ادبیات: تئوری - نقد ادبی

  • Home
  • ادبیات: تئوری - نقد ادبی

ادبیات: تئوری - نقد ادبی ادبیات، فلسفه و نقد ادبی محور اصلی پستهای این صفحه‌است.

برای تفکیک محتوای پستها و مطالب موجود در صفحه ماچند هشتگ تعریف کرده ایم:

#نامداران‌اندیشه : شاید برای کسانی که بطورجدی به نقد و مطالعه مباحث تئوریک می‌پردازند این مطالب خیلی جذاب نباشد. اما به واقع هستند بسیاری از مخاطبان که شناخت چندانی از متفکران و تئوریسین‌های جریان‌ساز و تاثیرگذار، درحوزه‌های ادبیات؛ فلسفه و نقد ادبی ندارند. از همین روی مابران شدیم تا با ایجاد هشتگ جدیدی بنام: #نامداران‌اندیش

ه به معرفی این چهره‌های برجسته بپردازیم.

#خوراک‌ادبی : دراین صفحه تصمیم گرفتیم مواد خام ادبی برای روزنامه نگاران حوزه ادبیات را هم - جهت نشر یا ترجمه در جراید و صفحات ادبی منتشر کنیم. مطالب این حوزه با هشتگ #خوراک‌ادبی منتشر میشود.

#پیشنهادترجمه : این هشتگ به پستهایی اختصاص دارد که شامل معرفی و یا پیشنهاد کتابی برای ترجمه و یا مقاله‌ای با زبانهای غیرفارسی‌ست که به‌کار روزنامه‌نگاران حوزه ادبیات نیز خواهد آمد.

#ادبیات‌افغانستان : ادبیات افغانستان در ایران برای بسیاری از علاقمندان به این هنر بخصوص جوانان مهجور و ناشناخته مانده است. ازاین پس ما تصمیم داریم در هشتگ جدیدی زیر نام : #ادبیات‌افغانستان به معرفی آثار ادبی فارسی زبانان این کشور بپردازیم.

#دانلودمقاله : این هشتگ به مقالاتی اختصاص دارد که قابل دانلود هستند.

#امرروزمره : پرداختن به امر روزمره و مباحث مرتبط با این حوزه اگرچه در سالهای اخیر توسط نویسندگان مورد توجه قرار گرفته اما حقیقت آنست که جز در موارد معدودی بسیاری از نویسندگان امروز (بخصوص جوانترها) درک جامعی از این حوزه ندارند! از همین رو ما این هشتگ را جهت دسته‌بندی مطالبی برگزیدیم که در آن به ماهیت‌شناسی روزمرگی و مباحث تئوریک مرتبط با این حوزه پرداخته می‌شود.

#داستان : این هشتگ همانطور که از نامش پیدا مختص نوولهایی‌ست که دراین صفحه منتشر می‌گردد.

Address


Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ادبیات: تئوری - نقد ادبی posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share