גול עצמי - הפודקאסט

  • Home
  • גול עצמי - הפודקאסט

גול עצמי - הפודקאסט גול עצמי עם עירד צפריר ואור אליעז - פודקאסט שאוהב ספורט ושונא קלישאות
כל חמישי פרק חדש, עם הזווית שלנו על כדורגל ישראלי וספורט בכלל
(1)

23/02/2021

דני אבדיה מפציץ ב-NBA | נובאק מנצח באוסטרליה | גביע המדינה - מסכמים | פרק 5 עם טליה לוין, עמי חנין ואור אליעז - מחכים לתגובות שלכם!!

17/02/2021

הסנסציה של קארצב | ההדחה של רפא | וכדורגל ישראלי | השרופים - פרק 4 עם אנדי רם, שי נובלמן ואור אליעז

11/02/2021

המכות בדרבי החיפאי | חוגג נלחם במדליפים | מירוץ האליפות מתחתם | והשיחה של אנדי רם עם מיטש גולדהאר - פרק 3 של השרופים, מחכים לתגובות שלכם!

03/02/2021

סערת היריקה של ז'וסוואה ושגיא כהן | אבוקסיס עובר לב"ש | ועמי חנין בבאטל שמות מרגשים - פרק 2 של השרופים עם שי נובלמן, טליה לוין, מתן גורן ואור אליעז

27/01/2021

מתכוננים למכבי ת"א - מכבי חיפה | מנתחים את המצב של הפועל ת"א ובית"ר י-ם | ונזכרים עם אנדי רם באליפות אוסטרליה לפני 13 שנים בדיוק - השרופים - פרק ראשון ומרגש!

וואו! בתגובה למהלך הההצטרפות לליגה הבלקנית של קבוצות ליגת העל בכדורסל, התאחדו איציק ניסנוב, משה חוגג וג׳קי בן זקן להקמת ...
03/10/2020

וואו!
בתגובה למהלך הההצטרפות לליגה הבלקנית של קבוצות ליגת העל בכדורסל, התאחדו איציק ניסנוב, משה חוגג וג׳קי בן זקן להקמת ליגת ״המנותקים״, ליגה אירופית עצמאית לקבוצות כדורגל ״במחאה נגד ממשלות שעוצרות את הספורט״, ומזמינות קבוצות נוספות להצטרף לליגה

19/09/2020

‏זה מה שמחכה לערן זהבי? שוער פ.ס.וו איינדהובן בטעות איומה, "עושה" ‎דודו אוואט

21/07/2020

שלמות! פורטו כובשת שער מושלם! זה הגול הכי יפה שראיתי בכדורגל הרבה זמן! כל נגיעה פה זו יצירת אמנות. היו פה איזה 30 מסירות במהלך שהתחיל עוד קודם. לראות את הקבוצה הזו משחקת זו חוויה שמימית

15/07/2020

נתניהו מחלק את מענקי הקורונה במצודת זאב

פרק חדש!זוכה ליגת החלומות של העונה המטורפת הזו, דניאל ציטרון, מגיע להתארח אצל זוכה ליגת החלומות של 17\18 עירד צפריר, ואצ...
15/07/2020

פרק חדש!
זוכה ליגת החלומות של העונה המטורפת הזו, דניאל ציטרון, מגיע להתארח אצל זוכה ליגת החלומות של 17\18 עירד צפריר, ואצל זוכה במקום 37,563 בשיאו, אור אליעז.

יחד אנחנו מסכמים עונה, בוחרים נבחרת עונה, מדברים על אנליסטים ועל חברת "רדווד" בה עובד דניאל. פרק מרתק עם הרבה נתונים על השחקנים הגדולים של עונת 19\20 בכדורגל הישראלי
להאזנה בכל הפלטפורמות >> linktr.ee/goalatzmi

סגור לי ת'פינה מיוחד! גיא לוזון מדבר על הכל: מכבי חיפה ("רציתי את קינדה ויעקב שחר הטיל וטו"), בית"ר ירושלים ("חוגג האמין...
14/07/2020

סגור לי ת'פינה מיוחד! גיא לוזון מדבר על הכל:

מכבי חיפה ("רציתי את קינדה ויעקב שחר הטיל וטו"), בית"ר ירושלים ("חוגג האמין שערן לוי יהפוך את הקבוצה למלהיבה ומצליחה"), ועדת האיתור ("ברקוביץ' צודק, זה קרקס, בהתאחדות קובעים עוד מראש מי יהיה מאמן הנבחרת"), ג'ו גומז אותו אימן בצ'רלטון ("אמרו לי שהוא לא בשל, אמרתי שהוא יהיה בלם נבחרת אנגליה"), הפועל תל אביב וכמובן העונה הנפלאה במכבי פ"ת ("שילבנו צעירים לא בשביל אליבי להפסדים כמו מאמנים בליגת העל")
***
מה נשמע גיא?

"מעולה, בסדר גמור".

לא לקחת את זה קשה מדי את ההפסד בגמר הגביע?

"לקחתי קשה, אבל עשינו עונה ודרך מדהימה, היתה חסרה רק זכייה בגביע כדי להפוך זאת לעונה חלומית. בגמר עצמו עד הגול של ב"ש היינו שווים ליריבה, הראנו את מכבי פ"ת של כל השנה - לחץ גבוה, צירופי מסירות, תוקפים עם הרבה שחקנים. הגול הראשון הוביל לכך שפערי האיכות שלהם בלטו".

