אשת סוד- וידויים של נשים

  • Home
  • אשת סוד- וידויים של נשים

אשת סוד- וידויים של נשים עמוד מטעם מגזין אשת שמאפשר פריקה באנונימיות מלאה.
גם בוואטספ. בואו: https://bit.ly/3R3XcAF

כמעט כל הווידויים עולים בסטטוס (וואטספ) של אשת, והתגובות... אוי, התגובות. אתן מוכרחות לעקוב. לחצו כאן למעקב: https://bit.ly/3R3XcAF

05/11/2023

#226
מאז שאני זוכרת את עצמי, אני מרגישה בודדה/שקופה, אף פעם לא הייתה לי חברה שהרגשתי שהיא אוהבת אותי שרוצה באמת בחברתי, היינו תמיד מספר בנות אי-זוגי בכיתה, וכך בתחילת שנה הייתי יושבת לבד בשולחן, בסוף הטור, ההתיחסות שהייתה מהבנות הייתה מהפן הטכני: הן היו מבקשות ממני שאעשה להן ובשבילן דברים, כולל לזרוק פסולת לפח...
אני זוכרת בסביבות כיתה ג'-ד' אחת הבנות הייתה באה ללמוד איתי, פעם אחת היא צחקה עלי בבית שלי...
זוכרת גם בסביבות כיתה י"א-י"ב, פגשתי שתי בנות והצטרפתי אליהן. הן דיברו באנגלית כל הדרך, כשהן יודעות שאני לא מבינה...
מקרה נוסף היה בתיכון: ישבתי בספסל עם מספר בנות, אני בקצה, פתאום הבת מהקצה השני דחפה את כל הבנות עלי...
כמובן שלא זכור לי ששיחקתי או שוחחתי עם בנות כיתתי.
הורים, מורים, הילדים השקטים צריכים תשומת לב כמו (או יותר) מילדים שמפריעים.

11/07/2023

#225 אני יודעת איך מרגיש הגעגוע… כבר עברתי את זה. יצאתי, כי הקיאו אותי החוצה ולא מרצון. אבל הייתי בחוץ וגם שם לא היה לי טוב.. איך יוצאים מהמיצר הזה ומגיעים למקום המואר ההוא שכולם מדברים עליו. אנא ה' תעזור לי לצאת מהמיצר שלי מבלי שזה יכאב? בלי תחושת החמצה, הפסד, פספוס, בלי שארצה להסתובב לאחור? אנא ה' תעזור לי להתחבר לכל מה שיש לי. אני לבד לא מצליחה. תודה על כל מה שנתת ואתה נותן. אנא ה' שחרר את הלב שלי מהמועקה ומהגעגוע. אני זועקת זעקה גדולה ומרה. תושיע אותי כהרף עין. שהלב שלי ירגיש טוב ושמח ופועם ואוהב וחי ומלא. אמן.

11/07/2023

#224 הרגע הזה שאת מבינה שאת אור גדול לעולם, שיש לך המון מה לתת, וברקע רעש וקולות שמוחצים לך את הרצון להיות משהו או מישהו... והכי כואב שהקולות האלה הם ההורים שלך.

11/07/2023

#223 כשהייתי נערה מתבגרת, היה לי ממש לא טוב עם עצמי, עם המשפחה, ועם החברה. עשיתי דברים שאני ממש מתחרטת עליהם… אבל מה שהכי הציק לי זה שפשוט לא ידעתי מה אני רוצה מעצמי.
יום אחד לקחתי דף ועשיתי טבלה: מעלות וחסרונות בדרך הזאת ומעלות וחסרונות בדרך הזאת. ברגע שהיה לי ברור מה אני רוצה (ולא מה המשפחה שלי רוצה או הצוות החינוכי), הדרך למעלה הייתה הרבה יותר מהירה ממה שחשבתי.

