Дискусионен клуб на списание ИДЕИ

Дискусионен клуб на списание ИДЕИ Общност на влюбените в мъдростта - и на отдадените на д?

В ръцете си държите списание ИДЕИ – едно списание за философия, психология, религия, изкуство, култура. За духовна култура, но да не употребявам този термин – за да не бъда криво разбран. Понеже с него боравят у нас предимно дейците на т.н. "окултни науки и знания".

На моя призив за създаване на такова списание откликнаха неколцина ентусиасти и ме подкрепиха. Списанието, което държите в ръцете си

, е наше дело. То ще бъде списание, което ще се чете най-вече от ония, които са небезразлични към истината. И които предусещат, че ако не търсим страстно и упорито ония най-базисни истини, от които зависи животът ни, то тогава неизбежно загубваме ориентир и посока. Поради което съществуването ни започва да се обезсмисля и проваля.

Списание ИДЕИ ще се списва от хора, чиито стил на мислене и писане е несъвместим със стереотипа на постмарксистко-ленинско-комунистическата идеология. У нас реформа в институциите на философията не беше направена, както не беше направена промяна и в сферата на висшето образование, за средното да не говорим. Ето защо около новото философско списание ще се обединят представителите на едно ново поколение философи, което няма нищо общо с казионната държавна философия-идеология, която господстваше у нас десетки години. Страниците на списанието ще са отворени за всички мислещи и имащи какво да кажат хора у нас, включително и за представителите на по-старото поколение: Ц. Бояджиев, К. Янакиев, Н. Василев, Ст. Пенов, Ал. Пацев, С. Герджиков и други.

Да видим как ще потръгнат работите, но ми се иска списанието да стане по-популярно – особено сред по-младите. В него ще представяме и нови книги на български философи и психолози; нещо повече, някои нови книги могат да бъдат публикувани изцяло първо тук, в списанието (в поредици). Смятам, че това е новаторско, нищо че често става така: новото е добре забравено старо. Било е време, в което философските писатели първо са публикували своите книги в поредица книжки на някое списание, а пък едва след този първи сблъсък с четящата публика (и след отчитането на първите отзиви и реакции от нейна страна) техните книги са излизали отделно, поради което и първите им издания са били много по-качествени. Философската книжнина е по-особен род "литература" и тук като че ли "промотирането" на философските текстове първо в списание е сякаш задължително.

Искаме да направим едно интересно и полезно списание. У нас кризата в сферата на психологията изглежда е още по-отчайваща. По тази причина списанието ни ще е чисто философско, но няма да обръща гръб на психологията, което ще ги подтикне към повишаване на тяхната плодоносност. (Впрочем, психологията в исконния й смисъл си е част на философията.) Призовавам всички пишещи в областта на философията и психологията нека смело да изпращат свои текстове. В списание ИДЕИ критерият за публикуване е само един: талантът!

Смятам, че издателската идея на списание ИДЕИ е наистина оригинална. Да видим как ще потръгнат работите, понеже добре се знае, че у нас истински новите неща съвсем не потръгват. Щото ние, българите, сме устроени така: като забележим, че нещо е съвсем ново, като срещнем някой новатор, първо му казваме, за да го обнадеждим, следните думи: "Тази твоята, драги, дето си я намислил, съвсем няма да стане!". А пък после скръстваме ръце и почваме да гледаме сеир и да се наслаждаваме на провала на този човек. Аз се надявам, че този път ще се намерят още повече хора, които ще се включат – било като автори, било като читатели, било само с морална или пък с по-осезаема някаква подкрепа – в реализацията на това иначе важно и ценно културно и народополезно дело.

Призовавам най-вече преподавателите по философия в гимназиите, младите асистенти и докторанти, професионалните философи и психолози и всички, които се интересуват от философия и психология: отхвърлете всички скрупули, бъдете смели, решете се и елате да си сътрудничим и да издаваме новото списание. Напишете нещо, представете и свои текстове, отлежаващи по чекмеджетата. Да потръгне веднъж, пък после всички ще се убедят в полезността му. Но всяко начало е особено трудно. Най-вече у нас. Да видим. Но кой знае защо, този път съм оптимист. Не мога да си обясня защо, но е така. Може и да не е случайно, знам ли?!

