جمنازیوم ورزشی ولی عصر

جمنازیوم ورزشی ولی عصر #دراندیشه ای نجات دریاچه را ^ارومیه^باشیم ...
انسانم ،آرزوست!!!

 #فراخوان #ورزش مهم ترین شاخص جامعه پویا است. #بازی جذاب ،دیدنی ..... و کاملا دوستانه...  #تیم فوتبال  #ولیعصر (عج) #ورد...
19/10/2023

#فراخوان

#ورزش مهم ترین شاخص جامعه پویا است.
#بازی جذاب ،دیدنی ..... و کاملا دوستانه...
#تیم فوتبال #ولیعصر (عج) #ورده 🇻 تیم فوتبال #میهن
#جمعه🗓!!!👈👈👈1402/7/28👉👉👉

#زمان 🕟 : ساعت 4 بجه بعد از ظهر.

#مکان 🌍 : رضوان شهر ،میدانِ تیم_ولی عصر_ورده

#منتظر حضور سبز و بهاری تان هستیم عزیزان دل.

#نظر تان بیانگر شخصیت تان است عزیزان لطفا مؤدبانه کامنت بگذارید.


@دنبال‌کننده‌ها

@برجسته‌سازی

Ali Reza Soroush

Ali Reza Soroush page
فوتسال کلپ رفیق لحظه ها٫٫٫

 😂😂😂👌4___0  ... ❤️❤️❤️💪💪💪 کاپی
06/04/2023

😂😂😂👌4___0



...

❤️❤️❤️💪💪💪



کاپی

  ...…! #شنبه ۱۲ حمل۱۴۰۲  ه ش #بازی اول بین تیمهای میهن سرجلگه و ذوالفقار دیبه برای بدست آوردن مقام سوم این تونمنت برگزا...
02/04/2023

...…!

#شنبه ۱۲ حمل۱۴۰۲ ه ش

#بازی اول بین تیمهای میهن سرجلگه و ذوالفقار دیبه برای بدست آوردن مقام سوم این تونمنت برگزارگردیدکه تیم میهن تیم ذوالفقار را شکست داد ومقام سوم این تورنمنت را ازآن خود کرد وتیم ذوالفقار دیبه چهارم شد.
#تیم شاهین سبزک بابرتری ۳بر ۱ مقابل تیم ذوالفقار پایجلگه مقام قهرمانی این تورنمنت را بدست آورد وتیم ذوالفقار پایجلگه نائب قهرمان شد.
جائزه #بااخلاق ترین تیم راگرفت.
***قدم علی یوسفی ازتیم شاهین سبزک بعنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شد.
****میرافغان"سروری"بهترین سرپرست دراین جام شناخته شد.
***شاولی "پیام "ازتیم فولاد کندلی بعنوان بااخلاق ترین بازیکن این جام انتخاب شد.
*** رامین"جمشیدی"بعنوان جوان ترین بازیکن(پدیده این جام) انتخاب شد.
***محمد"رضائ"بعنوان مسن ترین بازیکن جام انتخاب شد.
***گل آقا"نوری"بهترین داور جام انتخاب شد.
****تیمور "محمدی" عنوان ورزشکاربرتر سال۱۴۰۱ مالستان را ازآن خود کرد.
#درپایان ازبرگزارکنندگان مسابقات ورزشی که بااداره تربیت بدنی مالستان درسال۱۴۰۱ همکاری داشتندتقدیرگردید
۱-محترم علی آقا"علمدار" برگزارکننده تورنمنت والیبال درمنطقه ورده مالستان
۲-محترم عبدالخالق"وکیلی"برگزار کننده تورنمنت والیبال در منطقه قچنغتو مالستان.
۳-محترم نجیب الله "احمدی"برگزارکننده تورنمنت والیبال در منطقه بلوغو مالستان .