11/07/2023

#222 לקח לי 4 שנים עמוסות ללמוד את מקצוע הגננת... זה חלום ילדות שלי להיות גננת, ומגיל אפס התחלתי לחתור בכיוון. השנה הראשונה הייתה השנה הכי קשה גם מבחינת השתלבות עם הצוות הקיים, ללמוד את העבודה, לדעת להתמודד עם הורים אלימים, שחלקם צעקו לי בפרצוף וחלקם איימו עליי... אבל למרות הכל המשכתי, כי אני אוהבת את העבודה... כרגע אני בשנה החמישית שלי, ועדיין דברים הולכים בקושי.
אני מרגישה כיצד משנה לשנה הדור רק מחמיר. הילדים חסרי חינוך, אלימים, נועזים... הפיקוח לא עונה לטלפונים דחופים שהם בחזקת פיקוח נפש. חלק מההורים מנותקים ולא משתפים פעולה עם הצוות החינוכי. ובתור גננת אני נדרשת להתמודד בכל החזיתות לגמרי לבד.
אומנם אני מאוד אוהבת את העבודה, אך לא יודעת עוד כמה זמן אצליח להמשיך ולהחזיק בה. אני משתפת מדם ליבי כי אני חושבת שכל הורה שיש לו מה להגיד, קודם כל תעריך. תגיד מליון תודות לצוות המסור, ששומר ומקדם את הילד. להיות גננת זה גם להיות מחנכת, מקדמת מבחינת לימודית, ריגשית, חברתית וכן מגשרת בין הורים. זו שמגבשת צוות, זו שמנהלת את חשבונות הגן ומעבר לכל התפקידים המשניים, יש לה לקדם 35 ילדים!!!
איזה אמא יכולה לקדם 35 ילדים במשך שנה שלמה?

10/05/2023

#221 כולם כותבים על לנקות את הלב. תמונות מעוטרות עם לב או עם פרח. כולם מדברים על לשחרר, אבל איך? איך עושים? אני יודעת איך מרגיש הגעגוע. כבר עברתי את זה. יצאתי כי הקיאו אותי החוצה ולא מרצון. הייתי בחוץ וגם שם לא היה לי טוב. איך אפשר לשחרר אדם שאוהבים, למרות שאין באהבה הזאת כלום. אהבה חד צדדית שלא תבוא לידיי ביטוי? איך מגיעים למקום המואר ההוא שכולם מדברים עליו. אנא ה' תעזור לי לרצות להתנתק, אפשר לבקש שתעזור לי לצאת מבלי שזה יכאב? שארצה ושזה יקרה בלי כאב? בלי תחושת החמצה, הפסד, פספוס, בלי שארצה להסתובב לאחור? אנא ה' תעזור לי להתחבר לכל מה שיש לי. אני לבד לא מצליחה. תודה על כל מה שנתת ואתה נותן. אנא ה' שחרר את הלב שלי מהמועקה ומהגעגוע, מכאב ומתחושת חיסרון על משהו שמעולם לא היה ומעולם לא יהיה. הלב שלי כבול במקום אחר. תעזור לי ה'... אני זועקת זעקה גדולה ומרה. תעזור לי ה', תעשה שזה יפסק ושהלב שלי ירגיש טוב ושמח ופועם ואוהב וחי ומלא. אמן.

02/04/2023

#220 אני עצלנית.
אני בפסח לא בבית אבל עדיין חשבתי: לנקות את המטבח חייב. התחלתי היום מדף אחד, אבל בכללי מעדיפה לשבת ולרבוץ על הספה או סתם לצאת להתאוורר, ואני כל השנה ככה... עד שעושה כביסות, גיהוצים, כל דבר. ואם אני כבר כן קמה, מתחילה מיד להרגיש גמורה ועייפה😒
אשמח לטיפים איך לצאת מהעצלות ולהתחיל לעבוד ולשמור על בית נקי ומסודר...

02/04/2023

#219 הייתי ילדה מפונקת
עכשיו אני אישה מפונקת.
כל כך קשה לי
גם לעבוד בחוץ
גם לדאוג שהבית יהיה מסודר כשבעלי חוזר, לטפל בתינוק,
להחליף טיטול אני כ"כ לא אוהבת, ועכשיו אני ברוך ה' בהריון.
כל כך קשה להיות גם וגם וגם...
איך אתן עושות את זה, נשות ישראל?
לפעמים אני מרגישה שאני משתגעת, לקום בלילה לתינוק, אחר כך לקום בשש וחצי לעבודה...
קשה לי.
ומה שמרפא לי את הקושי זה לאכול בחוץ, זה עולה הרבה כסף, אבל זה באמת עושה לי טוב, ובעלי לא מונע ממני למרות שהמצב הכלכלי לא מזהיר.
אז איך באמת אתן מעמידות בית שפוי?

