دنيای اسرار آميز

  • Home
  • دنيای اسرار آميز

دنيای اسرار آميز صفحه فیس بوک وبلاگ دنیای اسرار آمیز www.ufolove.wordpress.com

صفحه فیس بوک وبلاگ دنیای اسرار آمیز www.ufolove.wordpress.com

این وبلاگ غیر از این صفحه ،صفحه دیگری در فیس بوک ندارد.

11/03/2017

جهش بزرگ در اعتدال بهاری ( اول فروردین)
----------------------------------------------

از زمان خورشید گرفتگی پرقدرت ماه فوریه، با فوتونهای نورالهی بمباران شده ایم، با نوری که به قلب ما، به سلولها و به حوزه انرژی ما وارد شد . انتشار نور، هرآنچه در لایه های زیرین آگاهی ما قرار دارد را برای آزاد شدن به سطح می آورد. عواطف سنگین و کهنه مانند روغن به روی آب می آیند ... فرم های فکری و الگوهای رفتاری، بالا آمده و زدوده می شوند.

*
این امر نه تنها در حوزه شخصی، بلکه در حوزه جمعی نیز اتفاق می افتد. تجدید حیات بزرگی در تایم لاین های بعد سوم و واقعیت های هولوگرافیک آن صورت می گیرد. تایم لاین های ( خط های زمانی ) مخرب که دیگر قابل نگهداری نیستند ، شکسته شده و به سرعت از هم می پاشند. همچنانکه «گایا» حرکت مارپیچی خود را به سمت ابعاد بالاتر ادامه می دهد ، رویدادهایی با پولاریزاسیون پایین، کشش خود را از دست می دهند.

*
این می تواند یک کمی جنون آمیز به نظر برسد، مگر آنکه این هولوگرام های در حال تغییر را از چشم انداز بالاتری نگاه کنید . بدانید که هیچ چیز نمی تواند بدون همخوانی با فرکانس یگانگی باقی بماند. آرکونها ، نیروهای شیطانی ، فرازمینی های کنترل کننده ماتریکس و منابع جهانی، دورانداخته می شوند. این لحظه ای است که منتظرش بودیم !

*

ما در حال صعود به اوج فرکانسی هستیم که ما را به سوی استارگیت اعتدال بهاری می برد. ( 20 مارسpm PT 12، اول فروردین ، زمان تحویل سال ) این اولین اعتدال در 2017 است ، در اولین سال آغاز نوین . ما سرانجام به تغییر بزرگ جهانی نزدیک می شویم، به تایم لاین ابعاد بالاتر که صلح و خوشبختی برای همگان است.

*
ماه گذشته من در حال پاکسازی حوزه انرژی ام بودم، از آنچه بر اثر« بمباران انرژی » آزاد شده بود. برای بدن فیزیکی و روح انسانی چنین مداخله ای می تواند چالش برانگیز باشد، اما بدترین ها پشت سر گذاشته شدند. شبح تایم لاین آتلانتیس محو می شود. مبارزان نور برای تغییر پرقدرتی که در استارگیت اعتدال بهاری رخ می دهد، آماده می شوند.

*
من شاهد کدهای کریستالی بودم که درمغز و مرکز قلب راهنمایان (way showers) دانلود شده و هندسه کریستالی بدن نوری( Light Body) و رشته های DNA فرابُعدی آنان را فعال می کند. هرچه بیشتر حضور روح خود را در بدن تان بپذیرید، انسان الهی تری می شوید. الوهیت خود را در آغوش بگیرید و همه آنچه باشید که هستید!

*
به مبارزان نور بپیوندید در سرتاسر دنیا برای فعالسازی استارگیت اعتدال بهاری ، روز دوشنبه 20مارس 12pm PT ( اول فروردین، تحویل سال )

با عشق ،
Meg Benedict

*
ترجمه : مهناز

11/03/2017

Since the powerful Eclipse events in February, we have been bombarded with divine photonic light integration - into the mind, into the cells and into the human

21/01/2017

جستجوگران موجودات فضایی با استناد به عکسی که از تصاویر آرشیوی ناسا بدست آمده است ادعای عجیبی را مطرح

11/01/2017

هنگامی که ناسا یک بالون هلیوم را تا فاصله 22 مایلی از کره زمین فرستاد، میکروفون های فوق پیشرفته روی

11/01/2017

حتما ویدیو را ببینید.

محقق ارشد ناسا به نام الن استفن می گوید: در طی دهه ی آینده مطمئناً شواهد قوی در مورد وجود حیات فرازمینی بدست خواهیم آورد. شواهد قطعی و فیزیکی نیز در 20 تا 30 سال آینده کشف خواهند شد. ما به یافتن پاسخ سؤالی که هزاران سال است ذهن مردم را به خود مشغول کرده است، بسیار نزدیک شده ایم.

