تیزر سنتر - Tizer Center

تیزر سنتر - Tizer Center تیزر سنتر - مرکز ساخت و فروش تیزرهای تبلیغاتی آماده و حرفه ای، آگهی های بازرگانی، ویدئوهای تبلیغاتی فضای مجازی،

تیزر سنتر - مرکز ساخت و فروش تیزرهای تبلیغاتی آماده و حرفه ای، آگهی های بازرگانی، ویدئوهای تبلیغاتی فضای مجازی،
تیم تخصصی تیزر سنتر، متشکل از جمعی از فیلم سازان متخصص و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر ایران در رشته های سینما، گرافیک و انیمیشن می باشد.

فرآیند ثبت سفارش و دریافت تیزرهای تبلیغاتی در تیزر سنتر به شکل ذیل می باشد

کاربر از سایت بازدید نموده و پس از مشاهده ی تیزرهای سایت (شامل عکس

، توضیحات، ویدئو و ...) تیزر مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به ثبت سفارش اقدام می نماید.
کاربر تعهد می نماید همه ی اطلاعات مورد نیاز تیزر و فایل های لازم (اعم از لوگو، عکس و ...) را هنگام ثبت سفارش ارسال و یا از طریق ایمیل سریعا به تیزر سنتر ارسال نماید. در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بابت تاخیر و ... بر عهده ی تیزر سنتر نمی باشد.
پس از ثبت سفارش در اولین فرصت با کاربر تماس گرفته می شود و پس از کنترل اطلاعات و فایل های ارسالی، پروسه ی ساخت تیزر شروع می شود.
فایل خروجی تیزر، با پسوند MP4 و بنا بر درخواست کاربرد در یکی از دو فرمت SD و HD تهیه شده و با توجه به انتخاب کاربر از طریق رایت بر روی حامل DVD یا از طریق ایمیل برای کاربر ارسال می گردد.
در صورت انتخاب ارسال از طریق پست (رایت فایل خروجی تیزر روی DVD) هزینه ی پست پیشتاز از کاربر هنگام ثبت سفارش دریافت می گردد. در غیر اینصورت فقط امکان ارسال از طریق ایمیل میسر می باشد.
در مورد تیزرهای آماده درخواست هیچ گونه تغییر و اصلاحی پذیرفته نمی شود. و در صورت قبول از طرف سایت ، هزینه جداگانه محاسبه می گردد. از این رو کاربران محترم در درج اطلاعات ورودی نهایت دقت را مبذول نمایند.

پروسه ی ساخت تیزرهای اورجینال متفاوت از روش فعلی است، و فراخور نوع سفارش، قرارداد منعقد می گردد. با این وجود ثبت سفارش تیزرهای اورجینال از طریق سایت بلامانع است.

Address

Tehran

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when تیزر سنتر - Tizer Center posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to تیزر سنتر - Tizer Center:

Share


Other Media/News Companies in Tehran

Show All