שתים בית הוצאה לאור

  • Home
  • שתים בית הוצאה לאור

שתים בית הוצאה לאור הוצאה לאור לספרות מקור
(20)

הוצאת שְׁתַּיִם היא בית. לספרים, לאנשים ולמה שביניהם. לספרות הישראלית, לקוראים ולכותבים שלה. לתרבות, יצירה ועיון.
קמנו ב־2021, ובין הספרים הרבים שכבר ראו אור בהוצאה נמנים כותרים אהובים, רבי מכר וזוכי פרסים ומלגות.
אנחנו מוציאות לאור פרוזה ועיון, מדע בדיוני ופנטזיה, ספרי מתח, שירה, וספרי ילדים ונוער. בנוסף אנחנו מטפחות כל העת קהילה תוססת של קוראים וכותבים. שאיפתנו היא להדק כל הזמן את הקשרים העמוקים

בין הספרות, התרבות והקהילה. אנו מרגישות שהדבר חשוב תמיד, ועל אחת כמה וכמה בימים שבהם התרבות (על כשליה, אבל גם על כוחה האדיר למשמע ולתת טעם) מתנסחת מחדש אל מול המציאות.
נשמח לקבל כתבי יד בתחומי הסיפורת (פרוזה, מתח, פנטזיה ומד"ב) והעיון, באי-מייל בלבד, לכתובת [email protected] .
כתבי יד בתחום השירה לכתובת [email protected].

לדבר על אהבה בימים האלה זה מוזר ותלוש (והכרחי) כמו לדבר על ספרות. כמו לחשוב על נחמה. כמו לאגור פיסות קטנות של אור מתוך ה...
16/08/2024

לדבר על אהבה בימים האלה זה מוזר ותלוש (והכרחי) כמו לדבר על ספרות. כמו לחשוב על נחמה. כמו לאגור פיסות קטנות של אור מתוך החושך שמקיף אותנו.
אני אוספת אותן טיפה, טיפה.
האפשרות לכתוב. בכל זאת.
האפשרות לדבר על הכתיבה עם כותבים אחרים שכותבים בכל זאת.

האפשרות לשקוע לתוך רעיון. לתוך מחשבה. לתוך עולם.

האפשרות להבין מישהו אחר. האפשרות להבין מישהו אחר דרך מילים. האפשרות לתת למילים להיות גשר ולו לרגע שבין התהום הפנימית והבדידות, בין השגעון והפחד אל אפשרות של ביטחון, בשביל זה המציאו את החיבוק, כתב גרוסמן, כי כל אחד מאיתנו הוא לבד אבל גם קצת יחד, כלומר יכול להיות קצת יחד, אם נצליח לתת למילים לקחת אותנו מעבר למה שמשתיק ומשתק אותן ואותנו.
מירי

****
אני חושבת על הברון מינכהאוזן. דמות ספרותית, שניזונה מהגוזמה והבלתי אפשרי. מספרים על הברון ששקע בביצה טובענית עם סוסו, ומשך את עצמו בשערות ראשו, עד שהצליח, באורח פלא, לחלץ את עצמו (ואת הסוס). אני חושבת על התנועה האיומה הזו – הבדידות, התהום – ורק היד שלך נשלחת כדי לחלץ את עצמך. אני חושבת על לאה גולדברג, שכתבה: "כמו תינוק מזמר שיר ערשו". תינוק, בעריסה, שמרדים את עצמו בשירה. והאהבה, האהבה, היא היד שנשלחת להציל אותנו. היא האם המזמרת. היא התנועה החיצונית, שאחר כך מאפשרת לנו לצמוח מבפנים. להציל את עצמנו. לשיר לעצמנו. לכתוב.
מוריה

*נחזור ונזכיר שכבר 315 ימים ולילות ש 115 חטופים וחטופות בשבי חמאס - חייבים להחזיר אותם הביתה*