08/01/2017

پیش از این فریتز اسپرینگمایر با دو کتاب و یک مقاله  در فانوس معرفی شده بود. متن زیر خلاصه پیش بینی های اسپرینگمایر برای سال 2017 است که در صفحه فیسبوک شخصی او منتشر شده است. اعتقاد اسپرینگمایر به م…

05/01/2017

این زن در حالی که در لابی هتل تنها نشسته بود توسط یک شبح مورد حمله قرار می گیرد. به گزارش خبرنگار اخ

26/11/2016

مادر این دختر ادعا می کند در لحظه گرفتن عکس هیچ شخص دیگری به جز دخترش در خودرو نبوده است. به گزارش خ

26/11/2016

شاید خاطرتان باشد که در زمستان سال ۱۳۹۳ خورشیدی، تصویر یک پیراهن زنانه و اختلاف نظری که در مورد رنگ

26/11/2016

 پیش از ادامه ترجمه مبحث دروئیدها, آمون پرستان و آتون پرستان مطلب زیر در چند بخش ترجمه و در فانوس منتشر خواهد شد که توضیحی است از مایکل تساریون درباره نظریات او در خصوص دروئیدها و تاثیر آنها بر تمد…

19/11/2016

مطالعه کتاب زیر به دوستانی که امکان خرید اینترنتی از سایت آمازون و توان مطالعه به زبان انگلیسی دارند پیشنهاد میشود: بافومه, افشای راز معبدیان نویسنده: تریسی آر. توایمان, الکساندر ریورا هفت قرن است …

16/11/2016

ویکیلیکس از چند ماه پیش از انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا اقدام به آشکار سازی مرحله ای ای-میلهای هیلاری کلینتون کرد. با نزدیک شدن به زمان انتخابات محتوای آزاردهنده بعضی از این ای-میلها مورد توجه…

آیا کارت ایلومیناتی ''دیگر بس است'' در مورد اتفاقات آینده خبر می دهد؟ثابت شده که برای بیش از دو دهه کارتهای بازی به نام ...
15/11/2016

آیا کارت ایلومیناتی ''دیگر بس است'' در مورد اتفاقات آینده خبر می دهد؟
ثابت شده که برای بیش از دو دهه کارتهای بازی به نام ایلومیناتی که درسال ۱۹۹۴ توسط استیو جکسون ساخته شده اند، بطور قابل توجهی با درستی ، خبر از اتفاقات آینده میدهند.
تاکنون چندین حادثه جهانی دارای کارت مخصوص خود قبل از وقوع بوده اند.
اکنون انتخابات ایالات متحده را از سر گذرانده ایم ودونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور بعدی انتخاب شده است.
باردیگر از این مجموعه دوکارت جلب توجه میکنند.
هردوکارت به وضوح به رونالد ترامپ اشاره میکنند:
کارت اول رهبر کاریزماتیک مردی را نشان میدهد که در مقابل جمعیت هواداران سخنرانی میکند وحاوی متن زیر است :
''قدرت افزایش یافته تاثیر نوری خواهد داشت''
کارت دوم ''کافی است'' تصویری شبیه ترامپ را نشان میدهد در حالیکه گلوله ایی در حال عبور از جلوی صورت آن است وحاوی متن زیر است :
''در هر زمان در هر مکان تک تیراندازهای ما شمارا هدف قرار میدهند روز خوبی داشته باشید''
اکنون دونالد ترامپ ۴۵ امین رئیس جمهور شده است،مردان قدرت میخواهند تا مانع او درایجاد ناراحتی در وضعیت حاضر و دلخواهشان شوند، به این معنی که او احتمالا هدف خواهد شد.
بعضی از روشهاشان برای مهار و کنترل ترامپ :
خرابکاری ،بحران اقتصادی ، ناآرامی اجتماعی ، عملیاتهایی با پرچم اشتباه ، حمله های سایبری و در صورت عدم توقف وی ،بسیار محتمل است که آنها کارت آخر خود را بازی کنند""قتل""

موضوع ناراحت کننده دیگر،اخطار باباوانگا، پیشگوی بلغارستانی است که در سال۱۹۹۶درسن ۸۵ سالگی درگذشت که پیشگوییهای وی تا ۸۵ درصد درست بوده اند.او به درستی پیشگویی کرده بود که ۴۴ امین رئیس جمهور ایالات متحده فردی سیاهپوست آمریکایی_آفریقایی بوده و آخرین رئیس جمهور ایالات متحده خواهد بود.
بصورت رسمی اوباما تا زمان تحلیف ترامپ در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ رئیس جمهور میماند،اما پیشگویی بابا وانگا،درصورتیکه در فاصله تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ اتفاقی برای ترامپ بیفتد بازهم درست درخواهد آمد وباراک اوباما سومین بخش پیشگویی را با تمام عواقب آن اداره خواهد کرد.
آیا پیشگویی باباوانگا بویژه کارت دوم میتواند اخطاری برای احتمال سوقصد به دونالد ترامپ باشد.

