Gossips

Gossips Digital platform that will allow you to discover the hidden side of your favorite celebrities.
(1)

31/01/2025

"عايزة ابقى في لجنة تحكيم لوحدي" 🤭☺️

إتبهدلت من إخواتها الصبيان، بتحب مروان خوري و بتعرف تغني صعيدي..
تفتكروا قالت ايه عن وائل جسار و حسين الجاسمي؟
و ايه النصايح اللي إدتها للبنات عشان تعرف الرجل اللي معاها ريد فلاج و لا لأ؟🚩🤔

كل ده هتعرفوه مع جنات مهيد و حلقة جديدة من برنامج

حزرو فزرو مين ضيفة حلقة   الجديدة؟ 🤔استنوا الحلقة بكرة الساعة ٣ عشان تعرفوا 🥰
30/01/2025

حزرو فزرو مين ضيفة حلقة الجديدة؟ 🤔
استنوا الحلقة بكرة الساعة ٣ عشان تعرفوا 🥰

28/01/2025

"بعمل صرصور الحقل" 🤭
رومانسية,نميمة، عصبية، حقنة،شريف نور الدين…ايه حكاية اللغز اللي الناس لازم تحله عشان توصل لقلب مريم ؟ و تفتكروا قالت ايه عن جوزها "أباظة"؟

اتف*جوا على مريم الخشت و حلقة جديدة من برنامج عشان تعرفوا كل الحكايات دي

27/01/2025

"كان مأخر عليا فلوس" 😡🤨

مفاجآت، خناقات، حلاوة بدايات..امتى عرفوا ان هما بيحبوا بعض؟ و تفتكروا مين ساعدها تختار اسم برنامجها ؟ 😚

اتف*جوا على لينة و ف*ج و حلقة جديدة من جوسيبس ڤلوج عشان تعرفوا كل القصص دي

24/01/2025

"لأ سوري أنا مبظبطش حد عاجبني" 🤭

سحر و شعوذة، وصفات سحرية، حسن الشافعي، هاكرز و تزوير…
تفتكروا إتنصب عليهم قبل كدة زي ما هما مقضيينها نصب في المسلسل؟ 😱

اتف*جوا على برنامج فقرة الساحر و حلقة جديدة مع أسماء جلال، علي قاسم و طه دسوقي

22/01/2025

"شعرها بني و بتلمع" ✨😮

دبلوماسي،رومانسي، بيحب يعمل من بنها، چيناته شامية، بيداري على شمعته

ايه حكاية مدرسة الإنجليزي اللي كان معجب بيها و هو طفل صغير؟ و تفتكروا اتحط في الفريند-زون كام مرة؟

أحمد مالك هو ضيف الحلقة الجديدة من برنامج

بيتكسف شوية، حريقة فراخ مشوية، و مالك قلوب البنات كلها 😉تفتكروا مين نجم الحلقة الجاية من برنامج   ؟ 🤔
20/01/2025

بيتكسف شوية، حريقة فراخ مشوية، و مالك قلوب البنات كلها 😉

تفتكروا مين نجم الحلقة الجاية من برنامج ؟ 🤔

20/01/2025

"مش مهم يتضايقوا" 🤭🤣

ايه إحساسها لما حضرت ال joy awards السنة دي ؟ و يا ترى هتتصرف إزاي في المواقف اللي جوسيبس عرضتها عليها؟

نور عريضة من حفل جوايز joy awards 2025

20/01/2025

"بتبقى واقف متخشب" 🥶
ليه بتزهق من اسئلة ال interviews ماعدا اسئلة جوسيبس؟ و تفتكروا ايه أكتر حاجة عجبتها في joy awards ؟

ريهام حجاج حفل جوايز joy awards 2025

20/01/2025

"اللحظة اللي اتقدمتلي فيها"💍❤️

بيبسطوا نفسهم إزاي لما بيبقوا زعلانين؟ و يا ترى هيتصرفوا إزاي في المواقف المحرجة اللي جوسيبس عرضتها عليهم؟
أسامة و شيرين من حفل جوايز joy awards 2025

20/01/2025

"فخورين بمدرسة الروابي"❤️🥹

يا ترى ايه أكتر لحظة سعيدة نفسهم يرجعولها تاني؟
و لو وقعوا في نص الريد كاربت هيتصرفوا إزاي؟

تارا عبود، سارة يوسف،تارا عطالله من حفل جوايز joy awards 2025

20/01/2025

‎“عايزة كله يكسب” 😉❤️

‎يا ترى نجحت في الاختبارات اللي جوسيبس حطيتها فيها؟ و تفتكروا قالت ايه عن رنا رئيس؟
‎كارولين عزمي من حفل جوايز joy awards 2025

19/01/2025

‎“ماثيو ماكونهي هو اللي إداني الجايزة"🤯❤️
يا ترى ايه إحساسها بعد ما كسبت جايزة أحسن ممثلة في joy awards ؟

الجزء التاني من انترفيو هنا الزاهد من حفل جوايز joy awards 2025

19/01/2025

"أكل، شوبينج،سفر"😍🛍️

ايه أكتر لحظة نفسها ترجع لها تاني؟ و يا ترى ايه أكتر موقف محرج حصلها؟
آية سماحة من حفل جوايز joy awards 2025

19/01/2025

"ال stage هيكون بيطير" 🤯😂

ايه أكتر حاجة عجبتهم في joy awards السنة دي ؟
و ايه أكتر show عجبهم؟

غيث و سارة من حفل جوايز joy awards 2025

19/01/2025

"ميقدرووووش نهارهم أسود" 😡

ايه اكتر حاجة أبهرتها في joy awards؟ و يا ترى قالت ايه عن نيللي كريم؟
إنجي المقدم من حفل جوايز joy awards 2025

19/01/2025

"منيح إن سكرت عليا البدلة اليوم" 😂

ايه سر رشاقته الفترة دي؟ و ايه أكتر حاجة عاجباه في joy Awards
أيمن عبد السلام من حفل جوايز joy awards 2025

19/01/2025

"هآكل كتييير"😋

حاكتلنا كانت حاسة بايه لما حضرت ال joy awards لأول مرة السنة دي و تفتكروا هتتصرف إزاي في المواقف المحرجة اللي عرضناها عليها؟

أروى جودة من حفل جوايز joy awards 2025

Address

Cairo

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Gossips posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Share

Category

What is Gossips?

Digital platform that will allow you to discover the hidden side of your favourite celebrities.