"

30/03/2023

#218 מרגישה שכל פעם שמתחילים ניקיונות, ועוד לפסח, בעלי מצליח למצוא סיבות לא להיות נוכח...
פעם זו תפילה ארוכה ופעם זה איזה סידור שאורך יום שלם...
ושלא אדבר על קירצוף החלונות של בעל השכנה שמעליי...
איך מתמודדים עם הניקיונות לבד ועוברים את הסיטואציה בשלום בית בלי קפידות?

29/03/2023

#217 אני מכורה לפלאפון.
נמרחת איתו שעתיים או יותר בבוקר (בזמן של חופש), כשאני יודעת שאני צריכה לעשות מלא דברים.
אוף, זה מתסכל אותי.
גם בלילה איזה שעתיים במיטה עם הפלאפון.
אפילו הרגע אני בפלאפון!!! (ברור, נו, אני מקלידה).
זה מתסכל אותי שאני אוהבת את זה ולא רוצה להפסיק להיות מכורה, אבל רוצה להפסיק בו זמנית.
רוצה להפסיק בדרך שנעימה לי.
יש למישהי רעיון?

28/03/2023

#216 אני לוקחת כדורים נגד דכאון וחרדה כבר שנתיים +
ואני אישה נורמאלית מאוד (לא תחשדי בי לרגע שזה המצב אם תראי אותי).
את צריכה לקחת כדורים וחוששת? גם אני הייתי ככה עד שהבנתי שזה לטובתי, לטובת בעלי ולטובת ילדיי וסביבתי.
תזכרי שיש מצב שהשכנה לידך, האישה הכי מתוקתקת, מטופחת, נראה מליון דולר, החיים שלה ורודים ומעוררים קנאה מבחינת הכל, כן, יש מצב שהיא לוקחת כדורים לבריאות הנפש.
וזאת המעלה של המוּדעוּת בדור שלנו. כמו שלוקחים אקמול וזה נורמאלי, גם הנפש שלנו צריכה אקמול לפעמים.
וזה הכי נורמאלי שיש.
שולחת חיבוק למתמודדות😘

27/03/2023

#215 קשה לי עם זה שאני רוצה/צריכה כל כך הרבה דברים גשמיים לבית, ואין כסף לקנות (וגם בעלי לא מסכים להוציא על זה)... אני מדברת על פינת אוכל עם כסאות נורמלים ולא מפלסטיק. ספה חדשה במקום המטונפת שיש לנו. גופי תאורה (לא מפוארים אבל לא הפשוטים של הקבלן). מיקסר...
דירה נאה. כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם.
מה לעשות עם כל ה"רוצה/צריכה" הזה?

27/03/2023

#214 מאיפה אתן לוקחות כח למשמרת שניה בבית?
חוזרת עייפה ובלי כח - לא לבשל, לא לסדר, לא לעשות כלום.
בלילה עוד יותר אין לי כח.
בבוקר אני תולשת את עצמי בכח מהמיטה, כך שאין מה לדבר על קימה מוקדמת יותר.
חשבתי על קניה של אוכל מוכן כדי להקל מעליי, אבל זה פשוט לא לטעמי... וגם יקר מידי... אוף

27/03/2023

#213 בבוקר מתחשק לי להמשיך לישון.
בערב אני עצובה מחוסר הספקים וחוסר יעילות.