دنیای اسرار آمیز/بشقاب پرنده و فرازمینی ها٬عرفان٬متافیزیک،تاریخ ممنوعه
https://telegram.me/joinchat/BlOOgTusfYOBfCwfqTLwcg

20/10/2016

مصاحبه کننده- فرض کنیم با دانستن همه اینها من تصمیم میگیرم دیگر نمیخواهم در این بازی شرکت داشته باشم. میخواهم از بازی بیرون بروم. مکس اسپیرس- نمیتوانی. – من نمیتوانم برای خودم تصمیم بگیرم؟ مگ…

پیامی از آندرومدا ~ « دیوارهای قلب تان به طور کامل برداشته خواهد شد »« برادران و خواهران عزیز بر روی سیاره زمین، ما امرو...
18/10/2016

پیامی از آندرومدا ~ « دیوارهای قلب تان به طور کامل برداشته خواهد شد »

« برادران و خواهران عزیز بر روی سیاره زمین، ما امروز با شما ارتباط برقرار کرده ایم تا جزئیاتی را در اختیارتان بگذاریم در باره نوع تجربه هایتان بر روی زمین ، هنگامی که به فرکانس های انرژی بالاتر می روید و با فرکانس های بالاتر سیاره زمین هم طنین می شوید. بسیاری از شما هم اکنون برای شنیدن این پیام آمادگی دارید. بسیاری از شما اولین تغییر بزرگ را پس از پاکسازی عمیق ماه سپتامبر تجربه کردید. این پاکسازی ادامه خواهد یافت تا هرکسی که تصمیم به عروج در همین بدن فیزیکی گرفته است، از نظر ذهنی، عاطفی و فیزیکی به طور کامل پاک شده، درمان شود و بدنش به بدنی کریستالی، با چگالی کمتر، انعطاف بیشتر و ساختاری سبک تر، ارتقاء پیدا کند .

دیوارهای قلب تان به طور کامل برداشته خواهد شد
----------------------------------------------------

اولین دریافت برای بسیاری از شما این خواهد بود که می توانید با تمام وجود احساسات خود را به کار ببرید، زیرا چاکرای قلب تان ، اکنون کاملا باز و گسترده شده است. پی می برید که اکنون به طورکامل توان « دریافت کردن » را دارید. بسیاری از شما پیش از این فکر می کردید درهمین وضعیت قرار دارید اما به تفاوت آن پی خواهید برد، زیرا دیواری دفاعی که دور قلب تان توسط ذهن نفسانی ساخته شده بود، کاملا از میان رفته است. عشق خالص و بی قید و شرط مبدا را که از طریق شما جاری می شود، حس خواهید کرد.
این ضرورت را احساس خواهید کرد که الگو ها و قواعد کهنه را بشکنید، به شکلی که تا به حال سابقه نداشته است . می توانید حقیقت را احساس کنید و اینکه چگونه پیش از این در یک محیط غیر طبیعی زیسته اید، جایی که آرزو می کنید دیگر در آن باقی نمانید.

درک شهودی شما قوی تر شده ، ارتعاش تان به طرز چشمگیری افزایش یافته ، طوری که دیگر نمی توانید همچنان در تراکم فرکانس پایین تر باقی بمانید. فشارهایی از انرژی را تجربه خواهید کرد که ذهن نفسانی بیشتر از این توان کنار آمدن با آن را ندارد.

شما آماده اید که توهمات کهنه را رها کنید. آماده اید که توهمات 3D را رها کنید. خویشتن حقیقی تان رهبری را به دست گرفته و شما به طور کامل به مسیر سرنوشت خود اعتماد می کنید ، بی آنکه آگاهانه بدانید دقیقا شما را به کجا می برد.

انرژی ای را تجربه خواهید کرد که همیشه شما را به مکانهای درست و افراد درست در زمانهای درست می رساند ، بی آنکه مجبوربه تلاش زیادی باشید. هرآنچه را نیاز دارید به آسانی برایتان ظاهر می شود. هر روز تعداد بیشتری ازاعضای خانواده روحی خود را پیدا می کنید. آنها را بلافاصله خواهید شناخت و ارتباطی را از طریق چاکرای قلب تان عمیقا حس خواهید کرد. عشق بی قید و شرط یکدیگر را احساس کرده و در می یابید که از ازل یکدیگر را می شناخته اید : احساس ناگهانی بودن در خانه ایجاد خواهد شد.

مبدا شما را هدایت کرده و به حقیقت « اراده آزاد » پی خواهید برد
-----------------------------------------------------------------------

خواهید آموخت که مبدا همیشه و به طور کامل از طریق شما کار می کند و تنها می باید تسلیم آن بوده و به جریان الهی اعتماد کنید.با تغییر ذهن نفسانی، آسان تر و آسانتر به این جریان اعتماد خواهید کرد.

اکنون در می یابید که هرقدر نفس( ego) بیشتر تلاش می کند تا در جریان الهی دخالت کند، بیشتر از خویشتن حقیقی خود دور می شوید. شما به طور طبیعی به سوی ندا ها و خواسته های اصیل و حقیقی قلب تان کشیده می شوید.
هر آنچه که به «خود حقیقی» شما تعلق نداشته باشد، به سادگی ، بدون هیچ تلاشی و بی هیچ رنجی کنار گذاشته می شود.

