اخبار مسلمین News Muslims

اخبار مسلمین News Muslims اخبار مسلمین جهان

26/09/2021

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

18/02/2021

دعا برای خواهران وبرادرمان که در دست طواغیت اسیرند فراموش نشود.

اللهم انصرنا المجاهدین فی کل مکان

اللهم انصرنا المهاجرین فی کل مکان

اللهم انصرنا المناصرین فی کل مکان

فک الله اسرانا فی کل مکان فی سجون الطواغیت.

آمییین یا رب العالمین

مجاهدین دیشب به خانه ای از یک پلیس در محله الشهدا در منطقه جلولاء حمله کردند ، سپس او را کشتند و در همان منطقه رهبر بسیج...
16/01/2021

مجاهدین دیشب به خانه ای از یک پلیس در محله الشهدا در منطقه جلولاء حمله کردند ، سپس او را کشتند و در همان منطقه رهبر بسیج قبیله ای را دستگیر و کشتند و وسیله نقلیه وی را سوزاندند. وقتی نیروهای پشتیبانی به محل حادثه رسیدند ، مجاهدین آن را با سلاح های خودکار هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن یک افسر و عنصری دیگر که وی را همراهی می کرد شد ، و2 نفر دیگر زخمی شدند و خودرویی را که با آن سفر می کردند آتش گرفت.
تا تلفات حمله ارهابی خاص "4" تن باشد ، از جمله یک افسر ، یک فرمانده و دو زخمی که به بیمارستان بعقوبه منتقل شده اند.

عراق  هواپیماهای جنگی مصر مناطقی را در مجاورت روستای تفاحه هدف قرار دادند که بخشهایی از آنها هنوز تحت کنترل شاخه ی "ولای...
16/01/2021

عراق

هواپیماهای جنگی مصر مناطقی را در مجاورت روستای تفاحه هدف قرار دادند که بخشهایی از آنها هنوز تحت کنترل شاخه ی "ولایت سینا" وابسته به دولت اسلامی " است.

15/01/2021

#رسمی│ غرب آفریقا

(پرچم داران توحید ) روز گذشته اردوگاه ارتش مرتد نیجریه در شهر (گونیری) در منطقه (یوبی) را با 9 گلوله خمپاره و دو موشک گراد هدف قرار دادند و هدف گیری ها دقیق بود ، ولله الحمد.

──────

15/01/2021

🎧

🎤هرگز کسانی را نمی بخشیم که در مقابل دولار ناچیزی آمریکای ایمانشان را فروختند...

📻 رادیو صدای خلافت

23/12/2020

العراق
الجنوب
بتوفيق الله تعالى، دو روز پیش تیم های تک تیرانداز (سربازان خلاف ت) دو عنصر از (حزب شیطان ) را در منطقه (الحجیر) واقع در (جرف الصخر ) مورد هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدنشان شد، ولله الحمد.

العراق
كركوك
بتوفيق الله تعالى،روز گذشته یکی از تیم های توپخانه ای (سربازان خلاف ت) موفق شدند تجمعات حشد مرتد رافضی را در محله (زین العابدین) واقع در منطقه (داقوق) با موشک (کاتیوشا ) مورد هدف قرار دهند، نسال الله النکایه والتسدید.

وسط إفریقا
تصویر: اجساد عناصری از ارتش کنگو و اسلحه و مهمات به غنیمت گرفته شده توسط سربازان خلافت در دفع حمله انان در منطقه (اندوما) واقع در منطقه (بینی)

وسط إفریقا
بتوفيق الله تعالى، دو روز پیش (سربازان خلاف ت) دو عنصر از نیروهای امنیتی (کنگویی ) را هدف قرار دادند و به پایگاه ارتش در منطقه (رونزوری) واقع در (بینی ) حمله کردند ، بطوری که درگیریها با اسلحه مسلسل منجر به هلاکت 3 عناصر و فرار بقیه شد و مجاهدین اسلحه و مهمات متنوعی را به غنیمت گرفتند و به سلامت به مواضع خود بازگشتند، ولله الحمد.

ولايت العراق
نينوى
بفضل الله تعالى، دو روز پیش یکی از تیمهای پشتیبانی (سربازان خلاف ت )جایگاه ارتش رافضی را بر روی جاده (السحاجی) واقع در غرب شهر (الموصل ) با 4 خمپاره هاون و هدفگیری مستقیم مورد هدف قرار دادند، ولله الحمد.