Разбира се, идеята за списание ИДЕИ подлежи на доразвиване, като тук всички предложения са интересни – и ще бъдат отчетени. Списанието ще бъде на пишещите в него, а кръгът на пишещите и публикуваните в него няма да бъде затворен: всеки нов е добре дошъл. Разбира се, всеки пишещ – но това се подразбира – би се постарал да се представи в списанието с най-доброто, написано от него. Защото чудото на печатното слово е това: нищо не може да се промени, всичко остава както е отпечатано. И човек трябва да пише така, че да не съжалява – или да не се срамува после.

Автор в списанието може да бъде всеки, който има какво да каже в областта на философията, психологията, религията, изкуството, духа. Философията е нещо широко и безкрайно по обхвата на проблеми и тематични области, така че за някаква ограничителна "концептуална рамка", по мое виждане, не бива да се говори. Примерно не ми се иска списанието да провежда конкретна философска тенденция или направление: всеки пишещ, всеки философ, има свободата да развива каквито си иска идеи, принадлежащи на всякакви школи и направления. И да е изключено да се стига дотам по обичайния маниер да му отвръщат: "Благодарим, но Вашата статия не отговаря на тенденцията на нашето списание, ние сме (примерно), "неомарксисти", а пък вий не сте като нас, съжаляваме!".

На мен затова ми се иска да създадем едно плуралистично, т.е. богато на идеи списание, в което свободно съжителстват най-различни философски направления и тенденции. И които са влезли в един също така най-свободен диалог по същинските, по най-значимите проблеми и теми на съвременната философия. За философите е съществена истината, и тя трябва да бъде търсена в най-пълноценно сътрудничество на различните философски идеи и концепции. Ценна е също така оригиналността на виждането, на начина на изразяване, на прилаганите методи и прочие.

Това коте харесва да спи на моята кола...Която си купих с пари на Сорос! :-)Да, таваришчи копейкаджии, Сорос плаща по-ха...
30/08/2024

Това коте харесва да спи на моята кола...

Която си купих с пари на Сорос! :-)

Да, таваришчи копейкаджии, Сорос плаща по-харашо от таваришч Путин... :-)

Хващат те в Москва (или Петербург!), че крадеш или че си убил човек; вместо да те дадат под съд, милиционерите ти предла...
30/08/2024

Хващат те в Москва (или Петербург!), че крадеш или че си убил човек; вместо да те дадат под съд, милиционерите ти предлагат да отидеш в армията в Украйна (за да продължиш да крадеш и да убиваш, но вече "законно"!); като милиционерът убеди един такъв престъпник да влезе в армията, получава премия от 550 долара! Това е най-новата инициатива на таварашч Путин, ето, четете, убедете се сами:

Anton Gerashchenko

Russian Telegram channels report that Moscow police officers are promised bonus payments of up to 50,000 rubles ($550) for each person they "convince" to sign a contract with the Russian defense ministry. Reportedly, in Russian regions, the "rate" is 10,000 rubles (about $110).

Allegedly, Moscow police officers do not trust the "innovation" as there have been no cases of someone receiving the money yet. However, all without exception noted that the amount will be a good incentive for ordinary police officers when "working" with the population.

Control over the number of those who, under the persuasion of Interior Ministry officers, agreed to sign a contract with the Russian Ministry of Defense is entrusted to the heads of departments. For several months now, the heads of departments have been mandatorily reporting on the dispatch of subordinates, supervised persons, detainees, etc. for a special military operation.

Линкът: https://x.com/Gerashchenko_en/status/1829414201841861048

(Клипчето с дискусията ни е в първия коментар.)В поредната сбирка на нашия Философски дискусионен клуб поставяме и обсъж...
30/08/2024

(Клипчето с дискусията ни е в първия коментар.)