יוסי אבוקסיס דיבר עם השחקנים שלו לנצל את הלחץ הגבוה שלכם, בעקבות זה גם ג'וסואה קיבל את המרווחים בין הקישור להגנה.

"הכל בדיעבד, אם היינו כובשים ראשונים המשחק היה הולך לכיוון אחר. יש שתי ברירות בחיים, או להעז לנצח או לפחד להפסיד, אני תמיד בוחר באפשרות הראשונה".

תגיד, השוער הראשון יוסי גינצבורג היה כשיר?

"יוסי גינצבורג היה כשיר בכל שלושת השבועות האחרונים. דור חברון היה פנטסטי במשחקים ששיחק".

הוא שיחק בשישה והאמת שניצחתם רק בשניים מהם.

"זה לא קשור אליו, בטח לא הפסדנו בגללו אלא בגלל שנתנו לכל השחקנים שלא שיחקו במהלך השנה לשחק. הוא היה יוצא מן הכלל בכל אחד מהמשחקים".

אבל הוא לא נכנס טוב אתמול, היה חסר ביטחון.

"זה נכון, אבל לפני עשרה ימים נגד כפר קאסם הוא היה Man of the match. גם אם הייתי צריך להחליט שוב הייתי הולך איתו, אני בוחר שחקנים לפי היכולת ולא לפי תעודת זהות".

ראיתי אותו בוכה בסיום. דיברת איתו?
"ההתנסות הזו תחשל אותו ואת הצעירים שלנו, לכולם צפוי עתיד ורוד. אין מה לדבר עם בודדים, אמרתי לכולם להרים את הראש, עשינו עונה יוצאת מן הכלל, שינינו את הקבוצה מהקצה אל הקצה – מקבוצה מבוגרת, כבויה ומפולגת שירדה ליגה, לקבוצה מאוחדת, דינמית, מעיזה, צעירה ועל כך אני מודה להם".

שילבתם כמות יוצאת דופן של שחקנים צעירים העונה.

"במכבי פתח תקוה שיחקו הצעירים לא בשביל פופוליזם או כמו שקרה בליגת העל שמאמנים נתנו לצעירים לשחק כדי שיהיה להם איזשהו אליבי להפסד. אצלנו צעירים שיחקו כל השנה כי מגיע להם".

יש הייפ גדול על ליאל עבדה, אבל אני רואה דווקא בארד בר שחקן נבחרת להרבה שנים.

"לדעתי הוא השחקן הצעיר ששיחק הכי הרבה דקות השנה וזה לא בכדי. ארד בר הוא שחקן שלאורך כל הקריירה בנוער שיחק מספר 10, חלוץ וכנף, ועשיתי לו שינוי עמדה לקשר 50-50, עמדה שהוא לא שיחק בה מעולם. זה הוכיח את עצמו והוא העלה את הרמה שלו".

זה עוד יותר מרשים כי הוא שחקן עם חוכמת משחק גבוהה.

"עבדנו איתו הרבה באופן אישי, גם בניתוח וידאו אחרי משחקים – איפה הוא צריך לקבל את הכדור, לאן לנוע, איפה לעמוד הגנתית – זה היה חדש לו לגמרי. הצלחתי ללמד אותו את התפקיד ולשפר אותו כשחקן ואני חושב שהעמדה הזו הרבה יותר הולמת אותו. עקומת השיפור שלו תהיה מאוד גבוהה, הוא עוד לא מיצה 30-40% מהפוטנציאל".

אף אחד לא רוצה לרדת ליגה אבל בליגת העל לא הייתם מצליחים לשלב כל כך טוב את הצעירים.

"ירידה לצורך עלייה, דו משמעית. כשהגעתי לקבוצה ידעתי לאן זה הולך ואם אבי (לוזון) לא מבקש ממני פעם אחר פעם לא הייתי מגיע. ידעתי שהקבוצה מועמדת ודאית לירידה והמטרה הראשונית היתה להחזיר את הקבוצה לליגת העל אבל אם גם לבנות עושים זאת עם שלד ובסיס איתן לשנים הבאות, שאפשר לשחק איתו כדורגל בכל מגרש ולא להפוך לקבוצת נדנדה שעולה ויורדת. יצרנו למכבי פתח תקוה עתיד מבטיח לשנים הבאות".

ינון אליהו שהצטרף ועוד חמישה זרים ואתם מסודרים לליגת העל?

"פחות או יותר, ינון אליהו ועוד 5-6 שחקנים. חייבים זרים כי אנחנו קבוצה ישראלית לגמרי, הכי צעירה בשתי הליגות הבכירות. נצטרך להעמיק את הסגל בניסיון, פיזיות ומנהיגות. לא נביא 12 שחקנים".

עד כמה העונה הזו היתה קריטית לקריירה שלך?

"זו היתה שנה קריטית בקריירה שלי, לא אשקר. לא תכננתי להגיע לליגה הלאומית ואני גם לא מתכנן לחזור לשם. אני מסופק מאוד מהדרך ששיחקנו, גם נגד קבוצות ליגת העל. לא תכננו להתבאנקר נגד אף אחד וזו התוכנית גם לשנה הבאה".

היה חשוב לך להוכיח משהו? היה סביבך בשנים האחרונות שיח של מאמן כושל.