27/03/2023

#222 די לסטיגמה
הייתי במקלט לנשים מוכות. יצאתי משם ואני כאן כדי לספר. אולי אפתח בהקדמה. אלימות היא מונח שכולל הרבה מאוד מעשים, ולצערי, קיים בכל מגזר, בכל רמת מחיה ובכל עיר. האלימות מתחילה באיטיות, בצורה חמקמקה שקשה לזיהוי, ועולה רמה עד שמגיע הרגע שבו אי אפשר להכיל אותה יותר.
על הרגע הזה אני רוצה לדבר, כי זו פרשת דרכים איומה. תחת מגף האלימות הדעה העצמית הולכת ונמחקת, האישיות הולכת ודועכת, והגוף מפתח 'מגן' אדישות מצד אחד ותסמינים שנובעים מסטרס מצד שני. לפעמים יש לאישה למי לפנות: משפחה, חברות או שכנה אכפתית שמציעה כתף. אבל לפעמים אין לה. אולי כי הסביבה אינה מבינה את הרמזים הנואשים שהיא שולחת, אולי כי אנשים עסוקים בחיים שלהם ואינם פנויים להביט לכיוונה. כך או כך, אני מאמינה שאישה מגיעה למקלט אחרי שכל שאר הניסיונות לפתרון כשלו. מה גם שמקלט אינו מתאים באמת לכל נפגעת אלימות. הוא מיועד למקרי קיצון. הנקודה היא שגם מי שכן זקוקה לו, בשלבים הראשונים עסוקה בלספר לעצמה "למה לא". למה מצבה אינו נורא כל כך, למה בעלה ישתנה- או שמא היא בעצמה, למה עזיבת הבית מיוזמתה רק תזיק לה ובשורה התחתונה היא מתנגדת בתוקף. כי הכי קשה ומפחיד בעולם זה לקום וללכת.
המקרה שלי היה אקוטי ואינו בר טיפול בשום דרך אחרת, וניסיתי. בכל זאת נולדו שני ילדים. אין טעם לשפוט. אישה תחת אלימות נמצאת במצב רגשי ונפשי מורכב. כשנכנסתי למקלט עם זנב בין הרגליים, הופתעתי לגלות שלא נמצאות שם נשים אומללות ושלא מדובר במקום חשוך ומלוכלך... נמצאות שם נשים חזקות שהחליטו להציל לעצמן את החיים. נמצא שם צוות מדהים, שכל מטרתו הוא לעזור להן לצלוח את המשימה. זו היתה התקופה הטובה של חיי, ואת זה אני אומרת שנתיים לאחר שיצאתי משם. יחד עם זאת, קיימת אינטנסיביות גדולה בחיים במקלט. החל מסדר יום טיפולי שמטרתו להפוך את החיים לטובים יותר, וכלה בתורנויות לתפעול המקום. אבל נדמה, כי האתגר הגדול באמת ממתין ביציאה מהמקלט. אי אפשר לשהות בו לנצח. בין השאר בשל רשימת ההמתנה האימתנית של כל הנשים המעוניינות להיכנס אליו. אבל גם ובעיקר כי זה פתרון זמני עד לרגע שבו ניתן לעמוד מחדש על הרגליים.
אלא שאז, ביציאה, מתחילים החיים האמיתיים. החובות, הקושי לשכור דירה- כי לדירה הקודמת אין אפשרות לשוב, הקושי להשתלב בעבודה רווחית, הקשיים מול הילדים, שחוו לא מעט בחייהם הקצרים, ומול המוסדות שלהם. קיימים גם קשיים של תסמינים פיזיים, שהרופאים פוטרים אותם במצב נפשי, ברגע שהם מבינים שעומדת מולם יוצאת מקלט ועוד ועוד. זה קשה וזה שורף. כאמור, אני כבר שנתיים אחרי היציאה, והמלחמה שלי נמצאת עדיין ברמה יומיומית. אני יודעת שיום יבוא ויפציע שחר חדש. אבל עד אז, אני סובלת מסטיגמה קשה שיש לסביבה לגבי אישה יוצאת מקלט. אני רוצה לזעוק: גם לי מגיעים חיים נורמליים! המכתב הזה הוא ניסיון נואש להפרכת הסטיגמה הזו. עכשיו התור של המעשים שלך. אם יש בסביבתך יוצאת מקלט, השתדלי להיות רגישה בקרבתה. היא לא זקוקה לרחמים שלך, הם יעמיסו עליה. השתמשי בבינה-יתירה שלך ותהיי שם בשבילה.

הערת אדמינית: וידוי זה פורסם במדור "אשת סוד" במגזין אשת 64- אדר ה'תשפ"ג

19/03/2023

#212 בקשר לוידוי על אנשים מתערבים בחינוך הילדים, אני מוסיפה:
בבקשה אנשים יקרים (בדר״כ זה אותם אנשים) אל תתערבו בדרך בה בחרתי לגדל את הילד שלי.
אם זה הנקה/ שאיבה/ מטרנה. עגלה/ טיולון/ סלקל. לעטוף בשיינה/ על הבטן על הגב על הלא יודעת מה.
אם זה לא בגדר מציל חיים, ולא ביקשו ממכם ישירות את דעתכם/ עצתכם, בבקשה שימרו אותם לעצמכם או לספר עיצות בגידול ילדים/ בחינוך שאתם מתכוונים להוציא לאור כנראה.
בתודה,
אמא שעובדת על עצמה לא לקחת ללב.

