שער הנגב - עושים לכם סדר

  • Home
  • שער הנגב - עושים לכם סדר

שער הנגב - עושים לכם סדר אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר על מה שקורה *באמת* במועצה האהובה שלנו. לא עוד פייק ניוז ושטף אינפורמציות.

אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בשטף האינפורמציות והפייק ניוז שמציף אותנו מכל כיוון. תמצאו פה רק *עובדות* על דברים שקשורים למועצה האהובה שלנו וגם קצת לחיי היום יום של כולנו. אתם מוזמנים לכתוב לנו על דברים שתרצו שנציף ונבדוק ואנחנו מבטיחים ומבטיחות לנסות ולהגיע לחקר האמת.
שימו לב, בדף יעלו רק תכנים מאומתים עם סימוכין.

בוקר טוב, כוכב הרשת, הטיקטוקר דניאל עמרם מדבר על בית החינוך של שער הנגב.אז אפשר לספר לנו כמה טוב, ואפשר לראות שהילדים מצ...
07/09/2023

בוקר טוב,
כוכב הרשת, הטיקטוקר דניאל עמרם מדבר על בית החינוך של שער הנגב.
אז אפשר לספר לנו כמה טוב, ואפשר לראות שהילדים מצביעים ברגליים ופונים אליו להציף את המצב.

6626 לייקים, 431 תגובות. ״מה הסיפור של בית הספר שער הנגב 💀״

תאונת דרכים צבאית סמוך לצומת באריתשעה חיילי צה"ל נפצעו בתאונת דרכים צבאית סמוך לצומת בארי שבעוטף עזה. שני לוחמים נפצעו ב...
06/09/2023

תאונת דרכים צבאית סמוך לצומת בארי
תשעה חיילי צה"ל נפצעו בתאונת דרכים צבאית סמוך לצומת בארי שבעוטף עזה. שני לוחמים נפצעו באורח בינוני ושבעה חיילים נוספים נפצעו באורח קל.
החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.
האירוע מתוחקר.

מעדכנים אתכםן על אירוע חריג שמתנהל כרגע בבית הספר:תלמיד (כנראה) נכנס עם גז פלפל לשטח בית הספר וריסס איתו. יש אמבולנס במק...
06/09/2023

מעדכנים אתכםן על אירוע חריג שמתנהל כרגע בבית הספר:
תלמיד (כנראה) נכנס עם גז פלפל לשטח בית הספר וריסס איתו. יש אמבולנס במקום.
אנחנו מאמינים שהמועצה תוציא הודעת הרגעה להורים, כי אנשים שואלים אותנו מה קורה- אז אנחנו מעדכנים.

לכל שאלה/תהייה מוזמניםות לכתוב לנו בצ'ט.

מכירים/ות את הספר "איפה אפי" אז אנחנו כאן בשביל לשאול "איפה ליאור"?חיפשנו, חיפשנו ולא מצאנו. אז מי מוצא/ת לנו את מנכ"ל ה...
09/08/2023

מכירים/ות את הספר "איפה אפי" אז אנחנו כאן בשביל לשאול "איפה ליאור"?
חיפשנו, חיפשנו ולא מצאנו. אז מי מוצא/ת לנו את מנכ"ל המועצה שלנו בתמונה?

במשרדי מרכז השלטון האזורי בשוהם, נערך היום מפגש של מנכ"לי המועצות האזוריות עם מנכ"לי משרדי ממשלה ומנהלי אגפים במרכז.
ואנחנו רק רוצים לדעת האם הכנס אינו מספיק חשוב בשביל שיהיה לנו ייצוג? אפילו ככה בשביל תמונה קטנה כמו שאתם אוהבים. אפילו זה לא?