"אני תמיד משכתי ואמשוך אש ואין לי בעיה עם זה. כל מאמן, כל בעל עסק וגם אתה כעיתונאי חובת ההוכחה עליך היא בכל שבוע ובכל כתבה. גם מאמן שזוכה בדאבל, ראה ערך מוריניו בצ'לסי או ראניירי בלסטר, חובת ההוכחה עליו וכשלא הביא תוצאות הלך הביתה בעונה שאחרי".

הפסדת אתמול ליוסי אבוקסיס שעבורו גביע שני ברציפות הוא חותמת מצוינת לקראת ועדת האיתור. לדעתך הוא ראוי לקבל את הנבחרת?

"ראוי בהחלט. אני מסכים עם אייל ברקוביץ' שוועדת האיתור היא קרקס אחד גדול. ברגע שהקובעים בהתאחדות רוצים להחתים מאמן איקס אז שימנו אותו ושלום על ישראל. הוועדה היא בלוף אחד גדול, סתם כסת"ח".

אבל זה הליך שקיים בהרבה תפקידים ציבוריים. זה כזה חוסר כבוד לראיין אדם לפי המינוי שלו?

"לא, אבל תאמין לי שהראיון הזה לא יקבע מי יהיה מאמן, הם יודעים בתוך תוכם מי יהיה המאמן אז שיבחרו אותו וזהו".

זה יהיה יוסי אבוקסיס.

"אני לא יודע, אבל הם יודעים אז שיודיעו על בחירתו וזה הכל, לא צריך לעשות קרקס וראיונות. הייתי בוועדת האיתור הקודמת והיה ידוע מראש שאלישע לוי יהיה מאמן הנבחרת עוד לפני. שכנעו אותי שזה באמת הליך רציני שישפיע על משהו ובדיעבד צדקתי, זו סתם היתה טחינת מים".

כאשר מונית למאמן הנבחרת הצעירה לא היתה ועדת איתור, אני חושב שהמינוי ההוא היה טריגר להקמתה מלכתחילה.

"הייתי בזמנו הרבה יותר מראוי להיות מאמן הנבחרת האולימפית. זה היה אחרי שהבאתי את בני יהודה פעמיים רצוף לאירופה, את מכבי פתח תקוה שלוש פעמים לאירופה ולשלב בתים. הגיע לי יותר מכולם".

אגב אבוקסיס, יש לך קרדיט בהצלחה שלו כמאמן, הוצאת אותו לכיוון הזה כשהוא עוד רצה להמשיך לשחק.

"זה קשקוש, אני מדבר איתך היום אחרי כמעט 15 שנה כשיש כבר חוק התיישנות. מי שלא רצה את יוסי אבוקסיס זה בעל הבית באותו זמן".

מוני הראל?

"כן. אני הייתי בסך הכל כלי שעשה את העבודה כילד תמים ונאיבי".

רצו אותו כסקאוט במערכת?

"גם במערכת לא רצו אותו. השאירו אותו כי לא היתה להם ברירה בגלל הקהל".

אחרי כמה שנים לא טובות שלך, אתה יכול לסמן את הטעויות שלך?

"קודם כל בחירות לא טובות של קבוצות ושל שחקנים. בהפועל תל אביב הגעתי עם כל המצב עם אמיר כבירי, הקבוצה היתה מפורקת ונשארתי עם 12 שחקנים. רק עשרות האוהדים שהיו מגיעים לכל אימון יודעים מה עשיתי באותה תקופה. נלחמתי להשאיר את הבסיס הזה, שיתאמנו בלי שכר כמה חודשים, החזקנו את הקבוצה בשיניים, נפגשתי בערבים עם בעלי עסקים ושכנעתי אותם לקנות את הקבוצה. ביקשתי רק להשאיר את מה שיש ונסתדר. כשהגיעו הניסנובים הם הציעו לי חוזה לחמש שנים אבל לא המשכתי כי אני לא אחד שעובד רק בשביל העתיד הכלכלי. נקשרתי לשחקנים ולמועדון".

גם נקשרו אליך, זה מה שחרה בעזיבה שלך. אתה כנראה היית נשאר איתם בליגה.

"אני חושב שההחלטה הזו היתה קשורה לטראומה מהעבר. בסטנדארד ליאז' עשיתי את העונה הכי טובה שם ב-14 שנים האחרונות וברגע ששחררו לי את כל השחקנים, הייתי הראשון ששילם את המחיר. הייתי מוכן להילחם עד הסוף בתנאי שיישארו 8-10 שחקנים שרציתי. לא הייתי מוכן עוד פעם נפשית לעבור את הסיטואציה שאני עובד קשה, מחבר את הקבוצה, מתחבר למועדון והקלפים מתפרקים".

מכבי חיפה?

"כישלון שלי. בחירת שחקנים לא טובה, הגעתי במומנטום לא טוב. הייתי שבור נפשית אחרי מה שקרה בהפועל תל אביב כי מאוד נקשרתי למועדון ועזבתי בעצב. לא רציתי לאמן באותה שנה, בית"ר ירושלים באו בהצעה ולא רציתי. אחר כך באו מכבי חיפה, הם היו בחלק התחתון, לא רציתי לחתום לשנה וחצי והם הצליחו לשכנע אותי, התפתיתי למשהו שלא הייתי שלם איתו. הבאתי את הקבוצה לפלייאוף העליון ואז התחלנו לבנות את העונה הבאה עם המנהל המקצועי הספרדי, טוני מוניוז. נפגשנו במדריד, סיכמנו על שחקנים שהולכים עליהם ושבוע לפני הליגה הוא הודיע שהוא לא יכול להגיע וכל הפאזל התפרק. אני יכול להגיד לך שבבניית סגל יש רצוי ומצוי – סימנתי את עומר אצילי כמועמד מספר אחת והוא בחר את מכבי תל אביב. סימנתי את גדי קינדה כקשר מרכז שדה בעדיפות ראשונה אבל יענקל'ה שחר הטיל וטו על הצירוף שלו. לאחר מכן שחקנים שבחרנו לא היו מספיק טובים, הקבוצה לא היתה מאוזנת ואני לוקח את כל האחריות עליי".