شما به روشنی هدف از اراده آزاد را خواهید دانست. با تغییر فرکانس ها در سیاره زمین بسیاری از شما به مفهوم آن پی خواهید برد. هیچ اشتباهی وجود ندارد. تنها انتخاب است. و شما واقعیت خود را بر مبنای این انتخابها می سازید. دو راه در دسترس است : عشق یا ترس . با انتخاب ترس، رسیدن به خواسته هایتان به تاخیر می افتند و شما درس هایتان را تکرار می کنید تا زمانی که عشق را انتخاب کنید. وقتی که در ماندن در فرکانس های بالاتر عشق بی قید و شرط، مهارت پیدا کردید، رشدتان به طرز چشمگیری افزایش یافته و زندگی رویایی تان به واقعیت بدل می شود.

بر طبق قوانین کائنات زندگی خواهید کرد
-----------------------------------------

زندگی در 5D به معنای زندگی بدون ترس است . همه آنچه در آن باقی مانده عشق بی قید و شرط است. ارتباط خود را با همه کس و همه چیز به یاد خواهید آورد. به یاد خواهید آورد که همگی بخشی از ارگانیسمی بزرگتر و یکی هستید. در دنیایی بدون ترس و بدون توهم جدایی ، تنها برکت و عشق می تواند وجود داشته باشد و دیگر نیازی به قراردادها، دارایی ها و قوانین ساخته بشر نیست. دیگر احساس وظیفه وجود ندارد. نیازی به شرکت های دارویی نخواهد بود زیرا انسانها در خود- درمانی مهارت پیدا کرده اند . دیگرنیاز نفسانی به موقعیت اجتماعی وجود ندارد. صنایع تولید کالا به کنار می روند. شما تنها به %10 از کالاهای تولید شده نیاز خواهید داشت. هرقدر فرکانس شما افزایش پیدا می کند به غذای کمتری احتیاج خواهید داشت . تا جایی که سیستم بدن شما تنها با انرژی نور کار کند. این موضوع اتوماتیک وار مشکل آلودگی و منابع را حل خواهد کرد. و نیز موضوع عدم توازن ثروت. دیگر فقر وجود نخواهد داشت . در دنیایی بدون ترس، کمبودی نخواهد بود. در زندگی 5D بار دیگر کودک می شوید، با بهت و افسون زدگی در برابر شگفتی های طبیعت و کائنات.

زیستن در وضعیت سرزندگی و کشف. به طور کامل زندگی کردن در « اکنون » و انجام هرآنچه سبب شادمانی شما می شود. بله ، حتی هرقدر ترسهایتان را کنار می گذارید، جوان تر می شوید. طول عمر شما به طرز مشخصی افزایش می یابد، مگر آنکه خودتان انتخاب کنید که باید این سیاره را ترک کنید. ما شما را ترغیب می کنیم به کار درونی خود ادامه دهید و از بیداری روح دیگران حمایت کنید تا آنکه دریابند این تغییرات از درون می آید و انرژی آن مانند انداختن سنگریزه ای در آب، برای دیگران نیز الهامبخش می شود.

قدرت شما بیشتر از آن است که فکر می کنید. کافی است در یک اتاق باشید تا فرکانس آنجا را بالا ببرید و تاریکی را جذب کنید. نیازی به ترس از تاریکی نیست، زیرا نور شما و همه نورهای این سیاره آنقدر قدرتمند است که دیگر تاریکی نمی تواند لطمه ای بزند. تنها زمانی قادر به آسیب زدن است که شما بر روی تاریکی تمرکز کرده و ترس را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که چقدر انتخابهای شما برای زمین و انسانها دارای قدرت است.

بر روی زمین نو ، قوانین جهانی انرژی بار دیگر مورد احترام خواهند بود و مردم خواهند آموخت که به جای قوانین و برنامه های ساخته دست انسان، برمبنای جریان انرژی، زندگی کنند. شما دقیقا خواهید دانست که چه زمانی وارد عمل شوید و چه زمانی ساکت بمانید. استعدادها و توانمندی هایتان مانند تله پاتی، تله پورتیشن، تله کینزیس و... دوباره بیدار خواهند شد. به دنبال قوانین انرژتیک، این کارها برایتان بسیار آسان خواهد شد. ما می دانیم که هنوز برایتان سخت است که آن را تصور کنید. ما می دانیم که قلب تان آگاه است اما این ذهن شماست که با آن مشکل دارد.

موازنه در داد و ستد برقرار خواهد شد
---------------------------------------

در یک دنیای پر از برکت ، عشق و یگانگی ، دیگر نیازی به پول نیست. پول از میان خواهد رفت. شما یاد می گیرید که برای آزادی و فراوانی، نیازی به شغل و پول درآوردن نیست و از ترس های وابسته به این موضوع رها می شوید.
بسیاری از شما همچنان باور دارید که برای تغییر دنیایتان به پول فراوانی نیاز است . ما به شما می گوییم که تمام نیازتان این است که بدانید حقیقتا که هستید. این بازگشت شما به سوی خداوند است. آموزگاران بزرگ معنوی در گذشته هرگز برای گسترش اگاهی خود از پول استفاده نمی کردند. آنها به قوانین جهانی انرژی متکی بودند و می دانستند مردمی که نیازمند شنیدن پیام و دریافت خدمت شان هستند، جذب آنها خواهند شد. این پول نیست که به شما آزادی حقیقی می دهد. این دوست داشتن خود است.

