מיתוג מדיה חברתית

  • Home
  • מיתוג מדיה חברתית

מיתוג מדיה חברתית חברת דיגיטל בינלאומית, מחלקת מחקר לדיוק הפרסום, ניהול מ
(8)

פרסום באינטרנט, פרסום ושיווק במדיה חברתית, פרסום ויחסי ציבור, קידום ,מכירות, מיתוג, וידאו, סרט, כתבות, וידאו, סרטוני תדמית, marketing advertising social network

אוהבת לכתוב ולייצר תוכן מקורי? בעלת חוש הומור משובח? תמיד מחפשת את הדרך הכי מיוחדת לספר סיפור?  אנחנו מחפשים אותך.מיתוג ...
10/01/2024

אוהבת לכתוב ולייצר תוכן מקורי? בעלת חוש הומור משובח? תמיד מחפשת את הדרך הכי מיוחדת לספר סיפור? אנחנו מחפשים אותך.

מיתוג מדיה חברתית מתרחבת ואנחנו מחפשים אנשים יצירתיים שאוהבים להזיז דברים ושתמיד אמרו עליהם שיש להם ראש גדול.

לאיזה תפקידים? ניהול מדיה חברתית, קופירייטינג, קריאיטיב.

מי אנחנו? חברה ותיקה עם המון ניסיון, שיודעת להיות גם צעירה, דינמית ובועטת, עם צוות סופר מוכשר שאוהב להכיר אנשים חדשים שחושבים מחוץ לקופסא.

חושבת שאת מתאימה? השאירי פרטים בדף הנחיתה המצורף בקישור הבא וצרפי לנו קורות חיים ותיק עבודות:
https://mitoog.forms-wizard.biz/users/new
*המודעה מנוסחת בלשון נקבה אך כמובן פונה לכל המינים.

מיתוג מדיה חברתית מתרחבת ואנחנו מחפשים אנשים יצירתיים שאוהבים להזיז דברים ושתמיד אמרו עליהם שיש להם ראש גדול. לאיזה תפקידים? ניהול מדיה חברתית, קופירייטינג, קריאיטי...

12/03/2023


בסרטון האחרון בסדרת סיכום המפקד אנחנו מדברים בנתונים, כי נתונים זה א' ב',
אז הפעם אנחנו מדברים על נתוני החשיפה ברשתות החברתיות.

על איזה נתונים כדאי להסתכל? ומה אתם הכי אהבתם מהתכנים שעלו בעמודי מפקד האוכלוסין של ישראל.
צפייה נעימה!

09/03/2023


גיוס כח אדם בסושיאל, על זה דיברו טל סנדרוני וניצן הכהן, מנהל המפקד, בסרטון השני בסדרה.
צפו ושתפו

יש לכם שאלות על רשתות חברתיות, גיוס כח אדם ומה שביניהם?
כיתבו לנו בתגובות או בהודעה פרטית ונשמח להשיב.

05/03/2023

- זה אחד הפרוייקטים הגדולים והמרגשים שעשינו
וכחלק מסיכום המפקד מסכמים ביחד גם את פעילות המדיה החברתית.
רוצים לשמוע על המטרות והיעדים בפעילות של מפקד האוכלוסין במדיה החברתית?

צפו בשיחה של טל סנדרוני עם ניצן הכהן, מנהל המפקד

22/02/2022

אולפן ירוק (גרין רום) מאפשר צילום באולפן תלת מימד.
האולפן מעוצב ומותאם לכל אחד מלקוחותינו וכך אנחנו מצלמים עבור כל לקוח סרטוני וידאו ממותגים, כחלק מהטיפול הדיגיטלי השוטף https://www.mitoog.com/greenroom

האולפן מצוייד במצלמות באיכות 4K, עם מערכת תאורה וסאונד מקצועית, פרומטר להקראת טקסט, מסך להצגת מצגת וכן אפשרות לראות בשידור חי את שאלות הגולשים, להגיב ולהשיב תוך כדי שידור.

לצד הגרין רום הנייח אנו מציעים ללקוחותינו גם את שירותי האולפן הנייד שיוצא לשטח עם: 5 מצלמות - 2 רובוטיות PTZ, מערכת ניתוב וידאו וניתוב מקורות חיצונים עד לרזולוציית 4K, כניסות ויציאות לחיבור מצלמה אורחת ו-VTR'ים, 8 חיבורי רשת אורחים, מכלול כותרות ועד 3 שכבות וידאו/גרפיקה ועוד.