בית"ר ירושלים?

"הטעות היתה בעצם ההגעה שלי כשאלי טביב כבר בדרך החוצה והקבוצה פורקה לחלוטין – איתי שכטר, חן עזרא, קלאודמיר, כולם עזבו. בתפר שבין טביב לחוגג שום שחקן לא רצה להישאר בבית"ר. חוגג חשב שבשבועיים בסוף חלון ההעברות אפשר לבנות קבוצה שתיראה כמו ברצלונה. זה היה הזוי לחשוב ככה. חוגג ואלי אוחנה באו ואמרו לי 'מקום שני זו הצלחה, מקום שישי זה ברור מאליו'. אמרתי להם שאין שום הגיון בשיגעון כי הקבוצה לא מחוברת. היו הרבה החלטות פופוליסטיות בשביל למכור מינויים ולא כדי להצליח. עובדה שגם אחרי שהביאו בינואר את קינדה, פלומיין ויוסי בניון הקבוצה בקושי נשארה בליגה".

שחקנים נכפו עליך?

"נתתי הסכמה בסופו של דבר לכולם כי גם לא היתה ברירה, לא היו שחקנים בשוק ואם לא היינו מצרפים אז לא היה סגל. מה שקרה זה שהיתה אסופת שחקנים ואמרתי גם לחוגג בזמן אמת שחלק מההחתמות הן פופוליסטיות ושכדי לחבר את כל המישמש הזה ייקח זמן. לא היה שום סיכוי להצליח שם, כך שהמקום היחיד שנכשלתי בו באמת זה מכבי חיפה".

אבי לוזון הזכיר את ההחתמה של ערן לוי כפופוליסטית. חוגג טען בפניי שבהתחלה לא רצית אותו אבל אחרי כמה שיחות עם ערן השתכנעת אחרת.

"הלחץ של חוגג להחתים את ערן לוי היה אדיר, של 4-5 פגישות של שעתיים. אני משכנע אותו למה זה לא מתאים מקצועית והוא בשלו, מאמין בכל ליבו שהוא האקס פקטור שיהפוך את בית"ר למלהיבה ומצליחה. בסוף נתתי את הסכמתי, טעיתי".

משהו טקטי, היתה תקופה שספגת ביקורות בעקבות איזו אמירה שלך שאתה פחות מאמין בהכנה ליריבה.

"זה נבע מחוסר הבנה בסיסי של מי ששמע מה שאמרתי. בסך הכל הסברתי שאני משחק בשיטה של אזורית טוטאלית מבחינה הגנתית, בה אתה לא מרוכז ב-X או Y אלא בכיסוי אזורי, במניעת פסי עומק של שחקני היריבה, צמצום פערים בין קו ההגנה להתקפה, סגירת אזורים מסוימים בלחץ, ולדעת מתי ולמה לוחצים. זה קרה מול בית"ר ירושלים, מול נבחרת אנגליה הצעירה ומול קלאב ברוז'. ברור שאני יודע מה היריבה ומה נקודות החוזקה והתורפה שלה. תאמין לי שאם לא הייתי מאמן שמתכונן לכל סיטואציה ולא עובד טקטית, לא הייתי מגיע ארבע פעמים לשלב בתים בליגה האירופית, לא הייתי מאמן בקבוצת פאר בבלגיה ולא הייתי מגיע לאמן בצ'מפיונשיפ. אנשים שאין להם מושג אוהבים לדבר ולקטלג".

אתה מאמין שתאמן שוב בקבוצה אירופית?

"אין לי צל של ספק, היתה לי אופציה גם בשנה שעברה ולא עשיתי זאת".

צ'מפיונשיפ נראה כמו חלום רחוק.

"לאמן בצ'מפיונשיפ זה חלום של כמעט כל מאמן בעולם. בשנה הראשונה שלי שם הגעתי לצ'רלטון והקבוצה היתה אחרי שלושה חודשים בלי ניצחון, מועמדת ודאית לירידה, הבאתי אותם למקום 12. ג'ו גומז שהיום מככב בליברפול, היה בן 17 ואמרו שהוא לא בשל להיות בלם ברמה הזו ושיחק כמגן ימני, אני שמתי אותו בלם ואמרתי שהוא יהיה בלם נבחרת אנגליה. את אדמולה לוקמן אני דאגתי שיחתימו על חוזה ואחרי זה הוא הלך לאברטון בכמה מיליונים. מה שקרה בצ'רלטון זה מה שקרה לי בליאז' בעונה השנייה עם אותו נשיא, מקבוצה בריאה שסיימה את העונה יוצא מן הכלל בשנה השנייה נמכרו ג'ו גומז ועוד כמה כוכבים, ועוד פעם קבוצה לא מספיק טובה ובסוכנויות ההימורים היינו המועמדת מספר 1 לרדת ליגה. הנשיא לא רצה להשקיע, לא רצה שחקנים אנגלים כי אמר שהם יקרים ולאירופאים קשה להסתגל לליגה הזו. זה היה מוות ידוע מראש אבל לא יכולתי לוותר על משרה כזו. עזבתי באוקטובר ואמרתי לנשיא דושאטלה שאם לא יחזק את הסגל אין לו שום סיכוי לשרוד".