(مدیریت تربیت بدنی مالستان مصمم است تا درسال ۱۴۰۲ برنامه های متنوع ورزشی را در سراسرمالستان به امیدخدای بزرگ وهمکاری ورزشکاران وورزش دوستان این مرزوبوم برگزار نماید)

تشکر وسپاس از مدیر تربیت بدنی مالستان

علی مدد "سلطانی"
Alimadad Sultani

 #خداحافظی  #کریم  #مصطفی  #بنزما از  #فوتبال ملی در روز تولدش!   دسامبر ۱۹۸۷ در لیون  #فرانسه است.
19/12/2022

#خداحافظی #کریم #مصطفی #بنزما از #فوتبال ملی در روز تولدش!

دسامبر ۱۹۸۷ در لیون #فرانسه است.

 !!! #کلیان  #امباپه آقای گل جام جهانی شد.. #کیلیان ام‌باپه با زدن 4 گل در دو فینال جام جهانی رکورد زیدان، پله، واوا و ج...
18/12/2022

!!!

#کلیان #امباپه آقای گل جام جهانی شد..

#کیلیان ام‌باپه با زدن 4 گل در دو فینال جام جهانی رکورد زیدان، پله، واوا و جف هورست (3 گل در فینال‌ها) را شکاند. این بازیکن فرانسوی توانست در فینال جام جهانی 2022 سه گل به ثمر برساند و شمار گل‌های خود را در فینال‌های جام جهانی به 4 گل برساند.

#همچنین ، ام‌باپه بعد از پله و جف هورست، سومین بازیکنی است که توانست در یک فینال، سه گل بزند.

#ام‌باپه اولین بازیکن از سال 2002 است که موفق می‌شود در فینال جام جهانی دبل کند. آخرین بار رونالدو نازاریو توانسته بود دو گل در فینال جام جهانی به ثمر برساند. لیونل مسی نیز با گلزنی در وقت اضافه دوم فینال جام جهانی ۲۰۲۲، به این رکورد رسید.

#همچنین کیلیان ام‌باپه به رکورد ۱۰ گل زده در جام جهانی رسید و جوانترین بازیکنی است که به این رکورد می رسد. ام‌باپه با ۲۳ سال و ۳۶۳ روز به این مهم رسید. رکورد قبلی در اختیار توماس مولر بود که وقتی دهمین گل خود را در جام جهانی به ثمر رساند ۲۴ سال و ۲۲۶ روز سن داشت.

#کیلیان ام‌باپه با وجود اینکه نتوانست همراه فرانسه به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ دست یابد، توانست با ۸ گل زده عنوان آقای گلی را به دست بیاورد. در دوره قبل جام جهانی هری کین با 6 گل زده آقای گل شده بود

   ! #کل‌کل  :  #موشک جواب  #موشک! #کیلیان امباپه و لیونل مسی در میدان حسابی از خجالت یکدیگر درآمده اند.کل‌کل مسی- امباپ...
18/12/2022




!

#کل‌کل :

#موشک جواب #موشک! #کیلیان امباپه و لیونل مسی در میدان حسابی از خجالت یکدیگر درآمده اند.کل‌کل مسی- امباپه در اوج: موشک جواب موشک!
#بازی در نیمه اول وقت اضافه فینال جام جهانی نیز به نفع آرژانتین تمام شد در شرایطی که تیم ملی آرژانتین تا دقیقه 80 با دو گل پیش بوده و به نظر می رسید قطعا عنوان قهرمانی را از آن خود می کند، #این فرانسه بود که با جادوی کیلیان امباپه دو بار به گل رسید و این ستاره جوان در #فاصله 97 ثانیه تمامی اندوخته های حریف را به باد داد.

#اما جالب اینجاست این دو ستاره بزرگ در طول این دیدار با هم به صورت پنهانی و در خفا کل کل داشتند و عکاسان تصاویر جالبی از کری خوانی کیلیان امباپه و لیونل مسی ثبت کرده اند.

#بعد از گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی و زمانیکه کیلیان امباپه در میانه میدان در انتظار توپ و شروع بازی بود، به نظر می رسید کاپیتان تیم ملی آرژانتین رو به سوی امباپه مشت خود را گره کرده و انگار قصد داشت اعصاب ستاره فرانسوی را بهم بریزد. #اما کیلیان #امباپه بیش از یک ساعت برای تلافی کردن صبر کرده و در نهایت بعد از زدن گل دوم و به تساوی کشیدن بازی بود که جواب رفتار مسی را داده و این بار او مشت خود را به سمت این بازیکن گره کرد.