16/03/2023

#211 שונאת את השם שההורים נתנו לי.
מרגישה כביכול שקיפחו אותי, שדווקא לי מכל האחים נתנו שם כזה מכוער ולכל האחים שלי שמות נורמאליים.
בכל פעם נתקלת בהרמת גבה, צחקוק או פשוט הימנעות מלקרוא לי בשם.
וזה מבאס מאוד. ניסיתי ליצור לי כינוי חיבה אבל לא תפס.

15/03/2023

#210 אני הולכת בכל שבוע למטפל אחר (פסיכולוגית, מטפל זוגי). מרגישה עמוסה אבל גאה בעצמי על הדאגה העצמית.
רוב ההוצאות שלנו הולכות לזה. זה קשה לראות את הכסף הולך במהירות שהוא נכנס
אך הנפש קודמת להכל!!

14/03/2023

#209 יש לי אלרגיה קשה לביקורת.
בעלי טיפוס מאוד ביקורתי ומאשים. אני לא מרגישה אשמה במה שהוא מאשים אותי. אז למה אני כועסת, מתעצבנת עליו ומתפרצת במגננה כל פעם שהוא מאשים או מבקר אותי?

13/03/2023

#208 היי, זאת אני לגבי הרמת הידיים. רק להגיד תודה על שנתתם לי הזדמנות לפרוק את ליבי ללא חשש. החיים שלי השתנו עד לבלתי היכר. החום והאהבה האין סופיים ששלחתן אליי בתגובות, פשוט ישבתי קראתי ובכיתי עד כלות. תודה עליכן. החייתן אותי מחדש.🌹

12/03/2023

#207 רוצה לפרוק.
הבת שלי התנהגה לא יפה במהלך קניות בסופר. היא ילדה קטנה, וכנראה היתה עייפה או משהו. אני לא מתרגשת. אבל מה- לא היתה אישה אחת שלא ניצלה את ההזדמנות כדי להתערב לי בחינוך.
מבינה שכולן מגיעות עם רצון טוב, אבל יש דינמיקה בין אמא לילד שרק הם מבינים. הילדה שלי לא היתה זקוקה לגערות מנשים זרות כדי להבין שהיא לא התנהגה יפה. היא לא היתה זקוקה להטפות מוסר כדי להבין שאני מאוכזבת.
והכי בעולם- אני לא הייתי זקוקה לכל זה.
אם יוצא לכן להיות בסיטואציה שבה ילד "מאבד את זה", תתעלמו. פשוט תסיטו מבט ותשתקו.
אמא שלו יודעת הכי טוב איך להגיב.

06/03/2023

#206 מרגיז אותי שנהיה חובה להשתתף במתנה כספית לצוות החינוכי. משנה לשנה המחיר עולה. השנה רצו כבר 60 ש"ח (!) וכשמחיתי על כך, עשו טובה שהורידו ל55.
זה לא עוזר ה5 שקל האלה.
באיזה קטע אתן מחליטות לכולן כמה ישלמו?
באיזה קטע אתן גורמות להורים ל10 להוצאה של עוד 600 ש"ח בחודש שגם ככה יש בו ב"ה המון הוצאות?
באיזה קטע אתן נוזפות במי שלא משתתפת בחגיגה?
וואי, זה ממש מרגיז אותי!

05/03/2023

#205 המצב הכלכלי כל כך קשה!
בכל ראשון לחודש המשכורות מתאדות על חובות של גלגולי חובות...
ערב חג פורים, ערב חג פסח, כל הרשתות מתפוצצות מפרסומות.
מה אני רוצה? רק לתת לילדי? לקנות משלוחי מנות הכי פשוטים לצוות המחנכים? חד פעמי לסעודה?
אוח. הנסיון כל כך קשה!
והכי קשה לראות את בעלי (שמנסה להגן עליי ולא מעדכן אותי במדויק במצב).
לראות אותו ככה מלבין מיום ליום. מתבזה מריצה מגמ"ח לגמ"ח.
לא רואים את האור בסוף...
אבל הוא בטוח יגיע!
פרקתי.
חג שמח באמת!

02/03/2023

#204 מאוכזבת מעצמי שבשעת כעס אני משתמשת בידיים. אני יודעת שזה נובע מחוסר אונים. מנסה לעבוד על הביטחון הפנימי והרוגע, אבל בינתיים הילדים גדלים בסביבה פוגעת...