شما دوباره خواهید آموخت که تعادل در دادن وگرفتن ، گستره وسیعی را در بر می گیرد. نیازی نیست که موازنه میان دو حزب یا دو گروه از مردم برقرار شود . در زمین جدید ، استعدادها و خدمات خود را با آنهایی که به آن نیاز دارند سهیم خواهید شد و در همان حال آنچه را نیاز دارید از دیگران خواهید ستاند. وقتی همگی پی ببرید که بخشی از یک ارگانیسم بزرگتر هستید، می دانید که هرکس در حال تقدیم خدمت خود در جهت خیر برتر است. تبادل، مستقیم انجام می شود ونیازی به پول نیست. شما به طور مشترک، زمین نو را با عشق ساخته و به ظهور خواهید رساند.

برادران و خواهران عزیز، از دیدن اینکه شما درآستانه تحقق بخشیدن و تجربه آن هستید، بسیار هیجانزده ایم . آینده تان بسیار درخشان است و زمان دروکردن حاصل کار سخت تان فرا رسیده است.
بسیار به شما افتخار می کنیم . دوستتان داریم. »

*
*
(مثل همیشه ترجمه تقدیم به دوستان عزیزم ... بخصوص اونهایی که خودشون رو با این پیام هم ارتعاش احساس می کنند ... :-) - مهناز )
https://www.facebook.com/mahnaz.alami/posts/10205888064200841

Posted by angelstoyou, 09/28/2016 By Vera Ingeborg Our dear brothers and sisters on planet earth. We are communicating with you today to share some more details with you on what you will be experiencing on planet earth soon as you move higher in your energetic frequency and as you are getting in ali...

13/10/2016

لغو انتخابات آمریکا و برپایی دادگاه جنایات جنگی به نقل از منابع پنتاگون و سیا, انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که بنا است در تاریخ هشتم نوامبر انجام شود لغو خواهد شد و در عوض دادگاه جنایات جنگی برپا خ…

06/10/2016

بیل وندر‌‌‌‏‌‌‌‏بیوش در سال ۱۹۶۸ به ارتش ایالات متحده پیوست. وقتی به ویتنام رفت شدت جنگ در حدی بود

Mahnaz Aalami20 دقیقه ·OpenDoor·آداما از شهر تلوس ~ دروازه انرژی از 26 تا 29 سپتامبر ( 5 تا 10 مهرماه)« درود بر شما عزیز...
27/09/2016

Mahnaz Aalami
20 دقیقه ·
OpenDoor
·

آداما از شهر تلوس ~ دروازه انرژی از 26 تا 29 سپتامبر ( 5 تا 10 مهرماه)

« درود بر شما عزیزان .
بسیار خوشحالیم که امروز از اینجا ، ازقلب شهر« تلوس »، با شما ارتباط برقرار می کنیم و برایتان عشقی فراوان می فرستیم .

شما «اعتدال پاییزی» شادی بخش را پشت سرگذاشتید ، روزی که همیشه اینجا در تلوس ، با جشنی بزرگ همراه است .

عزیزان ، اکنون زمان آن است که تصدیق کنید امسال، گام های بسیار بلندی درتحول معنوی خود برداشتید.

شما بسیاری از چیزهایی که به بعد سوم گره خورده بودند را، رها کردید و در سطوح مختلف با کدهای نورانی جدید و انرژی های مربوط به بعد پنجم و ششم ادغام شدید.

با گشوده شدن دروازه موج سوم انرژی، از 26 تا 29 سپتامبر ( 5 تا 10 مهرماه ) فرکانس های بعد هفتم را نیز با بدنهای فیزیکی خود ادغام می کنید.

این به معنی آن است که اکنون بیشتر در ابعاد بالاتر بسر می برید، زمانی که در حال تجربه های فیزیکی خود هستید.

شاید بعضی از شما امیدوار بودید که واقعه بزرگی رخ دهد تا نشانگر آن باشد که به ابعاد بالاتر صعود کرده اید .

اما پدیده عروج ، در حالیکه هنوز در بدنهای فیزیکی خودتان هستید ، آرام و بتدریج اتفاق می افتد.

شاید بگویید : « اگر ما عروج یافته ایم ، پس چرا هنوز در دنیا مسائلی اتفاق می افتد که مربوط به ابعاد پایین تر است ؟ »

توجه داشته باشید، چنین چیزی امکان دارد که شما در ابعاد بالاتر مقیم باشید درحالیکه هردم شاهد تجربه های مربوط به ابعاد پایین تر باشید.

تمدنهای ابعاد بالاتر مانند تلوس نیز به همین ترتیب می توانند شاهد سفر انسانها باشند، در حالیکه در ابعاد بالاتر باقی مانده اند .

نکته اینجاست که نباید بر تجربه های ابعاد پایین تر به مدت طولانی تمرکز کرد. در این صورت آنها نمی توانند بر روی فرکانس ارتعاشی شما اثر بگذارند.

ما سفرتان را جشن می گیریم و اکنون زمان آن است که از حاصل تلاش معنوی خودتان لذت ببرید.

جشن بگیرید، عشق بورزید و از دستاورد بسیار مهم خود، لذت ببرید.

به خانه خوش آمدید.

ما برای همگی شما عشق می فرستیم ...