 .. #دیدار  #کرواسی و  #برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به  #صعود ...
09/12/2022

..

#دیدار #کرواسی و #برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به #صعود به نیمه نهایی شدند.

#تیم ملی فوتبال #برزیل که بیست و دومین دوره #حضورش در جام جهانی را پشت سر می‌گذاشت در مرحله یک چهارم نهایی #جام جهانی قطر برابر کرواسی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

#نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز جمعه بین تیم‌های کرواسی و برزیل در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه برگزار شد که طی آن دو تیم در ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند و پس از تساوی یک به یک در وقت‌های اضافه کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

پنالتی این کرواسی بود که به برتری ۴ بر ۲ رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

#دو تیم در شرایطی گام در مرحله یک چهارم نهایی گذاشتند که کرواسی در ضربات پنالتی از سد ژاپن گذشته بود و برزیلی‌ها هم با چهار گل کره جنوبی را شکست دادند تا با اقتدار به مرحله بعد صعود کنند
#زردپوشان آمریکای جنوبی که در تمام ادوار جام جهانی حاضر بوده اند امیدوار بودند برابر کرواسی به پیروزی راحتی دست پیدا کنند اما نمایش فوق العاده نایب قهرمان دوره گذشته تصور آنها را نقش بر آب کرد.

#در نیمه اول با وجود حملاتی که برزیلی‌ها انجام دادند اما دفاع خوب و عملکرد مطلوب درواه بان کرواسی این فرصت را به آنها نداد تا دروازه حریف اروپایی خود را باز کنند..

#نیمه دوم هم همین شرایط بر بازی حاکم بود و باوجود این که برزیلی‌ها بازهم تیم برتر میدان بودند و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردند اما کروات‌ها بدون اشتباه کار را پیش بردند و دروازه شأن را همچنان بسته نگه داشتند.

#در دقایق پایانی «تیته» از همه پتانسیل تیمش برای رسیدن به گل استفاده کرد و چند تعویض انجام داد تا شاید بتواند در ۹۰ دقیقه کار را تمام کند اما نمایش کم نقص تیم اروپایی این اجازه را به آنها نداد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
در آخرین دقیقه وقت اضافه اول نیمار در یک دو با بازیکن خودی وارد محوطه جریمه حریف شد و پس از جا گذاشتن دروازه بان کرواسی از زاویه‌ای بسته دروازه حریف را باز کرد تا شادی را به اردوی پرافتخارترین تیم جام جهانی بیاورد.

#در وقت اضافه دوم ماجرای بازی برعکس شد و این کرواسی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و برزیل چشم به ضد حملات دوخته بود. نایب قهرمان جهان که نمی‌خواست در این مرحله حذف شد تلاش زیادی کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند و بالاخره در فاصله سه دقیقه مانده تا پایان بازی به هدف خود رسیدند.

#کروات‌ها در دقیقه ۱۱۷ در یک ضد حمله که با رهبری مودریچ صورت گرفت توسط پتکوویچ به گل تساوی دست پیدا کردند. ضربه این بازیکن که با پای چپ زده شد پس از برخورد به پای مدافع برزیل تغییر جهت داد و دور از دسترس دروازه بان به گل تبدیل شد.

#تیم ملی فوتبال کرواسی با رسیدن به مرحله نیمه نهایی باید منتظر برنده دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و هلند باشد.

 !!!!
14/11/2022

!!!!

 ...! هوس های روز بازی شما را ارائه خواهد کرد #تعالی را می شناسند. آنها چابک هستند. آنها برای همه هستندبیایید برویم و بر...
12/11/2022

...!