الشام
الخير
بتوفيق الله تعالى، سربازان خلاف ت) خودرو شاسی بلند متعلق به مرتدین PKK را بر روی جاده شهرک (ابو خشب ) با اسلحه مسلسل مورد هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن تمام سرنشینانش شد، ولله الحمد والمنه.

ولايت العراقالجنوببتوفيق الله تعالى، دو روز پیش تیم های تک تیرانداز سربازان خلافت دو عنصر از (حزب شیطان ) را در منطقه (ا...
23/12/2020

ولايت العراق
الجنوب
بتوفيق الله تعالى، دو روز پیش تیم های تک تیرانداز سربازان خلافت دو عنصر از (حزب شیطان ) را در منطقه (الحجیر) واقع در (جرف الصخر ) مورد هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدنشان شد، ولله الحمد.
ولايت العراق
كركوك
بتوفيق الله تعالى،روز گذشته یکی از تیم های توپخانه ای سربازان خلافت موفق شدند تجمعات حشد مرتد رافضی را در محله (زین العابدین) واقع در منطقه (داقوق) با موشک (کاتیوشا ) مورد هدف قرار دهند، نسال الله النکایه والتسدید.

ولايت وسط إفریقا
تصویر: اجساد عناصری از ارتش کنگو و اسلحه و مهمات به غنیمت گرفته شده توسط سربازان خلافت در دفع حمله انان در منطقه (اندوما) واقع در منطقه (بینی)

ولايت وسط إفریقا
بتوفيق الله تعالى، دو روز پیش سربازان خلافت دو عنصر از نیروهای امنیتی (کنگویی ) را هدف قرار دادند و به پایگاه ارتش در منطقه (رونزوری) واقع در (بینی ) حمله کردند ، بطوری که درگیریها با اسلحه مسلسل منجر به هلاکت 3 عناصر و فرار بقیه شد و مجاهدین اسلحه و مهمات متنوعی را به غنیمت گرفتند و به سلامت به مواضع خود بازگشتند، ولله الحمد.

ولايت العراق
نينوى
بفضل الله تعالى، دو روز پیش یکی از تیمهای پشتیبانی سربازان خلافت جایگاه ارتش رافضی را بر روی جاده (السحاجی) واقع در غرب شهر (الموصل ) با 4 خمپاره هاون و هدفگیری مستقیم مورد هدف قرار دادند، ولله الحمد.

ولايت الشام
الخير
بتوفيق الله تعالى، سربازان خلافت خودرو شاسی بلند متعلق به مرتدین PKK را بر روی جاده شهرک (ابو خشب ) با اسلحه مسلسل مورد هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن تمام سرنشینانش شد، ولله الحمد والمنه.

22/12/2020

اخبار امروز سربازان خلافت👇

کشته و زخمی شدن 9 افسر و سرباز از ارتش عراق با انفجار بمب های کارگذاری شده در دیاله

العراق-دیاله- خبرگزاری اعماق: کشته و زخمی شدن 9 سرباز از ارتش عراق با انفجار بمب های کارگذاری شده بر انان ، امروز در دیاله.
منابع نظامی به خبرگزاری اعماق گفتند که جنگجویان دولت اسلامی امروز دو بمب کارگذاری شده بر گروهی از نیروهای ضد ترور تابع ارتش عراق در روستای « شیخی» واقع در ناحیه ابی صیدا منفجر کردند که منجر به کشته شدن یک سرباز و زخمی شدن 8 نظامی دیگر از جمله 4 افسر و یک کارشناس مواد منفجره شد.

ولايت خراسان
بتوفيق الله تعالى، سربازان خلافت خودرو کارکنان اداره زندانهای افغانستان در حکومت مرتد را در شهر (کابل) با منفجر کردن بمب کارگذاری شده مورد هدف قرار دادند، که منجر به انهدام ان و هلاکت 5 سرنشینش شد ، ولله الحمد.

