🍎🍏צוות המעבדהAviad Oren,...
14/09/2023

"שנה הלכה, שנה באה"
מאחלים לכם שנה עשירה בתוכן מרתק והשגת כל היעדים ואף מעבר...
שתהיה שנה מדהימה!✨🍎🍏
צוות המעבדה
Aviad Oren, Sharon Kol, Miran Gozlan, Udi Shayshon, Efrat Ben Ner

07/09/2023

כולנו עדים לכך ש LinkedIn לא מפסיקה להתפתח ולשדרג.
אנחנו כאן כדי לספק לכם הצצה לכמה מהפיצ'רים החדשים והיעילים לשימוש יום-יומי.

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when המעבדה לייצור תוכן posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Shortcuts

  • Address
  • Telephone
  • Alerts
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share

המעבדה לייצור תוכן: תוכן מצטיין המייצר חיבור, סיפור והצלחה

המעבדה לייצור תוכן מספקת לארגונים וחברות את המעטפת המושלמת בעולם התוכן. החל מבניית אסטרטגיה ועד כתיבת תוכן שיווקי ויצירת מהלכים בעלי ערך. המומחיות שלנו היא לקחת רעיון, מחשבה, כיוון או מהלך ולהלביש אותו בתוכן, בצורה ובפעולה המותאמים לקהלי היעד. זוהי אמנות הסיפור ואנחנו סוכנות לשיווק באמצעות תוכן שיודעת להוציא זאת לפועל בצורה הטובה ביותר.

אנחנו במעבדה יודעים לשלב כוחות ובאמצעות שיווק באמצעות תוכן, ליצור את הסיפור הנכון עבורכם ולתקשר אותו מול קהלי היעד. צוות עכברי המעבדה מונה אנשי מקצוע מובילים בתחומם מעולמות תוכן שונים ומגוונים – תוכן, קריאייטיב, עיצוב גרפי, שיווק, דוברות והסברה. ביחד, אנחנו מספקים מנעד רחב של שירותים, מבניית אסטרטגיית תוכן כוללת, דרך כתיבת טקסט לכל צורך, מיתוג ויצירת שפה גרפית ועד לעזרה בפניה ישירה לקהלים נבחרים.

סיפור המעוצב נכון ובנוי בהתאמה לקהלי היעד, תורם לכם


  • בגיוס לקוחות