נשמע מעניין? רוצים לשמוע עוד?
פרטים נוספים באתר שלנו https://www.mitoog.com/livestream

10/02/2022

שידורים חיים בפייסבוק ויוטיוב עבורנו הם חלק בלתי נפרד מניהול פעילות מדיה חברתית מלאה עבור לקוחותינו. אנחנו מקיימים שידורים חיים באינטרנט כבר משנת 2008, הרבה לפני שפייסבוק הכניסו את הפיצ'ר.

כניסת הפיצ'ר של פייסבוק המאפשר שידורים חיים ישירות לעמוד (בשנת 2016), היוותה קפיצת מדרגה לשידורים החיים. שינוי זה הפך את התוכן יחד עם שידורים חיים, לכלי חשוב מאין כמותו לקידום הפעילות במדיה החברתית.

האולפן הנייד שלנו נמצא בשטח עם: 5 מצלמות - 2 רובוטיות PTZ, מערכת ניתוב וידאו לניתוב מקורות חיצונים עד לרזולוציית 4K, כניסות ויציאות לחיבור מצלמה אורחת, VTR'ים, 8 חיבורי רשת אורחים, מכלול כותרות ועד 3 שכבות וידאו/גרפיקה ועוד.

13/11/2021

ברחבי העולם ישנם מעל 7.8 מילארד תושבים, מהם 65% גולשים ברשת האינטרנט, מעל 5.1 מילארד. מחציתם חברים בפייסבוק, 2.8 מילארד. הקלטנו עבורכם תוכנית מקיפה בנושא, באולפן החדש שלנו 🥳 ד"ר ערגה אטד מרצה וחוקרת באוניברסיטת רייכמן וטל סנדרוני מנכ"ל מיתוג מדיה חברתית בע"מ.

היכנסו לצפות וטוסו איתנו לסיור על פני 193 מדינות בעולם, כולל השכונה שלנו מזרח התיכון. נשמח לענות על כל שאלה או בקשה מכם, כאן בתגובות מטה. התוכנית המלאה באיכות 4K ביוטיוב >> https://youtu.be/rMRtEQ44am4

המשיכו לעקוב, בקרוב תוכניות נוספות עם נושאים חדשים ❣️

08/09/2021

מי הפוליטיקאי והפוליטיקאית הכי פופולאריים בפייסבוק? מי מלך ומי מלכת הלבבות שזכו להכי הרבה אהבה מהגולשים? איזה פוליטיקאי ופוליטיקאית הצליחו להצחיק הכי הרבה את הגולשים? ומי בעיקר עיצבן והכעיס? מיום הקמתה של הממשלה החדשה ועד ערב ראש השנה תשפ"ב.
לתוכנית מלאה בקישור (יוטיוב) >> https://youtu.be/3oLVhQkunf8

כאשר מנתחים את התנהגות הגולשים בעמודי הפייסבוק של הפוליטיקאים בישראל, אנו בעצם מציבים סוג של מראה דיגיטלית פוליטית מולנו. מעניין מאוד לבדוק, באיזו אסטרטגית מסרים נוקטים הפוליטיקאים/ות ברשת וכיצד המסרים הללו משפיעים על המעורבות של הקהל בתוכן.

בנוסף, נבחן כיצד הפוליטיקאים/ות ממתגים את עצמם באמצעות מיתוג פוליטי דיגיטלי, בכדי לבדל את עצמם מפוליטיקאים/ות אחרים/ות. כפי שנראה, למיתוג הזה יש גם היבט רגשי מבחינת התגובות הרגשיות של הגולשים.

לבסוף, נראה מהי הנראות הדיגיטלית שלהם/ן, מי מהם/ן בולט/ת דיגיטלית והנראות הדיגיטלית של מי דורשת שיפור. נבחן גם, האם יש הלימה בין הנראות הדיגיטלית, הנראות בתקשורת המיינסטרים והכוח הפוליטי.

מאמר מקיף >> https://mitoog.blogspot.com/2021/09/blog-post.html

שנה טובה 💝🍯

בחירות בארה"ב בישורת האחרונה. בדקנו עבורכם מי מוביל בדיגיטל (פייסבוק, חיפוש בגוגל ואתרי המפלגות). בערך המספרי טראמפ מובי...
22/10/2020

בחירות בארה"ב בישורת האחרונה. בדקנו עבורכם מי מוביל בדיגיטל (פייסבוק, חיפוש בגוגל ואתרי המפלגות). בערך המספרי טראמפ מוביל בהפרש עצום על פני ביידן. אך בהשוואה של אחוזי המעורבים מסך הנחשפים ביידן מוביל.