אז כמה מכן.ם יודעות ויודעים שבזמן שכל המדינה במחאות, אנשים לא עובדים ויוצאים להביע את מחאתם, בוחר ראש המועצה שלנו להפגש ...
11/07/2023

אז כמה מכן.ם יודעות ויודעים שבזמן שכל המדינה במחאות, אנשים לא עובדים ויוצאים להביע את מחאתם, בוחר ראש המועצה שלנו להפגש בסתר (ממש בהחבא) עם שר החוץ אלי כהן כאן באחד מיישובי המועצה ולא מאפשר לאיש לדעת ולבוא להביע את מחאתו. כן כן, שמעתםן נכון. יום שלישי 11.7.23 כל המדינה רועדת וראש המועצה שלנו בוחר דווקא היום להפגש עם כבוד השר אלי כהן.
אז אנחנו לא מדברים על הצורה האלימה שנקט הסגן שלו יוסי קרן כאשר דחף מישהי שזיהתה והתחילה להביע את מחאתה, ואנחנו לא מדברים על "דחיפות העניין" בפגישה שהיתה כל כך סודית שכבוד השר אפילו לא הסכים לתצלום משותף (ולכן לא תראו איזכור של השיחה בערוצי התעמולה של ראש המועצה).

אנחנו רק שואלים, כמה מנותק אפשר להיות מהתושבים שלך?כמה?
בתמונה: מחאות היום מת"א.

כל הכבוד לאופיר ליבשטיין - ראש המועצה האזורית שער הנגב שהתחיל את מערכת הבחירות בצורה הכי ברורה שאפשר ולא בוחל באמצעים. כ...
29/06/2023

כל הכבוד לאופיר ליבשטיין - ראש המועצה האזורית שער הנגב שהתחיל את מערכת הבחירות בצורה הכי ברורה שאפשר ולא בוחל באמצעים.
כן... גם בוטים, שפה ירודה, שקרים כרגיל ולקיחה של כולנו לביוב זה בסדר.
סתם שתדעו אם זה מעניין אתכם.ן מול מה אתה עומדים.ות

כמעט שבת שלום לכם/ן תושבים/תושבות יקרים/ות.חשוב לנו לפני שבת להבהיר נקודה קטנה וחשובה!בימים האחרונים המועצה מפרסמת בגאוו...
23/06/2023

כמעט שבת שלום לכם/ן תושבים/תושבות יקרים/ות.
חשוב לנו לפני שבת להבהיר נקודה קטנה וחשובה!
בימים האחרונים המועצה מפרסמת בגאווה את הגרף המדהים הבא.
אז קודם כל אדוני ראש המועצה ואגף החינוך במועצה, נשמח לדעת ולראות את הנתונים (ספויילר- הם לא מפורסמים בשום מקום מלבד הנתונים שהתקבלו במועצה, וככאלה לצערינו אין לנו דרך אמיתי לבחון את העובדות פה).
אבל הנקודה הכי חשובה בפרסום הזה היא אפילו לא הנתונים של הדברים שאנחנו כן יודעים (ומובאים פה כמובן בהמשך הדברים)
הנקודה הכי חשובה בפרסום הגרף הזה היא ההבנה לעד כמה המועצה מנותקת מהשטח, הנושא אולי הכי בוער היום בשער הנגב הוא החינוך. בפרט בבית החינוך בחטיבה ובתיכון. איך אפשר לפרסם סקר כזה מנותק שמראה כמה המצב "השתפר" והמצב "טוב". הרי כולנו יודעים מילדינו מה המצב וכמה הוא לא משוקף כמו שמנסים להציג בגרף.
דבר שני מה בדיוק אנחנו רואים בגרף מישהו יכול להסביר? מה סקרתם? מי קבוצת הסקר של המשיבים? באיזו מסגרת?
במקום להוציא גרפים נפלאים היינו ממליצים להתחבר לשטח ולתת תשובות אמיתיות ועשייה אמיתית ולא לספר לנו כמה חל שיפור והמצב נהדר, כשבפועל הדיווחים מהשטח והפידבקים הם גרועים ובירידה מתמדת.