12/08/2024

בחדר ההמתנה
מאת: גיל אלוני
ספר מרתק מעניין ובועט מהרגע הראשון. בארצנו ובעולמנו המדמם מדי יום בו נהרגים ומתים אנשים צעירים ומבוגרים כאחד ממחלות ומלחמות, אין נושא אקטואלי מספר זה המדבר על מותו של איש יקר והמסלול שלו למעלה, כאילו שסוף סוף נמצא האדם שחזר מהמוות ומספר לנו מה קורה לנו כשאנחנו מתים. גן עדן גיהנום מעשים טובים ורעים מופיעים בו כהוכחה לאיזה אדם היית.
אני איבדתי את אבי ממש לאחרונה והייתי איתו ממש עד הרגע שהלך לעולמו והמעבר הזה מאדם חי ונושם לקליפה שנותרת הוא עצום וגורם לעצב אינסופי. לו יכולתי הייתי מצטטת הרבה מהספר שהוא חד ושנון ונוגע ישר בנשמה. הסיפור דן באדמונד שנפטר צעיר והשאיר משפחה אך בעצם מתאר כל אחד מאיתנו בזמן שלו.
"ואם באמת הייתם הולכים לנחם את המשפחה ולא הייתם ציניים כמו אחרים שהתייחסנו אליהם לעיל. הייתם מביטים דקות ארוכות באחת התמונות האלה, סופגים לתוככם את מראהו של המת שלנו, מתחקים אחר מסלול חייו, וכואבים ביתר שאת את צער פטירתו."
אופי האדם נחשף במערומיו. בוגדנות של הנותרים מאחור, שנאה, צרות עין, רשעות הלב, אלימות הפה ואלימות הידיים. מסתבר שישנם כאלה שמרוצים מהסתלקות האדם מחייהם.
הנה לא חלף יותר מדי זמן ומה שהובטח מתחיל להתגשם כי המת שלנו ניגש לפקיד הקבלה, מכחכח בגרונו ושואל, תחילה בנימוס המתחייב מן הסיטואציה: "שמע נא ידידי, האם כבר הגיע תורי?" ומיד בלי להשתהות ממשיך: "ואם כבר אפשר לשאול, אז על איזה תור בכלל מדובר? ומי עומד באותו תור שלא ניתן להבחין בו?" מוסיף בתערובת של מבוכה ואסרטיביות ותעוזה לא צפויות, כנראה תופעת לוואי של מכות החשמל שקיבל או של המוות עצמו.
"הו הו, כמה שאלות ידידי." משיב פקיד הקבלה לא בלי התפעלות על תעוזתו של המת, בעודו מרים את ראשו ויוצר לראשונה קשר עין עם המת שלנו. "אבל כולן טובות, אני מודה. התור אכן קיים, יש לקוחות לפניך, ואפילו יש שכבר ממתינים אחריך, בעניינים האלה האמן לי, המלאכה מרובה ומתמשכת לאין קץ אך אינה סיזיפית כלל ועיקר, אבל בסוף אני מתפנה לכולם, אין צורך לדאוג או לאבד את הסבלנות, אנא חזור לשבת על הספה כי לשאלתך הראשונה מתוך השלוש - תורך עוד לא הגיע."
ספרו של גיל אלוני, בחדר ההמתנה, מתחיל מהסוף. אדמונד, גיבור הספר מת. הוא עובר דרך מסדרון לבן ללא משמר כבוד, כפי שאומרים שנהוג שישנו, מגיע לחדר המתנה לבן ובו פקיד קבלה חביב אך חד לשון. בעודו ממתין בחדר ההמתנה לגמר הטיפול בעניינו על ידי הפקיד, נחשפות בפני הקוראים מחשבותיו האינטימיות כלפי מי ומה שהשאיר מאחור - אשתו ובנו, קריירה וגינה שניסה לטפח, וכן ציפיותיו הגשמיות והרוחניות לקראת העתיד לקרות. בחדר גם נשקלות זכויותיו וחובותיו התיאולוגיות והמוסריות לקראת ההחלטה המכרעת על עתידו, אם אפשר לכנות זאת כך. הפקיד מתגלה כבעל הבנה מעמיקה אודות בני האדם, בדגש על מגרעותיהם, ובעזרתו מנסה אדמונד להתגבר על הבלבול הנלווה תמיד לכל שינוי גדול בחיים, קל וחומר כשמתים.
בחדר ההמתנה הוא ספר מצחיק וחד על החיים ועל המוות - ועל כל מה שביניהם.
גיל אלוני הוא פסיכולוג חברתי-תעסוקתי ויועץ פילוסופי. בחדר ההמתנה הוא ספרו הראשון.
אלוני הוא יליד חיפה, 1979. מתגורר כיום עם אשתו וילדיו ברמת גן. בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה באונ' חיפה ותואר שני במנהל עסקים במסלול המצטיינים באונ' בר-אילן. הוא משלב בהשכלתו ובהכשרתו היבטים פסיכולוגיים, פילוסופיים, עסקיים וטיפוליים, ומיישם את כל הכלים הללו בייעוצים שמעניק ללקוחותיו, ביניהם בכירים בתפקידי מפתח במשק הישראלי, מועמדים למגוון תפקידים בנציבות שירות המדינה, במשרדי ממשלה, כנסת ישראל, בנק ישראל, מינוי שופטים ועוד.
הוצאת שתיים/ עורכת הספר: מירי רוזובסקי/ עיצוב העטיפה: אפרת לוי/ ציור העטיפה: סימון אדג'יאשווילי/ 180 עמודים 2024.

