Camper-Trips

Camper-Trips Wij zijn Helen en Rob en doorgewinterde kampeerders. Van tent naar caravan en nu in de camper te vinden. Verder hebben we een YouTube kanaal en een Website.

Via deze pagina willen we jullie meenemen in onze vakantie trips door Nederland en Europa. Onze camper trips zijn ook te vinden op ons gratis YouTube kanaal

Herinrichting De Spekdonken - Camperplaatsen ๐Ÿค—
06/09/2024

โš ๏ธโ—๏ธ๐Ÿ—ž๏ธNIEUWS NIEUWS NIEUWS ๐Ÿ—ž๏ธ โ—๏ธโš ๏ธ

Lieve gasten De Spekdonken gaat tijdelijk de camperplaats sluiten i.v.m. een grote herinrichting.๐Ÿ—๏ธ

U kunt nog op de camperplaats terecht tot en met 15-9. Daarna bieden ze alternatieve plaatsen aan op de boerderij.๐ŸŒพ๐Ÿš

Natuurlijk houden wij u op de hoogte en verwelkomen wij u graag als de vernieuwing voltooid is.

Heeft u vragen neem dan gerust contact op via [email protected] of bel naar 06-57748888โ˜Ž๏ธ

Jos, Marie-Josรฉ, Jurgen en Irla Mijs

Delen is lief.

Volgende donderdag (12 september) begint onze reis van 3 weken naar noord Spanje. We gaan het gebergte en de ruige vlakt...
05/09/2024

We gaan het gebergte en de ruige vlakten van Spanje ontdekken en nemen jullie mee met onze avonturen en zullen weer mooie en leuke filmpjes maken.

Jullie kunnen ons ook volgen via Polarsteps.

23/08/2024

We rijden naar de oudst in werking zijnde boerderij van Nederland, al sinds 1561. Midden in de Lopikerwaard, tussen de groene weilanden, ligt het plaatsje Benschop en we verblijven bij Recreatie Landschap Rosenboom. Na regen komt zonneschijn en maken een mooie fiets en wandeling door de omgeving. Ook dit in de Lopikerwaard heeft ons weer verrast.

16/08/2024

We gaan op bezoek bij Petra en Robert in Gorinchem. Wat we niet weten is dat dit de mooiste vestingstad van Nederland is en dat we ogen tekort komen. Wat een prachtige stad met heel veel geschiedenis en water. We genieten van de fietstocht en rijden via Woudrichem en Slot Loevestein via 2 pontjes weer terug. Een hoogtepunt is de stadswandeling van Robert die vertelt over de rijke historie en geschiedenis van Gorinchem.

๐Ÿ• ๐Ÿš veel plezier met kijken. ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Het weekend is bijna weer begonnen.  We staan op een heerlijke plek en maken er weer een feestje van ๐Ÿฅณ๐Ÿฅ‚.  Jullie ook een...
16/08/2024

Het weekend is bijna weer begonnen. We staan op een heerlijke plek en maken er weer een feestje van ๐Ÿฅณ๐Ÿฅ‚. Jullie ook een fijn weekend toegewenst ๐Ÿ‘๐Ÿผ

12/08/2024

Een weekend aan -en- bij het water. We rijden naar Drimmelen aan de rand van de Biesbosch waar we het weekend staan op CamperPark Jachthaven Biesbosch. Een mooie plek op een schiereiland tussen de jachthaven. Natuurlijk fietsen we door de Biesbosch en huren ook een bootje om er doorheen te varen. Maar ja.. zijn we nu verkocht en willen we een boot?
Je gaat het allemaal zien in deze vlog.

๐Ÿ• ๐Ÿš veel plezier met kijken. ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Een weekend aan en bij het water. We rijden naar Drimmelen aan de rand van de Biesbosch waar het het weekend staan op CamperPark Jachthaven Biesbosch. Een mo...

Super leuk weekend met een interessante rondleiding van Robert over de geschiedenis van Gorinchem.  Dank je wel ๐Ÿ‘๐Ÿผ vrien...
10/08/2024

Super leuk weekend met een interessante rondleiding van Robert over de geschiedenis van Gorinchem. Dank je wel ๐Ÿ‘๐Ÿผ vriendjes voor de leuke dagen samen ๐Ÿฅฐ We zien elkaar weer in Spanje.

Aangekomen bij de Punt in Gorinchem.  Plek zat, regen maar daar komt verandering in.  Dit weekend gezellig naar onze vak...
09/08/2024

Aangekomen bij de Punt in Gorinchem. Plek zat, regen maar daar komt verandering in. Dit weekend gezellig naar onze vakantie vriendjes Rob en Petra. Fijn weekend allemaal ๐ŸŽˆ๐Ÿ‘๐Ÿผ

We zijn op pad maar weekend is nog niet begonnen.  Rob morgen werken en Helen de buurt verkennen.  Verrassende camperpla...
01/08/2024

We zijn op pad maar weekend is nog niet begonnen. Rob morgen werken en Helen de buurt verkennen. Verrassende camperplaats op een schiereiland tussen 2 jachthavens. Zo leuk ๐Ÿ‘๐Ÿผ. Vakantie is voor vele in volle gang.