תגיד, יותר נוח לך לעבוד בקבוצה המשפחתית של הלוזונים?

"דווקא האחריות והנטל הרבה יותר גדולים. בבני יהודה ואפילו בסטנדרד ליאז', זה ישמע לך מוזר, היה לי הרבה יותר קל".

למה? כי זה עניין פחות רגשי?

"אני בן אדם רגשי ואמוציונלי בכל מקום שאני נמצא בו, אבל העול הרבה יותר גדול".

אוקי, תודה גיא ומברוק על עונה גדולה.

"תודה רבה".

07/07/2020

אבוקסיס VS איביץ' (ליגה וגביע):
3 ניצחונות לאבוקסיס
3 תיקו
4 ניצחונות לאיביץ'

לאור המאזן של איביץ' פה (ארבעה הפסדים בליגה ובגביע בשנתיים) זה פשוט בלתי נתפס. אם יש נתון שאבוקסיס ירצה להציג לוועדת האיתור של מאמן הנבחרת הבא, זה המספרים הללו, מול המאמן הכי דומיננטי שידעה ליגת העל

פרק חדש!!מארחים את פז חסדאי מוואלה! ספורט, שהגיע לבכורה של האולפן החדש שלנו ProCast - פודקאסטים בגבוה רכוב על הקטנוע של ...
25/06/2020

פרק חדש!!

מארחים את פז חסדאי מוואלה! ספורט, שהגיע לבכורה של האולפן החדש שלנו ProCast - פודקאסטים בגבוה רכוב על הקטנוע של עירד. יחד דיברנו על מכבי, הפועל, הימורי ליגת העל והדובדבן שבקצפת - האם ברקוביץ' צריך להיות מאמן הנבחרת או שלא? התשובות מפתיעות

להאזנה בכל הפלטפורמות >> https://linktr.ee/goalatzmi

טוב, הנה פצצה:האיש שארגן את כל הסבבים האחרונים בטניס ללא ריחוק חברתי וזכה לקיתונות של ביקורת נגדו על כך, נובאק ג'וקוביץ'...
23/06/2020

טוב, הנה פצצה:

האיש שארגן את כל הסבבים האחרונים בטניס ללא ריחוק חברתי וזכה לקיתונות של ביקורת נגדו על כך, נובאק ג'וקוביץ', נדבק בעצמו בקורונה לפי הודעה שפרסם:

21/06/2020

גלעד בלום הוא אחד הטניסאים הגדולים שהיו בישראל - אז מתי רוג'ר פדרר הגדול הספיק להיות אוסף הכדורים שלו? הנה הסיפור המדהים מפרק 20 של גול עצמי
להאזנה לפרק המלא >> http://linktr.ee/goalatzmi

19/06/2020

קורע! מוריניו, קלופ, פפ, סולשיאר ויתר המנג'רים מדברים על חזרת פרמיירליג. גאונות לשמה

19/06/2020

שידור חי עם גלעד בלום! מוזמנים לשאול שאלות

מחפשים משהו מעניין לשישי אחה״צ? מזמינים אתכם לפרק נדיר ומיוחד, בשידור זום טרנס אטלנטי, עם אחד מהטניסאים הגדולים בישראל א...
19/06/2020

מחפשים משהו מעניין לשישי אחה״צ? מזמינים אתכם לפרק נדיר ומיוחד, בשידור זום טרנס אטלנטי, עם אחד מהטניסאים הגדולים בישראל אי פעם, גלעד בלום. על הקריירה הנדירה ואיך הגיע לשחק טניס עם רוברט פלאנט מלד זפלין?
הכל היום ב-16:00
Gilad Bloom Tennis

אז מי המתחזה האמיתי? והאם כמו שהתחזתה לים אביטן, לורין היתה על הקווים במקום ניסו אביטן?בפרק ה-19 שלנו אירחנו את אורי לוי...
04/06/2020

אז מי המתחזה האמיתי? והאם כמו שהתחזתה לים אביטן, לורין היתה על הקווים במקום ניסו אביטן?

בפרק ה-19 שלנו אירחנו את אורי לוי הענק (BabaGol), ודיברנו על משחק העונה, דן גלזר, מרקו בלבול ורוני לוי, איביץ' והתקשורת, תינוקות קלינגר (או שמא תינוקות אוזן) ואפילו על ההצבעה של הפועל קטמון, הסערות התורניות בכדורגל הערבי ועוד דברים סוטים שמסעירים את אורי כמו הליגה הקוריאנית וקונדומים.

להאזנה בכל הפלטפורמות >> linktr.ee/goalatzmi

30/05/2020

אין קהל - אין בעיה: מאור בוזגלו נותן כבוד לברשצקי אחרי הגול בסמי עופר

פרק חדש בהפתעה!מארחים את עוזי דן, מומחה הכדורגל העולמי לשיחה על הכדורגל שאחרי הקורונה, החוקים החדשים וההיערכות העולמית ו...
27/05/2020

פרק חדש בהפתעה!

מארחים את עוזי דן, מומחה הכדורגל העולמי לשיחה על הכדורגל שאחרי הקורונה, החוקים החדשים וההיערכות העולמית וגם כאן בישראל למשחקים בצל המגפה.