טעם של מלח, איריס קאופמן
12/08/2024

טעם של מלח, איריס קאופמן

טעם של מלח, איריס קאופמן, שתיים, 189 עמודים, 2023. בעולם שהילדים בו נטולי מבוגרים שישמרו עליהם, נעלמים הגבולות ופנטזיית החירות הופכת לאלימה ומסוכנת. ילדים אבודים אינם בהכ...

רעות וייס הנהדרת עונה לשאלון האישי
12/08/2024

רעות וייס הנהדרת עונה לשאלון האישי

חנות הספרים הדיגיטליים והמודפסים "עברית" מציעה מגוון עצום של ספרים מומלצים בעברית. גם מודפסים וגם דיגטליים - איך שנוח לכם לקרוא

מאי לנדסברג - הרעב הגדול
11/08/2024

מאי לנדסברג - הרעב הגדול

כשהייתה בת ארבע, איבדה שרית גיל את אמה ואת אחותה בשריפה. אביה מעולם לא התאושש מהאסון, והיא גדלה בפנימייה, אך הצליחה לבנות לעצמה חיים טובים כאשת חינוך ואמא לשלושה (אחד ....

"'חרשתא', המילה בארמית למכשפה, הוא ספר מתעתע. מצד אחד, הוא מבוסס על בקיאות גדולה בכל אלמנט שמופיע בו – מהארמית, דרך המנה...
08/08/2024

"'חרשתא', המילה בארמית למכשפה, הוא ספר מתעתע. מצד אחד, הוא מבוסס על בקיאות גדולה בכל אלמנט שמופיע בו – מהארמית, דרך המנהגים, ההלכות והתפילות, ועד המיקומים הגיאוגרפיים והקריצות המגזריות. ומצד אחר, הוא גם מסיבה כיפית, מלאת הומור, עשירה בביקורת מעודנת על היהדות — למי היא שייכת ומה מותר לעשות בה ולמי."

גילי איזיקוביץ משוחחת עם יהודית קגן במוסף גלריה Haaretz הארץ

קישורים לכתבה המלאה (למנויים) ולדף הספר – בתגובות

Judith Jael Tamar Kagan

"אני מכיר מבוך יווני מסויים שכולו קו ישר אחד. לאורכו של קו זה איבדו את דרכם פילוסופים רבים כל כך שבנקל ילך בו לאיבוד בלש...
07/08/2024

"אני מכיר מבוך יווני מסויים שכולו קו ישר אחד. לאורכו של קו זה איבדו את דרכם פילוסופים רבים כל כך שבנקל ילך בו לאיבוד בלש פשוט."
בורחס, המות ומצפן, גן השבילים המתפצלים.

סיפורי מתח, בלש ריגול ואימה נולדים בצל – האישי, החברתי והפוליטי.
במקום ובזמן שבו שום דבר לא יציב וסימני השאלה מרחפים, נולדים סיפורי המתח הטובים ביותר והבוערים ביותר.

הוצאת שתים מזמינה אתכם.ן לשלוח את כתבי היד שלכם לסדרת המתח בעריכתה של מעין רוגל.

כתבי היד שיתפרסמו בסדרה ייבחרו וייערכו בקפידה ויצאו לאור כספרי מתח סוחפים מעמיקים ואמיצים.