هوس های روز بازی شما را ارائه خواهد کرد #

تعالی را می شناسند. آنها چابک هستند. آنها برای همه هستند

بیایید برویم و بردها را در زمین و خیابان ارائه کنیم. ما را تشویق کنید ⚽❤

Greatest Delivered ⚽❤

will deliver your game day cravings

They know excellence. They are agile. They are for everyone

Let's go and deliver the wins on the field and on the street. Encourage us ⚽❤

Greatest Delivered ⚽❤

   (   )  #شنبه21 عقرب  و  #رفاقت 4   و   2  و  #ماندگار 1  .. #سپاس فراوان بابت زحمات شایسته استاد ابراهیم علمدار هزارس...
12/11/2022



( )

#شنبه21 عقرب
و #رفاقت 4
و 2
و #ماندگار 1


..

#سپاس فراوان بابت زحمات شایسته استاد ابراهیم علمدار هزارستانی که مایه سرگرمی برای جوانان عزیز ما شده وانها را به رقابت سالم دعوت مینماید

ابراهیم علمدار هزارستانی

 #بُرد_شیرین_ما__به_همه_تبریکــــ _ #تیم فوتبال افغانستان در مسابقات زیر ۱۴ سال موسوم به «کافا» با نتیجه یک بر صفر تیم ا...
12/11/2022

#بُرد_شیرین_ما__به_همه_تبریکــــ _

#تیم فوتبال افغانستان در مسابقات زیر ۱۴ سال موسوم به «کافا» با نتیجه یک بر صفر تیم ایران را برد.

#این مسابقه امروز در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد.

#تیم‌های نوجوانان پنج کشور افغانستان، ایران، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان در این سری مسابقات یک هفته‌ای به صورت دوره‌ای بازی می‌کنند.

#روز دوشنبه، دومین دیدار تیم افغانستان در برابر ترکمنستان خواهد.

📷AFF

   (   )          ؛؛؛؛؛!!!!!
12/11/2022



( )












؛؛؛؛؛!!!!!

 #به امید پیروزی تیم آزادی غزنی  نماینده با انگیزه  ولایت غزنی مقابل سرخ پوشان هرات
12/11/2022

#به امید پیروزی تیم آزادی غزنی
نماینده با انگیزه ولایت غزنی
مقابل سرخ پوشان هرات

  -  #هفته اول“ ” با   “ ” را شکست داد  بازی هفته اول رقابت های فصل دوم لیگ قهرمانان افغانستان، تیم فوتبال آزادی غزنی با...
08/11/2022

- #هفته اول

“ ” با “ ” را شکست داد

بازی هفته اول رقابت های فصل دوم لیگ قهرمانان افغانستان، تیم فوتبال آزادی غزنی با از سد میوند هلمند گذشت.

تیم آزادی توسط جمشید غزنوی به ثمر رسید و تک گل میوند نیز توسط قدرت الله نورزی به ثمر رسید.

در پنجمین بازی هفته اول از دقایقی پیش تیم های ابومسلم فراه و عینومینه کندهار به مصاف هم رفتند...!

با صفحه رسمی لیگ قهرمانان افغانستان همراه باشید. 👇

 ؛:؛: .. ‌_بابا به  ‌ فوتسال ولايات زون مرکزی راه یافت!در اولين ديدار امروز، تيم فوتسال صداقت دایمیرداد در مقابل سیدالشه...
08/11/2022

؛:؛:

..

‌_بابا به ‌ فوتسال ولايات زون مرکزی راه یافت!
در اولين ديدار امروز، تيم فوتسال صداقت دایمیرداد در مقابل سیدالشهداء غزنی صف آرایی کرد که در نهایت صداقت دایمیرداد با برتری ۴/ ۱ پیروز ميدان اعلام‌ شد و در دومین دیدار حساس، تيم فوتسال کوه‌ بابا نماینده مقتدر ولایت باميان حریف قدرتمند خود شهداء دره ترکمن را با نتيجه پرگل ۱/۷ شکست داد و به این ترتیب تيم های فوتسال صداقت دایمیرداد و کوه‌ بابا به فينال بزرگترین تورنمنت فوتسال ولايات زون مرکزی راه یافت.