شما بر بال فرشتگان به سوی « زمین نو » پرواز می کنید.

بدانید ، در قلبتان ، که شما همیشه توسط فرشتگان ، اساتید عروج یافته ، ارواح راهنما ، خانواده های کهکشانی و نورانی ، احاطه شده اید و نیز توسط دوستانتان در تلوس – و همواره چنین خواهد بود.

عزیزان، ما در این سفربا شما همگام هستیم و بی اندازه دوست تان داریم – همیشه.

من برادرتان آداما هستم از شهر تلوس . »

( ترجمه تقدیم به دوستان عزیزم - مهناز)

Posted by paulinebattell, 09/24/2016 By Annette Sassou Adama of Telos: “Greetings, Beloved Ones. We are most joyous to connect with you here, today, and we send you our utmost Love from the heart of Telos. You have moved through the joyous Fall Equinox, which is always a great celebration for us her...

کشف موجود زنده شبیه مار در مریخ/عکسموجودات ناشناخته آسمانی همواره مورد توجه انسان قرار گرفته‌اند و پروژه‌های مختلف برای ...
23/09/2016

کشف موجود زنده شبیه مار در مریخ/عکس
موجودات ناشناخته آسمانی همواره مورد توجه انسان قرار گرفته‌اند و پروژه‌های مختلف برای کشف و شناسایی آنها عملیاتی شده است. این بار سازمان فضایی ناسا موفق به کشف یک موجود ناشناخته فضایی شده است.

در آخرین تصاویر ویدیویی منتشر شده، سازمان فضایی ناسا موجودی شبیه به مار را که روی سنگ‌های سطح کره مریخ می‌خزید را شناسایی کرد و طولی نکشید که تصاویر آن به صورت عمومی منتشر شد.

در این تصاویر مشخص شد این خزنده فضایی بین دو تخته سنگ روی سطح مریخ در حال حرکت است و البته به درستی ماهیت این موجود مشخص نشده است.



مرکز توسعه علوم فضایی SecureTeam10 تصاویر ویدیویی مربوط به این خزنده مریخی را روی سایت یوتیوب به اشتراک گذاشت و اعلام کرد این نخستین باری است که چنین موجود زنده‌ای در فضا مشاهده می‌شود.

گوینده مرکز SecureTeam10 که روی این ویدیو صحبت می‌کرد توضیح داد: «به نظر نمی‌رسد این فقط یک شکاف یا خطای دید باشد. تحلیل تصویر ویدیویی حرکت این موجود زنده را نشان می‌دهد و احتمال می‌رود او یک خزنده شبیه به مار باشد. شما به طور واضح می‌توانید این موجود زنده را ببنید. او سایه دارد و بدن او به صورت سه‌بعدش مشخص است».

«اسکات سی» از کارشناسان سازمان ناسا گفت این موجود زنده شبیه مارهای کوچکی است که در باغچه خانه‌ها مشاهده می‌شود. او گفت: «طول این مار فضایی حدود نیم متر است. شناسایی خزندگان در کرات دیگر این نظریه را تقویت می‌کند که حیات در خارج از کره زمین هم وجود دارد».

برخی نظریه‌پردازان ناسا می‌گویند این تصویر می‌تواند نشانه‌ای از تمدن‌های قدیمی باشد که در سیاره سرخ زندگی می‌کردند و هم‌اکنون به طور کامل منقرض شده‌اند. این نظریه از قبل وجود داشت که مریخ تمدن قدیمی داشته که به طور کامل از بین رفته است.
دنیای اسرار آمیز/بشقاب پرنده و فرازمینی ها٬عرفان٬متافیزیک،تاریخ ممنوعه
https://telegram.me/joinchat/BlOOgTusfYOBfCwfqTLwcg

UFOLOVE.WORDPRESS.COM
وبلاگ دنیای اسرار آمیز

22/09/2016

6

22/09/2016

پیشنهاد میشود تصاویر این آلبوم به ترتیب شماره گذاری مشاهده شود

18/09/2016

سازمان جاسوسی آمریکا، سیا، بدین طریق رئیس جمهور پیشین آمریکا رونالد رگان را از وجود بشقابهای پرنده مطلع ساخت — قسمت اول: اخیراً متن کامل گزارش سازمان سیا به رونالد رگان در کمپ دیوید پیرامون د…

18/09/2016

بسیاری از این حوادث توسط دانشمندان توجیه شده‌اند، ولی با این وجود هنوز هم مشاهده یوفوها، مثل بسیاری از مسایل دیگر بی‌پاسخ مانده است. در زیر به 10 مورد از مهم‌ترین و مشهورترین مشاهدات بشقاب پرنده ها…

18/09/2016

میانه زمین «تالکین» …حقیقت تاریخی چیست؟؟ by T.S. Caladan ترجمه اختصاصی: مدیریت کانال اسرار تاریخ آیا احتمال دارد دنیایی که جی.آر.آر تالکین بسیار ظریف برای ما در «ارباب ح…

18/09/2016

قتل عام اقلیت های قومی یا نژادی به دست فاتحین استعمارگر یا حکومتهای مرکزی نمونه های فراوانی در تاریخ گذشته و معاصر دارد. درباره حدود و مشخصات قتل عام یا نسل کشی اختلاف نظرهایی وجود دارد. برخی صاحب …