את כתבי היד שלחו למייל: [email protected]

"איריס רילוב, פסיכולוגית ומתרגמת, כתבה ספר רגיש ומעורר מחשבה, ששיאו מתרחש בימים הבלתי נשכחים של בהלת הקורונה בישראל".מאי...
06/08/2024

"איריס רילוב, פסיכולוגית ומתרגמת, כתבה ספר רגיש ומעורר מחשבה, ששיאו מתרחש בימים הבלתי נשכחים של בהלת הקורונה בישראל".

מאיה לוין בשבועון לאשה על הספר החדש – חשמל באוויר

Iris Rilov

לדף הספר באתר ההוצאה: https://2sfarim.com/product/חשמל-באוויר/

קלרה שלי, ספרה של בירי רוטנברג, חצה את האוקיינוס וכעת תוכלו למצוא אותו בספריית הרווארד ובספריית הקונגרס!Biri Rottenbergל...
05/08/2024

קלרה שלי, ספרה של בירי רוטנברג, חצה את האוקיינוס וכעת תוכלו למצוא אותו בספריית הרווארד ובספריית הקונגרס!

Biri Rottenberg

לדף הספר באתר ההוצאה: https://2sfarim.com/product/קלרה-שלי/

תיק כפול  – ספרה החדש של נילי אסיא / Nilly Assia    אוגוסט ב"נבחרי החודש" של evrit - עברית
04/08/2024

תיק כפול – ספרה החדש של נילי אסיא / Nilly Assia
אוגוסט ב"נבחרי החודש" של evrit - עברית

נבחרי החודש שלנו כאן, והם משובחים ונפלאים מאי פעם! תציצו

כנרת זמורה דביר
עם עובד - הוצאת ספרים
ידיעות ספרים שאוהבים
Penn Publishing פן הוצאה לאור
שתים בית הוצאה לאור
כתר ספרים
תכלת הוצאה לאור

https://tinyurl.com/yckets8a

איריס רילוב / Iris Rilov מתארחת ב @ספרים רבותי ספרים בגלצ ומשוחחת עם ציפי גון גרוס על ספרה – חשמל באוויר"...רגע השיא אכן...
04/08/2024

איריס רילוב / Iris Rilov מתארחת ב @ספרים רבותי ספרים בגלצ ומשוחחת עם ציפי גון גרוס על ספרה – חשמל באוויר

"...רגע השיא אכן ממוקם שם על אותו מגדל גבוה [...] גם המגדלים משמשים איזשהו דימוי, אולי, להיבריס שלנו – לגאווה הריקה שלנו כאנושות, כפרטים. כמו מגדל בבל – מנסים להגיע השמימה ואז דברים קורסים. הגיבורה שלי חיה בחוויה של ' על סף קריסה' הכול מתפרק לה בין הידיים ויהא מנסה להחזיר לעצמה איזו שהיא שליטה."

הריאיון החל מדקה 34

“Then what are we fighting for?”‎ימים כאלה, שבהם הצללים זזים, ואי הוודאות מכרסמת. קיר נופל, גג נדלק, צל חשך. ימים כאלה, ...
03/08/2024

“Then what are we fighting for?”
‎ימים כאלה, שבהם הצללים זזים, ואי הוודאות מכרסמת. קיר נופל, גג נדלק, צל חשך. ימים כאלה, שבהם צריך להחזיק. במהלך מלחמת העולם השניה צ'רצ'יל נשאל אם הוא אינו מתכנן לקצץ בתקציב התרבות, והוא ענה: אז למה אנחנו נלחמים? ובאמת, התרבות, והספרות בפרט, היא בעלת כוח עצום לנסח את המציאות מחדש, לתת משמעות וטעם.
‎אז גם אנחנו לא מקצצות, להיפך – מתרחבות!
‎שתים ממשיכה להיות בית וקהילה תוססת של קוראים וכותבים, וממשיכה להוציא ספרים מעולים. ד"ר מוריה דיין קודיש מצטרפת אלינו כעורכת ראשית וכמי שאחראית על מחלקות התוכן. אנחנו מאמינות שהוצאה לאור היא גוף תרבותי שצריך לעסוק לא רק בפרסום של הספר אלא גם במפגש עם מי שכתב/ה אותו ועם הקוראים שלו בעולם, ומתוך נקודת המוצא הזו נמשיך ונפעל לקידום אפיקים של יצירה והגות.
‎– מצטרפות אלינו שתי עורכות מעולות. מעין רוגל כעורכת סדרת המתח וקרן לנדסמן כעורכת סדרת הפנטזיה והמד"ב. על לי ממן, עורכת סדרת השירה, כבר סיפרנו (ובקרוב יהיו עוד חדשות). צוות מנצח.
‎אז בתוך הבדידות, החידלון, היאוש – אנחנו מבקשות להמשיך ולהתמקד ביצירה ישראלית, שצומחת במקום הזה. יצירה שקשורה באופן עמוק במושג "קהילה" – קהילת הקוראים והכותבים והחברה הישראלית כולה. יצירה ששולחת זרועות לאתרים של חשיבה והגות. וזוהי התקווה במובנה העמוק. שומרים על נפשנו, מקיר נופל, מגג נדלק, מצל חשך, דרך התרבות. ביחד.

