Motosketeers

Motosketeers 4 young lads with gas running fiercely through their veins jumped on their two-wheeled horses and be Frumosi, evident. Motoschetarii mananca doar kilometri.
(3)

Intr-o seara friguroasa a unui an indepartat, undeva intr-un c**t ascuns al Plopenilor, Athos
si Aramis, inconjurati de domnite frumoase si bauturi alese, decideau, la unison, sa renunte la
confortul trasurilor motorizate pentru ceva mai mult. In aceeasi seara, a aceluiasi an, Porthos si
D’Artagnan dormeau linistiti in paturile lor. Visele le-au fost intrerupte brutal, dar dragastos de
miros de be

nzina si sunet de motor in V. De-atunci n-au mai dormit pana cand n-au luat si ei de capastru doi cai. Cei patru au stapanit, si continua sa o faca, anotimpurile calde, unduirile soselelor si dansul
motocicletelor. Ramasite din anvelopele lor impodobesc drumuri dintre cele mai diverse. De la autostrazi cu multe benzi pe sens, pana la drumuri forestiere si mine de carbune. Motoschetarii respira in voie doar cand viziera e lasata. Motoschetarii dorm doar pentru a visa urmatoarea isprava. Motoschetarii incaleca pe-o sa, de fapt pe patru sei, an de an si va spun povestea atat cat se pricep ei.
*Herghelia motoschetareasca a facut loc, sub acoperisu-i incapator, unui nou exemplar. La ghidon se afla tanarul Planchet, nerabdator sa-si mane calul in valtoarea motociclismului.

01/09/2024

Ne-ar plăcea foarte tare să vă anunțăm că toate filtrele și uleiurile și supapele sunt la locul lor și că suntem gata de plecare.

Însă o problemă electrică la Triumph-ul lui Porthos ne-a ținut în garaj până târziu în noapte două weekend-uri la rând și tot nu am reușit să-i dăm de cap.

Rămâneți pe zonă pentru că de plecat plecăm oricum în curând. Doar că nu știm încă în ce formulă și călare pe ce.

Mulțumim din nou, Emeric Dragomir și Oem Pro Team, că ne-ai rezolvat cu Silkolene Ulei Moto cu care motociclete noastre s-au obișnuit deja!

11/08/2024

După ce am rezolvat niște capricii electrice ale Triumph-ului lui Porthos și ne-am delectat cu o cafea de specialitate Jacobs Krönung pe bordura din fața casei lui Athos, am încălecat în șei pentru a prezenta o fărâmă de asfalt românesc noilor motociclete ale hergheliei Motosketeers.

În apropiere de Zărnești, am fost “apostați” de Patrick Bringer, care, ce să vezi, era și el prin zonă și, în jurul unei șaorme tradiționale, ne-am pricopsit cu o invitație în Franța, la competiția de alergare care sărbătorește 20 de ani de la inaugurarea viaductului din Millau.

Noi am fost învățați de mici că nu e frumos să refuzi o astfel de propunere și, cm oricum suntem într-o permanentă căutare de destinații mișto - să ni se ierte cacofonia, am decis fără ezitare că mergem.

Așadar, pe scurt, vom alerga spre și în Franța anul acesta, pe motociclete și pe jos. Dar toate astea mai încolo, mai pe răcoare.

Deci stați pe-aproape! N-are cm să nu fie brici.

Pentru că știm că zilele astea aveți suficientă culoare pe ouă, de undeva din alb-negru vă dorim sărbători liniștite!
05/05/2024

14/04/2024

Nu ne-am mai auzit de ceva vreme, oameni buni. Dar asta doar din cauză că suntem în căutări intense de noi destinații pentru ieșirile noastre motociclistice.

Iar Mallorca ne-a cam cucerit iremediabil toate simțurile!

N-o să revenim anul acesta, pentru că avem alte planuri pe care le veți afla curând, însă o trecem acolo, în carnețel, că nu se știe niciodată.