עכשיו אנחנו נדבר רגע על העובדות שכדאי שכל אחד ואחת מכם/ן ידע ותדע.
כדי להבין את הגרף הזה צריך לדעת כמה דברים חשובים:

א. סקר אקלים הוא סקר שבוחן פרמטרים שונים המשקפים את ההיבטים החברתיים-רגשיים-פדגוגיים של הלמידה ובודקים ארבעה היבטים עיקריים: שביעות רצון ויחסים בין באי בית הספר; אלימות, מוגנות והתנהגויות סיכון; דרכי הוראה-למידה-הערכה וחינוך חברתי-ערכי בבית הספר. למה חשוב לדעת את זה? כי כל "סקשן" בדוח מחולק למספר פרמטרים שיש חשיבות אדירה בהבנה שלהם כדי להבין את הסטטיסטיקה האמיתית ומה היא בוחנת בעצם.
אנחנו מצרפים לכם סקר לדוגמה כדי שתוכלו להתבונן בהיגדים ולהבין קצת יותר. ובעיקר כדי שתבינו את העיוות המטורף שנעשה כאן עם הנתונים בדו"ח.
לינקים מצורפים למטה.

ב. הסקר הוא תמהיל של מענה תלמידים, מענה מורים, ובחינת פרמטרים קבועים. ולכן כשנותנים סטטיסטיקה כזו המינימום שהיינו רוצים לדעת זה ע"פ מה? כללית? דיווחי מורים? דיווח תלמידים? אירועים שקרו בפועל? מה הגרף הנהדר הזה בעצם מראה לנו?

ג. לצרכי העברת סקרי האקלים והסביבה הפדגוגית, בתי הספר מחולקים לשלוש קבוצות (א, ב, ג). כל קבוצה מבין שלוש הקבוצות מהווה מדגם ארצי מייצג של כלל בתי הספר בארץ. *בתי ספר המשתייכים לכל קבוצה משתתפים בסקרי האקלים והסביבה הפדגוגית אחת לשלוש שנים
בתשפ"ג ייערכו הסקרים בשליש מבתי הספר המשתייכים לקבוצה א' (למעט בתי הספר בחינוך המיוחד ובחינוך החרדי).*
-זהו ציטוט מדויק מאתר של ראמ"ה (מדידה בשירות הלמידה). לינק מצורף למטה לעמוד המדויק.
איך יכול להיות שבית החינוך שלנו נדגם שנה אחרי שנה? ואיפה נמצאים הנתונים הללו? למה אין שקיפות? בתשפ"ג ייערכו הסקרים בשליש מבתי הספר המשתייכים לקבוצה א' (למעט בתי הספר בחינוך המיוחד ובחינוך החרדי).

עכשיו אחנו מנסים להבין רק את הדבר הבסיסי, מה בדיוק דגמו? איפה הנתונים? האם באמת מדובר בסקר אקלים או שחל "בלבול" בסקר המדובר? למה אין שקיפות? ומה הבעיה לחשוף לנו את הנתונים האמיתיים כדי שנוכל להחליט בעצמנו?

הפניה לאתר ראמ"ה שמדבר סעיף ג'. כדאי לכם גם לשוטט קצת באתר ולקרוא.
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Rama/School_Evaluation/Aklim_f.htm
הפניה לאתר ראמ"ה עם סקר דוגמה למטה – ניתן לדפדף על מנת לראות את הפרמטרים הנבדקים.
https://www.rama.education/article/%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%91%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%93%D7%92%D7%95%D7%92%D7%99%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%A3/
פוסט לא פחות מדהים של ראש המועצה על ההצלחה וה"מהפך" שחל בחינוך. עכשיו רק נשאר לשאול את הילדים של כולנו מה הם באמת מרגישים וחושבים כדי להבין את מכונת הפרופגנדה המשומנת שפועלת לנו מול העיניים.
https://www.facebook.com/photo?fbid=858492862449957&set=a.475155090783738

שתהיה לכולנו שבת שלום, שבת שקטה וטובה.
אנחנו שמחים שאתם בוחרים לקרוא אותנו (אנחנו רואים בנתונים שאתם צופים! מעל 1000 צפיות לפוסט האחרון שלנו) ומבינים ומכבדים את העובדה שאתם קוראים ולא מגיבים (מאמינים שזה יגיע עם הזמן).
ממשיכים לעבוד בשבילכם/ן בכל העת.

