Plain C Magazine

Plain C Magazine Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Plain C Magazine, Magazine, Bucharest.

06/05/2024

“Eleganța Ariciului” e o carte fabuloasă despre viață, cu discursuri dinamice, pe alocuri amuzante și cu accente filosofice. Autoarea, Muriel Barbery, are un stil aparte de a scrie, care se evidențiază prin naturalețea și umorul său.

“Oamenii trăiesc într-o lume unde cuvintele, și nu faptele, au putere, unde competența supremă este stăpânirea limbajului”.

Am primit această carte de la bunica, după ce ea a citit-o de două ori și s-a îndrăgostit iremediabil. “Eleganța Ariciului” e o carte fabuloasă despre viață, cu discursuri dinamice, pe alocuri amuzante și cu accente filosofice. Autoarea, Muriel Barbery, are un stil aparte de a scrie, ...

06/05/2024

Apar noi producții mult așteptate pe Netflix în luna mai 2024. Printre cele mai așteptate lungmetraje se numără Interstellar, A star is born, Morbius, The Beguiled, The Hours, dar și producția românească Tati Part-Time 🍿

Netflix mai 2024. Ce filme, seriale și documentare vedem luna aceasta pe cea mai populară platformă de streaming

06/05/2024

În weekend-ul 11-12 mai, Bucureștiul găzduiește cea de-a 13-a ediție OMV Petrom Bucharest HALF MARATHON. Evenimentul reunește mai multe curse de alergare, 21 km, ștafetă (3 x 6,5 km + 7 km + 7,6 km ), 10 km, și 2,5 km.

Sunt așteptați 10.000 de alergători de toate abilitățile, unii motivați de dorința de a se autodepăși, ori în căutarea unei performanțe, sau doar din dorința de a alerga pentru o cauză caritabilă. Ceea ce au toți în comun este bucuria de a alerga împreună un traseu rapid și plat în inima Bucureștiului, și de a trăi o zi de neuitat prin trecerea liniei de sosire din Piața Constituției.

De facut si vizitat in Maramures:✅Mănăstirea Bârsana✅Mocănița✅Colibița✅Sighetu Marmației✅Muzeul Satului Maramureșean✅Mem...
21/04/2024

De facut si vizitat in Maramures:

✅Mănăstirea Bârsana
✅Mănăstirea Putna
✅Cascada Cailor
✅Pasul Prislop. Mănăstirea Prislop

Mi-am petrecut sărbătorile de iarnă în Maramureș și vai ce frumos a fost. Liniște, peisaje superbe, multe de vizitat, iarnă ca în povești.

24/03/2024

“Biblioteca de la Miezul Nopții”, de Matt Haig. O altă carte pe care am citit-o pe nerăsuflate, dar acum câțiva ani, prin 2021. M-a prins încă de la primele pagini și am citit-o foarte rapid. E genul pe care o ții minte și la care te întorci după ani să o recitești. M-am regăsit pe alocuri în gândurile și trăirile Norei Seed. E despre nesiguranțe, visuri pierdute și transformate în regrete, dezechilibru interior, putere, speranță și, în cele din urmă, regăsire de sine.

"Biblioteca de la Miezul Nopții", de Matt Haig. O altă carte pe care am citit-o pe nerăsuflate, dar acum câțiva ani, prin 2021.

23/03/2024

Edinburgh, ghid de călătorie. Tot ce poți vizita în capitala Scoției într-un city break + obiective pentru fanii Harry Potter
✅️ Castelul Edinburgh
✅️ un prânz la McGonagalls

Pentru fanii Harry Potter:

✅️ The Elephant House
✅️ Greyfriars Kirk (mormântul lui Voldemort)
✅️ George Heriot's School
✅️ Glasgow University
✅️ plimbare pe străzile Victoria si West Blow
✅️ The Balmoral Hotel
✅️ shopping la Museum Context
✅️ amprentele în piatră ale lui J.K.Rowling
✅️ Hogwarts Express

23/03/2024

E o lectură care are capacitatea să te zbuciume și să te emoționeze profund și pe care, în mod cert, ți-o vei aminti peste ani ca și când ai citit-o ieri. În ciuda acestor senzații pe care ți le trezește, cred că e o lectură obligatorie pentru oricine, dată fiind lecția de istorie cu care rămâi și experiența cunoașterii evenimentului chiar de la cei care l-au trăit.

"Rugăciune pentru Cernobîl", de Svetlana Aleksievici, e lectura sfâșietoare de care îți aduci aminte și după ani

22/03/2024

"Când s-a deschis ușa avionului și i-am văzut pe ceilalți sărind, am simțit că-mi stă inima. Nu mai aveam cm să dau înapoi, mi se spusese asta și cu câteva minute înainte, puteam doar să sărim și să ne bucurăm de experiență. Care bucurie, că pe moment aș fi plătit oricât să mă întorc și să uit definitiv că mi-am dorit asta vreodată. “Urmăm noi”, atât mi-a trebuit să aud. Nu am simțit în viața mea atâta panică și frică, dar m-am consolat cu gândul că o să fie una dintre cele mai mișto experiențe ever și o să vorbesc mult despre asta după. Ne-am apropiat de marginea avionului, am primit ultimele indicații și am sărit".

Aveam de multă vreme pe bucket list-ul meu un salt cu parașuta, iar 2023 a fost anul în care chiar am decis să fac asta.