В поредната сбирка на нашия Философски дискусионен клуб поставяме и обсъждаме ред казуси, взети направо от живота - с цел осветляването на тъй важния проблем, фиксиран във въпроса в заглавието. (Прочее, акцентът, изразен в заглавието, е само един от моментите, нашите дискусии са интегрални: в тях поставяме поредици от най-важни, дори фатално важни въпроси!)

Търсим ония тъй съдбовно нужни ни истини, благодарение на които можем да променим живота си - и да станем по-добри, по-човечни, по-истински, по-благородни, по-свободни, по-успешни, по-щастливи...

Толкова тук. Останалото - в клипчето. Приятно гледане и приятни размисли ви желая!

Който желае да подпомогне този канал или пък издаваното от мен философско списание ИДЕИ, което работи за разгръщането на духовния и личностен потенциал на младите хора, може да го направи като използва информацията в моя блог, наречен Humanus Academy (в търсачката лесно ще го намерите по това име!), раздел ДАРЕНИЯ (donations). (Или пък "да почерпи едно кафе" ето тук: https://ko-fi.com/ideiaig )

Абонирайте се за канала, на който гледате това видео, а също и за другите ми канали, на които помествам свои видеа с коментари, участия в дискусиите на нашия Философски клуб, интервюта по медиите и пр., ето ги тия други два канала, до тях можете да стигнете като ползвате ето тези линкове:

https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com// (Нека тук да стои и този линк, водещ и към този мой блог, за всеки случай.)

(Клипчето с анализа ми е в първия коментар.)Провокира ме ето това изказване на патриарха: https://www.facebook.com/watch...
30/08/2024

(Клипчето с анализа ми е в първия коментар.)

Провокира ме ето това изказване на патриарха: https://www.facebook.com/watch?v=3291094144356872 Имам доста претенции към него. Грозно е да го хвалим и да му се подмазваме най-вече, а трябва да имаме изисквания към човека, заел, кой знае защо точно той, тъй високия пост...

Толкова тук. Останалото - в клипчето. Приятно четене, приятно гледане и приятни размисли ви желая!

Който желае да подпомогне този канал или пък издаваното от мен философско списание ИДЕИ, което работи за разгръщането на духовния и личностен потенциал на младите хора, може да го направи като използва информацията в моя блог, наречен Humanus Academy (в търсачката лесно ще го намерите по това име!), раздел ДАРЕНИЯ (donations). (Или пък "да почерпи едно кафе" ето тук: https://ko-fi.com/ideiaig )

Абонирайте се за канала, на който гледате това видео, а също и за другите ми канали, на които помествам свои видеа с коментари, участия в дискусиите на нашия Философски клуб, интервюта по медиите и пр., ето ги тия други два канала, до тях можете да стигнете като ползвате ето тези линкове:

https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com// (Нека тук да стои и този линк, водещ и към този мой блог, за всеки случай.)

Блогът ми дневно се чете от хиляди българи, значително повече от зрителите на ютюб-канала ПАРАЛЕЛ 42, на който обръщам з...
30/08/2024

Блогът ми дневно се чете от хиляди българи, значително повече от зрителите на ютюб-канала ПАРАЛЕЛ 42, на който обръщам значително повече внимание:

Собственикът на „сараите” в Росенец и „Бояна” поиска Доган да ги напусне! Това е Данаил Папазов е бивш министър на транс...
30/08/2024

Собственикът на „сараите” в Росенец и „Бояна” поиска Доган да ги напусне!

Това е Данаил Папазов е бивш министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията в правителството на Пламен Орешарски (2013 – 2014).

Което правителство е избрано, забележете, с гласовете и на депутатите на Ахмед Доган - и на самия Ахмед Доган!!!

Което именно показва правотата на тъй мъдрата поговорка "Храни куче да те лае!" :-)

Некои малоумници вече ожалиха "тъй бедния" Ахмед Доган, който, подобно на Тодор Живков, бил толкова скромен, че даже къщ...
30/08/2024

Некои малоумници вече ожалиха "тъй бедния" Ахмед Доган, който, подобно на Тодор Живков, бил толкова скромен, че даже къща си нема, а и чорапите му не биле негови!