האם הכמות או האיכות ינצח? את זה נדע בעוד שבועיים. היכנסו לנתוני המחקר באתר מיתוג >> https://www.mitoog.com/research-us-election-2020
סופ"ש מקסים.. 😍

02/07/2020

משנת 2007 חברת מיתוג מדיה חברתית בע"מ >> http://www.mitoog.com מעניקה שירותי פרסום, יח"צ דיגיטלי, ניהול מדיה חברתית, שידורים חיים ברשת ומחקרי התנהגות גולשים ברחבי העולם.

במיתוג, בוחנים את הנוכחות הכוללת של הלקוח באינטרנט. מגוון הזירות החברתיות הקיימות נותנות מענה לקהלים שונים, אשר צורכים מידע באופן שונה - לכל זירה, יחוד משלה. החברה מתמחה בטירגוט מדויק בכל הזירות החברתיות כך שהקמפיינים בזירות השונות מופעלים על פי צרכי הלקוח.

שידורים חיים עבורנו הם חלק בלתי נפרד מניהול פעילות מדיה חברתית מלאה עבור לקוחותינו. כחלק מחבילת השירותים אנחנו מציעים ללקוחותינו, שימוש בגרין רום מקצועי להפקת סרטוני וידאו ממותגים המותאמים למדיה החברתית, תוך חיסכון בעלויות וזמן הפקה. בגרין רום שלנו תוכלו להפיק סרטוני מידע, מהדורות חדשות, ראיונות ועוד.
#מדיה #דיגיטל #פרסום #שיווק #מדיהחברתית

חשיבות הדיגיטל במיוחד היום!זה כבר לא סוד שהאינטרנט תופס חלק מאוד משמעותי בשגרת חיינו, וכל יום עוד קצת.התפשטות נגיף הקורו...
19/03/2020

חשיבות הדיגיטל במיוחד היום!
זה כבר לא סוד שהאינטרנט תופס חלק מאוד משמעותי בשגרת חיינו, וכל יום עוד קצת.
התפשטות נגיף הקורונה בישראל, הביא אותנו להבנה שרק מי שיש לו מערך דיגיטל שבנוי טוב יכול לשמור על קשר הדוק עם הלקוחות, לסייע ואפילו למכור. עוד לא מאוחר להצטרף למהפכה הדיגיטלית אך חשוב לציין שמערך דיגיטל וקהילה לא בונים ביום אחד אלא לאורך זמן.
ועכשיו יותר מתמיד זה הרגע הנכון להתחיל לבנות לעסק שלכם נוכחות דיגטלית משמעותית.

רוצים לראות תוצאות גם אצלכם?! דברו איתנו!

לראשונה: נתח הפרסום בדיגיטל עקף את הטלוויזיה38% מעוגת הפרסום ב-2019 הופנו לדיגיטל, אך בעיקר לענקיות הטכנולוגיה גוגל ופיי...
26/01/2020

לראשונה: נתח הפרסום בדיגיטל עקף את הטלוויזיה
38% מעוגת הפרסום ב-2019 הופנו לדיגיטל, אך בעיקר לענקיות הטכנולוגיה גוגל ופייסבוק. הטלוויזיה רשמה צמיחה של 6% הודות לעליית מחירים ולביצועים מצויינים של קשת, ועד כמה עגום המצב בעיתונות? http://www.ice.co.il/media/news/article/775526

38% מעוגת הפרסום ב-2019 הופנו לדיגיטל, אך בעיקר לענקיות הטכנולוגיה גוגל ופייסבוק. הטלוויזיה רשמה צמיחה של 6%  הודות לעליית מחירים ולביצועים מצויינים של קשת, ועד כמה עגו...

מסכמים את 2019 בדיגיטל - מי עשה את זה הכי נכון?!שנת 2019 הייתה שנה מלאה בפעילות ועשייה בדיגיטל אז מי היו אלו שהשכילו להב...
10/01/2020

מסכמים את 2019 בדיגיטל - מי עשה את זה הכי נכון?!
שנת 2019 הייתה שנה מלאה בפעילות ועשייה בדיגיטל אז מי היו אלו שהשכילו להבין את כוחה של המדיה החברתית והובילו את השיח? אלו שהביאו לנו את התכנים הכי נצפים, וזכו לתגובות, שיתופים ולייקים מכם הגולשים.
במחקרי הדיגיטל שלנו בנושאים השונים חדשות, חדשות כלכליות, חדשות ספורט, אוניברסיטאות, משרדי ממשלה ופוליטקאים.