  (ع)  #غزنی...!!! (ع)(غزنی)  !!!
06/11/2022

(ع) #غزنی...!!!

(ع)(غزنی) !!!

 #فراخوان _☆☆☆ . #بازی  #جذاب ، #دیدنی ..... و  ...  .  #جمعه🗓!!!  👈👈👈/1401/8/6👉👉👉 #زمان 🕟 : ساعت   #2 بعد از ظهر.  #مکا...
28/10/2022

#فراخوان _☆☆☆

.
#بازی #جذاب ، #دیدنی ..... و ...
.

#جمعه🗓!!! 👈👈👈/1401/8/6👉👉👉

#زمان 🕟 : ساعت #2 بعد از ظهر.

#مکان 🌍 :

#منتظر حضورسبز وپرمهر تان هستیم عزیزان دل ...

  _☆☆☆ ...قرعه کشی تورنمنت خزانی جام (  ) میان تیم های فوتسال ولایت غزنی برگذار شد..نظر به جدول قرغه کشی   این ولایت اشت...
20/10/2022

_☆☆☆
...
قرعه کشی تورنمنت خزانی جام ( ) میان تیم های فوتسال ولایت غزنی برگذار شد..
نظر به جدول قرغه کشی این ولایت اشتراک نموده اند..








#ماندگار FC




















#برای تکمیل شدن گروپ F دو تیم نیاز است تیم‌های که خواهان اشتراگ هستند میتوانند جدول دریافت کند.
#منتظر حضور صمیمی وپرمهر تان هستیم عزیزان دل ....

👇👇👇

@تیم فوتبال ولی عصر
https://www.facebook.com/profile.php?id=100070302056879



,,علمدار...

  ۱۴۰۱/۷/۲۸   ------- 5             --------- 3 ..
20/10/2022

۱۴۰۱/۷/۲۸

------- 5 --------- 3

..

 ☆☆☆ ؛-: .. :  #پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۷/۲۸ .. ( » »vs»  « ) #زمان...!ساعت_2_تا_3 بعد از ظهر  #مکان:   (» »vs» #حیدرکرار«)  #...
19/10/2022

☆☆☆
؛-:

..

: #پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۷/۲۸

..

( » »vs» « )

#زمان...!ساعت_2_تا_3 بعد از ظهر

#مکان:

(» »vs» #حیدرکرار«)

#زمان...! _4/3 بعد ازظهر

#مکان: .

....

.
👇👇👇

@تیم فوتبال ولی عصر

بانی_این_تورنمت: .

  _☆☆☆ ؛-: ؛ اعضاء   مقیم حیدرآباد- #غزنی-   را تحت عنوان جام همبستگی بین  ، بخاطر ارتقاء سطح ورزشی وایجاد صمیمیت وهمدلی...
19/10/2022

_☆☆☆

؛-:

؛ اعضاء مقیم حیدرآباد- #غزنی- را تحت عنوان جام همبستگی بین ، بخاطر ارتقاء سطح ورزشی وایجاد صمیمیت وهمدلی بین طلّاب ولایت غزنی برگزار مینماید.
#دراین تورنمنت شرکت نموده اند که بین این هشت تیم قرعه کشی درحضور مربی های محترمین که تشریف آورده بودند انجام شد.
#به امید اینکه این تورنمنت ورزشی بافضای صمیمی ورقابت های سالم برای تیم های راجستر در این دور تورنمت پیان یابد .

#محل برگزاری تورنمنت: .

: #پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۷/۲۸

: .


_سپاسگزاری مینماید..

#منتظر حضور صمیمی وپرمهر تان هستیم عزیزان دل ....

👇👇👇

@تیم فوتبال ولی عصر

 #الکلاسیکو....!!!   .. #ورزش..،،،، ..!  :
16/10/2022

#الکلاسیکو....!!!

..

#ورزش..،،،،

..!



:



  ..   🇦🇫🇦🇫🇦🇫♥️❤❤.   ....!
15/10/2022


..