20/06/2023

הורים יקרים תושבים ותושבות הקיבוצים בפרט שימו לב!!
בהתאם לתקנות שהתגבשו בכנסת אתמול, חשוב לחדד לכל מי שלא יודע/ת.
אתם/ן זכאים/ות לקבל החזר כספי מהגנים ומעונות היום בהתאם לתקנה!
זה הכסף שלכם/ן ואתם רשאים/ות לדרוש אותו.

ראש המועצה חסם אותנו :( נעלבנו מאוד, אבל אל דאגה- לא נפסיק!אנחנו רק שואלים את עצמנו למה? האם ראש המועצה לא רוצה שהתושבים...
19/06/2023

ראש המועצה חסם אותנו :(
נעלבנו מאוד, אבל אל דאגה- לא נפסיק!
אנחנו רק שואלים את עצמנו למה?
האם ראש המועצה לא רוצה שהתושבים והתושבות שלו ידעו את האמת? זה לא האינטרס שלו?
לא ברור. אבל אתם/ן יכולים ויכולות לדמיין מה הסיבה. אנחנו סומכים עליכם/ן! 💪

עכשיו נשאר לנו רק לתהות, האם אין למועצה מישהו או מישהי שמבין קצת ברשתות חברתיות ויספר לאדוני ראש המועצה שזה שהוא חסם את הדף לא אומר שאנחנו לא יכולים לשתף אותו? 😄

ערב טוב אדוני ראש מועצת שער הנגב.ראינו שאתה מפרגן לפרוייקטורית שלך (ספויילר- לא נשמע קולה בשני הדיונים האחרונים), לחברת ...
19/06/2023

ערב טוב אדוני ראש מועצת שער הנגב.
ראינו שאתה מפרגן לפרוייקטורית שלך (ספויילר- לא נשמע קולה בשני הדיונים האחרונים), לחברת הכנסת לשעבר (כן, כך נהוג לפנות למי שכיהנה בעבר כח"כ) נירה שפק.
(ולא "נירה" אם ציינת את שמות המשפחה האחרים של מי שציינת אדוני ראש המועצה).
ולח"כ אלון שוסטר, על פעילותם המבורכת בתיקון התקנה.

אנחנו...
ממליצים לכולםםםםם וכולןןןןןןןן(!) להכנס ולצפות בשני דיוני הועדה האחרונים (5.6 חלק א, ו19.6 חלק א ו-ב') בנושא ולהחליט לבד מי עבד/ה, מי דיבר/ה, מי דאג/ה לכם.ן בעלי ובעלות העסקים ובכלל כל תושבי ותושבות העוטף. מי נשאר/ה בדיונים מתחילתם ועד סופם, מי עבר/ה סעיף סעיף ודאג/ה שהסעיפים יתוקנו, ומי פשוט אוהב לקחת קרדיט.
תהנו.
לינק למטה👇

https://www.knesset.tv/committees/financecommittee/

מבטיחים מחר תקציר. לילה טוב 🌚⭐️

היום אושרו בועדת הכספים של הכנסת התקנות לתשלום הפיצויים לעצמאים ולעסקים בדרום ובעוטף עזה, בעקבות מבצע ׳מגן וחץ׳.