בסוף כמובן הימורי ליגת על

להאזנה בכל הפלטפורמות >> linktr.ee/goalatzmi

איך הייתם רוצים לראות כדורגל בעתיד? הצביעו והשפיעוhttps://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1365937286933897&id=326239...
26/05/2020

איך הייתם רוצים לראות כדורגל בעתיד? הצביעו והשפיעו

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1365937286933897&id=326239887570314

בואו נשפיע ביחד על שידורי הספורט בישראל.

שקר הסוכן, הבל הפרשן מעוז צור בהתקפה מתפרצת שיחות לא פופולריות על ספורט חולה על כדורגל - יוסי עדני הקיפוד בסט בול בדקה ה90 עמית גרנט / מדברים כדורגל World soccer in Israel אשרי המאמין הפוד על הכדור הטבלה לא משקרת
עושים סקר ראשון מסוגו בתקווה שיגיע לשרי התקשורת והספורט + ערוצי הספורט ויתחילו ליישם את השינוי המיוחל...

למי שלא יודע, בחלק גדול ממדינות אירופה לצופה הספורט בבית יש אפשרות לבחור באיזה פסקול הוא רוצה לצפות במשחק.

האם לצפות עם שדר ופרשן או לחלופין פסקול נקי ישירות מהאצטדיון (נקרא פס-קול קהל כי מה ששומעים בדרך כלל זה את הקהל).

ככה זה בסקי #גרמניה, בסקי #איטליה, ב- rsi #השוויצרית, #בספרד, #בדנמרק, #בשוודיה, #ברוסיה, ועכשיו גם חברת eleven ספורט #הפולנית מצטרפת ועושה פיילוט ניסיוני שבו לקהל יש אפשרות לבחור איך הם רוצים לשמוע את המשחק.

אמנם בשנה שעברה חברת צ'רלטון (ערוץ ספורט1) הוסיפה בחלק מהליגות את האפשרות לבחור בפסקול עם שדר בשפה של הליגה אבל אנחנו קוראים מפה לכל החברות לצ'רלטון ל ערוץ הספורט ול ONE.co.il לתת לצופה הישראלי לבחור האם הוא רוצה לשמוע את השדר הישראלי או פסקול נקי נטו מה שמתרחש באצטדיון.

עכשיו אתם #הצופים נכנסים לתמונה, אם הייתה לכם אפשרות לבחור באיזה פסקול לשמוע בזמן המשחק, במה הייתם בוחרים/ות?

#תצביעו #תייגו ו #שתפו כי ⚽️בידיים שלנו 💪

הצינור גלי צה"ל ספורט הארץ וואלה! ספורט כאן חדשות 13 החדשות - N12 משרד התקשורת הישראלי העין השביעית יועז הנדל Yoaz Hendel חילי טרופר | Chili Tropper

‏בעקבות המשבר עם הרשות הפלסטינית, התיאום הביטחוני עם ישראל ייעשה מעתה בתיווכו של דודו דהאן. היו"ר מחמוד עבאס מועמד ללוקר...
24/05/2020

‏בעקבות המשבר עם הרשות הפלסטינית, התיאום הביטחוני עם ישראל ייעשה מעתה בתיווכו של דודו דהאן. היו"ר מחמוד עבאס מועמד ללוקרן

בישראל ובכדורגל העולמי חסרים מאוד סמלים. פרנצ'סקו טוטי של השכונה, הלא הוא איציק עזוז, מסיים קריירה בה מעולם לא עזב את בנ...
20/05/2020

בישראל ובכדורגל העולמי חסרים מאוד סמלים. פרנצ'סקו טוטי של השכונה, הלא הוא איציק עזוז, מסיים קריירה בה מעולם לא עזב את בני יהודה. הוא מספר לנו על הקריירה הארוכה, המועדון והעתיד

לפרק המלא >> linktr.ee/goalatzmi

**נדחה ל-17:00**לקום!! פרק חדש בשידור חי!!ממש עוד כמה שעות, ב-12 - פרק פרישה חדש עם איציק עזוז, הכתום הנצחי שהתחיל וסיים...
20/05/2020

**נדחה ל-17:00**

לקום!! פרק חדש בשידור חי!!
ממש עוד כמה שעות, ב-12 - פרק פרישה חדש עם איציק עזוז, הכתום הנצחי שהתחיל וסיים את הקריירה בבני יהודה. על המשמעות של סמלים בעידן הנוכחי, ירידת הליגה, הבישול למספרת של אלירן עטר והעתיד של השכונה. מוזמנים!
Irad Tsafrir
צילום: קובי גדעון, דוברות בית הנשיא

אם פספסתם את השידור החי, היום שוחחנו עם האחד והיחיד - אנדי רם! אנדי מספר לנו על ההתחלה הקשה והעלייה מאורוגוואי, על הרגעי...
23/04/2020

אם פספסתם את השידור החי, היום שוחחנו עם האחד והיחיד - אנדי רם!