🇦🇫🇦🇫🇦🇫

♥️❤❤. ....!

 #پاییز٫٫٫٫٫٫::::::------ .....  می کند #لعنتی،  #هی می  #بارد و می  #بارد…   #گونه های  #سرخ  #درختان  #شهر را #می  #بو...
14/10/2022

#پاییز٫٫٫٫٫٫::::::------

.....

می کند

#لعنتی، #هی می #بارد و می #بارد…





#گونه های #سرخ #درختان #شهر را

#می #بوسد و

#لرزه می #اندازد به #اندام #درختان

می شوند







#عکاس.....٫٫٫٫٫ خودم

 با 1401/6/25 ..!  ...!  #ما......................................👇👇👇👉👉👉(      برند  #مدیا #)👈👈👈 ...!......................
15/09/2022



با 1401/6/25

..!

...!


#ما......................................👇👇👇
👉👉👉( برند #مدیا #)👈👈👈

...!
.......................👇👇👇
دریچه Brand Mediaبیننده باشید..👉👉👉

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇











 .....!  راه یابی     -    #در یک دیدار حساس و دیدنی تیم آزادی توانست کوشانی بلخ را به نتیجه 3 بر 2 مغلوب کند و خود را 6...
05/09/2022

.....!

راه یابی

-

#در یک دیدار حساس و دیدنی تیم آزادی توانست کوشانی بلخ را به نتیجه 3 بر 2 مغلوب کند و خود را 6 امتیازی کرد.
#قرار است آزادی روز #چهار شنبه ۱۴۰۱/۶/۱۶ ساعت 4 به مصاف ننگرهار کلپ به میدان برود..

   ..! #مالستان یکی از  #ولسوالی‌های  #هزاره‌نشین در ولایت  #غزنی می‌باشد. این  #ولسوالی از شمال به (دایه)  #اجرستان و  ...
27/08/2022

..!

#مالستان یکی از #ولسوالی‌های #هزاره‌نشین در ولایت #غزنی می‌باشد. این #ولسوالی از شمال به (دایه) #اجرستان و #ناور، از شرق به #جاغوری و از غرب به ‌ولایت #ارزگان همسایه است.

#مالستان در غرب ولایت #غزنی موقعیت دارد. مساحت آن ١٬٧٥۰ کیلومتر مربع بوده و ۲۹۹۴ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. درازای مالستان ۱۴۰ کیلومتر و پهنای آن ۴۰ کیلومتر می‌باشد. فاصلۀ آن از مرکز ولایت حدود ۱۲۰ کیلومتر است. مالستان سرزمین سردسیر و کوهستانی است که زمستان آن سرد و برف‌گیر و تابستانش معتدل و مطبوع است. در سال ١٣٩٩ حدود ٩٢٬٧٣۶ نفر جمعیت داشت که رشد آن ۲.۷ درصد محاسبه شده است.

#ومتاسفانه #مالستان در #سیلاب های اخیر کشور به شدت ویران شد وسیل های ویرانگر حاصلات زراعتی مردم که معمولا منبع غذای شان بود را از دست مردم این سرزمین گرفت ونتایجِ زحمات چندین ساله #دهقانان مالستان را به بادفنا داد ویک عالم نا امیدی برای مردم این دیار سر سبز ودلپذیر بار آورد...

#نکته :-البته سیلاب در سراسر کشور آثار شومِ خودرا به جا گذاشت حتی تلفات انسانی هم داشت ....

1401/6/5
مطابق با..👇

/2022/8/27
Time:_12_30 AM

:-

  _☆☆☆   . #بازی  #جذاب ، #دیدنی ..... و  ...  .  #جمعه🗓!!!👈👈👈1400/9/26👉👉 #زمان 🕟 : ساعت   #2  بجه بعد از ظهر.  #مکان 🌍 ...
16/12/2021

_☆☆☆



.
#بازی #جذاب ، #دیدنی ..... و ...
.

#جمعه🗓!!!👈👈👈1400/9/26👉👉

#زمان 🕟 : ساعت #2 بجه بعد از ظهر.