Примерът на "Сокола" (Ахмед Доган, т.е. агент "Сава" от ДС, филиал на КГБ!) е потресаващ и би требвало да отрезви всички...
30/08/2024

Примерът на "Сокола" (Ахмед Доган, т.е. агент "Сава" от ДС, филиал на КГБ!) е потресаващ и би требвало да отрезви всички, които си мислят, че като си във властта може да крадеш, да злоупотребяваш, да забогатяваш за сметка на ограбването на слабите, на народа, на гражданите: всичко откраднато не е твое, то е чуждо и както за миг си си го "присвоил", така и за миг ще го загубиш!

Ще го загубиш непременно - особено ако "лошите" от ПП-ДБ успеят да възстановят законността и правосъдието; щот тогава всичко крадено ще бъде отнето и върнато на ония, от които е откраднато, най-често на народа, който именно е жертвата на големото крадене на мутри и мафиоти от типа на Доган, Пеевски, Боко и вся остальная крадливая и лъжливая руско-комунистическо-ченгесарская свол@ч.

Ето я поуката от "внезапното обедняване" на тъй "приказно богатия" Ахмед Доган, който си живееше в създадените с крадени пари сараи, било в Бояна, в София, било на морето.

Вярно, сега отнемат сараите на Доган не съдии (и прокурори), щот у нас правосъдието все още е под контрола на мафията, прокурори и съдии работят не в полза на народа, а на разбойниците Боко Борисов и на Пеевски, а му отнемат сараите разбойници като него, които са пратени там от Боко и Пеевски.

Но ще дойде време когато и у нас ще има законност и правосъдие, ще дойде време, в което и ние ще станем цивилизована правова държава, но това време ще дойде ако гласувате за ПП-ДБ, т.е. от вас, драги ми жертви на разбойниците-мафиоти и ченгета, зависи всичко, зависи в каква държава ще живеете.

Всичко зависи от това дали имате акъл в главата или в главата ви е пълна каша, създадена от медийните мерзавци, на които мафията плаща за да ви тровят и объркват главите.

Зацепихте ли сега що ви думам аз, старият философ и учител по гражданско образование, дето цял живот се занимавах с това да помагам на младите да мислят и да обичат истината?

Хубав ден! Приятни размисли ви желая!

https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/sobstvenikut-na-saraite-rosenec-i-boyana-goni-ahmed-dogan-tyahБахмааааму! К...
29/08/2024

https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/sobstvenikut-na-saraite-rosenec-i-boyana-goni-ahmed-dogan-tyah

Бахмааааму! Къде ще живее сега Ахмед Доган паша?!

Данаил Папазов, собственикът на фирмите, които притежават лятната резиденция в Росенец и сараите в "Бояна", съобщи, че почетният председател на ДПС Ахмед Доган преб....

(Линкът към видеото е в първия коментар.)В поредната сбирка на нашия Философски дискусионен клуб поставяме и обсъждаме р...
29/08/2024

(Линкът към видеото е в първия коментар.)

В поредната сбирка на нашия Философски дискусионен клуб поставяме и обсъждаме ред казуси, взети направо от живота - с цел осветляването на тъй важния проблем, фиксиран във въпроса в заглавието. (Прочее, акцентът, изразен в заглавието, е само един от моментите, нашите дискусии са интегрални: в тях поставяме поредици от най-важни, дори фатално важни въпроси!)

Търсим ония тъй съдбовно нужни ни истини, благодарение на които можем да променим живота си - и да станем по-добри, по-човечни, по-истински, по-благородни, по-свободни, по-успешни, по-щастливи...

Толкова тук. Останалото - в клипчето. Приятно гледане и приятни размисли ви желая!