21/12/2020

#رسمی│نیجریه
هلاکت و زخمی شدن 15 سرباز نیجریه
در درگیری با جنگجویان دولت اسلامی در منطقه "برنو" جنگجویان دولت اسلامی نتوانیستن 15 سرباز نیجریه به هلاکت و زخمی کند و 4 دستگاه خودرو ، سلاح و مهمات متنوع را به غنیمت گرفتن😊

20/12/2020

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
کار بران عزیز ان شاءالله تعالی که جور صحتمند باشید با این محدودیتها از طرفی شبکه نتوانیستم متاسفانه فعالیت کنیم از این بعد دو بار به فعالیت شروع خواهم نمود باذن الله

ولايت العراقكركوك بتوفيق الله تعالى، دو روز پیش یک  تیم امنیتی  سربازان خلاف ت یک عنصر از استخبارات حشد رافضی را در محله...
15/11/2020

ولايت العراق
كركوك
بتوفيق الله تعالى، دو روز پیش یک تیم امنیتی سربازان خلاف ت یک عنصر از استخبارات حشد رافضی را در محله (القادسیه) واقع در وسط شهر کرکوک با اسلحه مسلسل مورد هدف قرار دادند، که منجر به زخمی شدنش شد، نسال الله ان یعجل بهلاکه.

ولايت العراق
دياله
بفضل الله تعالى، دو روز پیش یکی از تیمهای امنیتی سربازان خلاف ت یک عنصر از حشد مرتد عشایری را در روستای (الهارونیه) واقع در اطراف منطقه (المقدادیه) با منفجر کردن بمب مغناطیسی مورد هدف قرار دادند، که منجر به زخمی شدن او و از کار افتادن خودروش شد، ولله الحمد والمنه.

ولايت غرب افریقاگزارش تصویری  (2): بخشی از فعالیتهای دعوت در حومه های ولایت
14/11/2020

ولايت غرب افریقا
گزارش تصویری (2): بخشی از فعالیتهای دعوت در حومه های ولایت

14/11/2020

#فوری
ولايت العراق
كركوك
هلاکت و زخمی شدن 8 عناصر از پلیس مرتد فدرال در منطقه (الریاض)
بفضل الله تعالی(، سربازان خ لاف ت) پادگان پلیس مرتد فدرال را در نزدیکی روستای (علیوی السعد) واقع در منطقه (الریاض) با اسلحه مسلسل مورد هدف قرار دادند، که منجر به هلاکت چهار عناصر و زخمی شدن چهار عناصر دیگر و انهدام دوربین حرارتی شد، ولله الحمد والمنه.

#آفریقاواقعا بورکینافاسو

کشته شدن 20 سرباز از ارتش بورکینا طی کمین( جنگجویان دول ت اس لامی )در شمال بورکینا فاسو

بورکینا فاسو - اودالان - خبرگزاری( اعم--اق:) کشته شدن 20 سرباز از ارتش بورکینا در پی کمین دو روز پیش (جنگجویان دول ت اسلام ی )در " اودلان" واقع در شمال بورکینا فاسو.
منابع نظامی به خبرگزاری( "اعم__اق" )گفتند که( جنگجویان دول ت اس لامی )دو روز پیش کمینی را بر نیروهای ارتش بورکینا بر روی جاده بین شهرکهای " بلدیابی" و " تین اکوف" واقع در نزدیکی مرز مالی نصب کردند، و هنگام ورود یک نیرو از ارتش به آن جنگجویان با انواع اسلحه به انها حمله کردند، و خسارتهای جانی و مادی بزرگی بر انان وارد کردند.
همان منابع تایید کردند که 20 سرباز ارتش بورکینا در کمین کشته شدند و تعدادی دیگر هم زخمی شدند، همچنین (جنگجویان دول ت اس لام ی )چندین خودرو را منهدم کردند و یک خودرو و موتورسیکلت و اسلحه و مهمات متنوعی را به غنیمت گرفتند

 #فوری اخبار آفریقا واقعا بورکینا العراق واقعا كركوكهلاکت و زخمی شدن 8 عناصر از پلیس مرتد فدرال در منطقه (الریاض)بفضل ال...
14/11/2020

#فوری اخبار

آفریقا واقعا بورکینا
العراق واقعا كركوك
هلاکت و زخمی شدن 8 عناصر از پلیس مرتد فدرال در منطقه (الریاض)
بفضل الله تعالی(، سربازان خلاف ت) پادگان پلیس مرتد فدرال را در نزدیکی روستای (علیوی السعد) واقع در منطقه (الریاض) با اسلحه مسلسل مورد هدف قرار دادند، که منجر به هلاکت چهار عناصر و زخمی شدن چهار عناصر دیگر و انهدام دوربین حرارتی شد، ولله الحمد والمنه.