#مکان 🌍 :ایران_ رضوان شهر،میدانِ تیم



#منتظر حضور صمیمی وپرمهر تان هستیم عزیزان دل ....

#نظر تان بیانگر شخصیت تان است عزیزان لطفا مؤدبانه کامنت بگذارید.

👇👇👇

@تیم فوتبال ولی عصر

 #فراخوان _☆☆☆   . #بازی  #جذاب ، #دیدنی ..... و  ...  .  #جمعه🗓!!!👈/1400/9/19👉👉👉 #زمان 🕟 : ساعت   #2  بجه بعد از ظهر.  ...
10/12/2021

#فراخوان _☆☆☆



.
#بازی #جذاب ، #دیدنی ..... و ...
.

#جمعه🗓!!!👈/1400/9/19👉👉👉

#زمان 🕟 : ساعت #2 بجه بعد از ظهر.

#مکان 🌍 :ایران_ رضوان شهر،میدانِ تیم



#منتظر حضورسبز وپرمهر تان هستیم عزیزان دل ....

#نظر تان بیانگر شخصیت تان است عزیزان لطفا مؤدبانه کامنت بگذارید.

👇👇👇

@تیم فوتبال ولی عصر

 #فراخوان _☆☆☆   . #بازی  #جذاب ، #دیدنی ..... و  ...  .  #جمعه🗓!!!👈👈/1400/9/12👉👉👉 #زمان 🕟 : ساعت   #2  بجه بعد از ظهر. ...
03/12/2021

#فراخوان _☆☆☆



.
#بازی #جذاب ، #دیدنی ..... و ...
.

#جمعه🗓!!!👈👈/1400/9/12👉👉👉

#زمان 🕟 : ساعت #2 بجه بعد از ظهر.

#مکان 🌍 :ایران_ رضوان شهر،میدانِ تیم



#منتظر حضورسبز وپرمهر تان هستیم عزیزان دل ....

#نظر تان بیانگر شخصیت تان است عزیزان لطفا مؤدبانه کامنت بگذارید.

👇👇👇

@تیم فوتبال ولی عصر

 #مژده _☆☆☆   . #بازی  #جذاب ، #دیدنی ..... و  ...  .  #جمعه🗓!!!👈👈/1400/9/5👉👉👉 #زمان 🕟 : ساعت   #2  بجه بعد از ظهر.  #مک...
26/11/2021

#مژده _☆☆☆



.
#بازی #جذاب ، #دیدنی ..... و ...
.

#جمعه🗓!!!👈👈/1400/9/5👉👉👉

#زمان 🕟 : ساعت #2 بجه بعد از ظهر.

#مکان 🌍 :ایران_ رضوان شهر،میدانِ تیم



#منتظر حضورسبز وصمیمی تان هستیم دوستان گرامی .

#نظر تان بیانگر شخصیت تان است عزیزان لطفا مؤدبانه کامنت بگذارید.

👇👇👇

@تیم فوتبال ولی عصر

 ☆☆☆   . #بازی  #جذاب ، #دیدنی ..... و  ...  .  #جمعه🗓!!!👈👈1400/8/28/👉👉👉 #زمان 🕟 : ساعت   #2  بجه بعد از ظهر.  #مکان 🌍 :...
19/11/2021

☆☆☆



.
#بازی #جذاب ، #دیدنی ..... و ...
.

#جمعه🗓!!!👈👈1400/8/28/👉👉👉

#زمان 🕟 : ساعت #2 بجه بعد از ظهر.

#مکان 🌍 :ایران_ رضوان شهر،میدانِ تیم



#منتظر حضورسبز وصمیمی تان هستیم دوستان گرامی .

#نظر تان بیانگر شخصیت تان است عزیزان لطفا مؤدبانه کامنت بگذارید.

👇👇👇

@تیم فوتبال ولی عصر

  !!!
14/11/2021

!!!

Address

Ghazni
IDON'TZIPCODE

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when جمنازیوم ورزشی ولی عصر posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to جمنازیوم ورزشی ولی عصر:

Share

Category