Wie is waar ?

25/07/2024

Niet ver van huis vinden we een prachtige camperplaats, de Mariahoeve, aan de Wijde Aa die grenst aan het Braassemermeer. De schoonheid van Nederland in Zuid-Holland, met het geluk van een mooie zomerdag, is werkelijk fantastisch. We fietsen langs de Wijde Aa, het Braassemermeer en de Kaag, nemen diverse veerponten, pakken een lunch en genieten van dit prachtige stukje natuur met een glimlach op ons gezicht.

๐Ÿ• ๐Ÿš veel plezier met kijken. ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

We zijn de trotse opa en oma van de gisteren geboren Donna.  Kleinzoon Vigo is al camper verslaafd en zwaait naar elke c...
24/07/2024

We zijn de trotse opa en oma van de gisteren geboren Donna. Kleinzoon Vigo is al camper verslaafd en zwaait naar elke camper die voorbij komt. Zou Donna het ook zo leuk vinden.
Ook dit is voor ons genieten ๐Ÿฅณ๐Ÿฅฐ

Super leuke plek vlak bij de  Braassemermeer en de Kaag.  Wij gaan ons hier wel vermaken dit weekend.  Jullie toch zeker...
19/07/2024

Super leuke plek vlak bij de Braassemermeer en de Kaag. Wij gaan ons hier wel vermaken dit weekend. Jullie toch zeker ook op pad?

We vertrekken van Parga (Camping Valtos) en nemen afscheid van Petra en Rob.  Bij het plaatsje Plateria verblijven we de...
12/07/2024

We vertrekken van Parga (Camping Valtos) en nemen afscheid van Petra en Rob. Bij het plaatsje Plateria verblijven we de rest van de dag om 's-avonds met de Ferry van Igoumenitsa naar Ancona te gaan. De reis duurt erg lang voor ons gevoel (20 uur) en we zijn blij als we van board kunnen. De avond brengt ons naar het badplaats Portomario. Daar rijdt Rob de achterkant van de camper in gruzelementen, wat een vreselijk drama. We kunnen ons reis gelukkig vervolgen door Zwitserland en overnachten op een leuke camperplaats in de plaats Gurtnellen. Het heeft veel geregend en het water stroomt met geweld langs de camperplaats. De laatste dag rijden we bijna 1000 km naar Nederland waar ons campervrienden ons hartverwarmend ontvangen op de camperplaats Het Beekdal in Wouw.

๐Ÿ• ๐Ÿš veel plezier met kijken. ๐Ÿ‘๐Ÿผ

08/07/2024
We rijden langs de Golf van Korinthe en vinden een spannende plek bij Diakopto.  Langs de kust vervolgen we onze weg naa...
05/07/2024

We rijden langs de Golf van Korinthe en vinden een spannende plek bij Diakopto. Langs de kust vervolgen we onze weg naar Nostos Beach, een plek waar we eerder deze vakantie zijn geweest. Daar ontmoeten we wederom Petra en Rob, lieve campervrienden waar we de komende 3 dagen mooie herinneringen gaan maken. Na een leuke dag rijden we naar het zeer touristische plaats Parga. Daar bezoeken we het het Venetiaanse kasteel boven op de berg.

28/06/2024

We laten nog even een deel zien van de mooie rit door de bergen om vervolgens bij onze idyllische plek in Fokiano aan te komen. De plek is zo bijzonder en komt zeker in onze favorieten. We blijven er twee dagen en reizen verder via Kiveri naar camping Kastraki in Asini (Tollo). Na 2 dagen rust rijden we verder en zien vanuit de verte het theater Epidaurus. In Corinth vaart een jacht van $225 mlj en kijken onze ogen uit om uiteindelijk bij de golf van Patras aan te eindigen.

Als je niet uitkijkt ben je zo je camper kwijt ๐Ÿ˜‚
26/06/2024

22/06/2024

๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ท We verlaten Gythion Bay en nemen een kijkje bij het scheepswrak Dimitrios, vervolgen onze reis naar Bozas en genieten van onze vrijheid. We eten in de taverna en reizen de volgende dag weer verder richting Oasis-Elafonisos en bezoeken het gelijknamige eilandje. Het is prachtig en zien veel schildpadden. We tikken Monemvasia ook nog even aan en beklimmen de berg in de bloedhitte. We blijven niet overnachten en rijden door naar een Idyllische plek.

We verlaten Gythion Bay en nemen een kijkje bij het scheepswrak Dimitrios, vervolgen onze reis naar Bozas en genieten van onze vrijheid. We eten in de tavern...