آفریقا بورکنیا

کشته شدن 20 سرباز از ارتش بورکینا طی کمین (پرچم داران توحید ) در شمال بورکینا فاسو

بورکینا فاسو - اودالان - خبرگزاری اعماق: کشته شدن 20 سرباز از ارتش بورکینا در پی کمین دو (پرچم داران توحید )در " اودلان" واقع در شمال بورکینا فاسو.
منابع نظامی به خبرگزاری "اعماق" گفتند که( پرچم داران توحید )دو روز پیش کمینی را بر نیروهای ارتش بورکینا بر روی جاده بین شهرکهای " بلدیابی" و " تین اکوف" واقع در نزدیکی مرز مالی نصب کردند، و هنگام ورود یک نیرو از ارتش به آن جنگجویان با انواع اسلحه به انها حمله کردند، و خسارتهای جانی و مادی بزرگی بر انان وارد کردند.
همان منابع تایید کردند که 20 سرباز ارتش بورکینا در کمین کشته شدند و تعدادی دیگر هم زخمی شدند، همچنین (پرچم داران توحید )چندین خودرو را منهدم کردند و یک خودرو و موتورسیکلت و اسلحه و مهمات متنوعی را به غنیمت گرفتند

اخبار جنگجویان دولت اس لامی )بمب کارگذاری شده ای را بر دیپلماتهای اروپایی در جده منفجر کردند و تعدادی از انان را زخمی کر...
13/11/2020

اخبار
جنگجویان دولت اس لامی )بمب کارگذاری شده ای را بر دیپلماتهای اروپایی در جده منفجر کردند و تعدادی از انان را زخمی کردند

سعودی - جده - خبرگزاری اعماق: زخمی شدن تعدادی از دیپلماتهای اروپایی با منفجر کردن بمب کارگذاری شده کارگذاری شده توسط جنگجویان دولت اس لامی بر انان ، روز گذشته در شهر جده.
منابع امنیتی به خبرگزاری" اعم اق " گفتند که روز گذشته جنگجویان دولت اسلامی بمب کارگذاری شده ای را بر تجمع دیپلماتهای اروپایی در داخل مقبره " الخواجات" واقع در جده در حین مراسم یادبود منفجر کردند، که منجر به زخمی شدن تعدادی از انان شد.
منابع امنیتی افزودند که حمله در وهله اول کنسولگری فرانسه را مورد هدف قرار داد که دولت ان کشور اصرار در نشر کاریکاتور های توهین امیز به رسول الله صلی الله علیه و سلم را دارند، بعلاوه دیپلماتهای دیگر که نماینده دولتهای عضو تحالف بین المللی برای جنگ با دولت اسلامی بودند

ولایت العراق
دیاله
بفضل الله تعالی، سربازان خلاف ت عناصری از پلیس مرتد رافضی را در روستای (جلبی) واقع در منطقه (الوقف) با منفجر کردن بمب کارگذاری شده مورد هدف قرار دادند، که منجر به هلاکت یک عنصر و زخمی شدن دو عنصر دیگر شد، ولله الحمد والمنه.
جنگجویان دولت اس لامی )بمب کارگذاری شده ای را بر دیپلماتهای اروپایی در جده منفجر کردند و تعدادی از انان را زخمی کردند

سعودی - جده - خبرگزاری اعماق: زخمی شدن تعدادی از دیپلماتهای اروپایی با منفجر کردن بمب کارگذاری شده کارگذاری شده توسط جنگجویان دولت اس لامی بر انان ، روز گذشته در شهر جده.
منابع امنیتی به خبرگزاری" اعم اق " گفتند که روز گذشته جنگجویان دولت اسلامی بمب کارگذاری شده ای را بر تجمع دیپلماتهای اروپایی در داخل مقبره " الخواجات" واقع در جده در حین مراسم یادبود منفجر کردند، که منجر به زخمی شدن تعدادی از انان شد.
منابع امنیتی افزودند که حمله در وهله اول کنسولگری فرانسه را مورد هدف قرار داد که دولت ان کشور اصرار در نشر کاریکاتور های توهین امیز به رسول الله صلی الله علیه و سلم را دارند، بعلاوه دیپلماتهای دیگر که نماینده دولتهای عضو تحالف بین المللی برای جنگ با دولت اسلامی بودند