אני רוצה להודות על העבודה המאומצת של שרית מנשקו - הפרוייקטורית של שער הנגב לליווי העסקים בהגשת הפיצויים, לנירה וח״כ שוסטר, על המלחמה העיקשת והירידה לפרטים עבור ציבור בעלי העסקים.

כל מי שמעוניין לקבל פרטים או סיוע בהגשה - מוזמן ליצור קשר עם אמילי וזה, רכזת עסקים במועצה, במייל » [email protected], והיא תשמח לסייע!

והפעם אנחנו באגף החינוך. בשבוע שעבר נערך "טקס פרידה" בבית הספר ממספר דו ספרתי של מורות ומורים.אז למה כתוב "טקס פרידה" במ...
18/06/2023

והפעם אנחנו באגף החינוך.
בשבוע שעבר נערך "טקס פרידה" בבית הספר ממספר דו ספרתי של מורות ומורים.
אז למה כתוב "טקס פרידה" במרכאות אתם שואלים?
פשוט מאוד, הטקס המדובר נערך כחצי שעה- כלומר פחות מדקה הוקדשה לכל מורה ומורה, חלקן.ם עבדו בבית הספר מעל ל-20 שנה...
עכשיו אנחנו רק שואלים, האם למישהו נראה שזהו טקס מכובד (הן למורה והן למערכת)? האם כך היה ראוי לנהוג עם מי שמחנכים את הילדים שלנו? איזה דוגמה אנחנו מעבירים לילדינו?
כשככה המערכת מתייחסת לעובדים שלה, אין פלא שמערכת החינוך במועצה שלנו נמצאת בצניחה חופשית למטה כבר שנים.

מצרפים לינק שכתבה טובה גורן ועל ה"מתנה" מלאת ההערכה ומחשבה אחרי 25 שנות עבודה בבית הספר.
https://www.facebook.com/photo?fbid=6580524941982234&set=a.424869270881196
אנחנו מזמינים אתכן.ם להכנס לפוסט, לקרוא ולהעביר לטובה ולכלל המורות את הערכתכם.ן כהורים ותושבים.

היום (יום ראשון 18.06) בשעה 20:00 תתקיים הפגנה מול משטרת שדרותכנגד אלימות המשטרה. הרקע להפגנה:במהלך "כנס שדרות לכלכלה", ...
18/06/2023

היום (יום ראשון 18.06) בשעה 20:00 תתקיים הפגנה מול משטרת שדרות
כנגד אלימות המשטרה.

הרקע להפגנה:
במהלך "כנס שדרות לכלכלה", שהתקיים ביום שלישי האחרון, הופנתה אלימות קשה כנגד מפגינים, הן על ידי שוטרים והן על ידי פקחי העירייה, בתוך אולם הכנס ומחוץ לו. ההתנהגות הברוטאלית הזו, הגיעה עד כדי גלגול אנשים מהמדרגות מחוץ לאולם והתעללות פיזית בהם. האלימות גרמה לפציעת כמה מהמוחים.
-קטעי וידיאו אותנטיים מהאירוע בתגובות.

אנחנו מזכירים למי שאולי ששכח שתפקיד משטרת ישראל הוא להגן על חופש ההפגנה וחופש הביטוי.

כפי שנכתב אנחנו משתדלים לצרף קטעים אותנטיים של מה שאנחנו מפרסמים או קטעי כתיבה/עיתונות עם סימוכין לעובדות.

שבוע טוב לכולן וכולם!🌺אתמול נערך גמר טורניר הכדורגל של שער הנגב בין קיבוץ כפר עזה  לקיבוץ ברור חיל ובסופו זכו להניף את ה...
18/06/2023

שבוע טוב לכולן וכולם!🌺
אתמול נערך גמר טורניר הכדורגל של שער הנגב בין קיבוץ כפר עזה לקיבוץ ברור חיל ובסופו זכו להניף את הצלחת השועלים מכפר עזה בפעם השלישית.
נציגות קהל מדהימה נרשמה בשני המחנות אך הפעם הקרנבל הברזילאי לא עזר ודחיפת אמהות השועלים היתה על העליונה.
אז מזל טוב לשועלי כפר עזה KAFC על עוד טורניר עם תצוגת כדורגל מצויינת.