22/03/2024

Am ajuns într-un loc parcă desprins din basme. La propriu. Undeva într-o pădure din Munții Apuseni, Transilvania, la peste 800 de metri altitudine, se află Raven’s Nest – The Hidden Village, un loc sublim care face cumva trimitere la stilul de viață tradițional al oamenilor de la sate și care e construit ca un muzeu al satului, cu casuțe de lemn vechi de 100 de ani. Deși pe timpul iernii locația este închisă din cauza vremii, în sezonul cald merită fiecare secundă petrecută acolo. E o oază de liniște și relaxare care te ajută să te conectezi cu natura și să te desprinzi total din tot ce a însemnat vreodată agitație în viața ta

Am fost într-un loc parcă desprins din basme. Undeva într-o pădure din Munții Apuseni, Transilvania, se află Raven's Nest

21/03/2024

“Oscar și Tanti Roz”, de Éric-Emmanuel Schmitt, prezintă povestea lui Oscar, un băiat de zece ani, bolnav de cancer, care mai are doar câteva zile de trăit. Aflat în pragul trecerii în neființă, Oscar e învățat de Tanti Roz, o asistentă medicală cu o viziune unică asupra vieții, cm să trăiască zece ani într-o zi. Autorul prezintă lumea văzută prin ochii unui copil de școală, care reușește să facă față suferinței folosindu-se de optimismul și delicatețea specifice vârstei.

"Oscar și Tanti Roz" e cartea pe care am citit-o într-o zi, în câteva ore mai exact. Se citește foarte ușor, m-a captivat, m-a emoționat

Bali, ghid de călătorie. Ce poți vizita, cu ce te deplasezi, cât cheltuiești, tips & tricks✅Pura Taman Kemuda Saraswati✅...
21/03/2024

✅Blue Lagoon Bali
✅Padang Padang Beach
✅Pura Taman Ayun
✅Pura Puru Sada (Kahyangan Jagat)
✅Tanah Lot
✅Templul Uluwatu
✅Ulun Danu Beratan Temple
✅Kanto Lampo Waterfall
✅Mangrove Forest Suwung Kawuh
✅Nusa Penida

În această iarnă am bifat destinația exotică în care îmi doream cel mai mult să ajung: Bali, Indonezia. Am stat în Ubud

15/02/2024

“Fete și băieți”, de la Teatrul Act, e un adevărat carusel emoțional. Un spectacol comic, inițial, și extrem de dureros ulterior, care prezintă o realitate dezechilibrată a societății în care trăim. Te face să fii extrem de vulnerabil și de empatic, într-un mod în care nici nu te gândeai că poți fi capabil

"Fete și băieți", în regia lui Cristi Juncu, e un one woman show de excepție, cu Raluca Aprodu, care te trece prin toate stările

19/11/2023

Ziua de azi a fost despre viața și opera lui Constantin Brâncuși. Expoziția "Brâncuși: surse românești și perspective universale" e deschisă la Timișoara, în cadrul Muzeului Național de Artă și poate fi vizitată până la 28 ianuarie 2024. Sunt expuse aproximativ 100 de lucrări de-ale artistului, sculpturi, fotografii, documente de arhivă, materiale filmate, unele din ele aduse de la Centre Pompidou din Paris sau Tate Museum din Londra.

27/10/2022

Am citit o mulțime de cărți de dezvoltare personală, atât în adolescență, cât și în viața de tânăr adult. Unele din ele nu mi-au schimbat existența în vreun fel și nici gradul de motivație. Altele, în schimb, au avut un impact incredibil asupra performanței mele din viața de zi cu zi, pe termen mediu și chiar lung.

Ce e de vizitat în Napoli și Coasta Amalfitană 👀✅Galleria Umberto I✅Via Toledo, stația de metrou Toledo✅Castel Nuovo✅Pia...
26/10/2022

✅Herculaneum
✅Coasta Amalfitană - Sorrento, Amalfi, Positano
✅Insula Capri

Primăvara aceasta am decis să explorăm și sudul Italiei, mai exact Napoli și Coasta Amalfitană. A fost una dintre cele mai...

04/10/2022

Să-ți organizezi o nuntă tematică în doar câteva luni de zile poate fi cel mai complicat lucru. Dar și cel mai frumos, deopotrivă.

Nunți pentru pasionații de călătorie s-au mai făcut. Eu, una, nu am fost până acum la o nuntă cu tema travel, dar da, cu siguranță s-au mai făcut. De acolo și pozele numeroase de pe Pinterest care ne-au inspirat. Culorile, stilul, decorațiunile, florile, invitațiile, muzica și așa mai departe, acestea sunt, însă, elementele cu care poți da o notă personală evenimentului și care îl fac să fie unic și diferit de un altul, poate, cu aceeași temă.

21/06/2022

În 2020, David Popovici termina pe locul 4 la proba de 200 metri de la JO, fiind la vremea aceea cel mai tânăr dintre participanți și, totuși, printre cei mai buni înotători din lume

Acum, doi ani mai târziu, David Popovici (17 ani) a devenit campion mondial la aceeași probă. A devenit primul înotător din istoria României care a luat aurul la o astfel de competiție 🥳🥳🥳

Cum arată o zi din viața lui David Popovici, înotătorul – fenomen al României: “Fiecare zi începe la 4:45”.

02/05/2022

Luna mai promite ca primavara isi intra, in sfarsit, in drepturi depline. E vreme de mers cu bicicleta prin parc, de servit ceaiul sau cafeaua pe terasa, de plimbat si mancat o prajitura pe Calea Victoriei, mers la teatru inainte sa se inchida stagiunea din acest an sau vizitat gradina japoneza din Herastrau si facut poze faine cu bujorii roz. Voua ce activitati va trec prin minte pt luna asta? 🌸

Address

Bucharest

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Plain C Magazine posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.