Който желае да подпомогне този канал или пък издаваното от мен философско списание ИДЕИ, което работи за разгръщането на духовния и личностен потенциал на младите хора, може да го направи като използва информацията в моя блог, наречен Humanus Academy (в търсачката лесно ще го намерите по това име!), раздел ДАРЕНИЯ (donations). (Или пък "да почерпи едно кафе" ето тук: https://ko-fi.com/ideiaig )

Абонирайте се за канала, на който гледате това видео, а също и за другите ми канали, на които помествам свои видеа с коментари, участия в дискусиите на нашия Философски клуб, интервюта по медиите и пр., ето ги тия други два канала, до тях можете да стигнете като ползвате ето тези линкове:

https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com// (Нека тук да стои и този линк, водещ и към този мой блог, за всеки случай.)

(Линкът към видеото е в първия коментар.)Пак се наложи да обсъждам тъй величавия природно-културно-социален феномен "Иве...
29/08/2024

(Линкът към видеото е в първия коментар.)

Пак се наложи да обсъждам тъй величавия природно-културно-социален феномен "Ивелин Михайлов", който като емпирическо лице наистина заслужава титлата "баща на българското величие", да де, не не българската демокрация, както е в оригинала в книгата за Остап Бендер, но на българското величие именно: да, той ще възстанови българското величие непременно!

Толкова тук. Останалото - в клипчето. Приятно четене, приятно гледане и приятни размисли ви желая!

Който желае да подпомогне този канал или пък издаваното от мен философско списание ИДЕИ, което работи за разгръщането на духовния и личностен потенциал на младите хора, може да го направи като използва информацията в моя блог, наречен Humanus Academy (в търсачката лесно ще го намерите по това име!), раздел ДАРЕНИЯ (donations). (Или пък "да почерпи едно кафе" ето тук: https://ko-fi.com/ideiaig )

Абонирайте се за канала, на който гледате това видео, а също и за другите ми канали, на които помествам свои видеа с коментари, участия в дискусиите на нашия Философски клуб, интервюта по медиите и пр., ето ги тия други два канала, до тях можете да стигнете като ползвате ето тези линкове:

https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com// (Нека тук да стои и този линк, водещ и към този мой блог, за всеки случай.)

Получих този текст с голям цитат, човекът, който ми го изпрати, се представя за "много прозападен", само дето, видите ли...
29/08/2024

Получих този текст с голям цитат, човекът, който ми го изпрати, се представя за "много прозападен", само дето, видите ли, не обича демократите в САЩ, щот били леви и пр. Но понеже се поставя важен за обсъждане въпрос, даващ ни възможност да потърсим истината, го публикувам и предлагам на вниманието на нашия Философски дискусионен клуб; ето, воаля, заповядайте, пажалуйста:

„Науката е нещо повече от натрупани знания. Тя е начин на мислене. Имам лошо предчувствие за тази Америка, в която ще живеят моите деца и внуци - когато Съединените щати ще бъдат икономика от услуги и информация; когато почти всички ключови производства ще са преместени в други страни; когато огромната технологична мощ ще бъде концентрирана в ръцете на малцина и нито един представител на обществените интереси няма да може дори да се докосне до проблемите; когато хората ще са загубили способността да контролират съдбата си и да задават на управляващите осведомени въпроси; когато всеки ще е сграбчил своя кристал и нервно ще прелиства хороскопа си; когато - лишени от критичното си мислене и неспособни да правим разлика между истината и това, което ни кара да се чувстваме добре - ще се плъзнем, почти без да забележим, назад към суеверията и тъмнината.“

Текстът е от книгата „Свят, населен с демони“ (Науката като свещ в мрака) 1995 от Карл Сейгън, сладкодумния астрофизик , познат ни от ТВ поредицата „Космосът“, автор на романа „Контакт“, екранизиран с Дж. Фостър в главната роля и е един от създатателите на златната плоча на „Вояджър“, която е изпратена с космическите сонди и където е записана Валя Балканска с „Излел е Дельо хайдутин“.