יש לכם שאלות, תובנות, חידודים שתרצו לשמוע או נושאים נוספים שמעניין אתכם לראות מחקרים, שתפו אותנו כאן!

06/01/2020

מסכמים את 2019 - מי עשה את זה הכי נכון בדיגיטל!
https://www.mitoog.com
מי היו אלו שהשכילו להבין את כוחה של המדיה החברתית והביאו לנו את התכנים הכי נצפים, וזכו לתגובות, שיתופים ולייקים מכם הגולשים. אילו פוסטים הכי אהבתם? מה הצחיק או הכעיס אתכם?

לחצו על הקישור לאתר שלנו www.mitoog.com שם מחכים לכם סיכומי שנת 2019 בקטגוריות שונות: חדשות, ספורט ועוד..

גם אתם חווים בתקופה האחרונה ירידה משמעותית בצפיות בסטוריז? אתם לא לבד!משתמשי אינסטגרם רבים מעידים על ירידה דרסטית בצפיות...
28/10/2019

גם אתם חווים בתקופה האחרונה ירידה משמעותית בצפיות בסטוריז? אתם לא לבד!
משתמשי אינסטגרם רבים מעידים על ירידה דרסטית בצפיות בסטוריז שלהם, מדוע זה קורה ומה המשמעות של מהלך זה?
הירידה נובעת מביטול צפיות הבוטים שהשתלטו על הסטוריז בשנה האחרונה. לאינסטגרם חשוב לשמור על קהילה של משתמשים אימיתיים שמקורם בפעילות איכותית בכדי להגן על קהל המשתמשים שלה. בחודש האחרון אינסטגרם נלחמת בפעילויות חשודות ובבוטים ופועלת למדר את פעילות הבוטים באפליקציה ע"י חסימתם. אז אם גם אתם חוויתם ירידה משמעותית אין לכם מה לדאוג, הירידה לא משפיעה על החשבון שלכם הרי שמדובר בבוטים ולא בקהל אמיתי. בכדי לעלות את הצפיות והעוקבים המשיכו לייצר תוכן איכותי ומעניין לקהל המטרה שלכם והביאו לצפיות ועוקבים אמיתיים שיהפכו להיות הלקוחות שלכם!

רוצה לראות תוצאות בדיגיטל? >> https://www.mitoog.com/contact

 #בחירות בישראל - מזמינים אתכם לצפות במחקרי הדיגיטל שלנו על מערכות הבחירות בשנים האחרונות!המפה הפוליטית בישראל ידעה שינו...
24/10/2019

#בחירות בישראל - מזמינים אתכם לצפות במחקרי הדיגיטל שלנו על מערכות הבחירות בשנים האחרונות!
המפה הפוליטית בישראל ידעה שינויים רבים, עליות וירידות ומערכות בחירות סוערות מאוד!
אז מי מהפוליטיקאים היו אלה שעשו את זה הכי נכון וטוב בדיגיטל לאורך השנים? מי הם הפוליטיקאים המובילים? מי הכוכבים העולים? ומי אלה שנדחקו למטה? מי הפוליטיקאי שהצליח לייצר הכי הרבה מעורבות לאורך השנים? אילו פוסטים עבדו טוב יותר ב- 2013, 2015 ומה עבד טוב יותר ב- 2019? ואת אילו פוליטיקאים אתם חיפשתם יותר לאורך השנים?

אנחנו במיתוג מדיה חברתית מתמחים בחקר התנהגות המונים וישומו בפעילות במדיה החברתית, לכן הקמנו את מחלקת המחקר שלנו מתוך הכרה כי הבנת התנהגות הגולשים הינה הבסיס לפעילות מדיה חברתית, איכותית ומקצועית.
יש לכם מחקר דיגיטל שאתם רוצים לעשות? מוזמנים ליצור איתנו קשר!

גוגל האתר המוביל בעולם, יוטיוב במקום השני, פייסבוק שלישי, באידו (מנוע חיפוש הסיני) רביעי, אינסטגרם חמישי וטוויטר שישי.הנ...
10/09/2019

גוגל האתר המוביל בעולם, יוטיוב במקום השני, פייסבוק שלישי, באידו (מנוע חיפוש הסיני) רביעי, אינסטגרם חמישי וטוויטר שישי.