16/09/2016

تماشای ویدیوی زیر از مایکل تساریون در توضیح معنا و ریشه ورقهای تاروت و اهمیت سمبلیک آنها به خوانندگان فانوس پیشنهاد میشود. متن ویدیو در اولین فرصت به فارسی ترجمه و در فانوس منتشر خواهد شد:
https://www.youtube.com/watch?v=7qON2VrRViI

15/09/2016

نسیم حرمین بیش از سی سال در زمینه فیزیک, هندسه, کیهان شناسی, مکانیک کوانتومی, زیست شناسی, شیمی و انسان شناسی و تمدنهای باستانی تحقیق کرده است. متن زیر حاوی نظرات او درباره ابعاد جهان هستی, مفهوم فض…

ارباب حلقه ها و حقیقت تاریخی....قسمت دومترجمه و تهیه : مدیریت کانال اسرار تاریخ (اختصاصی اسرار تاریخ)یک حقیقت این است که...
11/09/2016

ارباب حلقه ها و حقیقت تاریخی....قسمت دوم
ترجمه و تهیه : مدیریت کانال اسرار تاریخ (اختصاصی اسرار تاریخ)
یک حقیقت این است که واقعا غول هایی پیش از تاریخ مدون در سراسر زمین پرسه میزدند. همانگونه که در کتاب مقدس و سایر کتب و اسطوره ها در سرتا سر گیتی گفته شده است. از موجودات عظیم الجثه در کتاب پیدایش نام برده شده است.
افسانه های "فرزندان بهشت" (انسانهای غول پیکر) که از بهشت به زمین فرود آمدند و با فرزندان خوش سیما زمین جفت گیری کردند و "تیتان" های اسطوره ای را پدید آوردند.
ربات های انسان نمای غول پیکر همانند "ارک" های هیولایی در "ارباب حلقه ها" روزگاری در سطح زمین پراکنده قدم میزدند باستان شناسان بسیار تلاش کرده اند تا عکسهای مربوطه را مخفی نگه دارند
بارها استخوانهای موجوداتی انسان نما با قد بین 9 فوت تا 50 فوت یافت شده اند. افرادی را که مشغول عکاسی از استخوانهای جمجمه هستند در عکس زیر بنگرید. این استخوانهای غول پیکر در موزه های ما جای نمی گیرند و غالبا برای تزیین موزه ها از آنها استفاده نمی شود. غالبا کشف آنان به ندرت به رسانه ها درز می کند(آیا کار واتیکان است؟)
احتمالا اینها در آرشیو یا دخمه های اختصاصی واتیکان که قابل رویت نیستند نگهداری می شوند. اخبار اینها توسط محققین و باستانشناسانی که می خواهند افکار مردم را روشن نمایند درز پیدا می کند (مکان یافت عکس زیر پیتکرن در ایسلند و سال 1934 می باشد)
آنچه که در مورد تصاویر بیگانگان و یوفو ها می توان گفت این است که ما چه چیزهایی را ندیده ایم؟ شاید که ما ماده خوب را ندیده ایم. می شود یک جزییات بدون سانسور را سرمایه گذاری کرد برای تحقیق و بررسی و آشکار سازی استخوانهای "سنتاور" و "مونتورها"(جانورانی که نیم بدن گاو و نیم بدن انسان هستند)...تک شاخ ها "یونی کورن"...اسب های بالدار "پگاسوس" ..."سربرسوس"ها .....مارهای آبی"هیدراس"....."شیر دال" ها.....اژدها ...."ارک" ها....غولهای تک چشم...پری های دریایی و"هارپی ها"(انسانهای درنده خو)....پریزادها....خیالهای واهی و "کارکن" ها و دیگر مخلوقات افسانه ای.... آیا امکان دارد یافته های فیزیکی "فسیل " ها ی این گونه های حیات از ما مخفی نگه داشته شده باشند و دور از چشم جمعیت عمومی نگهداری می شوند؟
آمادگی برای نمایان شدن این تاریخ گمشده و جنون آمیز ممکن است در جهان واقعی رخ دهد....همچنین خواننده ها می توانند دریابند که چه اتفاقی برای پیش از تاریخ...پیدایش و آزمایشهای خلقت رخ داده است....اینجا یک سرنخ وجود دارد: آنها مخفی نگه داشته شده اند...."داستان تک شاخهایی که از کشتی نوح جا ماندند چه بوده است؟"....
ادامه دارد.....
اسرار تاریخ/ حقایق و ناگفته های تاریخی
لینک عضویت:
https://telegram.me/joinchat/B1uAs0BpOZAxH61sGUlr1g

میانه زمین "تالکین" ...حقیقت تاریخی چیست؟؟by T.S. Caladan ترجمه اختصاصی: مدیریت کانال اسرار تاریخ(قسمت اول)آیا احتمال دا...
11/09/2016