19/06/2024

Het avontuur is bijna ten einde. We zitten nu op de ferry die ons naar Italiรซ ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡น brengt. Nog even genieten van de mooie uitzichten en de zwoele avond

14/06/2024

We blijven nog een extra dag in Stoupa en wandelen lans de prachtige kust naar het dorpje Agios Nikolaos. Na een korte rit door het mooie landschap van de Peloponnessos komen we aan bij camping Gythio Bay en blijven daar 3 nachten. Via de camping receptie huren we een auto en rijden naar het zuidelijkste puntje van de Peloponnessos. Het gebied het โ€œDe Maniโ€ en we genieten van de mooie vergezichten, kleine dorpjes, de kastelen, ruรฏnes en de glooiende kuststrook. Met gemengde gevoelens verlaten we Gythio en vervolgen onze reis, maar dit keer nemen we een kijken bij het scheepswrak.

En weer een mooi plekje gevonden aan de zee. Nog geen 10 meter van onze camper.  Nu chillen en straks lekker weer uit et...
12/06/2024

En weer een mooi plekje gevonden aan de zee. Nog geen 10 meter van onze camper. Nu chillen en straks lekker weer uit eten.

10/06/2024

Aangekomen in dit prachtig middeleeuws stadje, het wordt ook wel het โ€œGribraltar van het oostenโ€œ genoemd, het ligt op een hoog rotsachtig schiereiland dat via een smalle strook en brug verbonden is met het vasteland.

Het is echt waar.  We komen de bekende endless_on_wheels vloggers tegen en wisselen ervaringen uit tijdens een heerlijk ...
08/06/2024

Het is echt waar. We komen de bekende endless_on_wheels vloggers tegen en wisselen ervaringen uit tijdens een heerlijk avondeten bij de Taverne Takis. Het werd laat maar hebben een super gezellige avond gehad met Myran en Peter en rakker Luka. Dit wordt zeker vervolgd.

07/06/2024

We besluiten om nog een extra nachtje bij camping Thines te blijven en maken een mooie wandeling langs de kust. Dan vertrekken we naar het plaatsje Koroni en ontmoeten onze vrienden Rob en Petra waarmee we twee leuke dagen doorbrengen. Samen bezoeken we het kasteel en het klooster en maken prachtige fotos en videoโ€™s. Met Petra en Rob gaan we โ€˜s avonds uit eten en wandelen de laatste dag naar het volgende dorpje. Dit waren twee super relaxte dagen. De derde dag vertrekken we dan toch naar onze volgende bestemming Stoupa, in de tweede vinger onderin de peloponnessos ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ท maar de rest zien jullie in de vlog.

Fijn weekend allemaal en geniet van ieder moment.  ๐Ÿฅณ
01/06/2024

Fijn weekend allemaal en geniet van ieder moment. ๐Ÿฅณ

31/05/2024

We komen aan het einde van de middag aan in Parga en krijgen een gratis overnachting op camping Valtos. Dat is een mooi begin toch? De volgende dag zakken we af en belanden op een prachtige vrije plek met een Taverne genaamd Nostos. Hier hebben we een superdag gehad. Verder naar beneden komen we aan bij Katakolo aan de haven met uitzicht op de cruiseschepen. En verder reizend bereiken we de mooie plek Kala Nero. Een super gave vrije plek direct aan de zee. Verder naar beneden bereiken we camping Thines in Foinikounta en blijven daar 2 nachten.

๐Ÿ• ๐Ÿš veel plezier met kijken. ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Lekker 2 dagen op camping Thines. Ook dat is voor ons heerlijk genieten.
30/05/2024

Met endless_on_wheels โ€“ Ik ben zojuist erkend als een van de topfans! ๐ŸŽ‰

Kala Nero (ฮšฮฑฮปฯŒ ฮฮตฯฯŒ). Een mooie vrijstaande plek direct aan het water.  Het is gezellig druk en we hebben eindelijk een...
28/05/2024

Kala Nero (ฮšฮฑฮปฯŒ ฮฮตฯฯŒ). Een mooie vrijstaande plek direct aan het water. Het is gezellig druk en we hebben eindelijk een strakblauwe lucht. Vandaag lekker chillen ๐Ÿ˜Ž

26/05/2024

De reis is begonnen en rijden via Maastricht de grens over. Bij de camperplaats in Blegny-mine (tegen Luik) aan overnachten we. Vervolgens rijden we een flink stuk tot Altdorf (Via Luxemburg) in Zwitserland. Het weer zit ons niet mee en we hebben veel regen onderweg. Zo ook de volgende dag als we de St. Gotthard tunnel doorrijden. San Marino is de volgende stop en we genieten van de mooie ligging bovenop de berg. We hebben nog maar weinig kilometers tot Ancona en doen het rustig aan. We laten alles zien vanaf het inchecken tot het rijden op de ferryโ€ฆ Als dat maar goed gaat.

Adres

Nootdorp

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Camper-Trips nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Camper-Trips:

Video's

Delen

Andere Nootdorp mediabedrijven

Alles Zien

Dit vind je misschien ook leuk