הנתונים שלפניכם מרכזים את ששת החודשים האחרונים באתרי מדיה חברתית: פייסבוק מול אינסטגרם מול טוויטר. התוצאות עשויות להפתיע אתכם, כולל פילוח גילאים.

אנחנו ממליצים לכם בחום לנהל פעילות טובה בכל אחת מזירות המדיה החברתיות! הנתונים האלא עוד ישתנו ונראה עליה וירידה בין האתרים המובילים בעולם. נכון לעכשיו, פייסבוק מנצח בהפרש עצום את אינסטגרם וטוויטר.

https://www.mitoog.com/media-research
מחלקת המחקר של מיתוג מדיה חברתית מפרסמת מחקרי התנהגות גולשים באתר שלנו, מוזמנים לצפות במחקרים נוספים.

15/08/2019

מצעד שבועי של הפוליטיקאים ברשת.
למי הענקתם הכי הרבה לייקים? לבבות, תגובות, שיתופים? איזה פוליטקאי הצחיק השבוע? ומי הכעיס אתכם? צפו במצעד הלבבות השבועי, ושתפו את המחקר המלא >>
https://www.mitoog.com/research-politics-2
אנא לשמור על תרבות שיח בתגובות והמשיכו לעקוב אחרינו גם במחקרים הבאים..
סופ"ש מקסים..

28/04/2019

קמפיין שלנו ללשכת סוכני הביטוח "דבר עם הסוכן שלי" עכשיו בשלטי חוצות, ברדיו ובדיגיטל. שיהיה בהצלחה..

06/04/2019

סיכום בחירות 2019 בעמודי הפייסבוק >> https://www.mitoog.com/research-politics הפוליטיקאים פרסמו 3,126 פוסטים מרגע ההכרזה על הבחירות 24/12/2018 ועד שבוע לפני הבחירות 02/04/2019. אתם הגולשים, הענקתם 10,135,454 תגובות, שיתופים ולייקים לפוסטים.

1,587 סרטונים פרסמו ראשי המפלגות, בשלושת החודשים האחרונים. 1 מליון שיתופים שלכם, 1.3 מליון תגובות הענקתם לפוסטים, חצי מליון לבבות ❤️
איזה פוסט הכי עניין אתכם? איזה פוליטקאי הצליח להצחיק אתכם? להרגיז אתכם? לרגש ולהדהים אתכם? היכנסו למחקר וצפו בסרטון ההסבר, על ידי Tal Sanderoni

אנא מכם 🙏 לשמור על תרבות שיח נעימה בפוסט זה. זכרו שאין מדובר בסקר נשאלים, אלא נתונים מוחלטים של כמות השיח (תגובות, שיתופים, לייקים).

אם אתם חיים ונושמים את עולם השידורים החיים אנחנו מחפשים אתכם פרילנסרים שהם צלמים ונתבי שידור העובדים עם אולפן עריכה חי, ...
10/01/2019

אם אתם חיים ונושמים את עולם השידורים החיים אנחנו מחפשים אתכם פרילנסרים שהם צלמים ונתבי שידור העובדים עם אולפן עריכה חי, בואו לעבוד איתנו בתחום החם של עולם הדיגיטל.
> http://forms.pwizard.com/mitoogsmo/?f=000c3b

מי הם 5 האתרים המובילים בעולם? ישנם פרמטרים רבים לדירוג אתרים בעולם: מספר כניסות, זמן שהיה, מספר עמודים שעוברים הגולשים ...
06/12/2018

מי הם 5 האתרים המובילים בעולם?
ישנם פרמטרים רבים לדירוג אתרים בעולם: מספר כניסות, זמן שהיה, מספר עמודים שעוברים הגולשים באתר ופרטים רבים נוספים..

תכלול הנתונים יחד לפי משקלות מאפשר לדרג את האתרים:
גוגל בראש, יוטיוב שני, פייסבוק שלישי, באידו רביעי (מנוע חיפוש הסיני) ויאהו סוגר את חמשת האתרים המובילים בעולם. במקום השישי אינסטגרם ובגלל הפופולריות שלו הכנסנו גם אותו לניתוח מעמיק, כאתר חמישי.

בנתונים תוכלו לראות שבחודשים האחרונים ישנה ירידה בכמות הכניסות לפייסבוק לעומת היציבות של יוטיוב. הערכה שלנו, הנתונים ישתנו בחודשים הקרובים, עקב השינויים שהכניסו פייסבוק באחרונה במבנה הצגת סרטוני הוידאו.