לקט תמונות קטן מהמגרש.
📷זהר שפק זהר שפק- התמונות שלי

תושבות ותושבי מועצה אזורית שער הנגב- זה עבורכן.ם!ברוכים הנמצאים וטוב שקפצתם לביקור.נפתח ונגיד שבניגוד להרבה מעמודי הרשת ...
15/06/2023

תושבות ותושבי מועצה אזורית שער הנגב- זה עבורכן.ם!
ברוכים הנמצאים וטוב שקפצתם לביקור.
נפתח ונגיד שבניגוד להרבה מעמודי הרשת שאתן ואתם מכירות ומכירים אנחנו איננו שליחים של אף אדם, איננו תלויים באדם, רשות או עסק ואיננו שופר של אף אחד ואחת. אנחנו עובדים אך ורק עבורכן ועבורכם ורוצים לשקף לכם בצורה הכי טובה, מקיפה ובעיקר *שקופה* את מה שקורה במועצה שלנו (ולפעמים גם במקומות אחרים).
המטרה שלנו היא לנסות ולהעביר פה בעמוד מידע ללא פילטרים ובלי השפעה של אף אדם בדרך- רק עובדות. בעולם בו האינפורמציה שוטפת אותנו מכל הכיוונים ועוברת בדרך כל כך הרבה מניפולציות של אנשים בדרך אנחנו פה כדי לנסות ולהגיע לעובדות. מה תעשו איתן? זה כבר שלכן ושלכם בלבד.
כמה נקודות חשובות שאנחנו רוצים להעביר בנוגע לעמוד הזה:
1. העמוד הזה הוא עמוד פרטי, המנוהל באופן פרטי ואינו שייך לאף גוף אלא לנו- התושבים בלבד. לא תהיה כאן שום התערבות מצדדים שלישיים.
והסיבה שזהו עמוד פתוח ולא קבוצה סגורה היא שאנחנו רוצים שהתוכן יהיה פתוח וחשוף לכולם בדיסקרטיות מלאה עבורכם המשתמשים. אנחנו לא מבקשים מכם "לעקוב", "לעשות לייק", "לפרגן" "לשתף" או "להגיב". רק לקרוא ולדעת. מה אתם עושים עם האינפורמציה אחר כך זה כבר לא מעניינינו אלא שלכן ושלכם בלבד.
2. למרות שהעמוד הוא פתוח אנחנו מעודדים שיח פתוח ואיכותי, ואנחנו נעשה כל שביכולתינו לגרום לזה לקרות. מי שיתנהג בבריונות או אלימות כלשהי כלפי משתמשים אחרים, יפיץ פייק ניוז, יספים, יכתוב הודעות אשר נושאות אפילו קמצוץ של להט”בפוביה, גזענות, מיזוגניה וכו' יחסם באותו הרגע ללא התראה מראש.
3. נשמח שתכתבו לנו על נושאים שאתם מבולבלים לגביהם ולא מצליחים למצוא את המידע הרלוונטי בים המידע שמציף אתכם ואנחנו מבטיחים לנסות ולבדוק. מבטיחים לשמור על דיסקרטיות מלאה! אנחנו חוזרים ואומרים שאיננו קשורים לאף גוף ובוודאי לא למועצה האזורית שער הנגב ולא פועלים מטעמה ונשמור על הזהות שלכם חסויה במידה ותרצו בזה.
אז שיהיה לנו בהצלחה! הפוסט הראשון כבר בתנור...

Address

SHA'AR HANEGEV

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when שער הנגב - עושים לכם סדר posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to שער הנגב - עושים לכם סדר:

Videos

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Contact The Business
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share