خبرگزاری یاری یارسان

  • Home
  • خبرگزاری یاری یارسان

خبرگزاری یاری یارسان yariyarsan

درود

امیداورم به ذات حق هموارە سلامت و شاد زندگی کنید.
خوانندگان عزیز سایت ضمن خوش آمد گویی به شما مهربانان لازم است که چند نکته دربارە هدف و علت تشکیل این سایت را به خدمتتان عرض کنم.

در چند سال اخیر با توجه به خبرها و مشکلات روز افزون مردم یارسان سایتی رسمی و جامع که تمام خبرها و موضوعات یارستان را پوشش دهد ، وجود نداشته و کمبود چنین منبع خبر رسانی برای مردم یارستان و الخصوص برای جوان

ان یارسانی که می خواهند در مورد دین خود اطلاعات کافی داشته باشند، احساس می شد .

دوستان زیادی در فضای مجازی مثل فیس بوک فعالیت های مثبت و مثمر ثمری انجام داده اند و نباید از زحمات آنها چشم پوشی کرد و بحق شایان قدر دانی هستند. حتی کسانی هم از طریق سایتها و خبرگزاری ها و وبلاگها فعالیتهایی را انجام داده اند. ولی هر کدام در بخش های جداگانه، مثلا یکی در مورد مشکلات یارسان، یکی در مورد تنبور و مقامات آن، یکی در مورد سیاست و .... یارسان فعالیت و اطلاع رسانی کرده اند،

اما یارسانیان شایستە این هستند که یک سایت مستقل در عین حال رسمی و جامع و مختص به خود داشته باشند که در آن به تمام موضوعات مرتبط با جامعه یارسان از جمله ( دفتر، کلام ، تنبور، تفسیر، واژگان دفتری، مقامات ، مشکلات نقض حقوق بشر و ......) و دیگر مواردی که مربوط به مردم یارسان است پرداختە شود .

این سایت با چندین ادمین و با همکاری و همیاری شما عزیزان و دوستداران دین یاری، کارش را آغاز می کند و امیدوارم مجموعه فعالیتهای سایت مورد رضایت شما سروران قرار بگیرد.

در خاتمه عرض کنم که اسم سایت برگرفته از دو کلمه " یاری " و " یارسان " است که یاری در واقع نام دین مردمان یارسان می باشد و یارسان نیز به پیروان دین یاری اطلاق می شود. در مجموع نام سایت " یاری یارسان " است و هدف اصلی از تشکیل سایت( یاری یارسان دات کام) تنها خدمت و آگاهی رسانی هر چه بیشتر به مردم فهیم یارسان است و بس.

با سپاس

مدیریت سایت یاری یارسان

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when خبرگزاری یاری یارسان posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to خبرگزاری یاری یارسان:

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Contact The Business
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share