מבנה החדש בפייסבוק לצפייה בסרטונים דומה ליוטיוב, גורם לגולש לעבור בין כמה סרטונים ברצף. למעשה זה הכוח המשמעותי של יוטיוב, בכך שגולשים מאזינים לשירים בשיטת הפליליסטים ועוברים בין סרטונים/קליפים רבים (כל סרטון/קליפ זה עמוד), כך גם השהיה באתר גדולה יותר.

בשקף של נתוני 20 האתרים המובילים בחודש נובמבר, תוכלו לראות שישנה ירידה של כ 3% בכל האתרים ברשת.. חוץ מאמזון שיש עליה משמעותית, זה עקב "בלאק פריידי".

05/12/2018

שידור שלנו מהכותל המערבי הדלקת נר רביעי עם הצנחנים

17/09/2018

אחרי חצות נתחיל לשדר לכאן סליחות מהכותל המערבי..
המתינו איתנו ושתפו חברים..

לכבוד ראש השנה רצינו לאחל שנמשיך לצעוד קדימה לאתגרים חדשים, שיתמלאו כל משאלות ליבנו,ושנמתג את השנה החדשה כשנה טובה!
09/09/2018

לכבוד ראש השנה רצינו לאחל
שנמשיך לצעוד קדימה לאתגרים חדשים,
שיתמלאו כל משאלות ליבנו,
ושנמתג את השנה החדשה כשנה טובה!

גוגל האתר המוביל בעולם, בעליה מפתיעה בחודשים האחרונים. פייסבוק ויוטיוב בעליה מתונה יותר. 5 האתרים המובילים בעולם:
04/07/2018

גוגל האתר המוביל בעולם, בעליה מפתיעה בחודשים האחרונים. פייסבוק ויוטיוב בעליה מתונה יותר. 5 האתרים המובילים בעולם:

אנחנו מחפשים פרילנסרים/יות מנהלי מדיה חברתית עם ניסיון, לקראת הבחירות המוניציפליות בישראל. השאירו פרטים וקורות חיים בטופ...
08/04/2018

אנחנו מחפשים פרילנסרים/יות מנהלי מדיה חברתית עם ניסיון, לקראת הבחירות המוניציפליות בישראל. השאירו פרטים וקורות חיים בטופס המצורף >> http://forms.pwizard.com/mitoogsmo/?f=000c3b
בהצלחה..

02/04/2018

משדרים חי את ברכת הכהנים מרחבת הכותל המערבי

סיכום שנת 2017 בעמודי הפייסבוק של ראשי המפלגות בישראל. סרקנו עבורכם מעל 6,000 פוסטים, ניתחנו תוכן שאהבתם והענקתם השנה מע...
31/01/2018

סיכום שנת 2017 בעמודי הפייסבוק של ראשי המפלגות בישראל. סרקנו עבורכם מעל 6,000 פוסטים, ניתחנו תוכן שאהבתם והענקתם השנה מעל 18,000,000 תגובות, שיתופים ולייקים לפוסטים הפוליטים. בדקנו את סוגי הלייקים שהענקתם: לב, ואוו, צחוק, עצב ואפילו לייק עצבני. מחקר השוואתי בין ראשי המפלגות והמפלגות ומחקר מעמיק לכל אחד בנפרד. לכל שקף יש הסבר באנגלית, מוזמנים לשאול אותנו כל שאלה שתעלה לכם. תהנו.. :-) שתפו חברים>> https://www.mitoog.com/political-research-2017
Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו נפתלי בנט - Naftali Bennett Yair Lapid - יאיר לפיד Avigdor Liberman - אביגדור ליברמן אריה מכלוף דרעי Arye Machlouf Dery אבי גבאי Tzipi Livni - ציפי לבני זהבה גלאון Zehava Galon איימן עודה

מחקר מדיה חברתית פוליטי, מפלגות בכנסת וראשי מפלגות שמנהלים עמודי פייסבוק ערים מול הגולשים. ניתוח השיח והבנת הצורך של קהלי המטרה

23/01/2018

סגן נשיא ארה"ב מר מייקל פנס ורעייתו קארן פנס בכותל המערבי, ז' שבט ה'תשע"ח 23.1.18. מרגש לעסוק בהיסטוריה.. ❤️

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when מיתוג מדיה חברתית posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to מיתוג מדיה חברתית:

Videos

Shortcuts

  • Address
  • Telephone
  • Alerts
  • Contact The Business
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share