אנדי מספר לנו על ההתחלה הקשה והעלייה מאורוגוואי, על הרגעים מסמרי השיער בחצי גמר גביע הדיוויס וב-3 הגראנד סלאמים שלקח, מנסים להבין איך נראה הטיפול הזוגי של אנדיוני וגם הילדים של אנדי מצטרפים אלינו. פרק שאסור לפספס
להאזנה בכל הפלטפורמות >> linktr.ee/goalatzmi

23/04/2020

שידור חי עם אנדי רם! מחכים לשאלות שלכם

כוונו שעונים - מחר ב-14:00 פרק חדש בשידור חי של גול עצמי, והפעם עם האיש והאגדה אנדי רם.על הגראנד סלאמים, הקמפיין ההוא בג...
22/04/2020

כוונו שעונים - מחר ב-14:00 פרק חדש בשידור חי של גול עצמי, והפעם עם האיש והאגדה אנדי רם.
על הגראנד סלאמים, הקמפיין ההוא בגביע הדיוויס, מצב הטניס כיום ועד גולסטאר - תבואו לראות!
יש לכם שאלות? כתבו כאן ונשאל את אנדי

13/04/2020

בתום פגישה ההתאחדות לכדורגל מודיעה על סיום הליגות החובבניות (א׳-ג׳), נוער ונשים לעונת 19/20. החלטה עצובה מאוד שלא מותירה מקום לקבוע על הדשא את זהות העולות והיורדות בליגות האלה. גול עצמי אמיתי של ההתאחדות, ודאי לאור הוראות אופ״א ״להמשיך את העונה בכל מחיר״ ולאור הנכונות להמשיך את ליגת העל והלאומית
**

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה את סיום עונת 2019/20 בליגות החובבניות - בוגרים, נשים, נוער, נערים, ילדים - לנוכח משבר הקורונה וחוסר הוודאות באשר לחידוש אפשרי של המשחקים. פרטים נוספים יימסרו בדקות הקרובות.

12/04/2020

חי: האם הליגות הנמוכות ימשיכו אחרי פגרת הקורונה? אור אליעז וספורט מהתחתית מדברים על הליגות הנמוכות, מחכים לשאלות שלכם
גול עצמי - הפודקאסט

פרק חדש מהשידור החי שלנו אתמול עם מיכאל זנדברג הגדול.האם הוא מתחרט שלא יצא לאירופה? האם יאמן כדורגל? מגדל את היורש?  ואי...
08/04/2020

פרק חדש מהשידור החי שלנו אתמול עם מיכאל זנדברג הגדול.
האם הוא מתחרט שלא יצא לאירופה? האם יאמן כדורגל? מגדל את היורש? ואיך ייראה הכדורגל ביום שאחרי הקורונה? הכל בשיחה המיוחדת שתוכלו עכשיו להאזין לה בכיף.
להאזנה בכל הפלטפורמות >> linktr.ee/goalatzmi

07/04/2020

שידור חי: מארחים את מיכאל זנדברג ומחכים לשאלות שלכם!

התגעגעתם?הערב ב-21:20 לייב פייסבוק עם אחד מגדולי שחקנינו, מיכאל זנדברג.על הקפיצה במשחק הנבחרת נגד פולין, השנים היפות של ...
07/04/2020

התגעגעתם?
הערב ב-21:20 לייב פייסבוק עם אחד מגדולי שחקנינו, מיכאל זנדברג.
על הקפיצה במשחק הנבחרת נגד פולין, השנים היפות של מכבי חיפה, תקופת גאידמק, הגביע עם הפועל רמת גן ועוד.
מוזמנים לשאול שאלות כבר מעכשיו ונשאל אותו! ומחכים לכם

חייבים קצת כדורגל בשידור ישיר? ערוץ הספורט משדר את הליגה הבלארוסית, הליגה האירופית היחידה שמשחקת כרגע (לידיעתכם: במדינה ...
28/03/2020

חייבים קצת כדורגל בשידור ישיר?
ערוץ הספורט משדר את הליגה הבלארוסית, הליגה האירופית היחידה שמשחקת כרגע (לידיעתכם: במדינה פחות מ-100 נדבקי קורונה).
כעת המשחק בין דינמו ברסט האלופה נגד סלוצק, במגרש שמזכיר יותר את האצטדיון בספורטק סירקין בפ״ת. ב-17:00 - הדרבי של מינסק

תייגו מכורי כדורגל

25/03/2020

חלוץ מכבי חיפה ומלך שערי ליגת העל העונה, ניקיטה רוקאביצה, בראיון מיוחד עבור גול עצמי הפודקאסט.

איך אתה מתמודד עם ימי הקורונה מבחינה משפחתית? איך מצב הרוח?

"זו תקופה קשה לכולם. לא קל להיות בבידוד ופשוט להישאר בבית, בלי אפשרות לחיות את החיים הרגילים שלך. אבל זה משהו שאין לנו שליטה עליו וצריך להתמודד. הדבר החיובי הוא כמובן שאתה מבלה הרבה זמן עם המשפחה, זה מאוד קשה בלי אימונים ומשחקים, בתקווה שהאנשים יישארו בבית ונסיים עם זה מהר ככל האפשר".

מה אתה עושה בזמנך הפנוי? יש סרטים או סדרות שאתה ממליץ? אתה משחק פיפ"א? עם איזו קבוצה?

"במהלך היום אשתי ואני מבלים את הזמן עם הילדים, עסוקים מדי בלרדוף אחריהם ולשחק איתם אז אין הרבה זמן פנוי. בערב כשהם הולכים לישון אני משחק אונליין בפיפ"א ובעיקר פרו. אני משחק בעיקר עם פ.ס.ז' וליברפול. אני אוהב לצפות בנטפליקס, אני מסיים עכשיו לראות את הסדרה Ballers".

האם זו היתה העונה הטובה בקריירה שלך? כמה מסתכל עבורך שכושר השיא שלך נעצר, יהיה קשה לשחזר את המומנטום אחרי פגרה כה ארוכה.