За съжаление позна. Гледах едно интервю от 91-ва с кагебешник, избягал в САЩ, който каза, че само 15% от бюджета им отива за разузнаване, а останалите 85 – за пропаганда и активни мероприятия, които са насочени към образованието в дългосрочна перспектива. Почнало е още от Ленин. Той не се е интересувал от „ляво, дясно“, а има ли пукнатина да започне млатене с чук и длето до разбиване на устоите на Запада. Целта е олевяване и опростачване, за което Сейгън пише.

Сегашните крайности в „политкоректност“ и отваряне на врата за реваншизъм на ограничаваните доскоро са плод на това образование, например. Много може да се каже, но ти се сещаш за нещата. Проводник на това са демократите. Още Айзенхауер предупреждава и за връзката им с ВПК и намеква за „дълбока държава“. Рейгън също. Мои приятели са силно обезпокоени там защото бащата на Харис например е преподавател и описван като „марксистки икономист“. Знаеш каква глупост е това, доказана! Страховете са, че ВПК няма интерес една война да свършва и колкото да не си падам по конспиративни теории, не мога да обясня защо бавят оръжието, ограничават ползването на далекобойни ракети и пр. Добре че украинците си ги произвеждат вече, а Израел си има и не им пука. За това говорят и с намеци и без намеци, например, Пианковски - руски десидент, живее в САЩ, Шелтейман, Гордон - украинци, Невзоров, Гари Каспаров и куп други. Въобще не харесват Байдън и хора около него, но гледат да са внимателни все пак. Републиканците го критикуваха остро за тези ограничения даже. ОК, стига съм досаждал. Ще ти пратя нещо забавно. Дано си добре с английския.

Днес заради гъстите облаци изгревът не се вижда... :-(Тъжно, не можах да поздравя слънцето, мой отдавнашен приятел! :-(Н...
29/08/2024

Днес заради гъстите облаци изгревът не се вижда... :-(

Тъжно, не можах да поздравя слънцето, мой отдавнашен приятел! :-(

Нека, макар и облачен, денят ни да бъде хубав!

Лъжите за "насилственото помохамеданчване":
29/08/2024

Лъжите за "насилственото помохамеданчване":

  Кадър от филма „Време разделно“   Това схващане е научно невярно, защото то противоречи на изобилието от исторически документи и материали. То е и обидно за ....

... Вчера един английски филолог ме попита: „Вярно ли е, че на български можете да употребявате прилагателните като глаг...
29/08/2024

... Вчера един английски филолог ме попита: „Вярно ли е, че на български можете да употребявате прилагателните като глаголи, че можете да кажете например: „Небето синее“? „Да“, казах, ние можем да кажем: „Небето синее“. Той се усмихна и отвърна тъжно: „А ние с нашия изумително богат език не можем да кажем: „The sky blues“!

И това беше повод да му разкажа за преградата, в която вероятно всички преводачи от български са се сблъскали, за онова, което е може би най-голямото богатство и очарование на българския език – глаголните времена. Тези наистина невероятни глаголни времена, които определят не само времето на протичане на действието, но и разстоянието на действащото лице от него – били ли сте там, когато действието е протекло, или не сте били там.

Всичките ми европейски преводачи, някои от които с великолепна квалификация, издъхнаха при опита да преведат онзи стар български гробищен надпис: „И да те е имало, пак те е нямало“. Да не говорим за музиката на фразата, за нейната неземна усмихваща се тъга, нито за огромната мъдрост. Просто се вслушайте в това „ло“ – „И да те е имало, пак те е нямало“. На кой език – на френски, на немски, на италиански или на английски можете да преведете това наистина съвършено звучене на мисъл и дума?”

Георги Марков, „Есе за словото”

Подкрепа за Лена Бориславова!ПИК-ливите мутренски и мерзавски медии със статии без автор продължават да лъжат, клеветят ...
29/08/2024

Подкрепа за Лена Бориславова!

ПИК-ливите мутренски и мерзавски медии със статии без автор продължават да лъжат, клеветят та да ни погнусяват! Този път обектът е Лена. Мъчно им е, че има такива хора, които са млади, умни, образовани, красиви и се борят срещу паралелната реалност на фалш и измами, която те се опитват да наложат (и от която се хранят).