Dragii noștri,Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, vă urăm, din tot sufletul nostru, un Crăciun și un An Nou! Bisous!
25/12/2023

Dragii noștri,

Bisous!

16/04/2023

Știm că cei mai mulți dintre voi au în acest moment în farfurii ouă fierte, drob, miel la tuci și alte felurite alimente dătătoare de steatoză hepatică, așa că am decis să punem și noi pe masă o rețetă proprie, ușoară și numai bună de savurat la cină. ��

Bon appétit și vă urăm ok la toată lumea!

Fie ca temperatura sărbătorilor să vă fie scăzută, cadoul frumos, meniul îndestulător și mahmureala ușoară! Crăciun lini...
25/12/2022

Crăciun liniștit tuturor!

12/12/2022

Bună ziua!

Lăsăm și noi frântura asta aici, cu mențiunea că o să vină și întregul cândva.

Rămâneți pe frecvență!

Hipsterul își schimbă aparatul foto pe film, dar năravul ba.
29/07/2022

Gata, e finita la commedia!Am ajuns cu bine la Plopeni la deja tradiționalul grătar și la țuica de Cărbunești proaspăt s...
25/06/2022

Gata, e finita la commedia!

Am ajuns cu bine la Plopeni la deja tradiționalul grătar și la țuica de Cărbunești proaspăt scoasă din congelator.

Ne-am luat o zi de respiro pentru a ferchezui motocicletele care-și caută noi proprietari (fiți cu ochii pe OLX) și pentru a ne pune ordine în gânduri.

Așadar, Italia e ca un cofraj de ouă Kinder. Plină de surprize. Unele mai mișto, altele mai așa și-așa.

Zig-zag-ul nostru între Lecce, Salerno, Perugia, Lucca, Brescia, Cortina d’Ampezzo a fost o progresie neașteptată de la urâțel la fără cuvinte. De la spaghete cu vongole la un soi de tuzlama de burtă. De la haos și drumuri rele, la disciplină și asfalt ca-n palmă. De la cald, la rece.

Unora dintre noi le-a lipsit aventura. Alții s-au simțit în largul lor în traficul fervent din orașe. Ne-am bucurat că am revăzut prieteni vechi și noi, că ne-am îmbogățit caietele cu rețete și că am descoperit potențiale destinații de city-break.

Mulțumim vouă, celor care ne-ați fost virtualicește alături, mulțumim celor care ne-au deschis poarta și foarte mulțumim lui Emeric Dragomir (Ulei ELF Moto & Oem Pro Team) pentru că ne-a cinstit cu niște lichide vitale pentru buna funcționare a motocicletelor!

Ci vediamo presto! Auguri și alea!

23/06/2022

Drumul spre casă ni se pare întotdeauna un soi de navetă: nu ne face chiar cea mai mare plăcere, asta văzându-se și pe chipurile noastre, dar e necesar.

Multe lucruri notabile nu prea s-au întâmplat. Am trecut toți prin Karitch, în Austria, și ne-a cam plăcut, am căpătat o cafea la Kapospula, în Ungaria, și am evitat grațios aglomerația noastră autohtonă din Curtici. Am mâncat pe unde am apucat, am băut cât am avut bani, am dormit pe unde nu trebuie, iar la pomul lăudat am mers fix cu sacul.

Vacanța, ca și toleranța noastră pentru durerile de dos, e pe sfârșite.

22/06/2022

De fiecare dată când descălecăm în câte un loc cu adevărat deosebit, ne gândim că ne-au mințit la școală că România e cea mai frumoasă țară din lume.

Nordul Italiei este, pe foarte scurt, glorios.

Vă lăsăm să vă bucurați și dumneavoastră de liniștea Dolomiților și răcoarea care ne-a gâdilat mustățile, în timp ce noi ne croim ușurel drum spre casă.

Grazie mille, Italia! Ești pesă!

Mingea va fi repusă în joc din colțul careului de șase metri. Athos degajează spre D’Artagnan care preia elegant și drib...
21/06/2022

Mingea va fi repusă în joc din colțul careului de șase metri.