"כן, העונה הנוכחית מיוחדת מאוד, מבחינת שערים זו העונה הכי טובה בקריירה שלי. אני שמח ונהנה מהמשחק, בתקווה שנוכל לסיים את העונה במהרה ואוכל להבקיע עוד כמה שערים".

מה הסיבות לשדרוג הגדול במשחק שלך העונה ברמה האישית והקבוצתית? האם אתה מסכים שכאשר שיחקת כשחקן כנף זה היה בזבוז של התנועה הנהדרת שלך לעומק והיכולת לסיים מול השער בנגיעה?

"לא קרה שום דבר יוצא דופן. אני מסוג השחקנים שתמיד עובדים קשה, תמיד רוצים להשתפר, בכל אימון, לפני כל עונה. העונה היו לי חבר'ה טובים סביבי שמשחקים כדורגל טוב, כולם נהנים, עובדים אחד בשביל השני. כחלוץ אתה תמיד צריך ליצור ולהבקיע שערים וזה מה שאני עושה. כשאני מחמיץ כמה מצבים במשחק אני תמיד מגיע הביתה ומבואס במשך יומיים, אחרי זה אני עובד על זה ומנסה לתקן למשחק הבא.

תראה, במקור אני חלוץ מאז שאני זוכר את עצמי, מאז שהייתי ילד. אני לא שחקן כנף טבעי, גם כשעברתי לאירופה בגיל 19 שיחקתי כחלוץ בהולנד ובבלגיה, ואז כשעברתי לגרמניה שמו אותי בכנף וזה היה חדש עבורי, נאלצתי ללמוד את התפקיד אבל האמת שנחלתי הצלחה באופן מיידי. בשנה הראשונה בכנף שיחקתי ברוב המשחקים, זכינו באליפות בליגה השנייה בגרמניה (עם הרטה ברלין), היתה לי עונה נהדרת. הייתי בגרמניה ארבע שנים ותמיד תופקדתי כשחקן כנף. כהשגעתי לישראל זזתי בין תפקיד של חלוץ לכנף אבל אני חלוץ טבעי ושם אני הכי אוהב לשחק".

ספר לנו על הסיטואציה באוסטרליה שעברה ממשבר השריפה למשבר הקורונה. אנחנו רואים שהפוטבול האוסטרלי ממשיך לשחק כרגיל. מה דעתך על כך?

"הסיטואציה באוסטרליה קשה מאוד, כמו בכל מקום בעולם. היתה שם את השריפה הגדולה שעשתה נזק גדול למדינה ולאנשים. אלה זמנים קשים עכשיו עם הקורונה שמגיעה ישר אחרי השריפה, זה כמובן לא עזר למדינה להתאושש. ההורים ואחותי גרים שם ואני מבין שהם עדיין לא בעוצר מוחלט. הפוטבול האוסטרלי נמשך אבל כולם צריכים לקחת זאת ברצינות רבה ולהישאר בבית כדי שנוכל לחזור להיות שמחים ולחזור לחיים הנורמליים".

האוהדים של מכבי חיפה היו מאוד משמעותיים העונה. מה דעתך על האפשרות לחדש את הליגה ללא קהל? האם יש לך מסר לאוהדים?

"האוהדים בהחלט מדהימים, הם השחקן ה-12 שלנו. בכל משחק הם באים לתמוך בנו, בבית ובחוץ, והמספרים שלהם במשחקי חוץ היו מדהימים העונה. 10,000-9,000 במשחקי חוץ בישראל זה משהו מיוחד, אנחנו מרגישים בכל מקום כמו במשחק בית, הם מעודדים ועוזרים לנו מאוד. לחשוב על לשחק בלי קהל זה לא כדורגל, שיחקנו בגביע (נגד הפועל ב"ש) באצטדיון ריק וזה היה אחד המשחקים הקשים שהיו לי בקריירה המקצוענית. כדורגל לא קיים בלי אוהדים ואני יכול רק לומר להם שאני מתגעגע אליהם מאוד, מתגעגע לתחושה להבקיע מולם ולשמח אותם. אני מקווה שזה ייגמר מהר מאוד ונוכל לסיים את העונה בצורה חזקה ולגרום להם לחייך שוב".

17/03/2020

בירם כיאל איתנו! פרק מיוחד של גול עצמי
לחיבורים

מבואסים? תקועים בבית? בבידוד? אנחנו התשובה!ממש הערב בשעה 21:00 פרק חדש של גול עצמי - הפודקאסט, והפעם בלייב פייסבוק יחד ע...
17/03/2020

מבואסים? תקועים בבית? בבידוד? אנחנו התשובה!
ממש הערב בשעה 21:00 פרק חדש של גול עצמי - הפודקאסט, והפעם בלייב פייסבוק יחד עם שלומי מיינר ששרף אצלנו את הקווים בפרק 10 :)

בירם כיאל שנמצא באנגליה יתארח בראיון מיוחד ויענה לשאלות שלכם! אז מוזמנים לשאול החל מעכשיו ומחכים לכם ב-21:00

מ.ס כפר קאסם שומרת על שגרת האימונים דרך הווטסאפIrad Tsafrir
15/03/2020

מ.ס כפר קאסם שומרת על שגרת האימונים דרך הווטסאפ

Irad Tsafrir

13/03/2020

האימפריה החדשה של הכדורגל האירופי בעונת 2020-2021: אלכוג'ל זלצבורג

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when גול עצמי - הפודקאסט posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share