ولایت العراق
دیاله
بفضل الله تعالی، سربازان خلاف ت عناصری از پلیس مرتد رافضی را در روستای (جلبی) واقع در منطقه (الوقف) با منفجر کردن بمب کارگذاری شده مورد هدف قرار دادند، که منجر به هلاکت یک عنصر و زخمی شدن دو عنصر دیگر شد، ولله الحمد والمنه.

11/11/2020

الخير
بفضل الله تعالى، روز گذشته (پرچم داران توحید ) خودرو متعلق به مرتدین PKK را در شهر (هجین ) با منفجر کردن بمب کارگذاری شده مورد هدف قرار دادند، که منجر به انهدام ان و زخمی شدن 3 عناصر سرنشینش شد، ولله الحمد.

ولايت غرب افریقا
بتوفيق الله تعالى(پرچم داران توحید )به تجمع ارتش مرتد نیجریه در شهرک (کاریتو) واقع در منطقه (برنو ) حمله کردند، بطوری که درگیریهای انجام شده با انواع اسلحه منجر به هلاکت و زخمی شدن تعدادی از عناصر و فرار بقیه انان شد، و مجاهدین یک خودرو شاسی بلند و حمل کننده سرباز و اسلحه و مهمات متنوعی را به غنیمت گرفتند، ولله الحمد.

دو اخبار کوتاه 👇ولايت الشامالخيربفضل الله تعالى، روز گذشته (پرچم داران توحید ) خودرو متعلق به مرتدین PKK را در شهر (هجین...
11/11/2020

دو اخبار کوتاه 👇
ولايت الشام
الخير
بفضل الله تعالى، روز گذشته (پرچم داران توحید ) خودرو متعلق به مرتدین PKK را در شهر (هجین ) با منفجر کردن بمب کارگذاری شده مورد هدف قرار دادند، که منجر به انهدام ان و زخمی شدن 3 عناصر سرنشینش شد، ولله الحمد.

ولايت غرب افریقا
بتوفيق الله تعالى(پرچم داران توحید )به تجمع ارتش مرتد نیجریه در شهرک (کاریتو) واقع در منطقه (برنو ) حمله کردند، بطوری که درگیریهای انجام شده با انواع اسلحه منجر به هلاکت و زخمی شدن تعدادی از عناصر و فرار بقیه انان شد، و مجاهدین یک خودرو شاسی بلند و حمل کننده سرباز و اسلحه و مهمات متنوعی را به غنیمت گرفتند، ولله الحمد.

11/11/2020

بیړنی خبر:
د سعودي د جده ښار د غیر مسلمو په هدیره کې چاودنه شوې، د لومړنیو معلوماتو پر بنسټ لږ تر لږه ۱۵ تنه زخمیان دي.
د یادونې وړ ده چې د چاودنې پر مهال د فرانسې او ځینې نورو غربي او اروپایي هیوادونو کونسلان او وګړي موجود ول.

کابل پولیس: نن سهار د چسپکي ماین په وسیله د پولیسو رنجر موتر تخریب او پکې سپاره څلور تنه پوځیان وژل شوي دي.
11/11/2020

کابل پولیس:
نن سهار د چسپکي ماین په وسیله د پولیسو رنجر موتر تخریب او پکې سپاره څلور تنه پوځیان وژل شوي دي.

11/11/2020

ټرمپ نو اوس کار پیل کړ:
په تیرو څلرویشتو ساعتونو کې یې د دفاع وزیر مارک اسپر په ګډون څلور لوړپوړي چارواکي له دندو ګوښه کړي دي.

ترمپ حالی شروع کرد:
در ۲۴ ساعت گذشته ترمپ به شمول وزیر دفاع ایالت متحده مارک اسپر چهار تن از وظیفه برکنار کرده است.