МНОГО СМЕ, КОИТО СТОИМ ЗАД ЛЕНА И ПОЛИТИЦИТЕ, КОИТО ИСКАТ ДА ПРОМЕНЯТ БЪЛГАРИЯ КЪМ ПО-ДОБРО!

Б@хм@@@@у, дали да не зема и аз на стари години да изкарам още едно вишо образУвание?!https://19min.media/news/novini_8/...
29/08/2024

Б@хм@@@@у, дали да не зема и аз на стари години да изкарам още едно вишо образУвание?!

https://19min.media/news/novini_8/su-tarsi-1400-studenti-vkl-za-meditcina-i-farmatciia-198389.html?fbclid=IwY2xjawE8upJleHRuA2FlbQIxMQABHYIkN2ZkbJG7If44IHfanekp_ePI2UMpMozbJLhdzJGBvWxPH1ZTVHfb4A_aem_CQf1egADwTil4dEq_9ZqVQ

Софийският университет "Св. Климент Охридски" обяви допълнителен прием за студенти след второто класиране. Срокът за подаване на документи е от 9 до 13 септември, а к....

Познавате ли тази модерна другарка с руский паспорт?!
29/08/2024

Познавате ли тази модерна другарка с руский паспорт?!

Тия дни в нашия Философски дискусионен клуб обсъдихме що представлява Ивелин Михайлов, новият инженерно-политически прое...
29/08/2024

Тия дни в нашия Философски дискусионен клуб обсъдихме що представлява Ивелин Михайлов, новият инженерно-политически проект, който ни пробутват съответните сили с участието на абсолютно всички медии; явиха се много зомбита и тролове, които почнаха да крещят: "Сакън, не се докосвайте до нашата светиня - Ивелин!", представяте ли си?! Ето какво ми каза един такъв нещастник, а по-долу е моят отговор до него:

Анонимен: Когато постигнете и 1/10-та от това, което е направил Ивелин, тогава го критикувайте!

Отвърнах му:

Таваришч, аз съм български учител с 40 години стаж, което означава, че съм помагал на хиляди млади хора да учат да мислят, да не са безразлични към истината, да я обичат и да я търсят. Написал съм 30 книги, в които съм казал истината по най-важните човешки, световни и български въпроси. Издавам две списания, с цел да популизирам истините, които са най-важни за нас, човеците. Всеки ден работя за това да помагам на хората у нас да освобождават съзнанията си от заблудите, глупостите и илюзиите. Тъй че съм направил много повече за България от някакъв си там Ивелин Михайлов, който е направил един замък и пет юрти и ги е нарекъл "исторически парк", пред чара на когото ти ти коленичиш като най-презряно зомби.

В Русия:Вярата е гръцка,азбуката е българска;гербът е византийски;знамето е холандско;химнът е съветски;плодовете, зелен...
29/08/2024

В Русия:

Вярата е гръцка,
азбуката е българска;
гербът е византийски;
знамето е холандско;
химнът е съветски;
плодовете, зеленчуците са турски;
стоките са китайски;
технологиите са американски.

Руски са само злобата и завистта!

Залезът тази вечер...Хубава вечер на всички!
28/08/2024

Залезът тази вечер...

Хубава вечер на всички!

Единственото най-сигурно место, дето се крият мошениците и престъпниците у нас, е Парламенто. Там е Боко. Там е Пеевски....
28/08/2024

Единственото най-сигурно место, дето се крият мошениците и престъпниците у нас, е Парламенто. Там е Боко. Там е Пеевски. Там е Данчо Ментата! Там е Копейкин! Евелин Михайлов трескаво обикаля България да се навре у Парламенто с оглед да избега от правосъдието.

Отец Париций Герберский...
28/08/2024

Отец Париций Герберский...