میانه زمین "تالکین" ...حقیقت تاریخی چیست؟؟
by T.S. Caladan
ترجمه اختصاصی: مدیریت کانال اسرار تاریخ(قسمت اول)
آیا احتمال دارد دنیایی که جی.آر.آر تالکین بسیار ظریف برای ما در "ارباب حلقه ها" ترسیم کرده حلقه ای از یک حقیقت تاریخی باشد؟؟ آیا عناصر "هابیت" و تریلوژی دنباله دار تفسیر وی از حقایقی دنباله دار است؟
تحقیقات فردی بنام "جی وینتر" زمانی گسترده شد که "تالکین" با مرگ مرموز "استانلی" درگیر بود.
محتوی مصاحبه رادیویی:
هنگامی که خبرش در رادیو پخش شد او کشفی عالی کرد که این نویسنده از اعماق تاریخ سخن می گوید.....و حقیقت آن بود که تمام دنیای رنگی ای که "تالکین" با کاراکترهای متنوع اش ساخته از تصور و ذهن عصیانگر خودش نشآت نمی گیرد بلکه آنها حقیقی هستند!
"جی.آر.آر تالکین" جزو معدود افرادی است که کتابهای اصل آکسفورد را می تواند بخواند.او این کتابهای عتیقه را از فنلاند و سوئد تهیه کرده و او تنها فردی است که قادر است این کتابها را بخواند این درست است؟ و او ساعتها و ساعتها وقت صرف خواندن این مزخرفات تاریخی کرده است
و او کتاب "ارباب حلقه ها" را پس از اتمام این کتابها نگاشته است. درسته؟ او به دوستانش می گوید یک نقطه کور در تاریخ وجود دارد که ما چیزی از آن نمی دانیم. او او در این نوشته ها می گوید که ارباب حلقه ها درباره اروپای 6500 سال قبل است.ایرلندی ها "هابیت" بودند و "الف" ها "نورد". وی به تمام این مسائل اشاره کرده است.
تمام اینها بر پایه حقیقت هستند....و او عصبانی می شود وقتی مردم تمام آنها را افسانه و قصه می پندارند.او خواهد گفت: خیر اینها افسانه و اساطیر نیستند.! اینها چیزهایی هستند که من از خلال مطالعاتم آموخته ام.
این ارباب حلقه ها شبیه "زحل" می باشد و نام وی "سائورون" می باشد.او شباهت بسیاری با دیکتاتور بین النهرین "سارگون" دارد که در عهد وی اختراعات بسیاری رخ داده است. در دوران وی ساعت...تقویم...برنامه ها...مرز بندی بین کشورها انجام شد و جهان به صورت تک قطبی که هم اینک در آن زندگی می کنیم در آمد.
"تالکین" این موضوع را دریافت و سعی کرد این قدرت زحل را به ما نشان دهد...آنها می توانند حمله کنند و ما را به بردگی وادارند: زمین را تخریب کنند...زمین را نابود کنند و تمام انرژی زمین را برای ابزار خودش مورد سوء استفاده قرار دهد.
ما حقیقتا ننمی دانیم این سارئون چه کاری می خواهد انجام دهد.او میخواهد "الف" هایی را که زیاد می دانند و قدرت زیادی دارند را نابود کند او می خواهد زمین را به دام ابزار مکنده انرژی بیندازد و نژادهای دورگه تولید کند.."ارک" ها و تمامی کسانی که حقیقتا انسان نیستند آنها نیمه انسان هستند همانند "ارکون" ها....
تالکین تمام این تاریخ حقیقی را می داند و تمام آنها را خوانده است...او آن را جذب کرده است...و تمام این دانایی در تاریخ ما نهفته است..اما آنها توسط "آرکون" ها پاک شده اند...این فشار برای آن است که نمی خواهند ما بدانیم چه اتفاقی در حال وقوع است....

آرایه ای وحشی در میانه زمین در جریان است برای خلق از "الف" های زیبا تا هیولاهای "ارک". آیا میانه زمین به پیش از قرون وسطی متصل است؟ وضعیتی خارق العاده بین زندگی جادویی یا شومی است که ما در حلقه ها می توانیم پیدا کنیم که در خلال زمان از حافظه ما پاک شده است.
آیا حلقه ها و ارباب آنها به حلقه های زحل ارتباط دارند؟(زحل اسم همان سیاره ای است که بعد از سال 2001 در کتابها به آن ژوپیتر می گفتند/ اما زحل(ساتور) مانند ساتورن 5 به ماهواره هایی نام نهادند که مانند ماه دور سیاره ها می گردند)
ادامه دارد........
اسرار تاریخ/ حقایق و ناگفته های تاریخی. لینک عضویت:

https://telegram.me/joinchat/B1uAs0BpOZAxH61sGUlr1g

آیا داستانها و موجودات ارباب حلقه ها واقعی و ریشه در واقعیت دارد؟برای خواندن مطلب به کانال اسرار تاریخ بپیوندید.اسرار تا...
10/09/2016

آیا داستانها و موجودات ارباب حلقه ها واقعی و ریشه در واقعیت دارد؟
برای خواندن مطلب به کانال اسرار تاریخ بپیوندید.
اسرار تاریخ/ حقایق و ناگفته های تاریخی. لینک عضویت:
https://telegram.me/joinchat/B1uAs0BpOZAxH61sGUlr1g

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when دنيای اسرار آميز posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share