Moria Dayan
Lee Maman
Keren Landsman
Mayan Rogel

אל תשאלו אותי איך הגעתי לספר הזה, זה באמת לא ברור, רגע אחד ספרתי כמה ספרים אני כבר התחלתי לקרוא וחשבתי על כך שאני לא אמו...
31/07/2024

אל תשאלו אותי איך הגעתי לספר הזה, זה באמת לא ברור, רגע אחד ספרתי כמה ספרים אני כבר התחלתי לקרוא וחשבתי על כך שאני לא אמורה לחפש עוד ספר כשיש לי כל כך הרבה מה לקרוא - ובכל זאת במשך שעות חיפשתי אחר ספר, רציתי משהו קצר, והיה לי את הקוד השאלה מהספרייה אז באמת יכולתי להרשות לעצמי "לצאת לצייד".
חיפשתי ספר קצר, אני חושבת שהגעתי לקטגוריה נובלות באתר עברית אחרי שהעברתי הרבה זמן בשיטוט באתר של הספרייה, ואז ראיתי את הספר הזה והוא היה באורך הנסבל, משהו שאפשר להתחיל היום ולסיים מחר.
קראתי את התקציר, ואז איכשהו קראתי גם את "הפרק הראשון" שמוצע לקריאה באתר העברית, והקריאה סחפה אותי.
כמו שציינתי היה לי קוד השאלה, רציתי להמשיך לקרוא, לא מתישהו, רציתי להמשיך לקרוא באותו הרגע - אז פשוט הלכתי על זה.

סאן באתר "סימניה" על "היכונו" ספרו של דודו גואטה / Dudu Gueta

לסקירה המלאה: https://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=1010871

לדף הספר באתר ההוצאה: https://2sfarim.com/product/%d7%94%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%95/

"אני צריכה עזרה עם הנביא.״ ״הנביא,״ אמר עזרא וחייך. ״מיכאל ממעלה ההר.״ ״לא הוא. וטוביה עוד אמר שתדע מיד.״ ״נתן?״ ״כן.״ ״הוא מת?״ ״הוא השתחרר שלשום משלוותה.״ עזרא הניח את ....

זהר צפוני עם גבי זהר ב104.5FM רדיו צפון – עם ניצן בן זאב על ספרה "עקדת שרה" – "ספר מרגש, חשוב, מעניין, מרתק."הספר התחיל ...
29/07/2024

זהר צפוני עם גבי זהר ב104.5FM רדיו צפון – עם ניצן בן זאב על ספרה "עקדת שרה" – "ספר מרגש, חשוב, מעניין, מרתק."

הספר התחיל מזה שהבנים שלי היו חוזרים הביתה, והיו לי שיחות איתם – מאוד מורכבות, מאוד מטלטלות. והתחלתי לכתוב אותן. אני בן אדם שכותב, הכתיבה עוזרת לי לארגן לעצמי, להבין מה קרה לי, מה היה פה. התחלתי לכתוב את השיחות האלה והרגשתי קצת כמו אימהות שכותבות את המילים הראשונות של התינוקות שלהם..."