Разбира се, че Боко Борисов прави нужното след изборите да управлява с новата си патерица: Копейкиновото "Възраждане". Т...
28/08/2024

Разбира се, че Боко Борисов прави нужното след изборите да управлява с новата си патерица: Копейкиновото "Възраждане". Това вече го знаят и уличните котки. За тази цел Костя Копейкин натиска педала на антимутренската риторика с цел да спечели гласовете на колкото се може повече наивници. И след това в името на "националното спасение" ще се прегърне с мутрите, които го и създадоха, той е техен инженерно-политически проект.

28/08/2024

Рейгън, сравнен с Тръмп, е като връх Еверест, сравнен с Марианската падина!

Он е нашият политически Меси...
28/08/2024

Он е нашият политически Меси...

(Линкът към видеото е в първи якоментар.)Попаднах на руското издание на тази книга по тема, която силно ме вълнува, книг...
28/08/2024

(Линкът към видеото е в първи якоментар.)

Попаднах на руското издание на тази книга по тема, която силно ме вълнува, книга, която анализира тъй важния за нас, човеците, феномен на властта. Запознавам ви съвсем кратко с книгата, а ето тук ви давам възможност и да си я свалите в електронен вид, да я разгледате и, защо не, да я прочетете.

И тъй, следвайки този линк

https://grancharov.blogspot.com/2024/08/blog-post_7.html

линкът към публикация с ето това заглавие

Как се отнасят помежду си робът и господарят?

можете да си свалите не само тази книга, но и още няколко, сред които и най-важната книга на великия Хегел, именно книгата "Феноменология на духа".

Толкова тук. Останалото - в клипчето. Приятно четене, приятно гледане и приятни размисли ви желая!

Който желае да подпомогне този канал или пък издаваното от мен философско списание ИДЕИ, което работи за разгръщането на духовния и личностен потенциал на младите хора, може да го направи като използва информацията в моя блог, наречен Humanus Academy (в търсачката лесно ще го намерите по това име!), раздел ДАРЕНИЯ (donations). (Или пък "да почерпи едно кафе" ето тук: https://ko-fi.com/ideiaig )

Абонирайте се за канала, на който гледате това видео, а също и за другите ми канали, на които помествам свои видеа с коментари, участия в дискусиите на нашия Философски клуб, интервюта по медиите и пр., ето ги тия други два канала, до тях можете да стигнете като ползвате ето тези линкове:

https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com//
https://www.youtube.com// (Нека тук да стои и този линк, водещ и към този мой блог, за всеки случай.)

27/08/2024

Руско-комунисто-кагебистката тъпотия победи руския народ и доведе Руската империя до неминуема гибел...

Получих на имейла си следното интересно писмо:Здравейте г-н Грънчаров,Бих искал да Ви споделя мнението си по темата за п...
27/08/2024

Получих на имейла си следното интересно писмо:

Здравейте г-н Грънчаров,

Бих искал да Ви споделя мнението си по темата за простака, която сте започнал днес в едно от видеата си. Предполагам сте чел Селинджър и по-конкретно "Спасителят в Ръжта". В нея авторът ни казва, че простаците се различават по това, че никога не влизат в дебат. Сиреч няма как да му кажеш или по-скоро докажеш, че е простак - защото това изисква водене на дебат, излагане на логични аргументи, доводи, които имат значение само когато човек изхожда от хуманна гледна точка. За простака тя е без значение. Той се води от други закони, нехуманни, за него истината не означава нищо. Ако сте ме разбрал добре ще видите, че Бойко Борисов избягва дебатите. Той е пример за типичен простак в това отношение. Мисля по този въпрос две мнения няма.
Дори и сред електората на комунистите може да се намерят интелектуалци, но не и сред електората на ГЕРБ. Нещо повече, не само сред електората, дори и в самата партия няма. Най-близо до представата за интелектуалец би трябвало в ГЕРБ да бъде Вежди Рашидов, но и той излезе пълен простак.
Ето какво е написал Радой по случая:

Запис от Новогодишната програма 1990г.

Address

Ж. К. Тракия
Пловдив

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Дискусионен клуб на списание ИДЕИ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Дискусионен клуб на списание ИДЕИ:

Share

Category



You may also like