23/02/2023

#203 מוצאת את עצמי שרה לעצמי שירי ילדים בזמני החופשי. מישהו צריך להגיד את זה בקול: אלו השירים הכי יפים שיש!

22/02/2023

#202 מכירות את זה שאתן ממתינות לתשובה? ראיון עבודה, שידוך או תשובה מהרופא. ההמתנה הזו משגעת! אז גם אני כרגע ממתינה לתשובה חשובה. אני מוצאת את עצמי מרעננת שוב ושוב את תיבת המייל, בודקת, מחכה ומתאכזבת שוב ואז מלא שאלות רצות לי בראש: "נו, אולי היום זה יגיע?" "להתקשר לבדוק מה קורה?" "אוף. איזה מעצבנים! כמה זמן לוקח להם לענות תשובה!?!"
אני תקועה עם ההמתנה הזו יום ועוד יום ולא מצליחה להנות מהבינתיים.

21/02/2023

#201 הבן שלי בן 5 בכל הזדמנות מדבר על זה שהוא רוצה להיות בת, שהוא אוהב נוצצים ובעיקר ורוד. מבקש שאאפר אותו, מאוכזב שלא השארנו לו שיער ארוך בחלאקה, בכל רגע נתון רץ למגירת התחפושות ולובש חצאית או שמלה פורחת.
בעלי לא מצליח להכיל את זה.
אני מתלבטת אם להתעלם או לתת לזה במה כלשהי ואם כן מה היא?

20/02/2023

#195-1 הזדהיתי מאוד איתך אשה יקרה שמייחלת ומתפללת על עוד הריון ותינוק בריא ושלם, גם אני מצטרפת לתפילה שלך - הלוואי שאזכה לתינוק בריא ושלם עוד השנה, שאוכל כבר להפסיק עם המניעה שאני לוקחת מסיבות רפואיות,
אני מקנאה בכן נשות ישראל שמותר לכן להכנס להריון, תנצלו את זה, כל ילד הוא דור לנצח נצחים. כל ילד בעז"ה יביא לך נחת. עוד נכדים, נינים ובני נינים. אין מחיר בעולם שאפשר לשלם על זה.
ויה רצון שכל אשה בישראל תזכה ללדת ילדים בשמחה ובבריאות ושנרווה נחת מכולם.

20/02/2023

#200 רוצה לשתף בנס שהיה לי ביום שישי האחרון בירושלים.
עליתי על קו אוטובוס הנוסע לגילו. בדרך שאלתי את הנוסעים היכן אני צריכה לרדת לפי הכתובת שאני אמורה להגיע אליה. ירדתי בתחנה שאמרו לי. אני הולכת והולכת ומגלה שאני נמצאת באזור של ערבים: מולי בית צפאפא, ורואה פניה לשפראת... מוצאת את עצמי עומדת לבד מול קבוצות גדולות של נערים ערבים, חנויות רק שלהם, אין יהודים שהלכו באזור, אין לי את מי לשאול איך לצאת מהאזור.
פחד ואימה אחזו בי.
כל הדרך אני מנסה לעודד את עצמי שאין מי שיכול לפגוע בי אם ה' לא קבע זאת מלמעלה, ומנסה למצא מילוט תוך כדי מלמול של פרק צ"א ואמונה ב"יושב בסתר עליון". התקשרתי למשטרה, ניסו להסביר לי איך יוצאים משם, אבל מממש פחדתי כבר ללכת שם לבדי.
ב"ה מצאתי שם תחנת אוטובוס ועליתי לקו אוטובוס שלקח אותי לכתובת.
בקידוש בשבת כבר יותר הבנתי את משמעות הפסוק "גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירע רע כי אתה עימדי".
רק להודות לה'!

19/02/2023

#199 יש לי פחד נוראי מלידה.
יש לי ילד אחד. הלידה הייתה קלה יחסית.
תמיד, ועדיין היה לי פחד מבדיקות דם וכל הקטע הרפואי ברמה של התעלפות.
לא מוכנה בגלל זה להיכנס להריון נוסף ולא מבינה עדיין איך קרה הנס של הראשון בכלל, אבל ב"ה שיש את זה.
אשמח לייעוץ והכוונה מה אפשר לעשות (ולא טיפול רגשי, יש לי סלידה מזה וכל מה שצריך סוג של שיחות נפש ולפרוק מעצמי)🥺

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when אשת סוד- וידויים של נשים posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Address
  • Alerts
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share