Nitsan Benzeev

https://1045fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IKLDDG&c41t4nzVQ=FFG
הריאיון בדקה: 1:40:00

קישור לדף הספר – בתגובה הראשונה

%>

"התבנית קלאסית לספרי בלש, ריגול ומתח, ולפרודיות עליהם. איש ביטחון שפרש טרם זמנו, מוחזר מן הכפור אל השירות לצורך משימה גו...
28/07/2024

"התבנית קלאסית לספרי בלש, ריגול ומתח, ולפרודיות עליהם. איש ביטחון שפרש טרם זמנו, מוחזר מן הכפור אל השירות לצורך משימה גורלית. לשם כך נשלחת אליו סוכנת שאי אפשר שלא להתאהב בה, כפי שאכן קורה לידידנו במהלך מסע רווי עקיצות הדדיות להצלת העולם."

צור ארליך במקור ראשון על "היכונו" ספרו החדש של דודו גואטה / Dudu Gueta

קישור לדף הספר – בתגובות

"כל הדרך מאוקלהומה": המוות מצחיק, אז צוחקיםקובץ הסיפורים המצוין של סלעית שחף פולג מתארח בלאס וגאס אך לבו בפתח תקווה, ובו...
28/07/2024

"כל הדרך מאוקלהומה": המוות מצחיק, אז צוחקים
קובץ הסיפורים המצוין של סלעית שחף פולג מתארח בלאס וגאס אך לבו בפתח תקווה, ובו דברים מוזרים קורים (או לא קורים) לישראלים לא פראיירים

ירון פריד / Yaron Frid במעריב אונליין Maariv Online

קישור לכתבה המלאה ולדף הספר בתגובות

shahaf poleg

הטירוף שמאחורי הנימוסקובץ סיפורים משובח מפרק ומרכיב אהבה, עמוס ברגעי טירוף ואימה שמייצרים הרס בחיי הגיבורים.רן בן-נון  ב...
26/07/2024

הטירוף שמאחורי הנימוס

קובץ סיפורים משובח מפרק ומרכיב אהבה, עמוס ברגעי טירוף ואימה שמייצרים הרס בחיי הגיבורים.

רן בן-נון בידיעות אחרונות Yedioth Ahronoth על "כל הדרך מאוקלהומה" – ספרה החדש של סלעית שחף פולג / Shahaf Poleg

לדף הספר: https://2sfarim.com/product/כל-הדרך-מאוקלהומה/

מחר!השקת ספריה של איריס רילוב בחנות תולעת ספרים בתל אביב!מוזמנים!Iris Rilov
24/07/2024

מחר!

השקת ספריה של איריס רילוב בחנות תולעת ספרים בתל אביב!

מוזמנים!

Iris Rilov

שמחים להזמינכם לאירוע השקה לספריה של איריס רילוב (Iris Rilov): "חשמל באוויר" בהוצאת שתים ו"שישרפו העניינים הבוערים" בהוצאת פרדס 📚

האירוע יתקיים ביום חמישי, ה-25.07, בין השעות 18:00-20:00, אצלנו בחנות - כיכר רבין, מלכי ישראל 9, תל אביב 🙃

משתתפות: אורנה לנדאו, נעה ידלין, יערה שחורי, מעין רוגל, ניצן יוגב, מיכל ליבנה, ליאורה גולדמן, ורדה סמואלס. ליווי מוזיקלי - אנסמבל טריולס.

האירוע חינמי אך מותנה בהרשמה מראש, הנה הלינק:
https://bit.ly/4bMIFCH

"זה לא סוד שסלעית היא כשפית מילים," סיפרה לנו נילי, "ממש עכשיו, ראה אור הספר השני שלה, אוסף סיפורים קצרים שיש בו הכל – ה...
24/07/2024

"זה לא סוד שסלעית היא כשפית מילים," סיפרה לנו נילי, "ממש עכשיו, ראה אור הספר השני שלה, אוסף סיפורים קצרים שיש בו הכל – הומור, פנטזיה, מתח, דמויות נהדרות וסיפורים מופלאים."

נילי אסיא, מחברת " תיק כפול" – הספר החדש בסדרת המתח בכיכובה של הבלשית ליאורה דגני, מספרת עליו וגם ממליצה על "כל הדרך מאוקלהומה" ספרה החדש של סלעית שחף פולג.

במיזם ההמלצות של תולעת ספרים

Nilly Assia
Shahaf Poleg

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when שתים בית הוצאה לאור posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to שתים בית הוצאה לאור:

Videos

Shortcuts

  • Address
  • Telephone
  • Alerts
  • Contact The Business
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Media Company?

Share