Athos degajează spre D’Artagnan care preia elegant și driblează o curbă, două, trei, înainte să împingă mingea spre Porthos.

Porthos sprintează, trece de o roșie, de încă una, apoi de o neagră și pasează spre Laura, care își face mingea pe dreptul și centrează.

Aramis urmărește mingea, își ia avânt și plonjează în Lago di Garda.

Ritmul se intensifică acum că am intrat în ultimul sfert de oră al partidei Motosketeers contra Italia.

Recunoașteți personajul!
20/06/2022

Una dintre multele părți bune ale unei excursii în Italia e că găsești după fiecare curbă o curte umbrită în care poți să poposești. La Cătălin și Marlene am găsit prieteni cu ștate vechi, o omletă ca acasă și, cu siguranță, un viitor motoșchetar.

Și dacă tot eram în zonă, am zis să dăm o fugă și la Portofino, că prea ne-a înnebunit Celentano cu el. Adriano, nu cel din Las Fierbinți.

Frumos e, fără îndoială, dar nu știm cine își permite sette giorni aici. Noi clar nu. Așa că, după șapte minute, am fugit spre un loc mai răcoros unde să nu ni se topească cardurile.

Note to self: Nu-l mai lăsați pe Porthos să se ocupe de rezervările camerelor.

19/06/2022

Portofino scoate la iveală diva din tine.

18/06/2022

După ce am fost omeniți cu un mic dejun home made delicios și după ce am aflat că nici Gazzetta dello Sport nu e foarte încântată că Dinamo a retrogradat în divizia B, am încălecat pe patru șei și vă spunem povestea Toscanei așa.

Drumurile sunt înguste și șerpuitoare și au mai multe grade decât vinul. Peisajele sunt identice cu cele din fotografiile pe care le găsești la o căutare Google. Iar oamenii, ei bine, despre oameni nu știm nimic pentru că n-am cunoscut niciun toscan pur sânge.

Am revăzut însă oameni dragi, de-ai noștri, cu care am povestit una alta, la marginea unei bisteci care l-ar face invidios și pe Salt Bae, asezonată, din păcate, cu Chianti, că Busuioacă de Bohotin n-aveau la non-stop.

Mulțumim Cristina și George pentru tratație!

17/06/2022

Nu e niciun secret că plecăm de fiecare dată din Plopeni cu top case-ul plin de mir. Cine îl cunoaște pe Porthos îndeaproape poate confirma.

Ieri, însă, parcă toate au mers cel puțin ca pe roate.

În primul rând, am trecut de la arșița care ne-a topit creierii la o binemeritată răcoare care ne-a întărit sfârcurile.

În al doilea rând, am mâncat cei mai buni gnocchi de cartofi din toată peninsula. I-am devorat atât de repede încât nici n-am apucat să le facem poză.

În al treilea rând, ni s-a permis să ne încărcăm telefoanele și bateriile în curtea unei biserici din vârf de munte.

În al patrulea rând, am parcurs o bună parte din drum cu un fotograf italian profesionist, care ne-a făcut tuturor poze numai bune de Bumble, Tinder, Grindr și alte aplicații.

În al cincilea rând, ne-am nimerit pe traseul cursei Rally 1000 Miglia, un eveniment emblematic pentru pasionații de mașini, și am simțit și noi cm e să dai noroc un un milionar.

În al șaselea și ultimul rând, GPS-ul ne-a ales o cazare în unul dintre cele mai autentice locuri pe care Umbria le pune la dispoziție.

Italia e bine.

16/06/2022

Știm că cine se scuză se acuză, dar, înainte să ne certați că nu prea am avut spor la făcut kilometri, aflați că am navigat cu mare dificultate printre pericolele de pe drumul dintre Salerno și Sorrento.

Ne-am expus la frumusețe orbitoare în stânga, la pahare care devastează ficatul în dreapta, la diabet practic peste tot.

A fost greu, însă, împreună trecem peste orice obstacol. Toți pentru unul și unul pentru toți!