10/11/2020

سلسله حملات های امروز پرچم داران توحید
ولايت غرب إفریقا عراق
👇
بتوفيق الله تعالى، روز گذشته (پرچم داران توحید )بر عناصری از ارتش مرتد نیجریه بر روی جاده بین شهر (منغونو) و شهرک (غاجیرام ) واقع در منطقه (برنو) کمین کردند، بطوری که با اسلحه مسلسل با انها درگیر شدند، که منجر به هلاکت 5 عناصر و زخمی شدن تعدادی دیگر و فرار بقیه شد، و مجاهدین یک دستگاه خودرو شاسی بلند و اسلحه و مهمات متنوعی را به غنیمت گرفتند، ولله الحمد.

ولايت غرب افریقا
بتوفيق الله تعالى، دو روز پیش (پرچم داران توحید )پادگان آموزشی ارتش مرتد نیجریه را در شهرک (مالم فتوری) واقع در منطقه (برنو) با 4 خمپاره هاون و هدفگیری دقیق مورد هدف قرار دادند، ولله الحمد

ولايت العراق
صلاح الدين
بتوفيق الله تعالى،(پرچم داران توحید ) بولدوزر متعلق به حشد مرتد رافضی را در منطقه (الفتحه) با منفجر کردن بمب کارگذاری شده مورد هدف قرار دادند، که منجر به انهدام ان و هلاکت و زخمی شدن تمام سرنشینانش شد، ولله الحمد.

10/11/2020

افغان حکومت:
د ملي امنیت په ځانګړو عملیاتو کې د القاعده تنظیم لوړپوړی مشر "محمد حنیف عبدالله" وژل شوی.

در عملیات ویژه نیرو های امنیتی یک مسؤل بلند پایه تنظیم القاعده "محمد حنیف عبدالله" در افغانستان کشته شد.

10/11/2020

د نړۍ له ګوډ ګوډ څخه د اسلامي نړۍ د خبرونو لپاره همدغه صفحه لایک او شیر کړئ!
ــــــــ

برای اخبار امت اسلامی از کونج کونج دنیا همین صفحه را دنبال و شیر نمایید.

09/11/2020

الله اکبر الله اکبر الله اکبر
د دولت #غازیان د بغداد په دروازو کې!
نن د مؤحدو شازلمیو د عراق په کرکوک-بابل-او-بغداد کې ۴۴ تنه رافضي ملیـshـــې، رافضي سرطیري، د حزب الشیطان ملیشې او قومي اربکیان تخته کړې او د هغوی نهه بیلا بیل ډوله موټرونه یې کباړ کړي دي.😊

اخبار امروز  #اعماقعراق 👇ولایت العراقکرکوکهلاکت و زخمی شدن 9 عناصر از حشد مرتد رافضی با انفجار بمب کارگذاری شده در شرق م...
09/11/2020

اخبار امروز #اعماق
عراق 👇

ولایت العراق
کرکوک
هلاکت و زخمی شدن 9 عناصر از حشد مرتد رافضی با انفجار بمب کارگذاری شده در شرق منطقه (سلیمان بیک )

بتوفیق الله تعالی،( پرچم داران توحید ) تجمع حشد مرتد رافضی را در نزدیکی روستای (بلکانه ) واقع در شرق منطقه (سلیمان بیک ) با منفجر کردن بمب کارگذاری شده مورد هدف قرار دادند، که منجر به هلاکت دو عنصر و زخمی شدن 7 عنصر دیگر شد، ولله الحمد والمنه.
ولايت العراق
الجنوب
هلاکت 18 عنصر از حشد مرتد رافضی و حشد مرتد عشایری با حملات (پرچم داران توحید ) در جنوب غربی بغداد

ولايت العراق
الجنوب
هلاکت و زخمی شدن 16 عناصر از ارتش رافضی و عناصر شبه نظامیان (حزب الشیطان ) طی حملات در منطقه (جرف الصخر)

08/11/2020

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته دوستان گرامی صفحه قبلی شبکه حذف کرد دو باره صفحه ساختم باذن الله
شما هم اشتراک بگذارید جزاکم الله خیرا ان شاءالله تعالی اخبار دولت اسلامی به زبان پشتو فارسی به نشر می رسانیم

📝

Address

Konya

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when اخبار مسلمین News Muslims posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share


Other Konya media companies

Show All