15/06/2022

După ce am spart jumătate din banii de excursie în prima zi pe bucate alese pe sprânceană, am fost nevoiți să improvizăm și un soi de brunch la ștraif. Mai o sălățică la pungă, mai o conservă, mai un polistiren cu ciocolată, mai o păsărică aproape coaptă.

În rest, căldură mare, nos chers, patrimonii Unesco la tot pasul, Aperoale fără număr, sieste binemeritate și viraje dese și largi.

Noroc că avem un prieten italian care ne-a oferit un amaretto curat, de casă, de la care nu te doare capul, să ne revergorăm și noi puțin.

Cum este destul de greu să te înțelegi cu localnicii în altă limbă decât a lor, ne vedem nevoiți să învățăm italiană. Pâ...
14/06/2022

Până acum am prins strictul necesar pentru a ne asigura că supraviețuim în jungla culinară de sub cerul albastru mediteranean: ristretto, pizza, Aperol spritz, cilegia, spiaggia, gamberi, panino, gelato, birra.

Călcăm, ușor, ușor pe urmele lui Răducioiu.

13/06/2022

Ieri ne-am ferit de ploaie mai bine decât se ferește Neo de gloanțe și ne-am bucurat din plin de o Macedonie de Nord cu asfalt bun, peisaje downloadate de pe desktopul de Windows și mâncare mai bună decât la mama acasă. Scuze, mamelor.

Apoi, ne-am amintit cu drag și nostalgie de traficul din Albania, de politețea și calmul albanezilor și am ajuns “in the nick of time”, cm ar spune francezii, la ferry-ul care ne-a depus în dimineața asta la Bari.

De-acum, să fie vacanță! Forza ragazzi! ☕️🍕🍨🇮🇹

12/06/2022

Acum că am prins un wifi în această Macedonie de Nord unde megabyte-ul e 10€, facem și noi o dedicație serioasă doamnei Aneta Filipescu.

La mulți mulți ani și mulțumim că l-ați lăsat pe Victor pe-afară!

12/06/2022

Pesemne că în viața asta, sau în alta, unul dintre noi i-a greșit cu ceva Bulgariei, pentru că nu ne lasă, sub nicio formă, să trecem de ea uscați.

Cel mai important e, însă, că moralul e sus și zâmbetele pe buze. Ne-om și usca noi, cândva.

După doi ani, o pandemie și un război, o decizie luată în pripă, la un pahar de țuică, ne-a împins să pornim încolo. Ne-...
11/06/2022

Ne-am dori ca destinația să fie Italia, însă chiar acum nu v-am putea spune unde, când și cum.

Urmăriți-ne, așadar, pentru a afla, odată cu noi, pe unde ne poartă anvelopele.

Fie ca toate alea!
24/04/2022

Să nu ziceți că nu v-am spus!
25/12/2021

11/11/2021

Revenind la oile sau, mai exact, la motociclete noastre, în timp ce noi așteptam ca mama Rusia să ne primească la masa ei, Aramis își făcea ultimele verificări și pornea pe urmele noastre.

01/11/2021

Deși am făcut eforturi herculeene, planurile noastre motociclistice nu s-au concretizat nici anul acesta. Așa că am decis să ne cumpărăm niște saltele sub care să punem banii pentru excursia de anul viitor, care va fi, spoiler, cel puțin epică.

Dar cm nu puteam să-l lăsăm pe 2021 să treacă pe lângă noi fără o minimă durere de dos, am sărit într-un low cost, ne-am oprit pe coasta estică a Spaniei, am fu..închiriat niște biciclete și ne-am făcut de cap.

Hai, că e bine și să te apuci de băut la 11:37.Singurul regret ar fi că n-au fost patru pahare de orez din ăsta cu lapte...
29/10/2021

Hai, că e bine și să te apuci de băut la 11:37.

Singurul regret ar fi că n-au fost patru pahare de orez din ăsta cu lapte alcoolizat.

Address

Plopeni
105900

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Motosketeers posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.